eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-KamiennaDostawa dźwigu osobowego przystosowanego dla potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z montażem i uruchomieniem w budynku Przychodni Rejonowej Nr 3 ul. Apteczna 7 w Skarżysku-Kamiennej



Ogłoszenie z dnia 2009-03-20

Skarżysko-Kamienna: Dostawa dźwigu osobowego przystosowanego dla potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z montażem i uruchomieniem w budynku Przychodni Rejonowej Nr 3 ul. Apteczna 7 w Skarżysku-Kamiennej
Numer ogłoszenia: 53087 - 2009; data zamieszczenia: 20.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Przychodnie Miejskie" , ul. Apteczna 7, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2523799, faks 041 2523799.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: spzozprzychodnie@poczta.onet.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dźwigu osobowego przystosowanego dla potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z montażem i uruchomieniem w budynku Przychodni Rejonowej Nr 3 ul. Apteczna 7 w Skarżysku-Kamiennej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dźwigu osobowego przystosowanego dla potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z montażem i uruchomieniem w budynku Przychodni Rejonowej Nr 3 ul. Apteczna 7 w Skarżysku-Kamiennej. Wymagania funkcjonalne: -usytuowanie szybu platformy dźwigowej wraz z obudową na zewnątrz budynku, -wysokość podnoszenia około 4,5 m, -wysokość szybu około 7,0 m, -napęd śrubowy, -maksymalny udźwig do 300 kg, -liczba przystanków 2, -na przystanku górnym - wyjście z platformy kątowe (90`), -zasilanie 400 V, moc do 2,5 kw-linia zasilająca o długości 15 m-wykonanie po stronie wykonawcy, -powierzchnia platformy do 2 m2, -wypełnienie ścian szybu - z 4-ch stron szkło bezpieczne P-2, -podłoże platformy zabezpieczone podkładem cynkowym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu przetargowym mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki SIWZ udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ust. 2.2 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.Ocena spełnienia warunków dokonana będzie w oparciu o formułę spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty - załącznik Nr 2 2) Oświadczenie oferenta w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 3 3) Wykaz osób uprawnionych do reprezentowania oferenta - załącznik Nr 4 4) Doświadczenie zawodowe - załącznik Nr 5 5) Podpisany i zaakceptowany wzór umowy - załącznik Nr 6 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgloszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub poswiadczone co do zgodnosci danych z ewidencją działalności gospodarczej przez prowadzącego ewidencję nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - załącznik Nr 7 7) Oświadczenie o zgodności zapisów zawartych w załącznikach na dzień składania oferty - załącznik Nr 8 8) Uprawnienia kierownika robót posiadającego uprawnienia w specjalności zgodnej z zakresem przedmiotu zamówienia, tj. w zakresie robót ogólnobudowlanych, elektrycznych z potwierdzeniem wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa i posiadającego aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej -załącznik nr 9 9) Uprawnienia z zakresu nadzoru i eksploatacji urządzeń dźwigowych wydane przez Urząd Dozoru Technicznego -załącznik nr 10 10) Oświadczenie, że oferowane wyroby są zgodne z zasadniczymi i szczegółowymi wymaganiami określonymi w dyrektywach nowego podejścia i innych aktach prawnych Wspólnoty Europejskiej zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r o systemie oceny zgodności ( Dz.U. Nr 166 z 2002 r poz. 1360 z późn. zmianami) - załącznik nr 11 11) Oświadczenie wykonawcy, że oferowane urzadzenie będzie wyprodukowane zgodnie z Dyrektywą 98/37/WE - załącznik nr 12 12) Oświadczenie, że wykonawca w okresie gwarancji zapewnia bezpłatne wykonanie napraw gwarancyjnych urządzenia dźwigowego w w maksymalnym czasie 12 godzin od chwili zgłoszenia telefonicznego przez zamawiającego awarii - załącznik nr 13 13) Karty katalogowe z parametrami techniczno-użytkowymi producenta oferowanego urzadzenia dźwigowego -załącznik nr 14 Koszty związane z odbiorem i dopuszczeniem dźwigu do eksploatacji przez Urząd Dozoru technicznego ponosi wykonawca..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: spzozprzychodnie@poczta.onet.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnie Miejskie ul. Apteczna 7 26-110 Skarżysko-Kamienna tel. 041 2523799 fax 041 2523799.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnie Miejskie ul. Apteczna 7 Skarżysko-Kamienna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.