Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-02-17
Ogłoszenie nr 513420-N-2020 z dnia 2020-02-17 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie: DOSTAWA MATERIAŁÓW DO PRZYGOTOWANIA I MONITOROWANIA PROCESÓW MYCIA, DEZYNFEKCJI I STERYLIZACJI ORAZ MATERIAŁÓW OPAKOWANIOWYCH DO SPZZOZ W WYSZKOWIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, krajowy numer identyfikacyjny
30872600000000, ul.
Komisji Edukacji Narodowej
1
,
07-200
Wyszków, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
29 743 76 11, , e-mail
kancelaria@szpitalwyszkow.pl, , faks
297 437 605.
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalwyszkow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.szpitalwyszkow.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.szpitalwyszkow.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
ePUAP: /SPZZOZ_Wyszkow/skrytka
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MATERIAŁÓW DO PRZYGOTOWANIA I MONITOROWANIA PROCESÓW MYCIA, DEZYNFEKCJI I STERYLIZACJI ORAZ MATERIAŁÓW OPAKOWANIOWYCH DO SPZZOZ W WYSZKOWIE
Numer referencyjny:
DEZ/Z/341/ZP- 8/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów do przygotowania i monitorowania procesów mycia, dezynfekcji i sterylizacji oraz materiałów opakowaniowych do SPZZOZ w Wyszkowie według asortymentu wyszczególnionego w pakietach od nr 1 do nr 7 wraz z wymaganiami dla niektórych pakietów zawartymi pod tabelami, który stanowi załącznik od nr 2/1 do nr 2/7- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Szacunkowe ilości poszczególnych towarów podane w niniejszym załączniku służą tylko do wyliczenia wartości oferowanej dla porównania ofert i nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń wybranego Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości towarów wymienionych w załączniku nr 2, z czego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego. 3. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz. U z 2019 r., poz. 175 ze zm.). Jeśli produkt nie jest wyrobem medycznym w rozumieniu przepisów ustawy o wyrobach medycznych Zamawiający nie wymaga załączania dokumentów. 4. Ogólne warunki przeprowadzenia szkoleń: a) Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę szkoleń w ilości podanej w ofercie przetargowej zgodnie z deklaracją wskazaną jako kryterium ocen. * Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkoleń przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego. * Szkolenie ma obejmować personel wskazany przez Zamawiającego w uprzednio uzgodnionym terminie. * Zamawiający wymaga aby każde zakończone szkolenie było potwierdzone certyfikatem. Jedno szkolenie- jeden certyfikat zbiorczy. * Zamawiający wymaga przeprowadzenia minimum 2 szkoleń w ciągu 24 m-cy. Brak zaoferowania przeprowadzenia szkoleń przez Wykonawcę skutkować będzie odrzuceniem oferty. 5. Warunki dostawy i płatności. a) zamówienie od Zamawiającego wychodzić będzie w dniu roboczym w godzinach pracy Wykonawcy. b) dostawa następować będzie w asortymentach i ilościach określanych każdorazowo przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. c) miejsce dostawy: Sekcja Magazynowo- Gospodarcza SPZZOZ, 07-200 Wyszków, ul. Komisji Edukacji Narodowej nr 1 (Magazyn Techniczny); d) Wykonawca we własnym zakresie zapewnia transport i rozładunek. e) termin dostawy maksymalnie 6 dni roboczych od złożenia zamówienia. f) termin płatności faktury wynosi 60 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu.
