To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-12
Ogłoszenie nr 510272223-N-2019 z dnia 12-12-2019 r.
Miasto Zamość: Świadczenie usługi w zakresie całorocznego utrzymania terenów zieleni, placów zabaw i obiektów rekreacyjno - sportowych w Zamościu w 2020 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550248695-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Zamość, Krajowy numer identyfikacyjny 95036874700000,
ul. Rynek Wielki
13,
22-400
Zamość, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
84 677 23 37, e-mail
zamowienia@zamosc.pl, faks
846 393 054.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zamosc.um.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi w zakresie całorocznego utrzymania terenów zieleni, placów zabaw i obiektów rekreacyjno - sportowych w Zamościu w 2020 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IM-ZP.272.50.2019.MS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zamówienie z wolnej ręki na wykonanie usługi w zakresie w zakresie całorocznego utrzymania terenów zieleni, placów zabaw i obiektów rekreacyjno - sportowych w Zamościu w 2020 r. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całorocznego utrzymania terenów zieleni, placów zabaw i obiektów rekreacyjno - sportowych w Zamościu o łącznej pow. 83,95 ha. 2. Zamówienie obejmuje 5 zadań: 2.1. Zadanie nr 1 o ogólnej powierzchni 19,4 ha, obejmujące Park Miejski oraz zieleń w obrębie Zespołu Staromiejskiego: 1) Park Miejski w Zamościu przy ul. Akademickiej wraz ze stawem parkowym i przyległym terenem w granicach: ul.Piłsudskiego, ul.Studziennej, ul. Sadowej o ogólnej pow. 16,3 ha, 2) zieleń w obrębie Zespołu Staromiejskiego: Rynek Wodny z fontanną, Rynek Solny, donice, skrzynie, rabaty kwiatowe, konstrukcje kwietnikowe, zieleniec przy ul. Akademickiej w granicach: ul. Królowej Jadwigi i ul. Zamkowej, trawniki przy ul. Bazyliańskiej o pow. 3,1 ha. 2.2. Zadanie nr 2 o powierzchni 17,1 ha, obejmujące Planty w granicach: ul. Piłsudskiego - ul. Łukasińskiego - ul. Peowiaków - ul. Partyzantów - ul. Okopowa. 2.3. Zadanie nr 3 o pow. 14,6 ha, obejmujące teren zieleni w granicach: Okopowa - Droga Męczenników Rotundy - ul. Szczebrzeska - ul. Podgroble - ul. Kr. Jadwigi - ul.Zamkowa. 2.4. Zadanie nr 4 o powierzchni 19,6 ha, obejmujące teren wzdłuż rzeki Łabuńki, teren wzdłuż rzeki Topornicy: 1) teren wzdłuż rzeki Łabuńki na odcinku od ul.1-wszego Maja do ul.Weteranów o pow.17,4 ha, 2) teren wzdłuż rzeki Topornicy od ul. Promiennej do budynków TBS o pow. 2,2 ha. 2.5 Zadanie nr 5 o powierzchni 13,25ha, obejmujące place zabaw i obiekty rekreacyjno - sportowe oraz tereny zieleni osiedlowej zlokalizowane w różnych rejonach miasta. 3. Tereny objęte Zadaniem od nr 1 do nr 3 są objęte ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków województwa lubelskiego. 4. Zakres usługi obejmuje następujące rodzaje prac: 1) pielęgnacja trawników (grabienie trawników, wygrabienie liści, koszenie trawników, obcinanie darni, usuwanie chwastów, podlewanie, nawożenie, renowacja), 2) pielęgnacja drzew i krzewów oraz pnączy (cięcia pielęgnacyjne, sadzenie, usuwanie drzew i krzewów obumarłych, zagrażających bezpieczeństwu dla mienia i ludzi, ściółkowanie krzewów, formowanie żywopłotów, podlewanie, nawożenie, pielenie itd.), 3) sadzenie kwiatów sezonowych i bylinowych, drzew i krzewów oraz ich pielęgnacja, utrzymanie donic i skrzyń, transport donic i wież kwiatowych z magazynu na wskazane miejsca przez Zamawającego (Zadanie nr 1), wypełnienie donic ziemią urodzajną, nawożenie nawozem wieloskładnikowym, podlewanie, przycięcie kwiatostanów, usunięcie starych kwiatów wraz z zebraniem i wywozem, przekopanie i zagrabienie kwietnika oraz wywóz zebranej masy tego samego dnia, oczyszczanie bruku wokół donic wraz z wywozem zanieczyszczeń, zabezpieczenie na zimę gałązkami z igliwia, 4) utrzymanie właściwego stanu dróg, ścieżek, alejek, urządzeń parkowych, parkingu, schodów (zamiatanie całej powierzchni wraz z wywozem zanieczyszczeń, likwidacja śliskości na nawierzchni alejek poprzez posypywanie piaskiem (bez soli) i posypką mineralną, usuwanie śniegu), 5) konserwacja elementów małej architektury: kosze i ławki parkowe, kładki i mosty, pomniki, tablice informacyjne, infomaty, bramy parkowe, ogrodzenia (mycie, oczyszczanie z brudu, malowanie, uzupełnianie elementów, zamiatanie, odśnieżanie, demontaż uszkodzonych elementów itp.),lampy (mycie lamp po wykonywanych pracach związanych z koszeniem trawników) 6) bieżące utrzymanie placów zabaw i obiektów rekreacyjno-sportowych: place zabaw, skate park, boiska sportowe, stoły do ping ponga, stoły do gry w szachy, siłownie plenerowe, fontanny (dbanie o poprawny stanu techniczny urządzeń, codzienna kontrola czystości i stanu nawierzchni, konserwacja elementów, wymiana piasku w piaskownicach itp.), 7) bieżąca eksploatacja i konserwacja stawu parkowego wraz z systemem wodnym zasilającym oraz fontannami (w parku i na Rynku Wodnym - Zadanie 1), 8) sprawowanie bieżącego nadzoru nad powierzonym mieniem oraz interwencyjne, niezależnie od zakresu prac wykonanie innych czynności związanych z utrzymaniem zieleni.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 77310000-6
Dodatkowe kody CPV: 50870000-4, 90511000-2, 90511200-5, 90913100-1, 77211400-6, 77211500-7, 77340000-5, 50800000-3, 77320000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
NAZWA: Świadczenie usługi w zakresie całorocznego utrzymania terenów zieleni, placów zabaw i obiektów rekreacyjno - sportowych w Zamościu w 2020 r. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
610400.00
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
833333.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie z wolnej ręki na wykonanie usługi w zakresie w zakresie całorocznego utrzymania terenów zieleni, placów zabaw i obiektów rekreacyjno - sportowych w Zamościu w 2020 r. zostało udzielone przez Miasto Zamość na rzecz Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z siedzibą w Zamościu, ul. Krucza 10, 22-400 Zamość na okres od dnia 1 stycznia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2020 r.
