eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceKampania w Internecie promująca Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego (RPO WSL) i Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER).

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-05

Ogłoszenie nr 510264972-N-2019 z dnia 05-12-2019 r.

Wojewódzki Urząd Pracy: Kampania w Internecie promująca Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego (RPO WSL) i Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER).

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 605589-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Urząd Pracy, Krajowy numer identyfikacyjny 27685569600000, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0 32 757 33 61, e-mail wup@wup-katowice.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): http://wup.katowice.ibip.pl/public/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kampania w Internecie promująca Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego (RPO WSL) i Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER).

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN/13/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Kampania w Internecie promująca Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego (RPO WSL) i Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój (POWER). I. KAMPANIA RPO WSL: 1. Prezentacja przedmiotu kampanii Przedmiotem kampanii jest promocja możliwości wsparcia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego w ramach działań wdrażanych przez WUP w Katowicach: 1.1 Obszar: aktywizacja zawodowa o wsparcie dla osób po 30 roku życia: bezpłatne szkolenia, staże i praktyki zawodowe, subsydiowane zatrudnienie, doradztwo zawodowe i pośrednictwo pracy, 1. 2 Obszar: wzmacnianie potencjału adaptacyjnego przedsiębiorstw i ich pracowników o wsparcie dla firm: dofinansowanie od 50% do 80% usług rozwojowych (szkolenia i doradztwo) dla przedsiębiorstw MŚP i ich pracowników oraz osób samo zatrudnionych w ramach Podmiotowego Systemu Finansowania, 1.3 Obszar: kształcenie ustawiczne i kompetencje kluczowe o bezpłatne szkolenia językowe i informatyczne dla osób pracujących, należących do grup defaworyzowanych tj. osób o niskich kwalifikacjach, 50+, mieszkańców obszarów wiejskich itp. 2. Zadania dla Wykonawcy: 2.1 Stworzenie materiałów na potrzeby kampanii 2.2 Zaplanowanie i zakup mediów 2.3 Realizacja kampanii 2.4 Opracowanie raportu pokampanijnego. 3. Grupa docelowa kampanii: 3.1 Obszar: aktywizacja zawodowa - mieszkańcy woj. śląskiego, osoby od 30 do 65 roku życia, w tym: - osoby bezrobotne, bierne zawodowo, zwłaszcza te znajdujące się w najtrudniejszej sytuacji na rynku pracy, tj.: o kobiety, o osoby powyżej 50 roku życia, o osoby niepełnosprawne, o osoby długotrwale bezrobotne, o osoby o niskich kwalifikacjach (z wykształceniem maksymalnie średnim), - reemigranci - do tej grupy zaliczani są również repatrianci, - imigranci (w tym osoby polskiego pochodzenia), - osoby ubogie pracujące (tj. osoby, których zarobki nie przekraczają płacy minimalnej), - osoby odchodzące z rolnictwa i ich rodziny (osoby podlegające ubezpieczeniu emerytalno-rentowemu na podstawie ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników (KRUS), zamierzający podjąć zatrudnienie lub inną działalność pozarolniczą, - osoby zatrudnione na umowach krótkoterminowych oraz pracujący w ramach umów cywilno-prawnych, których miesięczne zarobki nie przekraczają wysokości minimalnego wynagrodzenia, - osoby zainteresowane podwyższaniem swoich kwalifikacji. 