To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-15
Budowa instalacji monitoringu wizyjnego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 777028-N-2020
Numer ogłoszenia: 540403790-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
telefon: 67 258 44 61
faks: 67 258 44 61 wew. 448
e-mail: przetargi.walcz@cos.pl
www: www.walcz.cos.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Budowa instalacji monitoringu wizyjnego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie instalacji monitoringu wizyjnego.
Zastosowane w ofercie przełączniki sieciowe powinny być zarządzane za pomocą centralnej aplikacji w wersji “Cloud Managed”. Wszystkie nowe przełączniki tworzonego systemu monitoringu po wpisaniu SN 5-letniej licencji powinny się dołączyć do istniejącej u zamawiającego infrastruktury „Cloud Managed. Dostarczone przełączniki za pośrednictwem aplikacji powinny automatycznie wysyłać alerty e-mail, a z pulpitu opartego na GUI powinna być dostępna konfiguracja, statystyki, aktualizacje itp. Wymagane jest aby przełączniki w wersji 8 i 24 portowej zapewniały odpowiednią przepustowość i budżet mocy POE+ “full power” na każdym porcie.
Zastosowane w ofercie oprogramowanie do rejestracji nie powinno funkcjonować jedynie na dedykowanym hardware/rejestratorze producenta lecz software powinien być w wersji „transferowej, serwerowej” możliwej do przeniesienia, re-instalacji na dowolnej platformie sprzętowej. Platforma-software-owa służąca rejestracji, sterowaniu i analityce obrazu z kamer monitoringu powinna posiadać dynamiczną optymalizację strumienia wideo czyli praktycznie powinien być możliwy taki scenariusz: operator widzi miniaturki (niska rozdzielczość) obrazów z wielu kamer (nawet na „słabym” desktopie) i gdy wystąpi jakiś ruch, zdarzenie z sektora tzw. newralgicznego "miniaturka" zamienia się w pełen ekran o wysokiej rozdzielczości (na cały ekran). Przeglądanie nagrań archiwalnych powinno być możliwe w sposób umożliwiający równoległe przeglądanie wszystkich kamer z danego serwera wg wybranego przedział czasu. Zamawiający wymaga żeby platforma-software rejestrująca nie wymagała dodatkowych opłat abonamentowych, upgrade, licencji okresowych itp. min. przez okres rękojmi za wady lub gwarancji. Obsługa „starych” kamer będących w posiadaniu zamawiającego oraz nowych kupowanych w przyszłości powinna odbywać się zarówno poprzez otwarty protokół ONVIV jak również API/ SDK producenta kamer - taka implementacja powinna odbywać się nieodpłatnie. Zamawiający oczekuje aby producent oprogramowania dawał pełne, nieodpłatne wsparcie techniczne w okresie min. Rękojmi za wady lub gwarancji. Wsparcie w dziedzinie software i hardware (razem lub osobno) świadczone powinno być przez autoryzowanego, polskiego partnera.
2. W trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia zamawiający zapewni wykonawcy dostęp do kanalizacji sanitarnej oraz wody i energii elektrycznej, z tym, że koszty zużycia tych mediów ponosi wykonawca, na podstawie wskazań podliczników zamontowanych przez zamawiającego. Wykonawca zapewni sobie odbiór odpadów.
3. Przedmiot zamówienia objęty dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, a w szczególności roboty ziemne, roboty tynkarskie, układanie kabli elektrycznych i teletechnicznych, z wyłączeniem czynności kierowania robotami budowlanymi oraz czynności geodezyjnych, będzie wykonywany wyłącznie przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w zdaniu pierwszym, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w zdaniu pierwszym oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zamawiający określił we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został określony za pomocą dokumentacji projektowej, z wyłączeniem przedmiaru robót oraz za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ (wzór umowy).
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.20.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 766834.49 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Teresa Wróblewska i Michał Wróblewski prowadzący działalność gospodarczą w ramach spółki cywilnej pod firmą ANMIT Teresa Wróblewska Michał Wróblewski s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Adama Mickiewicza 132
Kod pocztowy: 71-147
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 509220
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 996632.10
Waluta: zł
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Usługa - wykonywanie badań profilaktycznych (wstępnych, okresowych, kontrolnych oraz wystawianie orzeczeń lekarskich w 2026 r.)
- Zakup agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych dla Gminy Wałcz i jednostek organizacyjnych w roku 2026
- Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałczu w ich miejscu zamieszkania w roku 2026
- Remont ulicy Lipowej w m. Szwecja
- Dostawa sprzętu AGD oraz termosów do transportowania i przechowywania potraw.
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- Przebudowa odcinka drogi leśnej nr L30/06/78 wraz z budową placu składowego zlokalizowanego w leśnictwie Łebień na dz. nr 491 obr. Łebień
- Przebudowa i remont dróg gminnych
- Budowa drogi leśnej nr 79+79/1 wraz z trzema placami składowymi w Leśnictwie Okocim
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





