Ogłoszenie z dnia 2025-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00532866/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KOSTRZYN NAD ODRĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966674
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Graniczna 2
1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn nad Odrą
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-470
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 957278160
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@kostrzyn.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kostrzyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2ec9936-20c0-4b0d-b67a-cdea48b4f5ff
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00532752
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041241/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kostrzyn_nad_odra3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kostrzyn_nad_odra
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/kostrzyn_nad_odra . Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga dołączenia katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Burmistrz Miasta Kostrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, tel. 95-727-81-00, adres e-mail: urzad@kostrzyn.um.gov.pl; Pozostałe informacje zawarto w rozdziale XX SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.39.2025.KB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 861479,99 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 20
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy pn.: „Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą”, o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i wyposażenia określonym, w Załączniku nr 2 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia.
Zadanie dofinansowane jest ze środków na realizowanie zadań w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w obszarze 1 „Obiekty zbiorowej ochrony”, obszarze 2 „Zabezpieczenie Logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw”, obszarze 4 „ Edukacja, szkolenia oraz baza i zaplecze szkoleniowe”. Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą obejmującego następujące zadania częściowe:
Zadanie 1 – Dostawa respiratora transportowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1 stanowi Załączniki nr 2 do SWZ oraz Formularz cenowy dla Zadania 1 stanowi Załącznik nr 2 do Formularza ofertowego, zawierający zestawienie dostawy.
4.2.5.) Wartość części: 180320,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja minimum 24 m-ce maximum 36 m-cy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy minimum 3 dni maximum 6 dni
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy pn.: „Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą”, o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i wyposażenia określonym, w Załączniku nr 2 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia.
Zadanie dofinansowane jest ze środków na realizowanie zadań w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w obszarze 1 „Obiekty zbiorowej ochrony”, obszarze 2 „Zabezpieczenie Logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw”, obszarze 4 „ Edukacja, szkolenia oraz baza i zaplecze szkoleniowe”. Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą obejmującego następujące zadania częściowe:
Zadanie 2 - Dostawa przenośnej głowicy ultrasonograficznej do badania USG
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 2 stanowi Załączniki nr 2 do SWZ oraz Formularz cenowy dla Zadania 2 stanowi Załącznik nr 2 do Formularza ofertowego, zawierający zestawienie dostawy.
4.2.5.) Wartość części: 90160,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja minimum 24 m-ce maximum 36 m-cy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy minimum 3 dni maximum 6 dni
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy pn.: „Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą”, o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i wyposażenia określonym, w Załączniku nr 2 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia.
Zadanie dofinansowane jest ze środków na realizowanie zadań w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w obszarze 1 „Obiekty zbiorowej ochrony”, obszarze 2 „Zabezpieczenie Logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw”, obszarze 4 „ Edukacja, szkolenia oraz baza i zaplecze szkoleniowe”. Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą obejmującego następujące zadania częściowe:
Zadanie 3 - Dostawa urządzenia do elektrokardiografii – aparat EKG
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 3 stanowi Załączniki nr 2 do SWZ oraz Formularz cenowy dla Zadania 3 stanowi Załącznik nr 2 do Formularza ofertowego, zawierający zestawienie dostawy
4.2.5.) Wartość części: 10120,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja minimum 24 m-ce maximum 36 m-cy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy minimum 3 dni maximum 6 dni
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy pn.: „Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą”, o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i wyposażenia określonym, w Załączniku nr 2 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia.
Zadanie dofinansowane jest ze środków na realizowanie zadań w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w obszarze 1 „Obiekty zbiorowej ochrony”, obszarze 2 „Zabezpieczenie Logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw”, obszarze 4 „ Edukacja, szkolenia oraz baza i zaplecze szkoleniowe”. Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą obejmującego następujące zadania częściowe:
Zadanie 4 - Dostawa defiblyratora AED
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 4 stanowi Załączniki nr 2 do SWZ oraz Formularz cenowy dla Zadania 4 stanowi Załącznik nr 2 do Formularza ofertowego, zawierający zestawienie dostawy
4.2.5.) Wartość części: 10040,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja minimum 24 m-ce maximum 36 m-cy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy minimum 3 dni maximum 6 dni
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy pn.: „Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą”, o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i wyposażenia określonym, w Załączniku nr 2 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia.