3.2 Obszar: wzmacnianie potencjału adaptacyjnego przedsiębiorstw i ich pracowników - mieszkańcy woj. śląskiego, właściciele i kadra zarządzająca mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw, pracownicy w/w przedsiębiorstw oraz osoby samozatrudnione. 3.3 Obszar: kształcenie ustawiczne i kompetencje kluczowe - osoby zatrudnione, w wieku aktywności zawodowej 18-65 o niskich kwalifikacjach (maksymalnie wykształcenie ponadpodstawowe) zainteresowane podwyższeniem swoich kwalifikacji. 4. Zasięg kampanii: Kampania o zasięgu regionalnym - na obszarze województwa śląskiego. 5. Cele kampanii: 5.1 Cele główne: o informowanie o dostępnych możliwościach wsparcia w ramach RPO WSL, o edukacja oraz przygotowanie do korzystania z w/w możliwości, o zachęta do udziału w projektach finansowanych z EFS, o promocja serwisu WUP w Katowicach tj. rpo.wup-katowice.pl oraz wzrost ruchu na nim, o promocja nowej strony internetowej WUP z aplikacją testu predyspozycji zawodowych on-line i wzrost ruchu na nim. 5.2 Cele dodatkowe: o popularyzacja idei kształcenia ustawicznego, potrzeby rozwoju zawodowego i osobistego, o popularyzacja idei aktywnego poszukiwania pracy. 6. Termin kampanii: Kampania będzie trwała około 2-3 tygodnie w okresie od 7 listopada do 23 grudnia 2019 r. Szczegółowy harmonogram działań w ramach kampanii zostanie ustalony między Wykonawcą, a Zamawiającym w terminie 3 dni od podpisania umowy. Raport z kampanii zostanie przedstawiony najpóźniej do 24 grudnia 2019 r. 7. Spójność: Wykonawca zobowiązany jest w ramach realizacji umowy do zachowania spójnej koncepcji kreatywnej dla zaplanowanych w ramach kampanii działań. Komunikaty w poszczególnych mediach powinny się wzajemnie uzupełniać i wspierać, tak aby dawały efekt synergii. 9. Elementy obowiązkowe: Wszystkie produkty kampanii muszą zostać odpowiednio oznakowane zgodnie z "Księgą identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020", zgodnie z zasadami wskazanymi w "Strategii komunikacji polityki spójności na lata 2014-2020" oraz w "Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji" - muszą zawierać zestaw logotypów. Wzory obowiązujących logotypów przekaże Wykonawcy Zamawiający. 9. Prawa autorskie: Zamawiający dopuszcza wykorzystanie zdjęć, grafik, muzyki z banku (tam gdzie to możliwe należy wykonać zdjęcia i grafiki autorskie). Wszystkie teksty powinny być natomiast autorskie, stworzone specjalnie na potrzeby tej kampanii. Wykonawca oświadcza, że przysługują mu wyłączne prawa autorskie do utworów powstałych w związku z wykonywaniem umowy bez ograniczeń co do terytorium, czasu, liczby egzemplarzy i że przenosi te autorskie prawa majątkowe na Zamawiającego nieodpłatnie z chwilą doręczenia przedmiotu umowy na następujących polach eksploatacji: a) emitowanie w Internecie, b) utrwalanie i zwielokrotnianie dowolną techniką, c) rozpowszechnianie w dowolny sposób - w szczególności wyświetlanie, nadawanie, d) publiczne udostępnianie, e) wprowadzanie do pamięci komputera i sieci multimedialnych w nieograniczonych ilościach. W przypadku takiej konieczności Wykonawca we własnym zakresie zapewni zgody na wykorzystanie wizerunku bohaterów kampanii (np. artykułów sponsorowanych) oraz autoryzację ich wypowiedzi/wywiadów. 10. Narzędzia kampanii: 10.1 Reklama wideo w mediach społecznościowych. 10.2 Content marketing - artykuły natywne. 10.3 Działania promocyjne we współpracy z mikroinfluencerami (posty w mediach społecznościowych). 10.4 Dodatkowe działania w postaci reklamy w mediach społecznościowych (posty promocyjne) promujące nową stronę Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach z aplikacją testu predyspozycji zawodowych on-line. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania reklam w formatach dostosowanych do urządzeń mobilnych oraz zaplanowania i zrealizowania min. 50% działań w kanale mobile. 