eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PleszewDostawy ekogroszku workowanego dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-18

Ogłoszenie nr 510276789-N-2019 z dnia 18-12-2019 r.

Dom Pomocy Społecznej: Dostawy ekogroszku workowanego dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 621361-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 30687400000000, ul. Plac Wolności im. Jana Pawła II 5, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 421 103, e-mail dpspleszeworg@wp.pl, faks 627 421 540.
Adres strony internetowej (url): bip.dpspleszew.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy ekogroszku workowanego dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OG.172.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są powtarzające się okresowo dostawy ekogroszku workowanego w ilości szacunkowej 180 ton dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2020. Dostarczany ekogroszek powinien zostać zapakowany w 20-30 kg worki oraz spełnić poniższe kryteria: Wartość opałowa w stanie roboczym min. 25.000 kJ/kg Zawartość popiołu w stanie roboczym max. 10%Zawartość siarki całkowitej w stanie roboczym max. 0,8%,Zawartość wilgoci całkowitej w stanie roboczym < 8%, Granulacja na poziomie 5-25 mm, Udział ziarna 0-5mm poni¬żej 5%, Spiekalność RI < 14.Dostawy realizowane przez Wykonawcę będą dostarczane do obiektów Zamawiającego znajdujących sie przy ul. Pleszewskiej 2 w Fabianowie, 63-330 Dobrzyca.Zamawiający wraz ze składanym każdorazowo zleceniem określi ilości ekogroszku, z tym, że szacunkowa wielkość pojedynczej dostawy będzie wynosiła ok. 5 ton.Dostarczanie zamówionego towaru następuje na podstawie dowodu dostawy, na koszt Wykonawcy jego własnym transportem, włącznie z bezpłatnym rozładunkiem ekogroszku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w siedzibie Zamawiającego.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia suchego ekogroszku, a w sytuacji wystąpienia opadów podczas transportu Wykonawca zapewni odpowiednie zabezpieczenie przed zmoknięciem.Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do każdej dostawy ekogroszku certyfikat/świadectwo jakości dostarczanego opału wystawione przez uprawniony podmiot, akredytowany przez Polskie Centrum Akredytacji - ustawa o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku z dnia 13.04.2016 r. (Dz. U. z 2019 r. poz.544) Brak dokumentu będzie stanowić dla Zamawiającego podstawę do odmowy przyjęcia dostawy.Zamawiający ma prawo przy każdorazowym odbiorze dostawy do komisyjnego pobrania prób dostarczonego ekogroszku w celu przeprowadzenia analiz laboratoryjnych. W przypadku uzyskania wyników analiz laboratoryjnych niezgodnych z SIWZ i ofertą wykonawcy, Wykonawca poniesie koszty analiz laboratoryjnych oraz wymieni ekogroszek na towar zgodny z SIWZ i ofertą wykonawcy na swój koszt w terminie określonym w pkt. 4.3.Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia ilości ekogroszku każdej dostawy w miejscu przez niego wskazanym. W przypadku zgodności (wagi) dostawy ze złożonym zamówieniem koszt ważenia pokrywa Zamawiający, natomiast w przeciwnym wypadku koszt ważenia ponosi Wykonawca.W przypadku stwierdzenia braków jakościowych jak i ilościowych Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia dostawy.Wartość opałowa każdej dostawy nie może być niższa niż wskazana wartość opałowa w ofercie przetargowej wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.11.12.10 - Węgiel kamienny


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 130580.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.W. ATEX Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Gliwicka 3
Kod pocztowy: 44-145
Miejscowość: Pilchowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 121770.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 121770.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 160293.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.