Zadanie dofinansowane jest ze środków na realizowanie zadań w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w obszarze 1 „Obiekty zbiorowej ochrony”, obszarze 2 „Zabezpieczenie Logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw”, obszarze 4 „ Edukacja, szkolenia oraz baza i zaplecze szkoleniowe”. Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą obejmującego następujące zadania częściowe:
Zadanie 5 - Dostawa zestawu ratunkowego służącego do zatrzymania krwawienia – zagrażającemu życie krwotoki w wypadkach masowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 5 stanowi Załączniki nr 2 do SWZ oraz Formularz cenowy dla Zadania 5 stanowi Załącznik nr 2 do Formularza ofertowego, zawierający zestawienie dostawy
4.2.5.) Wartość części: 43240,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141116-6 - Zestawy opatrunkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja minimum 24 m-ce maximum 36 m-cy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy minimum 3 dni maximum 6 dni
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą”, o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i wyposażenia określonym, w Załączniku nr 2 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia.
Zadanie dofinansowane jest ze środków na realizowanie zadań w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w obszarze 1 „Obiekty zbiorowej ochrony”, obszarze 2 „Zabezpieczenie Logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw”, obszarze 4 „ Edukacja, szkolenia oraz baza i zaplecze szkoleniowe”. Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą obejmującego następujące zadania częściowe:
Zadanie 6 - Dostawa noszy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 6 stanowi Załączniki nr 2 do SWZ oraz Formularz cenowy dla Zadania 6 stanowi Załącznik nr 2 do Formularza ofertowego, zawierający zestawienie dostawy.
4.2.5.) Wartość części: 13800,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33192160-1 - Nosze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja minimum 24 m-ce maximum 36 m-cy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy minimum 3 dni maximum 6 dni
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy pn.: „Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą”, o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i wyposażenia określonym, w Załączniku nr 2 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia.
Zadanie dofinansowane jest ze środków na realizowanie zadań w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w obszarze 1 „Obiekty zbiorowej ochrony”, obszarze 2 „Zabezpieczenie Logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw”, obszarze 4 „ Edukacja, szkolenia oraz baza i zaplecze szkoleniowe”. Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą obejmującego następujące zadania częściowe:
Zadanie 7 - Dostawa noszy izolacyjnych - transport specjalny pacjentów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 7 stanowi Załączniki nr 2 do SWZ oraz Formularz cenowy dla Zadania 7 stanowi Załącznik nr 2 do Formularza ofertowego, zawierający zestawienie dostawy
4.2.5.) Wartość części: 9200,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33192160-1 - Nosze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja minimum 24 m-ce maximum 36 m-cy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy minimum 3 dni maximum 6 dni
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy pn.: „Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą”, o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i wyposażenia określonym, w Załączniku nr 2 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia.
Zadanie dofinansowane jest ze środków na realizowanie zadań w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w obszarze 1 „Obiekty zbiorowej ochrony”, obszarze 2 „Zabezpieczenie Logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw”, obszarze 4 „ Edukacja, szkolenia oraz baza i zaplecze szkoleniowe”. Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą obejmującego następujące zadania częściowe:
Zadanie 8 - Dostawa plecaków ratunkowych, zasobniki i zestawy na sprzęt medyczny i ratunkowy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 8 stanowi Załączniki nr 2 do SWZ oraz Formularz cenowy dla Zadania 8 stanowi Załącznik nr 2 do Formularza ofertowego, zawierający zestawienie dostawy.
4.2.5.) Wartość części: 62560,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 35112200-4 - Prysznic bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowe
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja minimum 24 m-ce maximum 36 m-cy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy minimum 3 dni maximum 6 dni
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy pn.: „Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą”, o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i wyposażenia określonym, w Załączniku nr 2 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia.
Zadanie dofinansowane jest ze środków na realizowanie zadań w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w obszarze 1 „Obiekty zbiorowej ochrony”, obszarze 2 „Zabezpieczenie Logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw”, obszarze 4 „ Edukacja, szkolenia oraz baza i zaplecze szkoleniowe”. Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą obejmującego następujące zadania częściowe:
Zadanie 9 - Dostawa sprzętu do zabezpieczenia obrażeń klatki piersiowej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 9 stanowi Załączniki nr 2 do SWZ oraz Formularz cenowy dla Zadania 9 do Formularza ofertowego, zawierający zestawienie dostawy.