11. Szczegółowe założenia realizacji działań: 11.1 Produkcja filmów wideo: 1. Wykonawca przygotuje oraz wyprodukuje łącznie 6 filmów wideo do emisji w mediach społecznościowych, w tym: o 3 filmy o długości 1 minuty (+/- 10%) oraz o 3 skróty ww. filmów dłuższych o długości min. 20 - max. 30 sekund. 2. Koncepcja i wskazówki dla Wykonawcy: o cykl filmów o charakterze poradnikowym, inspirującym do działania w zakresie rozwoju zawodowego, osobistego oraz edukacji i przedsiębiorczości, promujących wsparcie RPO WSL w obszarach wymienionych w pkt. 1 opisu przedmiotu zamówienia. Filmiki o charakterze krótkich porad (np. 5 zasad..., 6 sposobów na..., 3 kroki do...) nawiązujące do możliwości wsparcia w ramach RPO WSL dla osób pracujących, niepracujących oraz przedsiębiorców, o przykładowe tematy: Jak osiągać cele zawodowe? Jak budować markę osobistą w mediach społecznościowych? Jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej? Jak efektywnie uczyć się języków obcych? Jak budować zaangażowanie pracowników? Jak rozwijać swój biznes? Jak nie odkładać pracy na później? itp. o filmy animowane z użyciem lektora (teksty i animowane grafiki/infografiki 2D). Zamawiający dopuszcza użycie gotowych elementów animacji/szablonów ze stocka. Podstawowe elementy produkcji wideo: intro, animacja logo, przejścia, pokaz slajdów w gotowym pliku, outro i na koniec wezwanie do działania. 3. Wykonawca przedstawi scenariusze filmów wideo do akceptacji Zamawiającego. Scenariusze muszą uwzględniać fakt, że mają to być filmy do odtwarzania w Internecie, więc przekaz i treści zawarte w nich muszą być przyjemne i łatwe w odbiorze, angażujące widza i zachęcające do udostępniania w mediach społecznościowych. 4. Wykonawca zapewni profesjonalny sprzęt do realizacji filmów (specjalistyczne oprogramowanie), optymalną jakość materiału wideo dostosowaną do emisji w mediach społecznościowych (rozdzielczość, jakość Full HD), jak również montaż i udźwiękowienie. 5. Wykonawca zapewni oprawę muzyczną materiałów wideo. 6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu filmy wideo w postaci plików komputerowych do umieszczenia na stronach internetowych oraz utrwalone na płycie DVD lub w innej zaakceptowanej przez Zamawiającego formie. 7. Harmonogram działań związanych z produkcją wideo będzie obejmował następujące etapy: o Wykonawca ustali we współpracy z Zamawiającym konkretne tematy filmików; o Wykonawca przedstawi szczegółowy scenariusz filmów i propozycje grafik; o Zamawiający dokona akceptacji lub naniesie poprawki, o Wykonawca przedstawi do akceptacji zrealizowany i zmontowany materiał, o Zamawiający dokona akceptacji lub naniesie poprawki, o Realizacja filmików w terminie maksymalnie 18 dni roboczych od podpisania umowy. Szczegółowy harmonogram realizacji nagrań materiałów wideo zostanie ustalony pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w terminie 3 dni roboczych od podpisania umowy. Harmonogram za zgodą Zamawiającego może ulec zmianie z przyczyn obiektywnych. Termin realizacji filmików może zostać wydłużony za zgodą Zamawiającego pod warunkiem zachowania terminu realizacji całości usługi i zapewnienia osiągnięcia przez Wykonawcę zadeklarowanych wskaźników. 