Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-02-08
Ogłoszenie nr 515424-N-2018 z dnia 2018-02-08 r.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Remont jezdni północnej autostrady A4 na odc. Węzeł Opole Południe - Węzeł Krapkowice od km 242+300 do km 256+740"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, krajowy numer identyfikacyjny
01751157500147, ul.
ul. Niedziałkowskiego
6
,
45085
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
077 4016344; 4545505, 4016330, e-mail
przetargi@opole.gddkia.gov.pl, faks
077 4544468.
Adres strony internetowej (URL): www.gddkia.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
www.gddkia.gov.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.gddkia.gov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.gddkia.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , 45-018 Opole, ul. Niedziałkowskiego 6
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Remont jezdni północnej autostrady A4 na odc. Węzeł Opole Południe - Węzeł Krapkowice od km 242+300 do km 256+740"
Numer referencyjny:
O.Op.D-3.2413.06.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest: ,,Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Remont jezdni północnej autostrady A4 na odc. Węzeł Opole Południe - Węzeł Krapkowice od km 242+300 do km 256+740'' Zamówienie obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad pracami i robotami, w tym: I.Branżę drogową w zakresie remontu autostrady A4 na odcinku od km 242+300 do km 256+740 w systemie Projektuj: 1.Prace projektowe tj. opracowanie dokumentacji projektowej technologii robót wraz z uzyskaniem pozytywnej opinii Nadzoru Inwestorskiego i jej zatwierdzenia przez Zamawiającego, w następującym zakresie: ? - zaprojektowanie technologii robót w zakresie rodzaju zastosowanych materiałów, sposobu ich przygotowania i wbudowania, ? - określenie ilości wykonywanych robót dla poszczególnych asortymentów, z wyjątkiem asortymentów wymienionych w p. 1.8 PFU, ? - opracowanie szczegółowego przedmiaru robót wraz z określeniem lokalizacji wykonywania poszczególnych rozwiązań konstrukcyjnych, ? - opracowanie kosztorysu na podstawie przedmiaru robót, o którym mowa powyżej, wraz ze wskazaniem cen jednostkowych za jednostkę miary dla danego asortymentu (PLN/j.m.) w kwocie zamykającej się w Ofercie Wykonawcy, ? - Opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) pozwalających na wykonanie robót budowlanych wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami (także dla asortymentu określonego w p.1.8) ? - Uzyskanie pozytywnej opinii uznanej krajowej placówki naukowo - badawczej dla dokumentacji projektowej technologii robót i STWiORB jw. (placówka naukowo - badawcza powinna zostać wcześniej uzyskać zatwierdzenie przez Zamawiającego). Uwaga: Podczas projektowania należy uwzględniać optymalizację rozwiązań technicznych i kosztów późniejszego utrzymania w przewidywanym okresie eksploatacji autostrady. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia i uzyskania zatwierdzenia przez Zamawiającego rozwiązań technicznych minimalizujących koszty eksploatacji. W przypadku zastosowania rozwiązań innowacyjnych, przed zatwierdzeniem dokumentacji projektowej technologii robót, należy przedstawić instrukcję utrzymania i przewidywane koszty eksploatacji danego elementu. 2.Roboty budowlane tj. wykonanie remontu jezdni północnej autostrady A4 od km 242+300 do km 256+740 na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej technologii robót jw. dla jezdni północnej od km 242+300 do km 256+740. 3.Pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej technologii robót. 4.Uzyskanie wymaganych prawem decyzji, zezwoleń itp. II.Branżę mostową w zakresie: 1.Remontu obiektu mostowego nad rzeką Odrą w km 247+190 w obrębie m. Rogów Opolski (część mostowa) wg. odrębnego opracowania projektowego. 2.Remontu obiektów mostowych w ciągu i nad autostradą A4, wg odrębnych Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót.
