eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiłgorajPrzeprowadzenie kursów prowadzących do zdobywania dodatkowych uprawnień zwiększających u uczniów szanse na rynku pracy - w ramach projektu pt. Wykwalifikowany technik leśnik nr RPLU.12.04.00-06-0052/18, realizowanego przez Zespół Szkół Leśnych w Biłgoraju, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, za pośrednictwem Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2020-02-24



Ogłoszenie nr 515746-N-2020 z dnia 2020-02-24 r.

Zespół Szkół Leśnych w Biłgoraju: Przeprowadzenie kursów prowadzących do zdobywania dodatkowych uprawnień zwiększających u uczniów szanse na rynku pracy - w ramach projektu pt. Wykwalifikowany technik leśnik nr RPLU.12.04.00-06-0052/18, realizowanego przez Zespół Szkół Leśnych w Biłgoraju, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, za pośrednictwem Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Leśnych w Biłgoraju, krajowy numer identyfikacyjny 12434000000000, ul. Polna  3 , 23-400  Biłgoraj, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 880 797, e-mail sekretariat@zslbilgoraj.pl, faks 846 867 486.
Adres strony internetowej (URL): www.zslbilgoraj.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.zslbilgoraj.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy złożyć w sekretariacie Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju, ul. Polna 3, 23-400 Biłgoraj (parter, pokój nr 2) lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na w/w adres. Ofertę należy sporządzic w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej.
Adres:
Zespół Szkół Leśnych w Biłgoraju, ul. Polna 3, 23-400 Biłgoraj


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów prowadzących do zdobywania dodatkowych uprawnień zwiększających u uczniów szanse na rynku pracy - w ramach projektu pt. Wykwalifikowany technik leśnik nr RPLU.12.04.00-06-0052/18, realizowanego przez Zespół Szkół Leśnych w Biłgoraju, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, za pośrednictwem Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe.
Numer referencyjny: ZSL.2241-2/PN/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
7


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest "przeprowadzenie kursów prowadzących do zdobywania dodatkowych uprawnień zwiększających u uczniów szanse na rynku pracy". Zadanie jest realizacją projektu pt. "Wykwalifikowany technik leśnik" nr RPLU.12.04.00-06-0052/18, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Oś Priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe, Zakres interwencji: Lepsze dopasowywanie systemów kształcenia i szkolenia do potrzeb rynku pracy, ułatwianie przechodzenia z etapu kształcenia do etapu zatrudnienia oraz wzmacnianie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego i ich jakości, w tym poprzez mechanizmy prognozowania umiejętności, dostosowania programów nauczania oraz tworzenia i rozwoju systemów uczenia się poprzez praktyczną naukę zawodu realizowaną w ścisłej współpracy z pracodawcami. Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem części: Część 1 Kurs prawa jazdy kategorii B; Część 2 Kurs prawa jazdy kategorii B+E; Część 3 Kurs operatora wielooperacyjnych maszyn leśnych typu harwester i forwarder; Część 4 Kurs VLOS - wykonywanie lotów dronem do 5kg w zasięgu wzroku; Część 5 Kurs pielęgnacji i ochrony drzew ozdobnych; Część 6 Kurs wspinaczki drzewnej z zastosowaniem arborystycznych technik linowych; Część 7 Kurs brakarz. Poszczególne zadania w sposób szczegółowy określa Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie albo wybrane części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy w przypadku wyboru jego oferty. Załącznik Nr 3 po uzupełnieniu wszystkich kolumn, stanowić będzie "Formularz oferty", co oznacza, że pominięcie choćby jednej pozycji (oferta wykonawcy musi być kompletna) spowoduje odrzucenie oferty. Jeden Wykonawca składa jeden formularz oferty, wypełniając go dla wybranych przez siebie części zamówienia. Tabele "Formularza oferty" na te części zamówienia, na które wykonawca nie składa oferty należy usunąć z formularza. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji.

