To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-09
Remont budynku POW we Franciszkowie - Dworek, w trybie zaprojektuj i wybuduj
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, umowa o dofinansowanie projektu UDA-RPLD.07.03.00-10-0015/18-00 „Remont budynku POW we Franciszkowie – Dworek”
Numer ogłoszenia: 610364-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 24 3554780
faks: 24 3554784
e-mail: zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu
www: https://bip.powiatkutno.eu
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Remont budynku POW we Franciszkowie - Dworek, w trybie zaprojektuj i wybuduj
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.272.26.2020.BM
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie budynku POW we Franciszkowie – Dworek (Franciszków 1, 99-306 Łanięta) zlokalizowanego na działce oznaczonej nr ewidencyjnym 120/1 położonej w miejscowości Franciszków, gmina Łanięta, powiat kutnowski, obręb Juków - Franciszków, w trybie zaprojektuj i wybuduj. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona i uzgodni z Zamawiającym dokumentację projektową a następnie na jej podstawie wykona roboty budowlane polegające na remoncie budynku Dworku na potrzeby POW, zgodnie z
Programem funkcjonalno – użytkowym dla zadania „Remont budynku POW we Franciszkowie – Dworek” (załącznik nr 1 do SIWZ). 3. Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres rzeczowy: 1) Zadanie 1 – Dokumentacja projektowa 2) Zadanie 2 – Remont budynku POW we Franciszkowie – Dworek – wykonanie robót budowlanych 4. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) Program funkcjonalno – użytkowy dla zadania „Remont budynku POW we Franciszkowie – Dworek”, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ; UWAGA: Przedmiotem niniejszego zamówienia objęta jest między innymi
dostawa i montaż wyposażenia stałego obiektu, w szczególności: aneksów kuchennych, sanitariatów, WC, łazienek, mała architektura, sprzęt gaśniczy, zaktualizowanie instrukcji bezpieczeństwa przeciw pożarowego, oznaczenie dróg ewakuacyjnych z wyłączeniem dostawy sprzętu ruchomego – meble, lodówki, kuchenki elektryczne, komputery, aparaty telefoniczne, itp, która nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia. 5. Gwarancja i rękojmia: 1) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonaną dokumentację projektową oraz wykonane roboty budowlane oraz instalacyjne, wykonane instalacje oraz dostarczone i zamontowane urządzenia gwarancji i rękojmi za wady na okres wynoszący minimum 60 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. 2) Gwarancją i rękojmią są objęte wszystkie elementy wykonane przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności: a) dokumentacja projektowa, b) roboty budowlane, c) roboty instalacyjne, d) wykonane instalacje, e) dostarczone i zamontowane urządzenia, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Gwarancja obejmuje: a) usuwanie wszelkich wad tkwiących w rzeczy w momencie odbioru, jak i powstałych w okresie gwarancji, b) wszelkie koszty związane z wykonaniem napraw gwarancyjnych, w szczególności koszty materiałów i robocizny oraz koszty dojazdu do miejsca naprawy, transportu, dostarczenia wyrobów budowlanych i urządzeń, c) koszty usunięcia wszelkich szkód, wad i usterek, które powstały w wyniku użytkowania urządzeń lub materiałów użytych przez Wykonawcę, posiadających wadę ukrytą. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320), przez
Wykonawcę lub Podwykonawcę (w tym dalszego Podwykonawcę) osób wykonujących w trakcie realizacji
zamówienia czynności polegających na wykonywaniu pracy fizycznej, operatorów maszyn i urządzeń. 8. Ilekroć w dokumentacji postępowania jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia oraz odniesienia do norm to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający podkreśla, iż zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp ciężar udowodnienia, że
oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w
SIWZ wraz z załącznikami spoczywa na składającym ofertę. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych i użytkowych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj.
Programie funkcjonalno – użytkowym dla zadania „Remont budynku POW we Franciszkowie – Dworek” (załącznik nr 1 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.45.30.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne
Termin składania ofert w wyżej wskazanym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego upłynął w dniu 3 grudnia 2020 r. o godz. 11:00.
Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. Wobec tego postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego podlega unieważnieniu, gdyż nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego została unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp ponieważ nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Modernizacja energetyczna budynków OSP
- Zakup magazynu kontenerowego z częścią administracyjną
- Pełnienie funkcji opiekuna w Noclegowni oraz Ogrzewalni w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Kutnie w 2026 roku (MOPS.ZMA.2600.1.2025)
- Dostawa mięsa i wędlin dla Szkoły Podstawowej nr 9 w Kutnie w celu przygotowania posiłków w stołówce szkolnej
- Budowa strefy relaksu w miejscowości Gołębiew Stary
- Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