11.2 Reklama wideo: W ramach kampanii przewiduje się emisję 6 ww. filmów wideo, w tym: o emisję 3 filmów o długości 1 minuty (+/- 10%) w obrębie kanału wideo na serwisie społecznościowym (kanał You Tube Praca TV, na którym Zamawiający posiada konto) z uwzględnieniem geotargetowania na województwo śląskie przez cały okres trwania kampanii. Dla każdego z filmów wymagane jest uzyskanie min. 10 000 obejrzeń o długości min. 20% czasu trwania danego filmu; o emisję 3 spotów o długości min. 20 - max. 30 sekund w mediach społecznościowych na fanpage´u Zamawiającego (Zamawiający w tym celu przydzieli Wykonawcy uprawnienia do oficjalnego fanpage´a https://www.facebook.com/slaskie.rynekpracy) z uwzględnieniem geotargetowania na województwo śląskie przez cały okres trwania kampanii. Dla każdego z filmów wymagane jest uzyskanie min. 20 000 wyświetleń max. 40 000 wyświetleń. 11.3 Content marketing: Stworzenie 3 artykułów natywnych, każdy o objętości min. 2000 max. 3000 znaków ze spacjami (wzbogaconych zdjęciami i ewentualnie grafikami/infografikami) oraz ich publikacja na serwisach internetowych z treściami o charakterze informacyjnym (targetowanie na woj. śląskie). Publikacja w serwisach, których łączna miesięczna liczba realnych użytkowników (RU) w woj. śląskim wynosi minimum 750 000 (na podstawie Megapanel PBI/Gemius za czerwiec 2019) w działach serwisów tematycznie dopasowanych do treści artykułów (np. wiadomości, biznes, finanse, praca, edukacja, rozwój zawodowy i osobisty itp.). Artykuły tematycznie odpowiadające obszarom określonym w pkt. 1 promujące opisane tam formy wsparcia o charakterze poradnikowym w ramach cyklu o jednym tytule (tytuł roboczy: "Krok do kariery"). Koncepcja kreatywna: porady z obszaru rozwoju zawodowego i osobistego będą stanowiły punkt wyjścia do informacji o ofercie projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego w obszarze rynku pracy. Do zadań Wykonawcy należy stworzenie artykułów tak, by jak najbardziej przypominały teksty redakcyjne i spełniały wymagania właścicieli portali. Artykuły powinny odsyłać do strony rpo.wup-katowice.pl. Każdy z artykułów powinien mieć min. 2000 unikalnych użytkowników. W celu osiągnięcia wskaźników Wykonawca może założyć autopromocję artykułów w obrębie serwisów na których będą publikowane artykuły. Szczegółowy harmonogram realizacji artykułów zostanie ustalony w terminie do 3 dni roboczych od podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania treści artykułów (tekst+opracowanie graficzne) w terminie maksymalnie 15 dni roboczych od podpisania umowy. Harmonogram może ulec zmianie z przyczyn obiektywnych i za zgodą obu stron, tj. Zamawiającego i Wykonawcy. Harmonogram działań będzie obejmował: o Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały źródłowe na temat promowanych form wsparcia i grup docelowych opisanych w pkt. 1 i 3 w dniu podpisania umowy; o Wykonawca we współpracy z Zamawiającym ustali konkretne tematy i koncepcję zawartości 3 artykułów; o Wykonawca opracuje zawartość merytoryczną i graficzną artykułów oraz przedstawi do akceptacji serwis/serwisy internetowe, na których będą publikowane; o Zamawiający zaakceptuje artykuły lub naniesie poprawki. Artykuły mogą być emitowane jednocześnie na serwisach internetowych. 11.4 Działania promocyjne z mikroinfluencerami: 11.4.1 Realizacja działań promocyjnych z wykorzystaniem mikroinfluencerów (liderów opinii) z woj. śląskiego. 11.4.2 Rodzaj współpracy: dedykowane posty w mediach społecznościowych. 11.4.3 Kanały, na których będzie realizowana kampania: Facebook lub Facebook i Instagram. 11.4.4 Wymagania dotyczące influencerów: o minimum 2 maksymalnie 6 osób z woj. śląskiego, w tym doświadczeni biznesmeni, osoby, które osiągnęły sukces zawodowy, eksperci w zakresie edukacji, przedsiębiorczości, HR, rozwoju osobistego i zawodowego, coachowie, psychologowie, trenerzy itp.; o osoby, które mają od minimum 3 000 do około 30 000 tysięcy śledzących (followers) na koncie na Facebooku lub Instagramie (przynajmniej jednym z tych kont). 