II.5) Główny kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
55100000-1
55311000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-23
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2020-12-18
2020-12-18
2020-06-29 2020-08-31
2020-12-18
2020-12-18
2020-04-30
2020-12-18

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: a) wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - co najmniej 2 szkoleń (odpowiednio co najmniej po 2 szkolenia dla każdej z części zamówienia, na które wykonawca składa ofertę) o tematyce zgodnej z programem szkolenia określonym dla odpowiednich części niniejszego zamówienia, z których każde było realizowane w ramach jednego kontraktu (umowy). W przypadku usług wykonywanych część zamówienia już faktycznie wykonana, musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego w warunku; b) osoby skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawca może polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeżeli podmioty te realizują usługi do których te zdolności są wymagane.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

6.1 Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, którego treść jest zgodna ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. 6.2 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 6.1. 6.4 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1.a). 6.5 W terminie 3 dni od dnia opublikowania na stronie internetowej Zamawiającego www.zslbilgoraj.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu informacji o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą. 6.6 Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, którego treść jest zgodna ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 6.3 Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6.6 Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

6.7 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) wykazu usług wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem nazw szkolenia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ " Formularz doświadczenia instytucji szkoleniowej"; Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, - oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. b) wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, posiadających wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ - "Formularz kwalifikacji i doświadczenia zawodowego kadry dydaktycznej"; Dowodami potwierdzającymi posiadanie wymaganych kwalifikacji są świadectwa, dyplomy, zaświadczenia, certyfikaty, itp. Zamawiający, składając ofertę, może jednocześnie złożyć załączniki nr 7 i 8 wraz z dowodami o których mowa w pkt 6.7.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń w ostatnich trzech latach 20,00
Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej 10,00
Certyfikaty jakości usług 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne postanowienia umowy zostały zawarte we Wzorze umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ . Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, w sposób i na warunkach określonych we wzorze umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: KURS PRAWA JAZDY KATEGORII B
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Program szkolenia powinien obejmować: Zajęcia teoretyczne z zakresu przepisów ruchu drogowego, udzielania pierwszej pomocy oraz praktycznej nauki jazdy zgodnie z warunkami organizacji szkoleń dla kierowców. Kurs będzie obejmował: 30 godzin zajęć teoretycznych na grupę i 30 godzin zajęć praktycznych na uczestnika. Liczba uczestników: 1 grupa - 20 uczniów; Termin realizacji kursu: marzec - grudzień 2020r.; Miejsce realizacji kursu: Zajęcia teoretyczne będą realizowane w Zespole Szkół Leśnych w Biłgoraju, ul. Polna 3. Zamawiający zapewnia nieodpłatnie sale wyposażone w sprzęt multimedialny celem przeprowadzenia zajęć teoretycznych. Zajęcia praktyczne: na terenie miasta Biłgoraj.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń w ostatnich trzech latach 20,00
Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej 10,00
Certyfikaty jakości usług10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: KURS PRAWA JAZDY KATEGORII B+E
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Program szkolenia powinien obejmować praktyczną naukę jazdy zgodnie z warunkami organizacji szkoleń dla kierowców. Każdy z uczestników odbędzie 15 godzin zajęć praktycznych. Liczba uczestników: 1 grupa - 20 uczniów; Termin realizacji kursu: marzec - grudzień 2020r.; Miejsce realizacji kursu: Zajęcia praktyczne: na terenie miasta Biłgoraj.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń w ostatnich trzech latach 20,00
Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej 10,00
Certyfikaty jakości usług 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: KURS OPERATORA WIELOOPERACYJNYCH MASZYN LEŚNYCH TYPU HARWESTER I FORWARDER
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Program szkolenia powinien być ukierunkowany zarówno na zdobycie solidnej wiedzy o budowie i działaniu maszyn jak również umiejętności praktycznych - odpowiedniej techniki i planowania pracy. Kurs będzie obejmował przynajmniej 120h w tym: minimum 40 godzin zajęć teoretycznych na grupę, 30 godzin pracy na symulatorze oraz 50 godzin indywidualnych zajęć praktycznych. Liczba uczestników: 2 grupy - (2 x 4 uczniów); Termin realizacji kursu: czerwiec - sierpień 2020r.; Czas trwania kursu - Kurs w trybie ciągłym Miejsce realizacji kursu: Zajęcia teoretyczne i praktyczne w miejscu prowadzenia działalności szkoleniowej Wykonawcy. Bazę szkoleniową organizuje Wykonawca (przeprowadzenie zajęć teoretycznych w sali wykładowej, pozyskanie powierzchni leśnej na przeprowadzenie zajęć praktycznych). Zamawiający na własny koszt, zapewnia dowóz uczniów na kurs.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 55100000-1, 55311000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń w ostatnich trzech latach20,00
Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej 10,00
Certyfikaty jakości usług 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: KURS VLOS - WYKONYWANIE LOTÓW DRONEM DO 5 KG W ZASIĘGU WZROKU
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Program szkolenia powinien obejmować kompleksowe przygotowanie uczestników do uzyskania uprawnień UAVO do 5 kg (wykonywanie lotów statkiem bezzałogowym do 5 kg w zasięgu wzroku). Kurs będzie obejmował przynajmniej: 16 godzin zajęć teoretycznych na grupę oraz po 4 godziny indywidualnych zajęć praktycznych - szkolenie w locie. Liczba uczestników: 1 grupa - 30 uczniów; 2 grupa - 30 uczniów. Termin realizacji kursu: marzec - czerwiec 2020r. - 1 grupa; wrzesień - grudzień 2020r. - 2 grupa Miejsce realizacji kursu: Zajęcia teoretyczne będą realizowane w Zespole Szkół Leśnych w Biłgoraju, ul. Polna 3. Zamawiający zapewnia nieodpłatnie sale wyposażone w sprzęt multimedialny celem przeprowadzenia zajęć teoretycznych. Zajęcia praktyczne: w pobliżu siedziby Zamawiającego (max. w promieniu 10km), bazę szkoleniową na przeprowadzenie zajęć praktycznych organizuje Wykonawca. Zamawiający na własny koszt, zapewnia dowóz uczniów na kurs praktyczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń w ostatnich trzech latach 20,00
Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej 10,00
Certyfikaty jakości usług10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: KURS PIELĘGNACJA I OCHRONA DRZEW OZDOBNYCH
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Program szkolenia powinien obejmować: bezpieczeństwo i higiena pracy przy pielęgnacji terenów zieleni; podstawowe przepisy o ochronie przyrody - ochrona drzew i krzewów ozdobnych; podstawowe prace pielęgnacyjne w terenach zieleni, materiał nasadzeniowy, zalecenia jakościowe; pielęgnacja nasadzeń po posadzeniu, odbiór i okres gwarancyjny nasadzeń; budowa, rozwój konstrukcji, konserwacja i praca pilarek, kosiarek, kos i innych narzędzi mechanicznych przeznaczonych do pracy w terenach zieleni; technika pracy pilarką podczas ścinki drzew, okrzesywania i przerzynka drzew leżących ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa. Narzędzia pomocnicze pilarza; technika pracy pilarką łańcuchową przy usuwaniu, pielęgnacji i konserwacji drzew ozdobnych; aktualny przegląd najważniejszych szkodników i chorób drzew, krzewów i roślin ozdobnych - rozpoznawanie, zapobieganie, zwalczanie; najnowsze metody pielęgnacji drzew i krzewów na terenach zurbanizowanych; nasadzenia drzew i krzewów ozdobnych w różnych warunkach siedliskowych i klimatycznych, prace pielęgnacyjne; leczenie i nawadnianie systemów korzeniowych, mechaniczne wzmacnianie drzew, zabezpieczanie ran i ubytków, dobór środków chemicznych; zasady racjonalnej eksploatacji pilarek i innego sprzętu mechanicznego używanego przy pielęgnacji zieleni; nowe technologie wprowadzane w budowie maszyn; analiza najczęściej popełnianych błędów; pokaz techniki cięć