eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-Kamienna,,Przygotowywanie i wydawanie oraz dowóz gorących posiłków dla klientów Centrum Usług Społecznych w Skarżysku - Kamiennej od dnia 02.01.2026 r. do dnia 01.01.2027 r."



Ogłoszenie z dnia 2025-10-29

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
,,Przygotowywanie i wydawanie oraz dowóz gorących posiłków dla klientów Centrum Usług Społecznych w Skarżysku - Kamiennej od dnia 02.01.2026 r. do dnia 01.01.2027 r."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290507889

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sikorskiego 19

1.5.2.) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-110

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 25 25 035

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cus.skarkam.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cus.skarkam.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Przygotowywanie i wydawanie oraz dowóz gorących posiłków dla klientów Centrum Usług Społecznych w Skarżysku - Kamiennej od dnia 02.01.2026 r. do dnia 01.01.2027 r."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ccd8184-63d1-4e48-8cf9-1291a4c74b5d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00502415

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049241/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przygotowywanie i wydawanie oraz dowóz gorących posiłków dla klientów Centrum Usług Społecznych w Skarżysku-Kamiennej od dnia 02.01.2026 r. do dnia 01.01.2027 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8ccd8184-63d1-4e48-8cf9-1291a4c74b5d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która
jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację
Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający
dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
sekretariat@cus.skarkam.pl (nie dotyczy składania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Składanie ofert dostępne jest tylko dla użytkowników Platformy będących Wykonawcami,
posiadającymi uprawnienie: Składanie ofert/wniosków/prac konkursowych. Maksymalny
łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy
do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako
załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania
z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia
określa Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia. Zaleca się stosowanie
aktualnie wspieranych wersji oprogramowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1, z późn. zm.); zwanym dalej „RODO”, informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych jest Dyrektor Centrum Usług Społecznych
w Skarżysku-Kamiennej, ul. Sikorskiego 19.
Kontakt e-mail: sekretariat@cus.skarkam.pl, tel. 41 25 25 035.
Administrator danych osobowych wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych. Kontakt e-mail: iodo@cus.skarkam.pl, tel. 41 25 29 111.
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą:
a) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i f RODO, przy czym za prawnie uzasadniony interes Zamawiającego wskazuje się konieczność przeprowadzenia Postępowania
i wykonania umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia będącego przedmiotem Postępowania nr PS.I.271.16.2025 w celu związanym z postępowaniem w ramach wyłonienia wykonawcy oraz udzielenia zamówienia publicznego poprzez zawarcie umowy w sprawie zamówienia objętego postępowaniem,
b) w celu wykonania umowy zawartej na skutek przeprowadzenia Postępowania
i dochodzenia wszelkich roszczeń wynikających z przedmiotowej umowy;
c) w celu przechowywania dokumentacji Postępowania na wypadek kontroli prowadzonej przez uprawnione organy i podmioty, jak również w celu posługiwania się nią w celach postępowań sądowych lub/i administracyjnych lub/i karnych
i innych związanych z niniejszym Postępowaniem i umową obejmującą jego wykonanie;
d) w celu archiwizacji dokumentacji Postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego i dokumentacji związanej z wykonaniem umowy zawartej na skutek udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, a następnie jej usunięcia
i zniszczenia;
e) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, gdy przetwarzanie jest niezbędne
do wykonania umowy, której jest Pan/Pani stroną, lub do podjęcia działań
na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy.
3) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja Postępowania w oparciu o art. 18 oraz
art. 74 Ustawy Pzp. Pana/Pani dane osobowe będą ponadto udostępniane innym podmiotom, jeżeli przepisy szczególne tak stanowią.
4) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, ani organizacji międzynarodowej w rozumieniu RODO.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:
a) zgodnie z art. 78 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność,
b) zgodnie z art. 78 pkt. 4 ustawy prawo zamówień publicznych, jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza
4 lata, zamawiający przechowuje protokół postępowania wrazz załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego,
c) do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji - w zakresie określonym w przepisach archiwizacji.
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PS.I.271.16.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w postaci przygotowania i podawania oraz dowozu gorącego posiłku z podziałem na dwa Zadania:
Zadanie Nr 1 – przygotowanie i wydawanie posiłków dla klientów Centrum Usług Społecznych w Skarżysku - Kamiennej przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych oraz sobót i niedziel dla osób korzystających ze wsparcia Centrum Usług Społecznych w Skarżysku - Kamiennej od dnia 02.01.2026 roku
do dnia 31.12.2026 roku w lokalu Wykonawcy, znajdującym się w granicach administracyjnych Gminy Skarżysko-Kamienna.
Zadanie Nr 2 – przygotowanie i dostarczenie do miejsca zamieszkania gorących posiłków dla beneficjentów Centrum Usług Społecznych w Skarżysku - Kamiennej od dnia 02.01.2026 roku do dnia 01.01.2027 roku