11.4.5 Wymagane efekty: min. 6 postów (tekst + grafika /zdjęcie (tekst + grafika /zdjęcie i/lub link do artykułu/filmiku) o łącznym min. zasięgu 60 000 tys. wyświetleń max. 90 000 wyświetleń, przy czym każdy post musi mieć minimum 5 000 wyświetleń. Posty będą się odnosiły do strony internetowej rpo.wup-katowice.pl i/lub do materiału stworzonego w ramach przedmiotowej kampanii (np. artykuł, filmik o charakterze poradnikowym w zakresie rozwoju zawodowego i osobistego promujący Fundusze Europejskie w zakresie działań WUP w Katowicach). Ostateczna forma i treść postów do ustalenia z Zamawiającym na etapie realizacji. Treść postów musi zostać przekazana do akceptacji Zamawiającego. 11.4.6 Harmonogram działań: o Wykonawca przekaże do akceptacji Zamawiającego listę min. 8 osób proponowanych do współpracy w terminie 7 dni roboczych od podpisana umowy; Zamawiający dokona wyboru i zaakceptuje osoby, które zostaną zaangażowane przez Wykonawcę w terminie 2 dni roboczych. W przypadku odstąpienia od współpracy danego mikroinfluencera Wykonawca niezwłocznie zapewni kolejną osobę (do akceptacji Zamawiającego). W przypadku uzasadnionej konieczności za zgodą Zamawiającego Wykonawca może zapewnić realizację efektów kampanii (ilość postów oraz zasięg) przez dotychczasowe osoby bez konieczności angażowania kolejnej osoby. o Mikroinfluencerzy proponowani do kampanii RPO WSL i PO WER mogą się powtarzać pod warunkiem dopasowania do specyfiki grupy docelowej. o Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji harmonogram publikacji postów (w terminie 3 dni roboczych od akceptacji listy mikroinfluencerów). Harmonogram publikacji postów może ulec zmianie po akceptacji Zamawiającego. o Zamawiający przedstawi Wykonawcy listę słów kluczowych oraz hasztagów, które muszą zostać użyte w postach (w terminie 3 dni roboczych od akceptacji listy mikroinfluencerów). o Wykonawca przestawi do akceptacji Zamawiającego treść danego posta na minimum 3 dni robocze przed planowaną publikacją zgodnie z obowiązującym harmonogramem. 11. 5 Dodatkowe działanie: Wykonawca przygotuje reklamę w formie 3 wersji posta (tekst, grafika/zdjęcie) do emisji na Facebooku promującą aplikację testu predyspozycji zawodowych on-line zamieszczoną na stronie Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach wybierz-zawod.eu (po kilku dniach budżet kampanii zostanie skupiony na postach najlepiej konwertujących na stronę). Aplikacja służyć będzie do autodiagnozy preferencji zawodowych, pomaga określić optymalną ścieżkę kariery i wybór zawodu. Strona zawierać będzie także informacje w pigułce o możliwościach wsparcia w obszarze rynku pracy z Funduszy Europejskich. Kampania trwająca około 2 tygodnie. Wskaźnik: liczba wejść na stronę z aplikacją min. 500 max. 1000 uu z woj. śląskiego. Rozliczenie za dodatkowe działanie nastąpi osobno, tylko i wyłącznie pod warunkiem zakończenia działań związanych z uruchomieniem aplikacji w odpowiednim czasie (w Formularzu ofertowym będzie osobna pozycja). Zamawiający powiadomi Wykonawcę o realizacji dodatkowego działania lub rezygnacji z jego realizacji najpóźniej do 30 listopada br. Podsumowując, zapłata za dodatkowe działanie nastąpi pod warunkiem faktycznej jego realizacji, co jest uzależnione od uruchomienia aplikacji testu predyspozycji zawodowych on-line w zaplanowanym przez Zamawiającego terminie. 