II.5) Główny kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 71248000-8 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
| Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
| 2018-11-30 |
II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w okresie realizacji zadania pn.: "Remont jezdni północnej autostrady A4 na odc. Węzeł Opole Południe - Węzeł Krapkowice od km 242+300 do km 256+740" począwszy od daty podpisania umowy na jego realizacje z Wykonawcą Robót oraz przez jeden miesiąc przewidziany na ostateczne rozliczenie robót po zakończeniu realizacji zadania.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
a) Wykonawca musi wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN,
b) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 300 000,00 PLN.
Informacje dodatkowe
UWAGA: Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy:
- dla posiadanych środków finansowych/zdolności kredytowej wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu,
-dla ubezpieczenia wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- warunek określony w pkt III.1.2) lit. a) wykonawcy mogą spełniać łącznie;
- warunek określony w pkt III.1.2) lit. b) musi spełniać jeden z Wykonawców samodzielnie.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
a) Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie polegające na wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie pełnienia usług nadzoru inwestorskiego nad co najmniej dwoma zadaniami obejmującym wykonywanie robót bitumicznych w ramach budowy, rozbudowy, przebudowy lub remontu dróg
(z wyłączeniem remontów cząstkowych) klasy min. GP o wartości robót bitumicznych co najmniej 9,0 mln zł brutto każde ;
b) Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie polegające na zweryfikowaniu/zaprojektowaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dokumentacji projektowych w zakresie Projektu Budowlanego i/lub Projektu Wykonawczego, obejmujących budowę lub przebudowę lub remont dróg min. klasy GP o łącznej długości min. 12km;
c) Wykonawca musi wskazać osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem
i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone.
Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na każdym etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania:
1) Kierownik Zespołu Nadzoru Inwestorskiego, pełniący również funkcję Inspektora Nadzoru Robót Drogowych - 1 osoba posiadająca:
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robót w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- doświadczenie w branży: minimum 5 lat ( od uzyskania uprawnień),
- doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu na stanowisku Kierownika Budowy, Kierownika Robót Drogowych, Inżyniera Kontraktu, Inżyniera Rezydenta, Inspektora nadzoru specjalności inżynieryjnej drogowej, na co najmniej dwóch zadaniach polegających na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie (z wyłączeniem remontów cząstkowych) dróg min. klasy GP o wartości robót bitumicznych brutto
co najmniej 9,0 mln zł każde.
Za wykonane uznane zostaną nadzory inwestorskie zakończone dla wskazanych zadań.
2) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego Robót Drogowych 3 osoby posiadające:
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robót w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- doświadczenie w branży: min. 5 lat (od uzyskania uprawnień),
- doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu na stanowisku Kierownika Budowy, Kierownika Robót Drogowych, Inżyniera Kontraktu, Inżyniera Rezydenta, Inspektora nadzoru specjalności inżynieryjnej drogowej, na co najmniej dwóch zadaniach polegających na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie (z wyłączeniem remontów cząstkowych) dróg min. klasy GP o wartości robót bitumicznych brutto co najmniej 9,0 mln zł każde.
Za wykonane uznane zostaną nadzory inwestorskie zakończone dla wskazanych zadań.
3) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego Robót Mostowych - 1 osoba posiadająca:
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robót w specjalności mostowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- doświadczenie w branży min. 5 lat (od uzyskania uprawnień),
- doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu na stanowisku Kierownika Budowy, Kierownika Robót Mostowych, Inżyniera Kontraktu, Inżyniera Rezydenta, Inspektora nadzoru specjalności inżynieryjnej mostowej przy wykonaniu 1 zadania obejmującego budowę lub przebudowę lub remont obiektu mostowego (most, wiadukt, estakada, kładka dla pieszych) o łącznej wartości 1,0 mln PLN o konstrukcji stalowej o rozpiętości teoretycznej przęsła co najmniej 50m.
Za wykonane uznane zostaną nadzory inwestorskie zakończone dla wskazanych zadań.
4) Weryfikator dokumentacji projektowej technologii robót - 1 osoba posiadająca:
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie dróg lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- doświadczenie w branży min. 5 lat (od uzyskania uprawnień) w pełnieniu funkcji projektanta lub sprawdzającego w specjalności drogowej,
- doświadczenie w zweryfikowaniu lub wykonaniu jako Projektant co najmniej 2 dokumentacje obejmujące budowę lub przebudowę lub remont dróg min. klasy GP o łącznej długości min. 12km.
