Ogłoszenie z dnia 2008-03-13
Warszawa: ZORGANIZOWANIE 4 - DNIOWEGO WYJAZDU DLA
80 OSOBOWEJ GRUPY DZIECI I MŁODZIEŻY W WIEKU 10-16 LAT, OBEJMUJĄCEGO PROGRAM SOCJOTERAPEUTYCZNY
Numer ogłoszenia: 51425 - 2008; data zamieszczenia: 13.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, ul. Falęcka 10, 02-545 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8494466, 8495887, 6468299, fax 022 8494468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsmokotow.neostrada.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE 4 - DNIOWEGO WYJAZDU DLA 80 OSOBOWEJ GRUPY DZIECI I MŁODZIEŻY W WIEKU 10-16 LAT, OBEJMUJĄCEGO PROGRAM SOCJOTERAPEUTYCZNY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie 4 - dniowego wyjazdu dla 80 osobowej grupy dzieci i młodzieży w wieku 10-16 lat, obejmującego program socjoterapeutyczny. Zamawiający wymaga zorganizowania wyjazdu w terminie: od dnia 22.05.2008 r. do dnia 25.05 2008 r. Wielkość grupy: grupy maksymalnie 15 osobowe. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować wyjazd zgodnie z: - Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r. Nr 12 poz. 67 i Nr 18 poz. 102); - Uchwałą Nr XVIII/605/2007 Rady m.st. Warszawy z dnia 8 listopada 2007 r. w sprawie Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych m.st. Warszawy na rok 2008
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe Kod CPV wg słownika 2008: 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 22.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunkiem udziału w postępowaniu jest: - złożenie oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia potwierdzonego: Sporządzonym i załączonym do oferty wykazem wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykazanie co najmniej jednej usługi polegającej na zorganizowaniu wyjazdu dla 80 osobowej grupy dzieci i młodzieży obejmującego realizacje zajeć socjoterapeutycznych, o wartości zamówienia conajmniej 80 % ceny ofertowej brutto każda. Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów potwierdzających, że co najmniej jedna z wykazanych usług została wykonana należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać, co najmniej jeden podmiot. - dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia potwierdzone: Sporządzonym i załączonym do oferty wykazem osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wykazanie: 1. 2 wychowawców posiadających wyższe wykształcenie pedagogiczne z zakresu pedagogiki resocjalizacyjnej bądź opiekuńczo - wychowawczej oraz udokumentowane, co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe. 2. 2 socjoterapeutów, pełniących równocześnie funkcję wychowawców posiadających wyższe wykształcenie psychologiczne, posiadających uprawnienia do realizacji programów psychoprofilaktycznych oraz udokumentowane co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe. 3. 2 pilotów wycieczek (przewodników), pełniących równocześnie funkcję wychowawców posiadających uprawnienia udokumentowane legitymacją pilota wycieczek oraz ważnym na dzień składania ofert identyfikatorem. lub: 1. 4 wychowawców posiadających wyższe wykształcenie pedagogiczne z zakresu pedagogiki resocjalizacyjnej bądź opiekuńczo - wychowawczej oraz udokumentowane co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe. 2. 2 socjoterapeutów, pełniących równocześnie funkcję wychowawców posiadających wyższe wykształcenie psychologiczne, posiadających uprawnienia do realizacji programów psychoprofilaktycznych oraz udokumentowane co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe. 3. 2 pilotów wycieczek (przewodników) niepełniących funkcji wychowawców, posiadających uprawnienia udokumentowane legitymacją pilota wycieczek oraz ważnym na dzień składania ofert identyfikatorem. Do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień oraz ważne na dzień składania ofert kopie dokumentów potwierdzających stosowne wykształcenie W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek mogą spełniać łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druk oferta (sporządzony według wzoru druku załączonego przez Zamawiającego) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (sporządzone według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) 4. Wykaz potwierdzający posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia (sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ) 5. Dokumenty potwierdzające, że co najmniej jedna wykazana w załączniku nr 2 usługa została wykonana należycie 6. Wykaz potwierdzający dysponowanie przez wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) 7. Dokumenty potwierdzające posiadanie, przez osoby wykazane w załączniku nr 3, uprawnień wraz z ważnymi na dzień składania ofert kopiami dokumentów potwierdzających stosowne wykształcenie. 8. Formularz cenowy ofertowy (sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) 9. Pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Kompleksowość oferty - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opsmokotow.neostrada.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ul. Falęcka 10, pokój nr ZP, 02-545 Warszawa nr faksu 022 849 44 68 e-mail: zp_ops@o2.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ul. Falęcka 10, 02-545 Warszawa pokój nr Zamówień Publicznych, tel. 849 58 87.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 25.04.2008.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr255 im. C.K.Norwida w Warszawie w 2026 r.
- OBSŁUGA SERWISOWA (FSMA) URZĄDZEŃ SYSTEMU DRUKU CYFROWEGO CANON, XEROX i Konica Minolta dla potrzeb ZAKŁADU WYDAWNICTW STATYSTYCZNYCH
- Dostawa produktów leczniczych rozliczanych z karty chemioterapii określonych w 3 pakietach.
- Dostarczanie obiadów do ośrodków wsparcia. Część 3.
- Dostawa termowagi sprzężonej ze spektrometrem masowym.
- Przygotowywanie i dowożenie gorących zestawów obiadowych uczestnikom Ośrodka Wsparcia i Rehabilitacji dla Osób Niepełnosprawnych przy ul. Rozłogi 10 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług prozdrowotnych w ramach Projektu "Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Zielonej Górze"
- Świadczenie usług prozdrowotnych w ramach Projektu "Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Zielonej Górze"
- Świadczenie usługi polegającej na koordynowaniu i wsparciu w prowadzeniu zajęć sport., WF i dodatkowych w ramach lekcji WF dla uczniów SP76 z O/Sport. we Wrocławiu w okresie 02.01.2026r.-25.06.2026 r.
- Przygotowanie i przeprowadzenie ogólnorozwojowych zajęć sportowych dla dzieci i młodzieży w wieku 2-17 lat przebywających na Oddziale Neurologiczno-Rehabilitacyjnym w Zagórzu.
- Świadczenie usług w zakresie korzystania z Krytej Pływalni przez uczniów ze szkół prowadzonych przez Gminę Miejską Kłodzko w ramach zajęć wychowania fizycznego w roku 2026.
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Sądu Rejonowego Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





