eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki"Modernizację ewidencji gruntów i budynków dla wybranych obrębów gminy Grodzisk Mazowiecki: część I - obręb Odrano Wola (140504_5.0025)", część II - obręb Wólka Grodziska (140504_5.0033)"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-15

Ogłoszenie nr 510544834-N-2020 z dnia 2020-12-15 r.
Powiat Grodziski:

"Modernizację ewidencji gruntów i budynków dla wybranych obrębów gminy Grodzisk Mazowiecki: część I - obręb Odrano Wola (140504_5.0025)", część II - obręb Wólka Grodziska (140504_5.0033)"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 571978-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Grodziski, krajowy numer identyfikacyjny 01326910800000, Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: +48(22)7241833
faks: +48(22)7243049
e-mail: zp@powiat-grodziski.pl
www: http://www.bip.powiat-grodziski.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Modernizację ewidencji gruntów i budynków dla wybranych obrębów gminy Grodzisk Mazowiecki: część I - obręb Odrano Wola (140504_5.0025)", część II - obręb Wólka Grodziska (140504_5.0033)"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.272.1.8.2019.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków zgodnie z projektem modernizacji uzgodnionym przez Mazowieckiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego, dla dwóch obrębów obszaru wiejskiego gminy Grodzisk Mazowiecki w powiecie grodziskim , w podziale na części:
część nr 1 – wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Odrano Wola (140504_5.0025).
część nr 2 - wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Wólka Grodziska (140504_5.0033).
3.2. Do obowiązków Wykonawcy związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków należeć będzie:
1) analiza materiałów przekazanych Wykonawcy do realizacji zadania,
2) wykonanie badania ksiąg wieczystych wykazanych w ewidencji gruntów pod względem zgodności treści ujawnionej w dziale I KW z danymi przedmiotowymi rejestru ewidencji gruntów. W przypadku stwierdzenia rozbieżności oznaczenia nieruchomości należy zbadać dokumenty złożone do księgi wieczystej pod względem istnienia map lub planów możliwych do wykorzystania w procesie modernizacji. Z przeprowadzonych porównań i badań dokumentów geodezyjnych złożonych do księgi wieczystej, Wykonawca sporządzi zestawienia w/g wzoru uzgodnionego z Zamawiającym;
3) dokonanie weryfikacji poprawności wpisów praw do działek ewidencyjnych:
a) co do których w prowadzonym rejestrze gruntów brak jest ustalonego właściciela, a także ustalonego tytułu do działki, a w rejestrze gruntów wykazani są: samoistni posiadacze, władający i użytkownicy.
b) co do których w prowadzonym rejestrze gruntów jako właściciel wykazany jest Skarb Państwa, lub Jednostka Samorządu Terytorialnego, zaś jako użytkownik wieczysty, użytkownik, zarządca, lub trwały zarządca wpisany jest inny podmiot.
c) co do których wykazane są inne podmioty, które władają lub gospodarują nieruchomościami Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego.
Z przeprowadzonych porównań Wykonawca sporządzi zestawienia w/g wzoru uzgodnionego z Zamawiającym;
4) pozyskanie danych do uzupełnienia baz danych dotyczących danych ewidencyjnych budynków o:
a) brakujące budynki, wraz ze wszystkimi danymi ewidencyjnymi dotyczącymi budynków wymienionymi w § 63 ust. 1 rozporządzenia.
b) zweryfikowanie i uzupełnienie informacji o budynkach dotychczas wykazanych w bazie danych opisowych ewidencji gruntów i budynków o dane ewidencyjne budynku wynikające z § 63 ust. 1 p. 2, 4, 5, 6, 8, 9, 11, 12, 14, 15, 16 oraz od 18 do 27 rozporządzenia. W przypadku zmiany przepisów prawa, dotyczących zakresu danych ewidencyjnych budynku, Wykonawca dostosuje zebrane dane o budynkach do treści tego przepisu, według stanu prawnego jaki obowiązywać będzie w dacie na 120 dni, przed upływem terminu umownego zakończenia prac.
c) zweryfikowanie położenia budynków dla których dane zostały pozyskane w wyniku digitalizacji ekranowej rastra, poprzez ich pomiar i sporządzenie wykazów zmian danych ewidencyjnych budynków.
5) zweryfikowanie z materiałami zasobu położenia punktów granicznych;
6) wykonanie pomiaru istniejących punktów osnowy służących do założenia ewidencji – należy odnaleźć i pomierzyć na aktualną osnowę (wykazaną w Banku Osnów) wszystkie odszukane punkty dawnej osnowy wykorzystywanej do założenia ewidencji gruntów. W przypadku gdy pomiar punktów granicznych wykazanych w operatach jednostkowych był wykonywany na osnowę inną niż obecnie wykazana w Banku Osnów, należy odszukać tę osnowę, pomierzyć ją w nawiązaniu do obecnej osnowy a następnie zharmonizować współrzędne w drodze transformacji, a w przypadku braku osnowy należy wykorzystać dane do ustalenia punktów granicznych.
