eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Dostawa owoców, warzyw i wyrobów garmażeryjnych mrożonych przez okres 12 miesięcy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-25

Ogłoszenie nr 510419094-N-2021 z dnia 2021-02-25 r.
Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna:

Dostawa owoców, warzyw i wyrobów garmażeryjnych mrożonych przez okres 12 miesięcy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 599246-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna, krajowy numer identyfikacyjny 28817100000000, ks. Piotra Ściegiennego 1, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 943 548 802
faks: 94 35 225 16
e-mail: m.zasada@uzdrowisko.kolobrzeg.pl
www: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa owoców, warzyw i wyrobów garmażeryjnych mrożonych przez okres 12 miesięcy

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DPZ.271.29.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do położonych na terenie miasta Kołobrzegu punktów żywienia ZAMAWIAJĄCEGO: owoców, warzyw i wyrobów garmażeryjnych mrożonych wyszczególnionych w układzie asortymentowo-ilościowym w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji.
2. Dostarczane artykuły powinny być wysokiej jakości, w odpowiednim okresie przydatności do spożycia oraz zgodne z zamówioną ilością i terminem dostawy. Towar powinien być zapakowany w specjalne opakowania przeznaczone do transportu żywności, adekwatne do rodzaju produktu, bez uszkodzeń, odpowiednich z punktu widzenia higieny i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności i zamkniętych. Oferowane artykuły mają być w pierwszym gatunku.
3. Każda dostarczana partia produktów będzie identyfikowalna. W zakresie identyfikowalności zamawiający wymagał będzie dołączenia do każdej dostawy, według partii produkcji, atestu produktu. Opakowanie z dostarczanymi produktami powinno posiadać oznakowania, o których mowa a art. 48 i 49 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 171 poz. 1225), przynajmniej:
- nazwą produktu,
- nazwą producenta,
- masą zawartości opakowania,
- terminem przydatności do spożycia lub okresem przechowywania,
- warunkami przechowywania,
- identyfikacją partii produktu.
4. Z dostawą łączy się usługa transportowa oraz rozładunek u zamawiającego w miejscu przez niego wskazanym.
5. Dostawa towaru w ciągu maksymalnie 12 godzin od złożenia zamówienia, najpóźniej do godziny 10.00.
6. Dostawy 6 razy w tygodniu (również w sobotę), samochodem przeznaczonym do przewożenia mrożonek , przez osobę w czystym stroju ochronnym. Postępowanie zgodnie z zasadami higieny żywności określonymi w odpowiednich przepisach (ustawa).
7. Wykonawca obowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu miesięcznego raportu z wykonania umowy.
8. w przypadku stwierdzenia na dostarczonym towarze: uszkodzeń, niewłaściwego zapachu – dostawca wymieni całą partię towaru do godziny 15.00 w danym dniu.
8.1. Raport miesięczny z wykonania umowy powinien zawierać :
- Rodzaj dostarczonego asortymentu.
- Ilość dostarczonego asortymentu.
- Wartość łączna dostarczonego w danym miesiącu asortymentu.
8.2. Forma przesłania raportu z miesięcznego wykonania umowy :
W formie elektronicznej na adres : m.zasada@uzdrowisko.kolobrzeg.pl
W formie pisemnej na adres siedziby Zamawiającego.
8.3. Termin przesłania raportu z miesięcznego wykonania umowy : 7 dni od zakończenia kolejnego miesiąca obowiązywania umowy.
9. Dostawca na czas umowy przekaże do użytkowania, na swój koszt, nową zamrażarkę do PŻ „Mewa”; PŻ „Perła Bałtyku” oraz PŻ „Muszelka” – zamrażarka: skrzyniowa; biała; wymiary: mm 868*1325*665; pojemność: 292l; kółka; kosze białe druciane 3szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 15.33.11.70

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 124000 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: P.H.U. BAMBINO S.C. Mieczysław Lewandowski, Danuta Lewandowska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jodłowa 6
Kod pocztowy: 89-310
Miejscowość: Łobżenica
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 123929.06

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 123929.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 129837.40
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.