Uzasadnienie prawne:
Zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843).
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo zamówień publicznych - zamówienie udzielane jest przez Zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-3a ustawy Prawo zamówień publicznych, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a) Zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez Zamawiającego w taki sam sposób,
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten Zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
Uzasadnienie faktyczne:
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi w zakresie całorocznego utrzymania terenów zieleni, placów zabaw i obiektów rekreacyjno - sportowych w Zamościu w 2020 r.
Zamówienie zostało udzielone przez Miasto Zamość na rzecz Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z siedzibą w Zamościu, ul. Krucza 10, 22-400 Zamość i zostały spełnione łącznie poniższe warunki:
1) Miasto Zamość sprawuje nad Przedsiębiorstwem Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zamościu prawną kontrolę:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. z siedzibą przy ul. Kruczej 10 działa na podstawie Umowy Spółki, zawartej zgodnie z aktem notarialnym (Rep. A Nr 2999/95 dnia 2 grudnia 1995 r. Ostatniej zmiany aktu założycielskiego dokonano w dniu 8 stycznia 2019 r. (Rep. A nr 35/2019). Spółka powstała w wyniku przekształcenia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Zamościu wpisanego do rejestru przedsiębiorstw państwowych pod Nr PP-47, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Zamościu w jednoosobową spółkę z o.o. Miasta Zamość. Wpis do rejestru w Krajowym Rejestrze Sądowym nastąpił w dniu 27 września 2001 r. pod nr 0000047813. Wpisu dokonał Sąd Rejonowy w Lublinie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.
2) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej (Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zamościu) dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego, sprawującego kontrolę:
Zgodnie z wpisem do rejestru i Umową Spółki głównym przedmiotem działalności jest pobór, uzdatnianie i rozprowadzanie wody oraz odprowadzanie ścieków i wywóz nieczystości.
W okresie ostatnich trzech lat, tj. 2016-2018, Spółka osiągnęła przychody ze sprzedaży produktów w wysokości 104.242.058,14 zł, w tym z tytułu wykonywania zadań powierzonych przez Zamawiającego (Miasto Zamość) w wysokości 94.516.986,07 zł, co stanowi 90,67 % ogółu osiągniętych przychodów.
3) w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zamościu nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego:
Kapitał zakładowy Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zamościu na dzień 8 listopada 2019 r. wynosi 61.778.500,00 zł i dzieli się na 123.557 udziałów o wartości nominalnej 500,00 złotych każdy. Wszystkie udziały objęte są przez Miasto Zamość.
Powyższe uzasadnia wybór trybu zamówienia z wolnej ręki, ponieważ:
a) Zamawiający jest jednostką sektora finansów publicznych,
b) Zamówienie jest udzielane osobie prawnej i zostały spełnione łącznie poniższe warunki:
- Zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę,
- ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego, sprawującego kontrolę,
- w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Remont odcinka ul. 1-go Maja w Zamościu od km 275+643,96 do km 276+092,44 - DK 74
- Zakup używanej koparko-ładowarki dla zakładu usług Komunalnych Sp. z o.o. w Zamościu
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla podopiecznych Miejskiego Centrum Pomocy Rodzinie w Zamościu w 2026 roku
- Dostawa fabrycznie nowych urządzeń warsztatowych dla 32 W1OG i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Zamawiającego. Nr spr: ZP/TP/77/2025.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi polegające na odbieraniu i zagospodarowaniu stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Gniewoszów oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) r.
- Ścinka specjalistyczna - usuwanie drzew trudnych oraz niebezpiecznych gałęzi drzew na terenie Nadleśnictwa Brzesko w 2025 roku
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Boleszkowice
- Usługa usunięcia drzew i krzewów w ramach przygotowania terenu do realizacji inwestycji pn. "Odbudowa Pałacu Saskiego, Pałacu Brühla i trzech kamienic przy ul. Królewskiej w Warszawie"
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- Utworzenie, utrzymanie i obsługa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w granicach administracyjnych miasta Bytów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