12. Raport podsumowujący: Wykonawca jest zobowiązany na bieżąco kontrolować realizację wskaźników kampanii realizowanej w Internecie oraz optymalizować ją w celu osiągnięcia parametrów. Po zrealizowaniu całej kampanii tj. najpóźniej do 24 grudnia 2019 r. Wykonawca przekaże Zamawiającemu raport z adserwera w formie elektronicznej i papierowej obejmujący dane nt. skuteczności i efektywności dla wszystkich przeprowadzonych działań, w tym dane nt. deklarowanych i zrealizowanych wskaźników dla wszystkich działań. Strona rpo.wup-katowice.pl - wymagany jest kompletny raport Google Analytics (liczba wejść i odsłon, liczba realnych i unikalnych użytkowników, średni czas spędzony w witrynie, analiza źródeł ruchu, rekomendacje). II. Kampania PO WER 1. Prezentacja przedmiotu kampanii Przedmiotem kampanii są możliwości wsparcia w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój ramach działań wdrażanych przez WUP w Katowicach o wsparcie dla osób do 29 roku życia w postaci m.in. bezpłatnych szkoleń, staży i praktyk zawodowych, pośrednictwa pracy, poradnictwa zawodowego, dotacji na założenie własnej firmy, subsydiowanego zatrudnienia. 2. Zadania dla Wykonawcy: 2.1 Stworzenie materiałów na potrzeby kampanii; 2.2 Zaplanowanie i zakup mediów; 2.3 Realizacja kampanii; 2.4 Opracowanie raportu pokampanijnego. 3. Grupa docelowa kampanii: Opis programowy: o osoby w wieku od 18 do 29 roku życia, nieaktywne zawodowo, nie uczące się i nie biorące udziału w szkoleniach, tzw. młodzież NEET - ang. not in employment, education or training, o osoby w wieku od 18 do 29 roku życia, w tym: imigranci, reemigranci, osoby odchodzące z rolnictwa i ich rodziny, tzw. ubodzy pracujący, osoby zatrudnione na umowach krótkoterminowych oraz pracujący w ramach umów cywilno-prawnych. Opis mediowy: Mieszkańcy woj. śląskiego, osoby w wieku od 18 do 29 roku życia, w szczególności: - osoby zainteresowane podwyższaniem swoich kwalifikacji, - osoby zainteresowane założeniem własnej firmy, - osoby poszukujące ofert pracy i informacji na temat rynku pracy, - absolwenci szkól wyższych, ale także osoby o niskim wykształceniu, - osoby nieaktywne zawodowo, ale także pracujące, o niskich dochodach (minimalne wynagrodzenie). 4. Zasięg kampanii: Kampania o zasięgu regionalnym - na obszarze województwa śląskiego. 5. Cele kampanii: Cele główne: o informowanie o dostępnych możliwościach wsparcia w ramach PO WER, o edukacja oraz przygotowanie do korzystania z w/w możliwości, o zachęta do udziału w projektach finansowanych z EFS, o promocja serwisu WUP w Katowicach tj. power.wup-katowice.pl oraz wzrost ruchu na nim, o promocja nowej strony internetowej WUP z aplikacją testu predyspozycji zawodowych on-line i wzrost ruchu na nim. Cele dodatkowe: o popularyzacja idei podnoszenia kwalifikacji zawodowych, o popularyzacja samozatrudnienia i przedsiębiorczości, o popularyzacja idei aktywnego poszukiwania pracy. 6. Termin kampanii: Kampania będzie trwała około 2-3 tygodnie w okresie od 7 listopada do 23 grudnia 2019 r. Szczegółowy harmonogram działań w ramach kampanii zostanie ustalony między Wykonawcą a Zamawiającym w terminie 3 dni od podpisania umowy. Raport z kampanii zostanie przedstawiony najpóźniej do 24 grudnia 2019 r. 7. Spójność: Wykonawca zobowiązany jest w ramach realizacji umowy do zachowania spójnej koncepcji kreatywnej dla zaplanowanych w ramach kampanii działań. Komunikaty w poszczególnych mediach powinny się wzajemnie uzupełniać i wspierać (zarówno treściowo, jak i czasowo), tak aby dawały efekt synergii. 8. Prawa autorskie: Zamawiający dopuszcza wykorzystanie zdjęć, grafik, muzyki z banku (tam gdzie to możliwe należy wykonać zdjęcia i grafiki autorskie). Wszystkie teksty powinny być natomiast autorskie, stworzone specjalnie na potrzeby tej kampanii. Wykonawca oświadcza, że przysługują mu wyłączne prawa autorskie do utworów powstałych w związku z wykonywaniem umowy bez ograniczeń co do terytorium, czasu, liczby egzemplarzy i że przenosi te autorskie prawa majątkowe na Zamawiającego nieodpłatnie z chwilą doręczenia przedmiotu umowy na następujących polach eksploatacji: a) emitowanie w Internecie; b) utrwalanie i zwielokrotnianie dowolną techniką; c) rozpowszechnianie w dowolny sposób - w szczególności wyświetlanie, nadawanie; d) publiczne udostępnianie; e) wprowadzanie do pamięci komputera i sieci multimedialnych w nieograniczonych ilościach. W przypadku takiej konieczności Wykonawca we własnym zakresie zapewni zgody na wykorzystanie wizerunku bohaterów kampanii (np. artykułów sponsorowanych) oraz autoryzację ich wypowiedzi/wywiadów. 