Ogłoszenie z dnia 2006-01-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Tychy: modernizacja kotłowni węglowej o mocy 5,4 MW i przebudowa sieci cieplnej w Tychach-Wilkowyjach
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, do kontaktów: Barbara Krzyżowska, ul. Kubicy 6, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2195681-83, fax 032 2195040, e-mail: biuro@pec.tychy.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja kotłowni węglowej o mocy 5,4 MW i przebudowa sieci cieplnej w Tychach-Wilkowyjach. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Demontaż istniejących urządzeń i instalacji kotłowni przy ul. Dojazdowej 10 w Tychach- Wilkowyjach, w tym: instalacji i urządzeń wentylacji i odpylania, komina stalowego DN 1000, H = 35m, stacji uzdatniania wody oraz demontaż instalacji elektrycznych. 2. Montaż kompletnej kotłowni węglowej o mocy 5,4MW wraz ze stacją uzdatniania wody, inst. wod-kan, co., wentylacji, układem nawęglania, odżużlania, odpylania oraz instalacji odprowadzenia spalin wg opracowanej dokumentacji projektowej. 3. Budowa wiaty magazynowej na węgiel kamienny o pojemności 250 ton wg opracowanej dokumentacji projektowej. 4. Wykonanie instalacji elektrycznej i AKPiA dla potrzeb pracy kotłowni wg opracowanej dokumentacji projektowej w części technologicznej i socjalnej budynku. 5. Wykonanie robót adaptacyjno - budowlanych w części technologicznej i socjalnej budynku kotłowni wg opracowanej dokumentacji projektowej. 6. Wykonanie termomodernizacji budynku kotłowni wg opracowanej dokumentacji projektowej. 7. Budowa sieci cieplnej preizolowanej wraz z niezbędnymi demontażami starej kanałowej sieci cieplnej wg opracowanej dokumentacji projektowej. 8. Wykonanie robót drogowych, ogrodzenia i małej architektury zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową. 9. Rozruch zmodernizowanej kotłowni oraz sieci cieplnej. 10. Zgłoszenie i odbiór urządzeń podlegających czynnościom Urzędu Dozoru Technicznego. 11. Odbiór kotłowni z udziałem Państwowej Inspekcji Pracy i Państwowej Straży Pożarnej. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Tychy - Wilkowyje. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Oryginalny kod CPV: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie ponad 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.10.2006;
III.1) Wymagane wadium: 100 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 111.1) Warunki dotyczące zamówienia: 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: 100.000 (słownie, sto tysięcy złotych) - do wniesienia wadium zobowiązani będą wykonawcy zaproszeni do składania ofert Zamawiający wymaga zaoferowania w ofercie przez wykonawców, co najmniej 36 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny ofertowej brutto. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia dostarczą umowę konsorcjum. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamawiający przewiduje następujący sposób płatności: Termin płatności faktur do 30 dni od złożenia Zamawiającemu faktury wraz z dokumentami rozliczeniowymi. Szczegółowy sposób rozliczeń zawarty zostanie we wzorze umowy będącej załącznikiem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: a) Konsorcjum podmiotów występujących wspólnie reprezentowane przez lidera konsorcjum, który powinien legitymować się pełnomocnictwem, z którego będzie wynikać, że jest ustanowiony do reprezentowania wszystkich podmiotów w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy. b) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (w imieniu Wykonawców podpisują się osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy; stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji muszą zostać dołączone do pełnomocnictwa lub wniosku); c) Oświadczenia i dokumenty inne niż oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania i inne niż oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust 1 pkt 1-3 oraz oświadczenia i dokumenty inne niż wymienione w pkt 9 rozdziału III.2.2. niniejszego ogłoszenia przedkłada ustanowiony Pełnomocnik (oświadczenia i dokumenty muszą być podpisane przez Pełnomocnika oraz przez Wykonawcę, którego dany dokument lub oświadczenie dotyczy); Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych i wymogi Zamawiającego oraz złożą oświadczenie o ich spełnianiu zgodnie z art. 50 Prawa zamówień publicznych. Warunki Zamawiającego wraz z podaniem ich znaczenia i sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków oraz wymagane dokumenty określone zostały w niniejszym ogłoszeniu. Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu oraz oświadczenia wykonawcy winny być podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy na podstawie dokumentu potwierdzającego to uprawnienie. Wymagane dokumenty należy przedłożyć w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, spełniający następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Zamawiający wymaga, aby: - osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadała uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, - osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika robót sieci i instalacji cieplnych, posiadała uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: sieci, instalacje i urządzenia ciepłownicze, - osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych, posiadała uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: sieci, instalacje i urządzenia elektryczne, W/w osoby muszą być członkami odpowiedniej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub łącznie wykonawcy występujący wspólnie: - wykonali (zakończyli) w okresie ostatnich 5 lat jako generalny wykonawca minimum jedną kotłownię o mocy minimum 3 MW z paleniskiem retortowym 1,8 MW. Warunkiem koniecznym jest przedstawienie dokumentu potwierdzającego realizację kotła z paleniskiem retortowym o mocy 1,8 MW i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kocioł parametrów energetyczno-emisyjnych: - sprawność kotła min. 80% - emisja CO do 210 mg/m sześc. SO2 do 1000 mg/m sześc. NO2 do 360 mg/m sześc. Pył do 560 mg/m sześc. / dotyczy emisji z kotła przed instalacją odpylania spalin/ - spełnianie wymogów norm PN -72/M-34128, PN - EN 12953, B/ wykazali się w okresie ostatnich pięciu latach przed złożeniem wniosku do dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonaniem sieci cieplnej, węzłów cieplnych, instalacji ciepłowniczych o wartości łącznej min 2 miliony złotych, w tym 1 roboty o wartości min. 1 milion złotych. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zamawiający wymaga aby wykonawca łub łącznie wykonawcy występujący wspólnie, spełniał następujące warunki: - uzyskał w ostatnich trzech latach obrotowych średnie roczne przychody ze sprzedaży produktów (przychody) w wysokości co najmniej 5 milionów PLN, - posiadał środki własne lub zdolność kredytową na poziomie minimum 1 miliona zł. 2.2) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu. 2/ Oświadczenie regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie zawierające co najmniej: nazwy i adresy podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie o odpowiedzialności solidarnej wszystkich podmiotów, - wskazanie lidera któremu udzielono pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich podmiotów w postępowaniu przetargowym. 3/ Dokumenty stwierdzające, że - osoba, której będzie powierzona funkcja kierownika budowy, posiada wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, - osoba, przewidziana do pełnienia funkcji kierownika robót sieci i instalacji cieplnych, posiada wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności sieci, instalacje i urządzenia ciepłownicze, - osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych, posiadała uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: sieci, instalacje i urządzenia elektryczne, 4/ aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osób wymienionych w punkcie 3/ powyżej z dowodem opłacenia składek członkowskich na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, jeżeli w zaświadczeniu nie podano daty jego ważności 5/ Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu. 6/ Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu. 7/ Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu 8/ Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 1, 6 i 7, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punktach 1, 5, 6 oraz w punkcie 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9/ Dokumenty wyszczególnione w punktach 1, 5, 6 i 7 składają odrębnie wszystkie podmioty występujące wspólnie. Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi spełniać warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 4 Prawa zamówień publicznych. 2.4) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1/ Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlegało ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych (2002, 2003, 2004), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2/ Informacje z banków, w których wykonawca posiada rachunki bankowe, potwierdzające posiadanie przez niego środków własnych lub jego zdolność kredytową , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu. 3/ Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca lub łącznie wykonawcy występujący wspólnie, jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną kwotę 1 milion złotych. 2.5) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1/ Wykaz przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2/ Wykaz osób kierownictwa, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3/ Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich zakresu, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Uwaga: Zamawiający będzie honorował wyłącznie dokumenty wystawione przez inwestorów. Referencje wystawione przez podzieceniodawców i generalnych wykonawców nie będą brane pod uwagę. 2.6) Kryteria punktowania złożonych wniosków. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy uzyskają najwyższą ocenę spełniania tych warunków wg poniższych kryteriów: 1/ Zdolność ekonomiczno-finansowa: A) roczny przychód ze sprzedaży za każdy rok: 1) powyżej: 5 milionów -1 pkt 2) powyżej 7 milionów - 3 pkt 3) powyżej 10 milionów - 5 pkt B) środki własne lub zdolność kredytowa: 1) powyżej 1 miliona a mniej niż 2 miliony złotych - 1 pkt 2) powyżej 2 milionów a mniej niż 3 miliony złotych - 3 pkt 3) powyżej 3 milionów zł - 5 pkt 2/ Zdolność techniczna: A) wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat kotłowni o mocy minimum 3 MW z paleniskiem retortowym 1,8 MW: 1) 1 kotłownia- 5 pkt 2) 2 kotłownie - 6 pkt 3) 3 i więcej kotłowni - 7 pkt B) wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat robót w zakresie modernizacji sieci cieplnych w tym instalacji co i ccw, węzłów cieplnych o wartości min. 1 milion PLN każda: 1) 1 robota - 5 pkt 2) 2 roboty - 7 pkt 3) 3 i więcej-10 pkt. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi. 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: tak
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: maximum: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: cena - 600,00 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 31.01.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. Informacje dodatkowe: wniosek o dopuszczenie do udziału w przeatgu i załączone do niego dokumenty powinny być zszyte w sposób uniemożliwiający jego dekompletację, z zapisem na pierwszej stronie wniosku informującycm o liczbie zapisanych stron, a poszczególne strony ponumerowane. Wniosek należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej na zamawiającego i opatrzonej pieczecią wykonawcy (wnioski, które wpłyną po terminie zamawiający zwróci bez otwierania na adres wykonawcy). Kopertę należy ponadto zatytułować "Modernizacja kotłowni węglowej o mocy 5,4 MW i przebudowa sieci cieplnej w Tychach-Wilkowyje. 2) Data wysłania ogłoszenia: 23.12.2005.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Udostępnienie włókien światłowodowych na potrzeby transmisji danych w Gminie Miasta Tychy w latach 2026 - 2027
- Obsługa prawna Urzędu Miasta Tychy w latach 2026-2027
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg, chodników i ścieżek rowerowych na terenie miasta Tychy w 2026 roku
- ŚWIADCZENIE USŁUG RATOWNICTWA WODNEGO I PIERWSZEJ POMOCY PRZEDMEDYCZNEJ W WODNYM PARKU TYCHY
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania
- Dostawa samodzielnego kontenerowego systemu filtracji wody pitnej w ramach zadań 1 - 2 - II Postępowanie:
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- Remont budynku Dyrekcji Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
- Instalacja fotowoltaiczna wraz z magazynem energii na ujęciu wody
- Budowa infrastruktury towarzyszącej wraz z urządzeniami do poboru wód podziemnych Stacja Uzdatniania Wody w Cieni Drugiej - ETAP I
więcej: Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