4.2.5.) Wartość części: 3680,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33172200-8 - Urządzenia do resuscytacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja minimum 24 m-ce maximum 36 m-cy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy minimum 3 dni maximum 6 dni
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy pn.: „Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą”, o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i wyposażenia określonym, w Załączniku nr 2 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia.
Zadanie dofinansowane jest ze środków na realizowanie zadań w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w obszarze 1 „Obiekty zbiorowej ochrony”, obszarze 2 „Zabezpieczenie Logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw”, obszarze 4 „ Edukacja, szkolenia oraz baza i zaplecze szkoleniowe”. Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą obejmującego następujące zadania częściowe:
Zadanie 10 - Dostawa agregatu prądotwórczego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 10 stanowi Załączniki nr 2 do SWZ oraz Formularz cenowy dla Zadania 10 stanowi Załącznik nr 2 do Formularza ofertowego, zawierający zestawienie dostawy.
4.2.5.) Wartość części: 97790,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja minimum 24 m-ce maximum 36 m-cy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy minimum 3 dni maximum 6 dni
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy pn.: „Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą”, o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i wyposażenia określonym, w Załączniku nr 2 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia.
Zadanie dofinansowane jest ze środków na realizowanie zadań w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w obszarze 1 „Obiekty zbiorowej ochrony”, obszarze 2 „Zabezpieczenie Logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw”, obszarze 4 „ Edukacja, szkolenia oraz baza i zaplecze szkoleniowe”. Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą obejmującego następujące zadania częściowe:
Zadanie 11- Dostawa oświetlenia ratunkowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 11 stanowi Załączniki nr 2 do SWZ oraz Formularz cenowy dla Zadania 11 stanowi Załącznik nr 2 do Formularza ofertowego, zawierający zestawienie dostawy.
4.2.5.) Wartość części: 25410,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja minimum 24 m-ce maximum 36 m-cy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy minimum 3 dni maximum 6 dni
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy pn.: „Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą”, o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i wyposażenia określonym, w Załączniku nr 2 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia. Zadanie dofinansowane jest ze środków na realizowanie zadań w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w obszarze 1 „Obiekty zbiorowej ochrony”, obszarze 2 „Zabezpieczenie Logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw”, obszarze 4 „ Edukacja, szkolenia oraz baza i zaplecze szkoleniowe”. Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą obejmującego następujące zadania częściowe:
Zadanie 12 - Dostawa drona termowizyjnego do wykorzystania w akcjach ratowniczych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 12 stanowi Załączniki nr 2 do SWZ oraz Formularz cenowy dla Zadania 12 stanowi Załącznik nr 2 do Formularza ofertowego zawierający zestawienie dostawy.
4.2.5.) Wartość części: 37730,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja minimum 24 m-ce maximum 36 m-cy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy minimum 3 dni maximum 6 dni
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy pn.: „Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą”, o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i wyposażenia określonym, w Załączniku nr 2 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia. Zadanie dofinansowane jest ze środków na realizowanie zadań w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w obszarze 1 „Obiekty zbiorowej ochrony”, obszarze 2 „Zabezpieczenie Logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw”, obszarze 4 „ Edukacja, szkolenia oraz baza i zaplecze szkoleniowe”. Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą obejmującego następujące zadania częściowe:
Zadanie 13 - Dostawa sprzętu łączności radiowej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 13 stanowi Załączniki nr 2 do SWZ oraz Formularz cenowy dla Zadania 13 stanowi Załącznik nr 2 do Formularza ofertowego, zawierający zestawienie dostawy.
4.2.5.) Wartość części: 33880,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 32236000-6 - Radiotelefony
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja minimum 24 m-ce maximum 36 m-cy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy minimum 3 dni maximum 6 dni
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy pn.: „Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą”, o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i wyposażenia określonym, w Załączniku nr 2 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia. Zadanie dofinansowane jest ze środków na realizowanie zadań w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w obszarze 1 „Obiekty zbiorowej ochrony”, obszarze 2 „Zabezpieczenie Logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw”, obszarze 4 „ Edukacja, szkolenia oraz baza i zaplecze szkoleniowe”. Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą obejmującego następujące zadania częściowe:
Zadanie 14 - Dostawa sprzętu systemu wspomagania dowodzenia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 14 stanowi Załączniki nr 2 do SWZ oraz Formularz cenowy dla Zadania 14 stanowi Załącznik nr 2 do Formularza ofertowego zawierający zestawienie dostawy.