4.2.6.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2027-01-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena oferty jest sumą uzyskanych punktów w kryterium cena, kryterium społeczne zatrudnieniowe i kryterium okres niepowtarzalności jadłospisu. Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium otrzyma najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Społeczne zatrudnieniowe

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres niepowtarzalności jadłospisu

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału, określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:
1.2.1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa
warunku w tym zakresie.
1.2.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wymagany jest aktualny wpis do właściwego rejestru na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2023 r. poz. 1448), tj: wpis zakładu do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej - na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
1.2.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunku w tym
zakresie.
1.2.4) zdolności technicznej lub zawodowej: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać
się Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert należycie wykonali usługi, które są przedmiotem niniejszego
zamówienia o liczbie świadczeń nie mniejszej niż 5 000 rocznie na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału
w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub
zawodowej:
2.4.1) w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda wykazu, wedle
wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SWZ, usług wykonanych lub wykonywanych,
które są przedmiotem niniejszego zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz
których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów
określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane
lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy;
w przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie
w realizacji, usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym
mowa w pkt 2.4.1, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca
ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających
się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w pkt 2.4.1, liczy
się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
2.2.1) zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109, ust. 1,
pkt 1 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem,
a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem
Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności
należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące
porozumienie w sprawie spłat tych należności;
2.2.2) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub
właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia
społeczne i zdrowotne w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego
nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania
z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz
z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów
potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania
ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne
lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie
w sprawie spłat tych należności;
2.2.3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp,
sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2.2.4) wpis do rejestru Zakładów Żywieniowo-Żywnościowych właściwego terytorialnie
Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego;
2.2.5) oświadczenia Wykonawcy (wedle wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SWZ) -
o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach stanowiących Załącznik Nr 3
oraz 11, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez
Zamawiającego, o których mowa w rozdz. V pkt 1 ppkt 1.1.2 SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz oferty - zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ;
2. Formularz cenowy – zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ;
3. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu SWZ – Załącznik Nr 3 do SWZ;
4. Zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów, o ile Wykonawca polega
na takich zasobach w celu wykazania spełnienia warunków – Załącznik Nr 4 do SWZ,
jeśli dotyczy;
5. Oświadczenie, dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
– Załącznik Nr 5 do SWZ, jeśli dotyczy;
6. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,
jeśli dotyczy;
7. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeśli dotyczy,
8. Oświadczenie Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia uwzględniające
przesłanki wykluczenia z art. 7, ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego – Załącznik Nr 10.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 należy dołączyć do oferty.
Wszelką korespondencję w postępowaniu Zamawiający kieruje do pełnomocnika.
Wspólnicy spółki cywilnej są Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie
zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 3.
Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zawierającej
co najmniej:
1. zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego
swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
2. określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
3. czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację
zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy określa § 9 oraz 12 wzoru umowy stanowiącego Załącznik Nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-13 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-13 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.