7) wykonanie ustalenia i pomiaru położenia punktów granicznych zgodnie z §§ 38 i 39 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków, w przypadku gdy zachodzą okoliczności o których mowa w § 37 rozporządzenia, oraz przygotowanie w oparciu o wyniki tych pomiarów i ustaleń danych ewidencyjnych wyznaczających z wymaganą dokładnością, (o której mowa w § 29 ust.1 pkt.1 rozporządzenia w sprawie standardów technicznych), położenie punktów granicznych oraz przebieg granic działek ewidencyjnych.
8) sporządzenie zestawienia uzyskanych powierzchni działek w wyniku harmonizacji danych oraz analiza dokładnościowa uzyskanych współrzędnych.
9) terenowa weryfikacja oraz wykonanie pomiarów uzupełniających w odniesieniu do zmienionych konturów użytków gruntowych ujawnionych w ramach prowadzonych prac modernizacji ewidencji gruntów i budynków zgodnie z zapisami od pkt IV.2.1.1 do pkt IV.2.1.3 projektu modernizacji ewidencji. Kontury użytków gruntowych określone na mapie ewidencyjnej oraz w operatach jednostkowych PZGiK podlegają weryfikacji za pomocą ortofotomapy oraz w drodze wywiadu terenowego. Wyniki porównania treści mapy ewidencyjnej w zakresie konturów użytków gruntowych, uzupełnionej danymi wynikającymi z operatów jednostkowych, z treścią ortofotomapy a także ze stanem faktycznym w terenie stwierdzonym w trakcie wywiadu terenowego, Wykonawca udokumentuje na kopii mapy ewidencyjnej.
10) przygotowanie projektów dokumentów niezbędnych do wszczęcia z urzędu postępowania w sprawie przeprowadzenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów i ich doręczenie stronom postępowania, zgodnie z zapisami pkt IV.2.4. projektu modernizacji,
11) opracowanie operatu z projektem ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla zmienionych użytków rolnych i leśnych, o których mowa w punkcie 9 zgodnie z przepisami Rozporządzenia z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. poz. 1246),
12) przygotowanie projektu decyzji o ustaleniu klasyfikacji i jej doręczenie uczestnikom postępowania zgodnie z zapisami pkt IV.2.4. projektu modernizacji,
13) skompletowanie dokumentacji geodezyjnej, kartograficznej (materiałów i informacji zgromadzonych w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym, uzupełnionych
w niezbędnym zakresie terenowymi pomiarami geodezyjnymi oraz czynnościami ustalenia przebiegu granic) niezbędnej do wyeliminowania niespójności pomiędzy granicami sąsiadujących ze sobą jednostek ewidencyjnych oraz granicami obrębów ewidencyjnych;
14) opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego, o którym mowa w art. 24a pkt. 4 ustawy, zwanego dalej „projektem operatu opisowo – kartograficznego”, uwzględniającego rezultaty prac, o których mowa w pkt. 1-11;
15) udział w czynnościach związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków, o których mowa w art. 24a pkt. 7 ustawy;
16) przygotowanie plików umożliwiających zasilenie baz danych ewidencji gruntów i budynków rezultatami prac modernizacyjnych, w tym zawierających zmiany wynikające z uznania za uzasadnione zarzuty zgłoszone do projektu operatu opisowo-kartograficznego;
17) przygotowanie zawiadomień o zmianach danych ewidencyjnych, zgodnie z §49 rozporządzenia;
18) skompletowanie całości dokumentacji opracowanej w ramach zamówienia i przekazanie jej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 71.35.43.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: – wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Odrano Wola (140504_5.0025).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 149400.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: 1) „ GIEŁDA” Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjno – Kartograficznych S.M. Miszkurkowie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kraszewskiego 21 m 2
Kod pocztowy: 05-800
Miejscowość: Pruszków
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 183762.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 183762.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 183762.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Wólka Grodziska (140504_5.0033).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 39375.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: 1) „ GIEŁDA” Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjno – Kartograficznych S.M. Miszkurkowie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kraszewskiego 21 m 2
Kod pocztowy: 05-800
Miejscowość: Pruszków
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 48431.25

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 48431.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 115866.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.