eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa¦wiadczenie us³ug doradczych w zakresie analizy projektu "Wymiana systemu Back-Office Treasury" w Banku Gospodarstwa Krajowego.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-04-10



Og³oszenie nr 530936-N-2020 z dnia 2020-04-10 r.

Bank Gospodarstwa Krajowego: ¦wiadczenie us³ug doradczych w zakresie analizy projektu "Wymiana systemu Back-Office Treasury" w Banku Gospodarstwa Krajowego.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego, krajowy numer identyfikacyjny 000017319, ul. Al. Jerozolimskie  7 , 00-955  Warszawa, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. +48 22 599 80 48, , e-mail sekretariatDZZK@bgk.pl, Magdalena.Sawicka@bgk.pl, faks +48 22 596 59 05.
Adres strony internetowej (URL): www.bgk.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
https://bgk.eb2b.com.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://bgk.eb2b.com.pl/


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
drog± pocztow± na adres: Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa lub elektronicznie za po¶rednictwem Platformy Zakupowej dostêpnej na stronie https://bgk.eb2b.com.pl/
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug doradczych w zakresie analizy projektu "Wymiana systemu Back-Office Treasury" w Banku Gospodarstwa Krajowego.
Numer referencyjny: DZZK/16/DRO/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: ¦wiadczenie przez Wykonawcê na rzecz Zamawiaj±cego us³ug doradczych w zakresie opracowania i wydania ekspertyzy oraz za³o¿eñ koncepcji wdro¿enia, która pomóc ma w rozpoczêciu uruchomienia postêpowania przetargowego na zakup Systemu Back-Office, uwzglêdniaj±ce wszystkie potrzeby Banku opisane w OPZ, w zakresie: 1) Analizy wymagañ biznesowych; 2) Rozpoznania rynku i wskazania optymalnych rozwi±zañ systemowych; 3) Opracowania koncepcji rozwi±zania i wdro¿enia Systemu; 4) Opracowanie Opisu Przedmiotu Zamówienia w rozumieniu art. 29 ustawy PZP Systemu Back-Office w obszarze Treasury, Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawiera za³±cznik nr 1 do SIWZ oraz Istotne postanowienia umowy (IPU), które stanowi± za³±cznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiaj±cy podzieli³ przedmiot zamówienia na zamówienie podstawowe oraz zamówienie objête prawem opcji. 1) W ramach realizacji prawa opcji, Wykonawca zapewni wsparcie w formule us³uga na zlecenie Zamawiaj±cego w ilo¶ci 150 osobodni (MD): przy przygotowaniu i procedowaniu postêpowania przetargowego na zakup Systemu Back-Office (w tym m.in. udzia³ w wyja¶nieniu tre¶ci specyfikacji, udzia³ w badaniu i ocenie ofert, udzia³ w postêpowaniach odwo³awczych w KIO), w procesie wdro¿enia zakupionego Systemu oraz w innych pracach np. w analizie produktów i zadañ nie zidentyfikowanych w OPZ. 2) W ramach prawa opcji, Zamawiaj±cy uprawniony jest do przed³u¿enia umowy maksymalnie o 6 miesiêcy od dnia 01 maja 2021 r. Szczegó³owe informacje dotycz±ce zamówienia objêtego prawem opcji, w tym termin skorzystania z tego uprawnienia przez Zamawiaj±cego oraz zasady na jakich bêdzie siê to odbywa³o, zosta³y zawarte w niniejszej SIWZ, w OPZ oraz IPU.

II.5) G³ówny kod CPV: 79410000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79000000-4