II.5) Główny kod CPV: 33198000-4
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 33198100-5 |
| 33124131-2 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 24 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku udziału w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku udziału w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca wykaże, że dla produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne posiada dokumenty wymagane ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz. U z 2019 r., poz. 175 ze zm.)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
dokumenty wymagane z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz. U z 2019 r., poz. 175 ze zm.) dla produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne; w języku polskim instrukcje obsługi, katalogi, broszury lub ulotki producentów opisujące szczegółowo oferowany przedmiot zamówienia. Dla pakietu nr 1: dokumenty wskazane pod tabelą w załączniku nr 2/1- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj.: załączyć dokumenty producenta na zgodność wytworzenia opakowania papierowo foliowego z normami ISO 11607-1:2019, ISO 11607-2:2019, EN 868-3:2017, EN 868-5:2009; załączyć dokumenty potwierdzone przez jednostkę notyfikowaną na zgodność folii zgodnie z normą PN EN 868-5;załączyć kompletną charakterystykę wydaną przez producenta w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodności z normą PN EN 868-3. Dla pakietu nr 2: dokumenty wskazane pod tabelą w załączniku nr 2/2- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj.: załączyć dokumenty producenta na zgodność wytworzenia opakowania papierowo foliowego z normami ISO 11607-1:2019, EN 868-2:2017; załączyć kompletną charakterystykę wydaną przez producenta potwierdzającą parametry produktu zawarte w SIWZ; załączyć dokument producenta na możliwość walidacji produktów zgodnie z normą 11607-2.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Kompletna Oferta musi zawierać: a) formularz oferty (załącznik nr 1) - zawierający pełną nazwę Wykonawcy, adres siedziby Wykonawcy wraz z danymi teleadresowymi, cenę, w ramach której wykonawca składa ofertę zawierającą wszelkie koszty, wyliczone zgodnie z postanowieniami ROZDZIAŁU XIII podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wypełnioną tabelą dla danej części (załącznik nr 2) podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, c) oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 3 i 4 do SIWZ podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, d) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w tym podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie, e) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo musi być załączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, f) wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy). Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 419), które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia "Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa" a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| Termin dostawy towaru | 10,00 |
| ilość szkoleń przeprowadzona przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego | 30,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w umowie w formie pisemnej pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: a) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, b) zmiany danych teleadresowych określonych w umowie, c) zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, d) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, ataki terrorystyczne) mającej wpływ na realizację umowy, e) wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia, f) w przypadkach wskazanych w § 3 ust. 2 i 5 niniejszej umowy, g) sposobu konfekcjonowania, h) liczby opakowań, i) oraz w pozostałych przypadkach określonych w ustawie Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-25, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
| Część nr: | 1 | Nazwa: | Pakiet nr 1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33198000-4, 33198100-5, 33124131-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| termin dostawy towaru | 10,00 |
| ilość szkoleń przeprowadzona przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagania dla rękawów Papierowo- foliowych: Rękaw foliowo papierowy płaski i z fałdą z testem do sterylizacji parowej, tlenkiem etylenu i formaldehydu: o konstrukcji folii i wykonania zgodnej z normami EN ISO 11 607-1 i ISO 11 607-2, EN 868-3, EN 868-5 - oraz oprócz tego charakteryzujący się następującymi parametrami: papier o gramaturze 70 g/m2 (PN EN 868-3), (załączyć kompletną charakterystykę wydaną przez producenta w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodności z normą PN EN 868-3, oraz potwierdzenie wydane przez niezależną organizację o zgodności z aktualnie obowiązującą normą EN 868-5 systemu bariery sterylnej utworzonej przez reprezentatywne opakowanie wykonane z surowców (papier i folia), folia co najmniej ośmiowarstwowa (PN EN 868-5) ) nie licząc warstwy kleju, załączyć wydane przez producenta folii (a nie dystrybutora) oświadczenie o zgodności z aktualnymi normami [PNEN 868-3, PNEN 868-5] i charakterystykę folii wydaną przez jej producenta w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodności: potwierdzenie liczby warstw folii wydane przez niezależną organizację notyfikowaną, przezroczysta, bez rozwarstwień, bez substancji toksycznych i porów, grubość nie większa niż 52 mm, zgrzewalna w temperaturze 165 - 200 oC, potwierdzenie zgodności konstrukcji z EN 868-5 przez niezależną organizację, wszystkie napisy i testy poza przestrzenią pakowania po stronie przedniej - strona folii, jednoznacznie oznaczony kierunek otwierania, ze względów techniczno-higienicznych rękawy są nawinięte na rolkę folią na zewnątrz, wszystkie rękawy od jednego producenta.
