Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-14
Kraków: Dostawa mebli biurowych dla jednostek Politechniki Krakowskiej
Numer ogłoszenia: 448558 - 2012; data zamieszczenia: 14.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla jednostek Politechniki Krakowskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa krzeseł biurowych obrotowych- 4 szt. Dostawa: biurek 4szt, kontenerów dostawnych 4 szt., przegród międzybiurkowych 2 szt., rynien kablowych 2 szt., szaf aktowych 6 szt., szafy ubraniowej 1 szt., stołu 1 szt., foteli obrotowych z oparciem siatkowym 5 szt., foteli obrotowych 5 szt., krzeseł konferencyjnych 16 szt. Dostawa szafy 1 szt., szafki z nadstawką 1 szt., biurka 1 szt., szaf 2 szt., szafki z nadstawką 1 szt., biurka 1 szt., listew odbojowych 1 kpl. Dostawa krzeseł biurowych 25 szt. Dostawa stołów biurowych 3 szt., krzeseł konferencyjnych 15 szt., witryny z szafką na dole 1 szt. Dostawa szaf metalowych biurowych 3 szt. Zakup na potrzeby projektu Zwiększenie liczby absolwentów na kierunku Informatyka Politechniki Krakowskiej poprzez uatrakcyjnienie procesu dydaktycznego i program stypendialny współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL-04.010.02-00-107/10-00. Dostawa stołów 10 sz., krzeseł 20 szt., szaf biurowych 9 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Katalogi albo zdjęcia przedstawiające oferowane meble. W przypadku mebli wykonywanych na wymiar, należy dołączyć katalogi lub zdjęcia (NIE RYSUNKI) przedstawiające podobne rodzajowo meble. W przypadku braku katalogu lub zdjęć należy dokładnie opisać materiał i sposób wykonania oferowanych mebli
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 2 do SIWZ Kalkulacja cenowo - przedmiotowa - Załącznik nr 5 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: 1)terminu realizacji umowy w przypadku: -jeżeli dotrzymanie ustalonego terminu byłoby niemożliwe z winy Zamawiającego np. brak przygotowania miejsca dostawy lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, i których w dniu podpisania umowy nie można było przewidzieć. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z winy Zamawiającego lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy 2)Zamawiający przewiduje zmianę terminu płatności za wykonaną dostawę w przypadku opóźnienia wpływu na konto Zamawiającego kolejnej transzy środków finansowych na realizację projektu - w przypadku zadania częściowego nr 6 2.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, budynek W-9, pok.110.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, budynek W-9, pok.110.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zad. nr 6-zakup na potrzeby projektu Zwiększenie liczby absolwentów na kierunku Informatyka Politechniki Krakowskiej poprzez uatrakcyjnienie procesu dydaktycznego i program stypendialny współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL-04.010.02-00-107/10-00.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa krzeseł biurowych obrotowych dla jednostki: L2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa krzeseł biurowych obrotowych- 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli dla jednostki:M9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: biurek 4szt, kontenerów dostawnych 4 szt., przegród międzybiurkowych 2 szt., rynien kablowych 2 szt., szaf aktowych 6 szt., szafy ubraniowej 1 szt., stołu 1 szt., foteli obrotowych z oparciem siatkowym 5 szt., foteli obrotowych 5 szt., krzeseł konferencyjnych 16 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mebli biurowych dla jednostki:L1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szafy 1 szt., szafki z nadstawką 1 szt., biurka 1 szt., szaf 2 szt., szafki z nadstawką 1 szt., biurka 1 szt., listew odbojowych 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa krzeseł biurowych dla jednostki: A1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa krzeseł biurowych 25 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa stołów, krzeseł konferencyjnych, witryny z szafką dla jednostki: M1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stołów biurowych 3 szt., krzeseł konferencyjnych 15 szt., witryny z szafką na dole 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa szaf metalowych biurowych dla Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej na potrzeby projektu Zwiększenie liczby absolwentów na kierunku Informatyka Politechniki Krakowskiej poprzez uatrakcyjnienie procesu dydaktycznego i program stypendialny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szaf metalowych biurowych 3 szt. Zakup na potrzeby projektu Zwiększenie liczby absolwentów na kierunku Informatyka Politechniki Krakowskiej poprzez uatrakcyjnienie procesu dydaktycznego i program stypendialny współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL-04.010.02-00-107/10-00 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa mebli do sali wykładowej dla jednostki: A1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stołów 10 sz., krzeseł 20 szt., szaf biurowych 9 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Przebudowa pomieszczeń laboratoryjnych dla nowej infrastruktury badawczej wraz z doposażeniem w ramach projektu FEMP.01.04-IZ.00-0268/24
- Zakup i dostawa leków i środków leczniczych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Najem aparatury badawczej Digital Correlation System 3D
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum).
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót w ramach zadania: "Budowa dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Fabrycznej przy skrzyżowaniu z ul. Grzegórzecką"
- WYKONANIE I DOSTAWA ZE STALI NIERDZEWNEJ WRAZ Z MONTAŻEM
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa i montaż wyposażenia w pomieszczeniach ośrodka "Senior+""
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby UKW w Bydgoszczy
- Dostawa mebli wraz z montażem do poszczególnych komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Zakup wyposażenia do Gminnej Biblioteki Publicznej w Zbójnie
- WYKONANIE I DOSTAWA ZE STALI NIERDZEWNEJ WRAZ Z MONTAŻEM
- Dostawa z montażem mebli do jednostek
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