4.2.5.) Wartość części: 15400,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 32236000-6 - Radiotelefony
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja minimum 24 m-ce maximum 36 m-cy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy minimum 3 dni maximum 6 dni
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy pn.: „Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą”, o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i wyposażenia określonym, w Załączniku nr 2 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia. Zadanie dofinansowane jest ze środków na realizowanie zadań w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w obszarze 1 „Obiekty zbiorowej ochrony”, obszarze 2 „Zabezpieczenie Logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw”, obszarze 4 „ Edukacja, szkolenia oraz baza i zaplecze szkoleniowe”. Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą obejmującego następujące zadania częściowe:
Zadanie 15 - Dostawa sprzętu logistyczno-magazynowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 15 stanowi Załączniki nr 2 do SWZ oraz Formularz cenowy dla Zadania 15 stanowi Załącznik nr 2 do Formularza ofertowego, zawierający zestawienie dostawy.
4.2.5.) Wartość części: 119350,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 44212320-8 - Konstrukcje różne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja minimum 24 m-ce maximum 36 m-cy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy minimum 3 dni maximum 6 dni
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 16
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy pn.: „Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą”, o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i wyposażenia określonym, w Załączniku nr 2 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia. Zadanie dofinansowane jest ze środków na realizowanie zadań w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w obszarze 1 „Obiekty zbiorowej ochrony”, obszarze 2 „Zabezpieczenie Logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw”, obszarze 4 „ Edukacja, szkolenia oraz baza i zaplecze szkoleniowe”. Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą obejmującego następujące zadania częściowe:
4.2.5.) Wartość części: 77700,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja minimum 24 m-ce maximum 36 m-cy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy minimum 3 dni maximum 6 dni
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 17
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy pn.: „Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą”, o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i wyposażenia określonym, w Załączniku nr 2 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia. Zadanie dofinansowane jest ze środków na realizowanie zadań w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w obszarze 1 „Obiekty zbiorowej ochrony”, obszarze 2 „Zabezpieczenie Logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw”, obszarze 4 „ Edukacja, szkolenia oraz baza i zaplecze szkoleniowe”. Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą obejmującego następujące zadania częściowe:
Zadanie 17 - Dostawa sprzętu szkoleniowo-logistycznego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 17 stanowi Załączniki nr 2 do SWZ oraz Formularz cenowy dla Zadania 17 stanowi Załącznik nr 2 do Formularza ofertowego, zawierający zestawienie dostawy.
4.2.5.) Wartość części: 11550,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja minimum 24 m-ce maximum 36 m-cy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy minimum 3 dni maximum 6 dni
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 18
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy pn.: „Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą”, o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i wyposażenia określonym, w Załączniku nr 2 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia. Zadanie dofinansowane jest ze środków na realizowanie zadań w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w obszarze 1 „Obiekty zbiorowej ochrony”, obszarze 2 „Zabezpieczenie Logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw”, obszarze 4 „ Edukacja, szkolenia oraz baza i zaplecze szkoleniowe”. Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą obejmującego następujące zadania częściowe:
Zadanie 18 - Dostawa biurka polowego dla misji kryzysowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 18 stanowi Załączniki nr 2 do SWZ oraz Formularz cenowy dla Zadania 18 stanowi Załącznik nr 2 do Formularza ofertowego, zawierający zestawienie dostawy.
4.2.5.) Wartość części: 10780,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja minimum 24 m-ce maximum 36 m-cy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy minimum 3 dni maximum 6 dni
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 19
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy pn.: „Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą”, o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i wyposażenia określonym, w Załączniku nr 2 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia. Zadanie dofinansowane jest ze środków na realizowanie zadań w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w obszarze 1 „Obiekty zbiorowej ochrony”, obszarze 2 „Zabezpieczenie Logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw”, obszarze 4 „ Edukacja, szkolenia oraz baza i zaplecze szkoleniowe”. Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą obejmującego następujące zadania częściowe:
Zadanie 19 - Dostawa skrzyni do pakowania i transportu oraz magazynowania sprzętu medycznego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 19 stanowi Załączniki nr 2 do SWZ oraz Formularz cenowy dla Zadania 19 stanowi Załącznik nr 2 do Formularza ofertowego, zawierający zestawienie dostawy.
