eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KutnoRemont budynku POW we Franciszkowie - Dworek, w trybie zaprojektuj i wybuduj

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-09

Ogłoszenie nr 510537970-N-2020 z dnia 2020-12-09 r.
Powiat Kutnowski:

Remont budynku POW we Franciszkowie - Dworek, w trybie zaprojektuj i wybuduj

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, umowa o dofinansowanie projektu UDA-RPLD.07.03.00-10-0015/18-00 „Remont budynku POW we Franciszkowie – Dworek”
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 610364-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Kutnowski, krajowy numer identyfikacyjny 61101614600000, Kościuszki 16, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 24 3554780
faks: 24 3554784
e-mail: zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu
www: https://bip.powiatkutno.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku POW we Franciszkowie - Dworek, w trybie zaprojektuj i wybuduj

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.272.26.2020.BM

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie budynku POW we Franciszkowie – Dworek (Franciszków 1, 99-306 Łanięta) zlokalizowanego na działce oznaczonej nr ewidencyjnym 120/1 położonej w miejscowości Franciszków, gmina Łanięta, powiat kutnowski, obręb Juków - Franciszków, w trybie zaprojektuj i wybuduj. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona i uzgodni z Zamawiającym dokumentację projektową a następnie na jej podstawie wykona roboty budowlane polegające na remoncie budynku Dworku na potrzeby POW, zgodnie z
Programem funkcjonalno – użytkowym dla zadania „Remont budynku POW we Franciszkowie – Dworek” (załącznik nr 1 do SIWZ). 3. Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres rzeczowy: 1) Zadanie 1 – Dokumentacja projektowa 2) Zadanie 2 – Remont budynku POW we Franciszkowie – Dworek – wykonanie robót budowlanych 4. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) Program funkcjonalno – użytkowy dla zadania „Remont budynku POW we Franciszkowie – Dworek”, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ; UWAGA: Przedmiotem niniejszego zamówienia objęta jest między innymi
dostawa i montaż wyposażenia stałego obiektu, w szczególności: aneksów kuchennych, sanitariatów, WC, łazienek, mała architektura, sprzęt gaśniczy, zaktualizowanie instrukcji bezpieczeństwa przeciw pożarowego, oznaczenie dróg ewakuacyjnych z wyłączeniem dostawy sprzętu ruchomego – meble, lodówki, kuchenki elektryczne, komputery, aparaty telefoniczne, itp, która nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia. 5. Gwarancja i rękojmia: 1) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonaną dokumentację projektową oraz wykonane roboty budowlane oraz instalacyjne, wykonane instalacje oraz dostarczone i zamontowane urządzenia gwarancji i rękojmi za wady na okres wynoszący minimum 60 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. 2) Gwarancją i rękojmią są objęte wszystkie elementy wykonane przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności: a) dokumentacja projektowa, b) roboty budowlane, c) roboty instalacyjne, d) wykonane instalacje, e) dostarczone i zamontowane urządzenia, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Gwarancja obejmuje: a) usuwanie wszelkich wad tkwiących w rzeczy w momencie odbioru, jak i powstałych w okresie gwarancji, b) wszelkie koszty związane z wykonaniem napraw gwarancyjnych, w szczególności koszty materiałów i robocizny oraz koszty dojazdu do miejsca naprawy, transportu, dostarczenia wyrobów budowlanych i urządzeń, c) koszty usunięcia wszelkich szkód, wad i usterek, które powstały w wyniku użytkowania urządzeń lub materiałów użytych przez Wykonawcę, posiadających wadę ukrytą. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320), przez
Wykonawcę lub Podwykonawcę (w tym dalszego Podwykonawcę) osób wykonujących w trakcie realizacji
zamówienia czynności polegających na wykonywaniu pracy fizycznej, operatorów maszyn i urządzeń. 8. Ilekroć w dokumentacji postępowania jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia oraz odniesienia do norm to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający podkreśla, iż zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp ciężar udowodnienia, że
oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w
SIWZ wraz z załącznikami spoczywa na składającym ofertę. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych i użytkowych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj.
Programie funkcjonalno – użytkowym dla zadania „Remont budynku POW we Franciszkowie – Dworek” (załącznik nr 1 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.45.30.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne
Termin składania ofert w wyżej wskazanym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego upłynął w dniu 3 grudnia 2020 r. o godz. 11:00.
Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. Wobec tego postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego podlega unieważnieniu, gdyż nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie prawne
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego została unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.