9. Elementy obowiązkowe: Wszystkie produkty kampanii muszą zostać odpowiednio oznakowane zgodnie z "Księgą identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020", zgodnie z zasadami wskazanymi w "Strategii komunikacji polityki spójności na lata 2014-2020" oraz w "Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji" - muszą zawierać zestaw logotypów . Wzory logotypów przekaże Wykonawcy Zamawiający. 10. Narzędzia w kampanii: 10.1 Reklama wideo w mediach społecznościowych. 10.2 Content marketing - artykuły natywne. 10.3 Działania promocyjne we współpracy z mikroinfluencerami (posty w mediach społecznościowych). 10.4 Dodatkowe działania w postaci reklamy w mediach społecznościowych (posty promocyjne) promujące stronę Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach wybierz-zawod.eu z aplikacją testu predyspozycji zawodowych on-line. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania mobilnych wersji reklamy oraz zaplanowania i zrealizowania min. 50% działań w kanale mobile. 11. Szczegółowe założenia realizacji działań: 11.1 Produkcja filmów wideo 1. Wykonawca przygotuje oraz wyprodukuje łącznie 4 filmy wideo do emisji w mediach społecznościowych, w tym: o 2 filmy o długości 1 minuty (+/- 10%) oraz o 2 skróty ww. filmów dłuższych o długości min. 20 - max. 30 sekund. 2. Koncepcja i wskazówki dla Wykonawcy: o cykl filmów o charakterze poradnikowym, inspirującym do działania w zakresie rozwoju zawodowego, osobistego oraz edukacji i przedsiębiorczości. Filmiki o charakterze krótkich porad (np. 5 zasad..., 6 sposobów na..., 3 kroki do...) nawiązujące do możliwości wsparcia w ramach PO WER dla osób młodych. o przykładowe tematy: Jak napisać dobre CV? Jak znaleźć pracę bez doświadczenia? Jak osiągać cele zawodowe? Jak osiągnąć sukces? Jak budować markę osobistą w mediach społecznościowych? Jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej? itp. o filmy animowane z użyciem lektora (teksty i animowane grafiki/infografiki 2D). Zamawiający dopuszcza użycie gotowych elementów animacji/szablonów ze stocka. Podstawowe elementy produkcji wideo: intro, animacja logo, przejścia, pokaz slajdów w gotowym pliku, outro i na koniec wezwanie do działania. 3. Wykonawca przedstawi scenariusze filmów wideo do akceptacji Zamawiającego. Scenariusze muszą uwzględniać fakt, że mają to być filmy do odtwarzania w Internecie, więc przekaz i treści zawarte w nich muszą być przyjemne i łatwe w odbiorze, angażujące widza i zachęcające do udostępniania w mediach społecznościowych. 4. Wykonawca zapewni profesjonalny sprzęt do realizacji filmów (specjalistyczne oprogramowanie), optymalną jakość materiału wideo dostosowaną do emisji w mediach społecznościowych (rozdzielczość, jakość Full HD), jak również montaż i udźwiękowienie. 5. Wykonawca zapewni oprawę muzyczną materiałów wideo. 6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu filmy wideo w postaci plików komputerowych do umieszczenia na stronach internetowych oraz utrwalone na płycie DVD lub innej zaakceptowanej przez Zamawiającego formie. 