4.2.5.) Wartość części: 7700,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 44613400-4 - Pojemniki do przechowywania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja minimum 24 m-ce maximum 36 m-cy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy minimum 3 dni maximum 6 dni
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 20
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy pn.: „Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą”, o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i wyposażenia określonym, w Załączniku nr 2 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia. Zadanie dofinansowane jest ze środków na realizowanie zadań w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w obszarze 1 „Obiekty zbiorowej ochrony”, obszarze 2 „Zabezpieczenie Logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw”, obszarze 4 „ Edukacja, szkolenia oraz baza i zaplecze szkoleniowe”. Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą obejmującego następujące zadania częściowe:
Zadanie 20 - Dostawa sprzętu pomiarowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 20 stanowi Załączniki nr 2 do SWZ oraz Formularz cenowy dla Zadania 20 stanowi Załącznik nr 2 do Formularza ofertowego, zawierający zestawienie dostawy.
4.2.5.) Wartość części: 1540,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 38552000-9 - Mierniki elektroniczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja minimum 24 m-ce maximum 36 m-cy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy minimum 3 dni maximum 6 dni
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń:
a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2024 r. poz. 1616) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do Formularza ofertowego;
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2025 r. poz. 514 ), którego wzór stanowi, Załącznik nr 5 do Formularza ofertowego;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania i cechy, opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SWZ, Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 106. ust.1 ustawy Pzp, dołączenia do oferty złożonej na Zadania 1-20 opisów oferowanego wyposażenia w postaci katalogów elektronicznych zawierających wykaz zamawianych produktów, w formacie umożliwiającym przetwarzanie danych, zgodnie z Rozdz. II ust.6 SWZ.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
2. Zgodnie z art. 107 ust.2 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularz ofertowy sporządzony wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ wraz z Oświadczeniem w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – oraz Informacja o wystąpieniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług –z zgodnie z Załącznik nr 1 do Formularza ofertowegoFormularz cenowy sporządzony wg wzoru, stanowiącego Załącznik nr 2 do Formularza ofertowego - dla wybranych zadań lub wszystkich zadań. Formularz cenowy stanowi część oferty, w związku z czym nie podlega on uzupełnieniu, brak przedłożenia Formularza cenowego wraz z ofertą stanowić będzie podstawę do odrzucenia oferty.
Przedmiotowe środki dowodowe w postaci katalogów elektronicznych dla ofert na Zadania 1-20 zawierających wykaz zamawianych produktów, stanowiące opisy oferowanego wyposażenia, potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania i cechy, opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań, stanowiącym Załączniki nr 2 do SWZ.
Oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Formularza ofertowego;
Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty:
1) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
2) Oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni wykonawcy,
3) Oświadczenie o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – zgodnie z Załącznikami nr 3A do Formularza ofertowego (składa każdy z wykonawców);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty:1) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
2) Oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni wykonawcy,
3) Oświadczenie o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – zgodnie z Załącznikami nr 3A do Formularza ofertowego (składa każdy z wykonawców);
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wybrany wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-12 08:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kostrzyn_nad_odra na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania o numerze ZP.271.39.2025.KB w myśl Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania do dnia 12.12.2025r. do godziny 8.30.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-12 08:45
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KOSTRZYNA NAD ODRĄ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mobilnego agregatu prądotwórczego o mocy min. 50 KW
- ZAKUP I DOSTAWA LAPAROSKOPU DLA BLOKU OPERACYJNEGO, WYSOKOSPECJALISTYCZNEGO ŁÓŻKA PORODOWEGO DO PROWADZENIA PORODÓW W RÓŻNYCH POZYCJACH ORAZ URZĄDZENIA DO KRIOCHIRURGII DLA PORADNI DERMATOLOGICZNEJ
- "Cyberbezpieczna Gmina Władysławów - część III zasilanie awaryjne: agregatu i UPS"
- Zakup wyposażenia i sprzętu ratowniczego na potrzeby ochrony ludności w Gminie Alwernia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach programu OL i OC na lata 2025-2026
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Suszec
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