| Część nr: | 2 | Nazwa: | pakiet nr 2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33198000-4, 33198100-5, 33124131-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| termin dostawy towaru | 10,00 |
| ilość szkoleń przeprowadzona przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagania: 1. Torebki osłonowe - parametry wymagane. Osłonowe torebki, wielowarstwowy laminat poliestrowo- polipropylenowy PET/PP ( o grubości 12/50 mikronów). Zgrzewane za pomocą zgrzewarek impulsowych lub rolkowych. Całkowita szerokość potrójnego zgrzewu minimum 6 mm. Wytrzymałość zgrzewu minimum 1,5 N/15mm. Właściwy kierunek otwierania zaznaczony na każdej torebce. Zastosowane materiały dopuszczone do używania w kontakcie z produktami spożywczymi i lekarstwami przez niemiecki BGA i amerykańską FDA. 2. Papier sterylizacyjny - parametry wymagane. włókno celulozowe 100%, zawartość chlorków nie więcej niż 0,015 %,zawartość siarczanów nie więcej niż 0,018 %,wytrzymałość na rozciąganie liniowe na sucho w kierunku walcowania nie mniej niż 2,0 kN/m; w kierunku poprzecznym nie mniej niż 1,6 kN/m, wytrzymałość na rozciąganie liniowe na mokro w kierunku walcowania nie mniej niż 0,9 kN/m; w kierunku poprzecznym nie mniej niż 0,6 kN/m, gramatura nominalna 60g/m2 (tolerancja wg PN EN 868-2) wymagana charakterystyka wytrzymałościowa wydana przez producenta, a nie dystrybutora, celem potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodność z normą PN EN 862-2, zapewnienie wysokiej bariery bakteriologicznej, możliwość długiego składowania materiału w stanie sterylnym (minimum 30 dni),dostarczony w oryginalnych, firmowych opakowaniach, termin ważności minimum 12 miesięcy, jeden producent, wykonany zgodnie z normami zharmonizowanymi z dyrektywą o wyrobach medycznych EN ISO 11 607-1 i ISO 11 607 -2. Dołączyć: Wpis do Rejestru produktów leczniczych, wyrobów medycznych i produktów biobójczych lub Deklaracja zgodności zatwierdzona przez jednostkę notyfikującą, zaświadczenie/certyfikat producenta o okresie trwałości produktu od daty jego produkcji i maksymalnym czasie przechowywania w stanie sterylnym wyrobów opakowanych w oferowany produkt. 3. Taśma ze wskaźnikiem. Taśma ze wskaźnikiem na parę wodną 19 mm x 50m, Typ I wg ISO 11140-1., oświadczenie producenta o zgodności testu z normą ISO 11140-1 oraz potwierdzenie nietoksyczności, informację dotyczącą użycia i interpretacji wyników, wytrzymała na rozerwanie i rozciąganie, wodoodporna, elastyczna, usuwana bez pozostałości kleju. Wskaźnik chemiczny powinien zajmować co najmniej 30% powierzchni taśmy 4. Włóknina sterylizacyjna. Celuloza wiązana powierzchniowo, wzmocniona włóknem syntetycznym i mikrokrepowana -włókno celulozy uszczelnione lateksem i wzmocnione włóknem syntetycznym wykonane zgodnie z normami zharmonizowanymi z dyrektywą o wyrobach medycznych, tzn.: EN ISO 11607-1:2017 lub ISO 11607-1:2006/Amd 1:2014 Opakowania dla finalnie sterylizowanych wyrobów medycznych -- Część 1: Wymagania dotyczące materiałów, systemów bariery sterylnej i systemów opakowaniowych , EN ISO 11607-2:2017 lub ISO 11607-2:2006/Amd 1:2014 Opakowania dla finalnie sterylizowanych wyrobów medycznych -- Część 2: Wymagania dotyczące walidacji procesów formowania, uszczelniania i montowania, EN 868-2:2017 Materiały opakowaniowe dla finalnie sterylizowanych wyrobów medycznych -- Część 2: Materiały opakowaniowe do sterylizacji -- Wymagania i metody badań oraz oprócz tego charakteryzująca się następującymi parametrami: kolor zielony, zawartość chlorków <= 