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2021-04-30

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia podstawowego do dnia 31 pa¼dziernika 2020 roku. Umowa zostanie zawarta na czas oznaczony od dnia jej zawarcia do dnia 30 kwietnia 2021 r. z mo¿liwo¶ci± przed³u¿enia jej obowi±zywania. W przypadku podjêcia przez Zamawiaj±cego decyzji o realizacji us³ugi w ramach Opcji (drugi etap Opcji okre¶lony w ust. 2 pkt 2 IPU), przewiduje siê mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy o 6 miesiêcy od dnia 01 maja 2021 r. Umowa wygasa w przypadku wyczerpania kwoty okre¶lonej w § 7 ust. 1 IPU. Szczegó³owe informacje zawarte s± w IPU.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce posiadania zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: 1) w zakresie warunku do¶wiadczenia: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ w okresie ostatnich 5 (piêciu) latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, nale¿ycie wykona³ - a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje nale¿ycie: - co najmniej 3 (trzy) zamówienia, polegaj±ce na zaprojektowaniu lub wdro¿eniu rozwi±zania, z zastrze¿eniem, ¿e rozwi±zanie zosta³o wdro¿one produkcyjnie, obejmuje co najmniej 200 u¿ytkowników, a warto¶æ ka¿dego rozwi±zania osi±gnê³a co najmniej 2 mln z³ brutto. Przez rozwi±zanie zamawiaj±cy rozumie odrêbne rozwi±zanie realizowane dla klienta z zastrze¿eniem, ¿e realizacja ta nie polega na rozwoju lub modyfikacji rozwi±zania g³ównego. Rozwi±zanie nale¿y wiêc interpretowaæ, jako odrêbny projekt realizowany od podstaw. W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia s± ¶wiadczenia okresowe i ci±g³e, Zamawiaj±cy dopuszcza nie tylko us³ugi wykonane (tj. zakoñczone), ale równie¿ wykonywane. W takim przypadku Zamawiaj±cy wymaga, by czê¶æ zamówienia wykonana do terminu sk³adania ofert spe³nia³a wymogi okre¶lone przez Zamawiaj±cego w warunku. 2) w zakresie dysponowania odpowiednim potencja³em kadrowym: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje zespo³em sk³adaj±cym siê co najmniej z 3 osób zdolnych do wykonania zamówienia (legitymuj±cych siê odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, wykszta³ceniem i do¶wiadczeniem), z których: A. co najmniej 1 (jedna) osoba posiada minimum 5-letnie do¶wiadczenie w zakresie znajomo¶ci produktów i procesów w obszarze Treasury; B. co najmniej 1 (jedna) osoba posiada minimum 5-letnie do¶wiadczenie w zakresie analizy biznesowej; C. co najmniej 1 (jedna) osoba posiada minimum 5-letnie do¶wiadczenie w zakresie analizy technicznej. Zamawiaj±cy, w celu realizacji zamówienia, wymaga zatrudnienia ww. osób na podstawie umowy o pracê, zgodnie z zapisami rozdzia³u I pkt 1.4 SIWZ.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Na wezwanie Zamawiaj±cego, Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty w celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia: odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Na wezwanie Zamawiaj±cego, Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia lub dokumenty w celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz zamówieñ wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te zamówienia zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wzór wykazu "Do¶wiadczenie" - za³±cznik nr 8 do SIWZ; 2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu "Potencja³ kadrowy"- za³±cznik nr 9 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 20 000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiecy z³otych 00/100). 2. Wadium musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±, tj. co najmniej przez 30 dni pocz±wszy od dnia sk³adania ofert. Termin wniesienia wadium up³ywa w dniu sk³adania ofert o godz. 11:00. 3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach, zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: 1) pieni±dzu - przelewem na rachunek Zamawiaj±cego prowadzony w Banku Gospodarstwa Krajowego nr konta 62 1130 0007 0000 0000 1390 0619 z dopiskiem: "wadium w postêpowaniu DZZK/16/DRO/2020" 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenia kasy jest zawsze porêczeniem niepieniê¿nym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Potwierdzeniem skutecznego wniesienia wadium bêdzie: 1) w przypadku wadium w formie pieniê¿nej - data i godzina zaksiêgowania wp³ywu ¶rodków na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Potwierdzenie dowodu wp³aty zaleca siê do³±czyæ do oferty; 2) w przypadku wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na - orygina³ dokumentu wadialnego (gwarancji lub porêczenia). Dokument nale¿y przekazaæ w nastêpuj±cy sposób: kserokopiê nale¿y do³±czyæ do oferty, dokumenty oryginalne dostarczyæ w odrêbnym opakowaniu wraz z ofert±, albo z³o¿yæ w formie orygina³u elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta (osób upowa¿nionych do jego wystawienia ze strony gwaranta), za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. 5. Wadium wniesione w pieni±dzu przechowywane jest na nieoprocentowanym rachunku bankowym Zamawiaj±cego. 6. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji bankowej b±d¼ ubezpieczeniowej musi ona zawieraæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty sumy wadialnej na rzecz Zamawiaj±cego nieodwo³alnie, bezwarunkowo i na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego. 7. Gwarancje i porêczenia musz± zawieraæ (oprócz elementów w³a¶ciwych dla ka¿dej formy, okre¶lonych przepisami prawa): 1) nazwê i adres Zamawiaj±cego, 2) oznaczenie (numer) postêpowania, 3) termin wa¿no¶ci wadium - odpowiadaj±cy terminowi zwi±zania oferta. 8 Z³o¿one porêczenie lub gwarancja musi zawieraæ zobowi±zanie zgodnie z art. 46 ust. 4a oraz 46 ust. 5 ustawy Pzp, to jest: - Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji okre¶lonej w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp; oraz - Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: 1) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie, 2) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium do up³ywu terminu sk³adania ofert, na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert± lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodzi siê na przed³u¿enie okresu zwi±zania ofert±, zostanie wykluczony z postêpowania. 10. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami okre¶lonymi w art. 46 ustawy Pzp. 11. Zamawiaj±cy za¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. 12. Beneficjentem gwarancji wadialnej jest Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:


Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena brutto40,00
Do¶wiadczenie zespo³u na podstawie liczby projektów analitycznych w ostatnich 7-latach realizowanych przez poszczególnych specjalistów dedykowanych do realizacji zamówienia30,00
Zaanga¿owanie godzinowe w ka¿dym miesi±cu realizacji Umowy poszczególnych specjalistów dedykowanych do realizacji zamówienia 30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowieñ Umowy mo¿e nast±piæ w przypadkach okre¶lonych w art. 144 ustawy Pzp oraz w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z poni¿szych okoliczno¶ci: 1) w zakresie zmiany (w tym przed³u¿enia) terminów realizacji Umowy lub zasad wspó³pracy, w przypadku, gdy bêdzie to uzasadnione warunkami organizacyjnymi lub przyczynami technicznymi le¿±cymi po stronie Zamawiaj±cego; 2) w zakresie zmiany (w tym przed³u¿enia) terminu realizacji Umowy, nawet je¶li opó¼nienie bêdzie nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiada Wykonawca, je¿eli ³±cznie zostan± spe³nione poni¿sze warunki: a) Wykonawca powiadomi Zamawiaj±cego najpó¼niej na 7 dni przed up³ywem terminu wykonania Umowy, o niemo¿liwo¶ci jej wykonania w terminie przewidzianym; b) Wykonawca zaproponuje Zamawiaj±cemu zrekompensowanie powsta³ego opó¼nienia. W takim przypadku wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy mo¿e zostaæ obni¿ona o kwotê nie wiêksz± ni¿ wysoko¶æ kar umownych, które Wykonawca by³by zobowi±zany zap³aciæ Zamawiaj±cemu za takie opó¼nienie, lecz nie ni¿sz± ni¿ równowarto¶æ po³owy tych kar; 3) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekszta³cenia, przejêcia itp.); 4) w zakresie podwykonawstwa, je¿eli Zamawiaj±cy zaakceptuje tak± zmianê; 5) konieczno¶æ zmiany postanowieñ Umowy, w szczególno¶ci w zakresie zmiany terminów realizacji Umowy oraz/lub zasad wspó³pracy, w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej lub innych nadzwyczajnych okoliczno¶ci (nie bêd±cych si³± wy¿sz±), gro¿±cych ra¿±c± strat±, których Strony nie przewidzia³y przy zawarciu Umowy. 2. Wszystkie powy¿sze postanowienia opisane w ustêpie poprzedzaj±cym stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowieñ zawartej Umowy jest zgoda obu Stron wyra¿ona na pi¶mie w formie aneksu do Umowy pod rygorem niewa¿no¶ci. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 pkt 1-5) powy¿ej, nie mog± w ¿adnym przypadku stanowiæ podstawy do zwiêkszenia wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy. Ka¿da z tych zmian mo¿e natomiast skutkowaæ obni¿eniem wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy. 4. Nie stanowi w szczególno¶ci zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: 1) zmiana postanowieñ niniejszej Umowy na skutek zmiany powszechnie obowi±zuj±cego prawa; 2) zmiana stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) - w tej sytuacji do kwoty netto zostanie doliczony nale¿ny podatek VAT w wysoko¶ci wynikaj±cej z przepisów obowi±zuj±cych w dniu wystawienia faktury; 3) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 4) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miêdzy Stronami; 5) zmiana pozosta³ych postanowieñ Umowy, nie stanowi±cych tre¶ci oferty Wykonawcy. 