eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działoszyn › Udzielenie kredytu długoterminowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-05

Ogłoszenie nr 510265447-N-2019 z dnia 05-12-2019 r.

Miasto i Gmina Działoszyn: Udzielenie kredytu długoterminowego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 618309-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540238624-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto i Gmina Działoszyn, Krajowy numer identyfikacyjny 73093474300000, ul. ul. Piłsudskiego 21, 98-355 Działoszyn, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 438 413 177, e-mail gmdzialoszyn@wp.pl, faks 438 413 680.
Adres strony internetowej (url): www.dzialoszyn.e-bip.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie kredytu długoterminowego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.GPOŚ.V.271.1.20.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1 Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego do łącznej wysokości 3 500 000,00 zł (trzy miliony pięćset tysięcy złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego Miasta i Gminy Działoszyn. 2.2 Główne kody we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV - 66.11.30.00-5 - usługi udzielania kredytu. 2.3 Rodzaj zamówienia: usługa 2.4 Szczegółowe określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: 2.4.1 Wykonawca udzieli Zamawiającemu w 2019 roku kredytu w walucie polskiej w kwocie 3 500 000,00 zł (trzy miliony pięćset tysięcy złotych) na warunkach określonych w umowie. 2.4.2 Zamawiający przeznaczy środki z kredytu na sfinansowanie deficytu budżetowego Miasta i Gminy Działoszyn. 2.4.3 Okres kredytowania: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2028 r. 2.4.4 Uruchomienie kredytu nastąpi w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy na rachunek w niej wskazany zgodnie ze złożonym przez Zamawiającego zapotrzebowaniem na środki, jednak nie później niż w ciągu 2 dni od dnia złożenia zapotrzebowania. Dla potrzeb sporządzenia ofert należy przyjąć wypłatę kredytu w dniu 20 listopada 2019 r. w kwocie 3 500 000,00 zł 2.4.5 Karencja w spłacie kapitału do dnia 31 grudnia 2020 roku (pierwszy termin płatności raty kapitałowej winien wypaść na 31 marca 2021 roku) 2.4.6 Spłata kredytu wg następującego harmonogramu: o 2021 r. - 450 000,00 zł (4 raty po 112 500,00 zł płatne w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, listopad) o 2022 r. - 350 000,00 zł (4 raty po 87 500,00 zł płatne w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, listopad) o 2023 r. - 350 000,00 zł (4 raty po 87 500,00 zł płatne w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, listopad) o 2024 r. - 350 000,00 zł (4 raty po 87 500,00 zł płatne w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, listopad) o 2025 r. - 450 000,00 zł (4 raty po 112 500,00 zł płatne w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, listopad) o 2026 r. - 350 000,00 zł (4 raty po 87 500,00 zł płatne w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, listopad) o 2027 r. - 600 000,00 zł (4 raty po 150 000,00 zł płatne w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, listopad) o 2028 r. - 600 000,00 zł (4 raty po 150 000,00 zł płatne w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, listopad) Raty kredytu płatne w ostatnim dniu każdego z w/w miesięcy. 2.4.7 Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty przyznanego kredytu oraz prawo przedterminowej całkowitej lub częściowej spłaty kredytu przez Zamawiającego w dogodnych dla niego terminach, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy o zamiarze dokonania spłaty w terminie 3 dni przed jej dokonaniem. W takiej sytuacji odsetki od kredytu naliczone będą wyłącznie od aktualnego zadłużenia i za faktyczny okres jego występowania a Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów z tego tytułu na rzecz Wykonawcy. 2.4.8 Oprocentowanie kredytu zmienne oparte na stawce WIBOR 1M dla 1 miesięcznych depozytów złotowych na rynku międzybankowym, powiększone o ewentualną stałą marżę Wykonawcy w wysokości wynikającej z oferty. Aktualizacja stopy procentowej następować będzie w okresach miesięcznych. Stopa procentowa na dany miesiąc rozliczeniowy wyliczana będzie w oparciu o stawkę WIBOR 1M obowiązującą za miesiąc poprzedzający, powiększoną o stałą marżę Wykonawcy. 2.4.9 Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych naliczonych tylko od faktycznie wykorzystanego zadłużenia. Przelanie należnych bankowi odsetek (wyliczonych na ostatni dzień każdego miesiąca) następować będzie na podstawie pisemnej informacji banku o wysokości należnej kwoty za okres rozliczeniowy (z podaniem rachunku wyliczenia) w terminie siedmiu dni roboczych od otrzymania informacji. 2.4.10 Pierwszym okresem rozliczeniowym odsetek jest miesiąc w którym nastąpi uruchomienie kredytu (bez okresu karencji). Do obliczenia kwoty odsetek należy przyjąć, że rok liczy 365 dni. 2.4.11 Jeżeli data spłaty kredytu lub odsetek przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, uważa się, że termin został zachowany jeżeli spłata nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie określonym w umowie. 2.4.12 Spłata kredytu wraz z odsetkami od udzielonego kredytu stanowić będą jedyne obciążenie Zamawiającego z tytułu niniejszego zamówienia. Nie dopuszcza się jakichkolwiek innych prowizji lub opłat dodatkowych. Zamawiający wymaga aby wszystkie dokumenty dotyczące kredytu (w tym m.in. opinie bankowe, aneksy) o które będzie występował Zamawiający były wydawane bezpłatnie. 2.4.13 Formę zabezpieczenia kredytu stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 2.4.14 Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oświadczenia o poddaniu się egzekucji jako dodatkowej formy zabezpieczenia kredytu. 2.4.15 Zamawiający informuje, że dokumenty dotyczące sytuacji finansowej Miasta i Gminy Działoszyn dostępne są na stronie internetowej pod adresem https://www.e-bip.pl/start/12380 w zakładce Budżet i Finanse. 3. Zamawiający dokonał należytej staranności podczas sporządzania opisu przedmiotu zamówienia celem wyeliminowania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, jednak w przypadku gdy jakikolwiek zapis, który może wskazywać powyższe został pominięty przez Zamawiającego podczas sporządzania OPZ informuję, że celem owego zapisu nie jest uprzywilejowanie konkretnego Wykonawcy i w takim przypadku należy zastosować rozwiązanie równoważne o nie gorszych parametrach niż wskazane. 4. Wymagania stawiane wykonawcy : a) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz z należytą starannością b) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. c) Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Informuję iż na podstawie art. 24aa. ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych w niniejszym postępowaniu Zamawiający zastosuje procedurę odwróconą w której najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 589063.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Nadwarciański Bank Spółdzielczy w Działoszynie
Email wykonawcy: sekretariat@nbsdzialoszyn.pl
Adres pocztowy: ul. Piłsudskiego 21A, 98-355
Kod pocztowy: 98-355
Miejscowość: Działoszyn
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 387365.74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 387365.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 509999.16
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.