eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaBudowa pomieszczenia walcarki laboratoryjnej



Ogłoszenie z dnia 2025-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa pomieszczenia walcarki laboratoryjnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT PRZEMYSŁU ORGANICZNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000042613

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Annopol 6

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-236

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ipo@ipo.lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipo.lukasiewicz.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bsskancelaria.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


badania naukowe, prace rozwojowe, produkcja chemikaliów organicznych i materiałów wybuchowych, analizy techniczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa pomieszczenia walcarki laboratoryjnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8a7e3ce-ea2c-43fb-af22-d526a99a4dd2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00504395

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00351217

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CRZP/IPO/FA/32/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kontenerowego budynku walcarki wraz z instalacjami i zabezpieczeniami do prowadzenia prac badawczych na walcarce laboratoryjnej, chodnikiem, rampami terenowymi i schodami zewnętrznymi na terenie Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Przemysłu Organicznego w Warszawie przy ul. Annopol 6.
2. Szczegółowy zakres robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określony został
w opracowaniach:
1) Dokumentacji projektowej (projekt budowlany, projekt wykonawczy, decyzja o pozwoleniu na budowę), stanowiącej zał. nr 8 do SWZ
2) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych („STWiORB”) - załącznik nr 9 do SWZ;
3) Przedmiarze robót - załącznik nr 10 do SWZ
UWAGA! Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy, który nie stanowi podstawy do obliczenia ceny oferty.
3. Miejsce realizacji zamówienia: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Przemysłu Organicznego, ul. Annopol 6,
03-236 Warszawa.
4. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej, którą można przeprowadzić od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-15.00, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Wniosek w sprawie wizji lokalnej należy przekazać na adres e-mail: miroslaw.wronka@ipo.lukasiewicz.gov.pl. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obowiązkowe. Koszty własne związane z uczestnictwem w wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
5. Na podstawie art. 95 ust. 1 uPzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności objęte zamówieniem były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz. 677 ze zm.), z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1773) i aktów wykonawczych wydanych do tej ustawy, przez cały okres realizacji zamówienia: czynności polegające na wykonaniu robót budowlano-montażowych, instalacyjnych i wykończeniowych (dotyczy tzw. „pracowników fizycznych”).
Powyższy wymóg nie dotyczy kierownika budowy, kierowników robót oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, dostawców urządzeń i materiałów na budowę, osób wykonujących usługi sprzętowe i transportowe oraz wykonawców i podwykonawców prowadzących działalność gospodarczą na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wykonujących osobiście i samodzielnie powierzone im czynności w zakresie realizacji zamówienia.
6. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 6, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 uPzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w załączniku nr 3 do SWZ („Projektowane postanowienia umowy”).
7. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca ma obowiązek zapewnić personel niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia.
8. Zgodnie z art. 101 ust. 4 uPzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza materiały lub rozwiązania równoważne opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii.
9. Zgodnie z art. 101 ust. 5 uPzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Uzasadnienie: brak podziału przedmiotu zamówienia na części ma na celu uniknięcie zagrożenia niewłaściwego wykonania zamówienia, wynikającego z potrzeby skoordynowania działań różnych Wykonawców. Zakres zamówienia stanowią zintegrowane ze sobą, zarówno pod względem technicznym jak i organizacyjnym elementy prac. Podzielenie zamówienia może utrudnić lub wręcz uniemożliwić koordynację robót prowadzonych przez kilka podmiotów, czego konsekwencją będzie zagrożenie właściwego wykonania zamówienia. Zamawiający działając racjonalnie, poprzez uzyskanie najlepszych efektów z poniesionych nakładów, nie może dopuścić do maksymalnego możliwego rozdrobnienia zamówienia, z uwagi na fakt, że nadmierne rozdrobnienie przedmiotowego zamówienia na części może pociągnąć za sobą negatywne skutki dla Zamawiającego w postaci chociażby braku możliwości ustalenia przyczyn wystąpienia ewentualnych błędów i w związku z tym, ustaleniem odpowiedzialności za ich powstanie a także dochowanie terminu realizacji przedmiotu zamówienia i rozliczenia uzyskanej na ten cel dotacji. Dodatkowo nadmierne rozdrobnienie zamówienia skutkować będzie wzrostem kosztów jego wykonania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214600-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy badawczych obiektów budowlanych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 460000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 614385,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 460000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): 1) WIMAKS TOCZYŁOWSKI Sp.k.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2) WIMAKS INVESTMENT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010575390

7.3.3) Ulica: Narcyzowa 20 A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-930

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

zakres: dostawa budynku kontenerowego

Nazwa podwykonawcy: nieznana na etapie składania ofert/nie podana w ofercie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 460000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.