5. Dopuszczalna jest równie¿ zmiana wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w tym wynagrodzenia w przypadku zlecenia us³ug w ramach prawa Opcji (je¶li zmiana ta bêdzie mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy) w przypadku: 1) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê; 2) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne; 3) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci op³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych. 6. Strony ustalaj± nastêpuj±ce zasady wprowadzania zmian, o których mowa w ust. 5 powy¿ej: 1) w przypadkach okre¶lonych w ust. 5 Wykonawca, w terminie nie d³u¿szym ni¿ 14 dni kalendarzowych od wej¶cia w ¿ycie nowych przepisów, mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o zmianê wynagrodzenia. Wraz z wnioskiem, Wykonawca bêdzie zobowi±zany pisemnie przedstawiæ Zamawiaj±cemu szczegó³ow± kalkulacjê uzasadniaj±c± wzrost kosztów, wynikaj±c± ze zmiany w/w przepisów. Je¿eli do up³ywu 14 dni kalendarzowych Wykonawca nie zwróci siê do Zamawiaj±cego o zmianê wynagrodzenia, Zamawiaj±cy uzna, ¿e zmiana przepisów nie ma wp³ywu na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê; 2) Zamawiaj±cy dokona analizy przed³o¿onej kalkulacji w terminie nie d³u¿szym ni¿ 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. Je¿eli uzna, ¿e przedstawiona kalkulacja potwierdza wzrost kosztów ponoszonych przez Wykonawcê, dokona zmiany Umowy w tym zakresie. Je¿eli uzna, ¿e przedstawiona kalkulacja nie potwierdza wzrostu kosztów wykonania Umowy w wysoko¶ci zaproponowanej przez Wykonawcê, nie wyrazi zgody na wprowadzenie zmiany, o czym poinformuje Wykonawcê, przedstawiaj±c stosowne uzasadnienie. W takiej sytuacji, w terminie 14 dni od dnia otrzymania odmowy od Zamawiaj±cego, Wykonawca mo¿e ponownie przedstawiæ kalkulacjê uzasadniaj±c± wzrost kosztów, z uwzglêdnieniem uwag Zamawiaj±cego, który dokona jej analizy w terminie nie d³u¿szym ni¿ 14 dni kalendarzowych od jej otrzymania, a nastêpnie post±pi w sposób opisany powy¿ej; 3) zmiana wynagrodzenia nast±pi od daty wprowadzenia zmian w Umowie i mo¿e dotyczyæ wy³±cznie niezrealizowanej czê¶ci przedmiotu Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-05-04, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> PL
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiaj±cy ustali³ wysoko¶æ zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy na sumê stanowi±c± 5% ca³kowitej warto¶ci przedmiotu umowy, okre¶lonej w § 7 ust. 1 IPU. 2. Zamawiaj±cy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowi±zany jest do wniesienia ca³o¶ci zabezpieczenia przed zawarciem umowy, na pe³en okres jej obowi±zywania. 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowi±zany jest do dostarczenia Zamawiaj±cemu, najpó¼niej w terminie 3 dni przed zawarciem umowy o wykonanie zamówienia ni¿ej wymienione dokumenty (w oryginale lub w kopi po¶wiadczonej "za zgodno¶æ z orygina³em"): 1) dowód potwierdzaj±cy wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w pe³nej wysoko¶ci na ca³y okres jej obowi±zywania; 2) umowê reguluj±c± wspó³pracê wykonawców, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia; 3) kopiê wa¿nej polisy ubezpieczenia OC (wraz z ogólnymi warunkami ubezpieczenia oraz dowodem potwierdzaj±cym op³acenie sk³adki ubezpieczeniowej) z tytu³u prowadzonej przez Wykonawcê dzia³alno¶ci gospodarczej, na kwotê nie mniejsz± ni¿ kwota ³±cznego, maksymalnego wynagrodzenia brutto wymieniona w § 7 ust. 1 IPU. Wykonawca zobowi±zany jest do utrzymywania ochrony ubezpieczeniowej z tytu³u Ubezpieczenia przez ca³y okres obowi±zywania Umowy, w tym dostarczania kopii odnowionej polisy ubezpieczenia OC wraz z dowodem potwierdzaj±cym uiszczenie sk³adki ubezpieczeniowej. Otwarcie z³o¿onych ofert nast±pi w dniu, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, o godz. 11:30 w Warszawie, ul. Nowy ¦wiat 6/12 (budynek CBF), wej¶cie C, II piêtro, pok. 268. Otwarcie jest jawne. Zainteresowanych obecno¶ci± podczas otwarcia ofert prosimy o zg³oszenie siê pod wskazany wy¿ej adres.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.