Ogłoszenie z dnia 2019-12-20
Ogłoszenie nr 510278913-N-2019 z dnia 20-12-2019 r.
Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej: wykonanie usług programistycznych w programie Geo-Info Ośrodek polegających na dostosowaniu danego oprogramowania do potrzeb finansowo-księgowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, Krajowy numer identyfikacyjny 30159181500000,
ul. Jackowskiego
18,
60-509
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 410 508, 61 22 69 228, e-mail
anna.wojtkowiak@podgik.powiat.poznan.pl, izabela.marek@podgik.powiat.poznan.pl, faks
618 410 629.
Adres strony internetowej (url): www.bip.podgik.poznan.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie usług programistycznych w programie Geo-Info Ośrodek polegających na dostosowaniu danego oprogramowania do potrzeb finansowo-księgowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GKG.GO.2115.5.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Etap I: 1. Dostosowanie poniższych zestawień generowanych z programu GEO-INFO Ośrodek: 1) Obroty według Dokumentów Obliczenia Opłaty: zestawienie mające na celu weryfikację czy dany Dokument Obliczenia Opłaty został opłacony, ewentualnie został opłacony podwójnie lub które dokumenty oczekują na zapłatę, 2) Obroty według osoby: zestawienia mające na celu weryfikację wszystkich wystawionych Dokumentów Obliczenia Opłaty dla danego kontrahenta i przypisanych do nich zapłat, 3) Wpłaty: zestawienia pokazujące kwotę wpłat w danym okresie dla poszczególnych sposobów zapłaty. Etap II. 1. Umieszczanie w Zakładce "Rozliczenia" w oknie Dokumentu Obliczenia Opłaty informacji dotyczącej wszystkich ruchów dziejących się na danym dokumencie: tj. wpłat oraz wypłat (KP, KW, WB, PayU). Ponadto w kolumnie "Kwota" w zakładce "Rozliczenia" w oknie Dokumentu Obliczenia Opłaty powinna pojawić się kwota operacji, a nie jak do tej pory np. Przy wyciągu cała kwota z wyciągu. 2. Zablokowana możliwość wystawienia KP, KW do Dokumentów Obliczenia Opłaty, które mają inny sposób zapłaty niż gotówka lub karta. 3. Zablokowana możliwość zaznaczenia daty zapłaty, jeżeli do danego Dokumentu Obliczenia Opłaty nie ma przypisanej żadnego dokumentu potwierdzającego zapłatę. 4. Wprowadzenie dodatkowych 8 kas dla płatności wyłącznie kartą. 5. Integracja z programem Ośrodek w zakresie przesyłu informacji o wysokości kwoty na terminal płatniczy. 6. Dodanie kolumny "Daty Zapłaty w oknie głównym z listą zamówień. 7. Dodanie w zakładce "Dekretacja" w oknie Operatu w weryfikacji w Materiałach zasobu statusów R4.1 Przygotowanie Dokumentu Obliczenia Opłaty oraz R4.2 Zgłoszenie opłacone. 8. Dodanie nowego Statusu/Etapu dekretacji - "Materiały odebrane" oraz dodanie w oknie Zamówienia pola z datą odebrania dokumentów (data pobierałaby się automatycznie w momencie zmiany statusu, ale z możliwością jej zmiany w przypadku, gdy wydanie materiałów nastąpiło z datą wcześniejszą, a nie został zmieniony status w odpowiednim dniu). 9. Rozdzielanie sposobu zapłaty "Przelew bankowy" na: "Przelew bankowy" (wpłaty z wyciągu) oraz "PayU" (dla wpłat z e-usług).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: wykonanie usług programistycznych w programie Geo-Info Ośrodek polegających na dostosowaniu danego oprogramowania do potrzeb finansowo-księgowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
36000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Systherm Info Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
31980.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1b ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Firma Systherm Info Sp. z o.o. z Poznania jest autorem i właścicielem autorskich praw majątkowych posiadanego oprogramowania GEO-INFO Ośrodek.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa przeprowadzenia kursów podnoszących kompetencje z zakresu zielonej transformacji - kurs korekcji racic i kurs groomerski od podstaw - liczba części 2
- Zaprojektowanie i wykonanie nowego placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu szkoły ZSS nr 1 przy ul. Grunwaldzkiej 154 w Poznaniu
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Piezochirurgia, Wyroby medyczne dla pracowni żywienia, neurochirurgia
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla Neurochirurgii Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Dostawa analizatora do badania krzepnięcia krwi na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- ZP/028/25Przebudowa wraz z modernizacją strefy szatni na poziomie -1 w budynku E Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wdrożenie domeny Active Directory wraz z migracją danych użytkowników
- Świadczenie usług dostępu do zasobów serwerów wirtualnych w trybie outsourcingu
- "DOSTAWA I WDROŻENIE INFRASTRUKTURY SPRZĘTOWEJ ORAZ OPROGRAMOWANIA DLA POWIATU BUSKIEGO"
- Opracowanie kompleksowej, zamiennej dokumentacji projektowo-kosztorysowej zagospodarowania terenu wraz z pełnieniem nadzorów autorskich
- "Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdro-żeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Tuszów Narodowy"
- "Opracowanie, dostarczenie, wdrożenie oraz utrzymanie narzędzia informatycznego - aplikacji webowej wspomagającej obsługę procesu inwestycyjnego wraz z wymianą informacji (...)" - część nazwy
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.