eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneŚwiadczenie usług w zakresie dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji wraz z monitoringiem w obiektach Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-14

Zakopane: Świadczenie usług w zakresie dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji wraz z monitoringiem w obiektach Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem
Numer ogłoszenia: 53043 - 2008; data zamieszczenia: 14.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2012021, fax 018 2015351.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zakopane.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji wraz z monitoringiem w obiektach Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na świadczenie usług przez okres trzech lat w zakresie dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji (DDD) wraz z monitoringiem w obiektach Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem przy ulicy Kamieniec 10, w zakresie: 1) Budynek przy ulicy Kamieniec 10 - Szpital: a) dezynsekcja - 8.560 m2, b) deratyzacja - 2.340 m2, c) dezynfekcja - zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 2) Budynek przy ulicy Kamieniec 10 B - Przychodnia Specjalistyczna, Administracja, Hotel Pracowniczy: a) dezynsekcja - 940 m2, b) deratyzacja - 490 m2, c) dezynfekcja - zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 3) Domki BESKID: a) dezynsekcja - 113,3 m2, b) deratyzacja - 56 m2, Zamawiający zastrzega, że Wykonawca będzie świadczył usługi w zakresie dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji wraz z monitoringiem będące przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego, w następujący sposób: 1) usługi dezynsekcji - 1 raz w miesiącu, 2) usługi deratyzacji - 2 razy w roku na zlecenie Zamawiającego, 3) usługi dezynfekcji - na zlecenie Zamawiającego zgodnie z potrzebami a także każdorazowo w przypadku stwierdzenia obecności szkodników nieodpłatnie w ramach gwarancji świadczonych usług. Ponad to Zamawiający informuje, że Wykonawca zobowiązany będzie do wdrożenia systemu kontroli szkodników, prowadzenia stosownej dokumentacji zgodnej z normami jakości i wymogami organów kontroli sanitarnej, a ponadto do przygotowania, we współpracy z Pielęgniarką Epidemiologiczną oraz Działem Administracyjno - Eksploatacyjnym Zamawiającego, instrukcji dla personelu zatrudnionego w obiektach Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.72.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O niniejsze zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki podmiotowe: I. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadającego wymogom określonym w punkcie 9.1.2) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia. II. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej wykazu wykonanych usług odpowiadającego wymogom określonym w punkcie 9.2.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia. III. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymogom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ. - na zasadzie spełnia / nie spełnia. IV. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymogom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do oferty przetargowej złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1, i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 3 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. II. W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do oferty przetargowej złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne), z którego wynika, że Wykonawca w ciągu ostatnich trzech lat wykonał co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia udokumentowanych referencjami - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 4 do SIWZ. Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot przetargu należy rozumieć wykonanie przez Wykonawcę usług dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-zakopane.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem 34-500, ul. Kamieniec 10 - Sekretariat Dyrektora Szpitala.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem 34-500, ul. Kamieniec 10 - Sekretariat Dyrektora Szpitala osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres podany powyżej.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.