Za wykonane uznane zostaną dokumentacje zakończone i potwierdzone np. protokołem odbioru końcowego lub innym równoważnym dokumentem.
5) Specjalista do zabezpieczeń antykorozyjnych na mostowych konstrukcjach stalowych - 1 osoba posiadająca:
- certyfikat ukończenia trzech stopni (stopień I,II,III) kursu IBDiM w dziedzinie zabezpieczeń antykorozyjnych
lub
- doświadczenie zawodowe w realizacji zadania obejmującego antykorozyjne zabezpieczeniu konstrukcji nośnej dźwigarów stalowych obiektu mostowego na stanowisku:
- Kierownika Robót Mostowych, lub
- Kierownika Budowy.
6) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego ds. elektrycznych - 1 osoba posiadająca:
- dwuletnie doświadczenie zawodowe uprawnienia elektryczne ze świadectwem kwalifikacji SEP E, D oraz uprawnienia do wykonywania pomiarów w zakresie ochrony przeciwporażeniowej
do 1 kV
7) Specjalista ds. materiałowych obmiarów i rozliczeń - 1 osoba posiadająca:
- wykształcenie techniczne w dyscyplinie budownictwo
- doświadczenie w branży: min. 3 lata pracy na podobnych stanowiskach ds. materiałowych, obmiarów i rozliczeń przy obsłudze inwestycji
8) Specjalista ds. geodezyjnych - 1 osoba posiadająca:
- uprawnienia w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycji (zakres czwarty)
- doświadczenie w branży: min. 3 lata (od uzyskania uprawnień z zakresu czwartego).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia kilku funkcji
(więcej niż jednej) z wymienionych powyżej z wyjątkiem funkcji określonych w pkt III.1.3) ppkt 3) i pkt III.1.3) ppkt 5).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- warunek określony w pkt III.1.3) a) musi spełniać jeden z Wykonawców samodzielnie,
- warunek określony w pkt III.1.3) b) musi być spełniony w całości min. przez jednego z Wykonawców,
- warunek określony w pkt III.1.3) c) Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
c) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert ;
d) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1)Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.1 IDW wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie osób podpisujących oświadczenia; 2)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;4) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Oryginał gwarancji lub poręczenia sporządzany w języku obcym składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy złotych 00/100 groszy).
2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy:
w Banku Gospodarstwa Krajowego nr 22 1130 1219 0026 3102 9790 0001
(w tytule przelewu należy wpisać nazwę lub nr postępowania co umożliwi identyfikację wpłaty
b) poręczeniach bankowych;
c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych;
d) gwarancjach bankowych;
e) gwarancjach ubezpieczeniowych;
f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240 ).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Doświadczenie Kierownika Zespołu Nadzoru Inwestorskiego Robót Drogowych | 20,00 |
| Doświadczenie: Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego Robót Drogowych, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego Robót Mostowych i Weryfikatora dokumentacji projektowej technologii robót | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres zmian umowy, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określone zostały w załączniku do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Tom II - Istotne dla stron postanowienia umowy (IPU).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-22, godzina: 10:50,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- Dostawa wraz z montażem zabezpieczeń techniczno-ochronnych w Oddziale Zewnętrznym w Opolu Aresztu Śledczego w Opolu
- Zakup serwera na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego w Opolu w budynku przy ul. 1 Maja 29
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz odbiór tablic rejestracyjnych ....
- Wykonanie działań ochronnych w rezerwatach przyrody Gogolińskie Gniewosze, Lesisko i Srebrne Źródła - II termin.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań realizowanych w ramach projektu pn. "Budowa i przebudowa infrastruktury zrównoważonego transportu miejskiego oraz inwestycje w infrastruk
- Modernizacja bazy techniczno-dydaktycznej Szkoły poprzez rozbudowę i przebudowę istniejących budynków warsztatów szkolnych - zaprojektuj i wybuduj.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej - przebudowa i rozbudowa budynku kuchni centralnej
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