0,015%, zawartość siarczanów <= 0,01 %, wytrzymałość na rozciąganie liniowe na sucho w kierunku walcowania nie mniej niż 2,0 kN/m; w kierunku poprzecznym nie mniej niż 0,9 kN/m, wytrzymałość na rozciąganie liniowe na mokro w kierunku walcowania nie mniej niż 1,7 kN/m; w kierunku poprzecznym nie mniej niż 0,8 kN/m, wytrzymałość na przepuklenie nie mniej niż 220 kPa na sucho i 170 kPa na mokro, niezwilżalność roztworem soli fizjologicznej nie mniej niż 90 min, Wytrzymałość na rozciąganie min 10% w obu kierunkach, gramatura nominalna 66 g/m2 +- 5% (PN EN 868-2): wytrzymałość na rozdarcie nie mniej niż 1500 mN w kierunku walcowania oraz nie mniej niż 2200 mN w kierunku poprzecznym. Załączyć charakterystykę wytrzymałościowa wydaną przez producenta w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodności z normą PN EN 868-2.
| Część nr: | 3 | Nazwa: | Pakiet nr 3 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33198000-4, 33198100-5, 33124131-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| termin dostawy towaru | 10,00 |
| ilość szkoleń przeprowadzona przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 4 | Nazwa: | Pakiet nr 4 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33198000-4, 33198100-5, 33124131-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| termin dostawy towaru | 10,00 |
| ilość szkoleń przeprowadzona przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 5 | Nazwa: | Pakiet nr 5 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33198000-4, 33198100-5, 33124131-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| termin dostawy towaru | 10,00 |
| ilość szkoleń przeprowadzona przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 6 | Nazwa: | Pakiet nr 6 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33198000-4, 33198100-5, 33121131-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| termin dostawy towaru | 10,00 |
| ilość szkoleń przeprowadzona przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 7 | Nazwa: | Pakiet nr 7 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33198000-4, 33198100-5, 33124131-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| termin dostawy towaru | 10,00 |
| ilość szkoleń przeprowadzona przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- "Dostawa 300 sztuk plecaków ewakuacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wyszkowie" w ramach programu: ,,Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej".
- "Dostawa pojazdu typu UTV (...) w ramach programu: ,,Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej".
- Ochrona fizyczna budynku Urzędu Miejskiego oraz Starostwa Powiatowego w latach 2026-2027.
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych"
- Dostawa testów paskowych, materiałów kontrolnych do oznaczeń poziomu glikozy wraz z dzierżawą glukometrów z informatycznym systemem nadzorującym.
- żakup i dostawa odczynników/pasków testowych wraz z dzierżawą automatycznego systemu analizy moczu dla zakładu diagnostyki laboratoryjnej ŚĆÓ w Kielcach IZP.2411.219.2025.JM
- Dzierżawa glukometrów wraz z oprogramowaniem oraz dostawą pasków testowych i materiałów kontrolnych na okres 36 miesięcy
- Produkty lecznicze.
- odczynniki i materiały zużywalne do badan koagulologicznych do aparatu f-my BioMerieux oraz dzierżawą aparatu, odczynniki do badań hematologicznych z dzierżawą analizatora, rozruszniki serca, implanty twarzowo szczękowe, materiały medyczne, filmy do tomog
więcej: Paski odczynnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