pielęgnacyjnych w koronach drzew metodą alpinistyczną; lasy komunalne - status prawny, metody zagospodarowania lasów do celów rekreacyjnych. Kurs będzie obejmował przynajmniej: 42 h zajęć teoretycznych na grupę oraz po 8h indywidualnych zajęć praktycznych. Liczba uczestników: 1 grupa - 10 uczniów; 2 grupa - 10 uczniów. Termin realizacji kursu: marzec - kwiecień 2020r. - 1 grupa; październik - grudzień 2020r. - 2 grupa. Miejsce realizacji kursu: Zajęcia teoretyczne będą realizowane w Zespole Szkół Leśnych w Biłgoraju, ul. Polna 3. Zamawiający zapewnia nieodpłatnie sale wyposażone w sprzęt multimedialny celem przeprowadzenia zajęć teoretycznych. Zajęcia praktyczne: w pobliżu siedziby Zamawiającego (max. w promieniu 10km), bazę szkoleniową na przeprowadzenie zajęć praktycznych organizuje Wykonawca. Zamawiający na własny koszt, zapewnia dojazd uczniów na kurs praktyczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń w ostatnich trzech latach20,00
Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej10,00
Certyfikaty jakości usług10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: KURS WSPINACZKI DRZEWNEJ Z ZASTOSOWANIEM ARBORYSTYCZNYCH TECHNIK LINOWYCH
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Program szkolenia powinien obejmować: Uzyskanie wiedzy na temat wymogów prawno-organizacyjnych dla podmiotów organizujących pracę na wysokości; Uzyskanie umiejętności posługiwania się sprzętem przeznaczonym do pracy na wysokości, w szczególności do pracy na drzewach; Przyswojenie umiejętności bezpiecznej organizacji prac na wysokości, ze szczególnym uwzględnieniem asekuracji; Ukształtowanie praktycznych umiejętności wykorzystywanych podczas prac na wysokości; Opanowanie praktyczne technik ratowniczych w obrębie pracującego zespołu; BHP, organizacja bezpieczeństwa na stanowisku pracy; Nabycie podstawowych informacji na temat zabiegów pielęgnacyjnych drzew. Kursant po odbyciu szkolenia będzie w stanie bezpiecznie oraz efektownie wspinać się na drzewa z użyciem technik dostępu linowego. Szkolenie pozwoli rozpocząć pracę na drzewach a także znaleźć zastosowanie w innych dziedzinach, gdzie potrzebne jest wejście na drzewo takich jak ornitologia, entomologia, fotografia przyrodnicza, bartnictwo. Kurs będzie obejmował przynajmniej: 8 godzin zajęć teoretycznych na grupę oraz 24 godzin indywidualnych zajęć praktycznych. Liczba uczestników: 1 grupa - 10 uczniów. Termin realizacji kursu: marzec - kwiecień 2020r. Miejsce realizacji kursu: Zajęcia teoretyczne będą realizowane w Zespole Szkół Leśnych w Biłgoraju, ul. Polna 3. Zamawiający zapewnia nieodpłatnie sale wyposażone w sprzęt multimedialny celem przeprowadzenia zajęć teoretycznych. Zajęcia praktyczne: w pobliżu siedziby Zamawiającego (max. w promieniu 10km), bazę szkoleniową na przeprowadzenie zajęć praktycznych organizuje Wykonawca. Zamawiający na własny koszt, zapewnia dojazd uczniów na kurs praktyczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń w ostatnich trzech latach 20,00
Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej 10,00
Certyfikaty jakości usług10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: KURS BRAKARZ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Program szkolenia powinien obejmować: gospodarka drewnem, budowa drewna drzew iglastych i liściastych, wady drewna okrągłego, szacunek brakarski na pniu, klasyfikacja surowca drzewnego, konserwacja, zajęcia praktyczne. Kurs będzie obejmował przynajmniej 70h w tym: 28 h zajęć teoretycznych na grupę oraz 42 h indywidualnych zajęć praktycznych - praca na powierzchni leśnej. Liczba uczestników: 1 grupa - 15 uczniów; 2 grupa - 15 uczniów. Termin realizacji kursu: marzec - maj 2020r. - 1 grupa; październik - grudzień 2020r. - 2 grupa. Miejsce realizacji kursu: Zajęcia teoretyczne będą realizowane w Zespole Szkół Leśnych w Biłgoraju, ul. Polna 3. Zamawiający zapewnia nieodpłatnie sale wyposażone w sprzęt multimedialny celem przeprowadzenia zajęć teoretycznych. Zajęcia praktyczne: w pobliżu siedziby Zamawiającego (max. w promieniu 50km), bazę szkoleniową na przeprowadzenie zajęć praktycznych organizuje Wykonawca. Zamawiający na własny koszt, zorganizuje i pokryje dojazd uczniów na kurs praktyczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń w ostatnich trzech latach 20,00
Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej 10,00
Certyfikaty jakości usług 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.