To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-21
Kraków: Dostawa mebli biurowych dla jednostek Politechniki Krakowskiej
Numer ogłoszenia: 523658 - 2012; data zamieszczenia: 21.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 448558 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla jednostek Politechniki Krakowskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa krzeseł biurowych obrotowych- 4 szt. Dostawa: biurek 4szt, kontenerów dostawnych 4 szt., przegród międzybiurkowych 2 szt., rynien kablowych 2 szt., szaf aktowych 6 szt., szafy ubraniowej 1 szt., stołu 1 szt., foteli obrotowych z oparciem siatkowym 5 szt., foteli obrotowych 5 szt., krzeseł konferencyjnych 16 szt. Dostawa szafy 1 szt., szafki z nadstawką 1 szt., biurka 1 szt., szaf 2 szt., szafki z nadstawką 1 szt., biurka 1 szt., listew odbojowych 1 kpl. Dostawa krzeseł biurowych 25 szt. Dostawa stołów biurowych 3 szt., krzeseł konferencyjnych 15 szt., witryny z szafką na dole 1 szt. Dostawa szaf metalowych biurowych 3 szt. Zakup na potrzeby projektu Zwiększenie liczby absolwentów na kierunku Informatyka Politechniki Krakowskiej poprzez uatrakcyjnienie procesu dydaktycznego i program stypendialny współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL-04.010.02-00-107/10-00. Dostawa stołów 10 sz., krzeseł 20 szt., szaf biurowych 9 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa mebli dla jednostki:M9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Altalena Marek Guzik Adam Wlazło, ul.Bagrowa 9, 30-733 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21750,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21168,30
Oferta z najniższą ceną: 21168,30 / Oferta z najwyższą ceną: 23148,60
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa mebli biurowych dla jednostki:L1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stolarstwo Meblowe Józef Tyrybon, Tomice ul.Miła 3, 34-100 Wadowice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3025,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2823,49
Oferta z najniższą ceną: 2823,49 / Oferta z najwyższą ceną: 6248,40
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa stołów, krzeseł konferencyjnych, witryny z szafką dla jednostki: M1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANNA KRZYMOWSKA-HACHUŁA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "BIUROTECH"
jakie przetargi wygrała firma
ANNA KRZYMOWSKA-HACHUŁA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "BIUROTECH"
- Andrzej Hachuła Przedsiębiorstwo Handlowe Biurotech-2, ul.Racławicka 1, 30-075 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3530,10
Oferta z najniższą ceną: 3530,10 / Oferta z najwyższą ceną: 5854,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Usługi hotelarskie dla Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie - w terminie od 27 listopada do 20 grudnia 2025 roku'
- Dostawa 60 sztuk implantów przeciwjaskrowych dla WSO w Krakowie
- 146/2025 Serwisowanie, prace naprawcze i konserwacyjne dźwigów osobowych i towarowych z usługą pogotowia technicznego, w podziale na 3 części
- Dostawa oraz szkolenie z obsługi izotermicznego mikrokalorymetru dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- 147/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Świadczenie usług cateringowych dla potrzeb Leśnego Zakładu Doświadczalnego w Krynicy-Zdroju.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa i montaż mebli do gabinetów lekarskich dla potrzeb SPZOZ w Siedlcach
- DOSTAWA KRZESEŁ BIUROWYCH I SOF
- Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Okonku na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej - w zakresie wyposażenia.
- Adaptacja lokalu użytkowego przy ul. Paderewskiego 9 w Lublińcu na pomieszczenia biurowe
- Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą
- Utworzenie nowych 24 miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w Gminnym Żłobku im. Polskiej Niezapominajki przy ul. Wojska Polskiego 6 w Trzebnicy -dostawa wyposażenia
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





