eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała"Zakup 20 sztuk stacjonarnych urządzeń do dezynfekcji ambulansów metodą zamgławiania wraz z płynem na potrzeby Bielskiego Pogotowia Ratunkowego."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-28

Ogłoszenie nr 510555022-N-2020 z dnia 2020-12-28 r.
Bielskie Pogotowie Ratunkowe:

"Zakup 20 sztuk stacjonarnych urządzeń do dezynfekcji ambulansów metodą zamgławiania wraz z płynem na potrzeby Bielskiego Pogotowia Ratunkowego."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zapewnienie bezpieczeństwa mieszkańcom powiatu i miasta Bielsko-Biała poprzez zakup ambulansów sanitarnych z wyposażeniem, a także zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom pracującym w Zespołach Ratownictwa Medycznego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 616288-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540533383-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Bielskie Pogotowie Ratunkowe, krajowy numer identyfikacyjny 10905310000000, ul. E. Plater 14, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 33 8159045
faks: 33 8117447
e-mail: sekretariat@pogotowie.bielsko.pl
www: www.pogotowie.bielsko.pl

adres profilu nabywcy: http://bip.pogotowie.bielsko.pl/index.php?id_kat=19
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup 20 sztuk stacjonarnych urządzeń do dezynfekcji ambulansów metodą zamgławiania wraz z płynem na potrzeby Bielskiego Pogotowia Ratunkowego."

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 5/D/ZP/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 20 sztuk stacjonarnych urządzeń do dezynfekcji ambulansów metodą zamgławiania wraz z płynem na potrzeby Bielskiego Pogotowia Ratunkowego. Płyn do dezynfekcji dołączony do urządzeń powinien być dostarczony w zbiornikach o pojemności 1 litra w ilości 112 sztuk (112 litrów).
2. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia:
2.1 Minimalne wymagania dotyczące stacjonarnych urządzeń do dezynfekcji ambulansów wraz z płynem zawiera załącznik nr 5 do SIWZ stanowiący opis wymaganych parametrów technicznych i użytkowych przedmiotu zamówienia.
2.2 Zaoferowane urządzenia i użyte w nich płyny do dezynfekcji muszą likwidować bakterie, wirusy, grzyby, spory – skuteczność potwierdzona badaniami zgodnie z normą z 08 listopada 2014 r. NFT 72-281 (2014) lub równoważną.
2.3 Dostarczone urządzenia do dezynfekcji powinny być nowe i nieużywane, bez defektów, błędów konstrukcyjnych, wykonawczych i innych wad technicznych, które mogłyby się ujawnić podczas jego użytkowania.
2.4 Wykonawca zapewni pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny urządzeń do dezynfekcji.
2.5 Wymagane są następujące minimalne okresy gwarancji dla urządzeń do dezynfekcji liczone od daty podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego:
– min. 24 miesiące z zastrzeżeniem dostępności części zamiennych przez okres min. 5 lat od daty upływu gwarancji.
W okresie trwania gwarancji, Wykonawca zapewni bezpłatne serwisy gwarancyjne co najmniej 1 raz w roku (lub częściej, zgodnie z zaleceniami danego producenta) oraz bezpłatnych przeglądów eksploatacyjno – konserwacyjnych, w ilości zapewniającej prawidłowe działanie urządzeń.

Realizacja zgłoszonych usterek i napraw gwarancyjnych, w okresie gwarancji – max. w ciągu 72 godzin od zgłoszenia, na koszt gwaranta. Zamawiający dopuszcza wymianę sprzętu na zastępczy o parametrach użytkowych równych lub lepszych w przypadku naprawy powyżej 72 godzin.

3. Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia dostarczy Zamawiającemu w języku polskim wszystkie dokumenty konieczne do użytkowania, w szczególności:
1) instrukcje obsługi,
2) warunki gwarancji (książki, karty, paszporty techniczne);
3) informacje o warunkach serwisu w okresie pogwarancyjnym;
4) deklaracje zgodności producenta.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 39.33.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 253592.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: “GREENPOL” INSTYTUT KSZTAŁTOWANIA ŚRODOWISKA SP. ZO.O.
Email wykonawcy: przetargi@greenpol.com.pl
Adres pocztowy: UL. STEFANA ŻEROMSKIEGO 10/4,
Kod pocztowy: 65-066
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 309549.36

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 309549.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 309549.36
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.