7. Harmonogram działań związanych z produkcją wideo będzie obejmował następujące etapy: o Wykonawca ustali we współpracy z Zamawiającym konkretne tematy filmików; o Wykonawca przedstawi szczegółowy scenariusz filmów i propozycje grafik; o Zamawiający dokona akceptacji lub naniesie poprawki; o Wykonawca przedstawi do akceptacji zrealizowany i zmontowany materiał; o Zamawiający dokona akceptacji lub naniesie poprawki; o Realizacja filmików w terminie maksymalnie 18 dni roboczych od podpisania umowy. Szczegółowy harmonogram realizacji nagrań materiałów wideo zostanie ustalony pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w terminie 3 dni roboczych od podpisania umowy. Harmonogram za zgodą Zamawiającego może ulec zmianie z przyczyn obiektywnych. Termin realizacji filmików może zostać wydłużony za zgodą Zamawiającego pod warunkiem zachowania terminu realizacji całości usługi i zapewnienia osiągnięcia przez Wykonawcę zadeklarowanych wskaźników 11.2 Reklama wideo: W ramach kampanii przewiduje się emisję 4 ww. filmów wideo, w tym: o emisję 2 dłuższych filmów o długości 1 minuty (+/-10%) w obrębie kanału wideo na serwisie społecznościowym (kanał You Tube Praca TV, na którym Zamawiający posiada konto) z uwzględnieniem geotargetowania na województwo śląskie oraz specyfiki grupy docelowej przez cały okres trwania kampanii. Dla każdego z filmów wymagane jest uzyskanie min. 5 000 obejrzeń o długości min. 20% czasu trwania danego filmu. o emisję 2 spotów o długości 20-30 sekund w mediach społecznościowych na fanpage´u Zamawiającego (Zamawiający w tym celu przydzieli Wykonawcy uprawnienia do oficjalnego fanpage´a https://www.facebook.com/slaskie.rynekpracy) z uwzględnieniem geotargetowania na województwo śląskie oraz specyfiki grupy docelowej przez cały okres trwania kampanii. Dla każdego z filmów wymagane jest uzyskanie min. 10 000 max. 20 000 wyświetleń. 11.3 Content marketing: Stworzenie 2 artykułów natywnych, każdy o objętości min. 2000 max. 3000 znaków ze spacjami (wzbogaconych zdjęciami i ewentualnie grafikami/infografikami) oraz ich emisja na serwisach internetowych z treściami o charakterze informacyjnym (targetowanie na woj. śląskie). Publikacja w serwisach których łączna miesięczna liczba realnych użytkowników (RU) w woj. śląskim wynosi minimum 750 000 (na podstawie Megapanel PBI/Gemius za czerwiec 2019) w działach serwisów tematycznie dopasowanych do treści artykułów (np. wiadomości, biznes, finanse, praca, edukacja, rozwój zawodowy i osobisty itp.). Koncepcja kreatywna: porady z obszaru rozwoju zawodowego i osobistego będą stanowiły punkt wyjścia do informacji o ofercie projektów w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój w obszarze rynku pracy. Do zadań Wykonawcy należy stworzenie artykułów tak, by jak najbardziej przypominały teksty redakcyjne i spełniały wymagania właścicieli portali. Artykuły powinny odsyłać do strony power.wup-katowice.pl. Każdy z artykułów powinien mieć min. 1000 unikalnych użytkowników. W celu osiągnięcia wskaźników Wykonawca może założyć autopromocję artykułów w obrębie serwisów na których będą publikowane artykuły. Szczegółowy harmonogram realizacji artykułów zostanie ustalony w terminie do 3 dni roboczych od podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania treści artykułów (tekst + opracowanie graficzne) w terminie maksymalnie 15 dni roboczych od podpisania umowy. Harmonogram może ulec zmianie z przyczyn obiektywnych i za zgodą obu stron tj. Zamawiającego i Wykonawcy. Harmonogram działań będzie obejmował: o Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały źródłowe na temat form wsparcia i grupy docelowej opisanych w pkt. 1 i 3; o Wykonawca we współpracy z Zamawiającym ustali konkretne tematy i koncepcję zawartości 2 artykułów; o Wykonawca opracuje zawartość merytoryczną i graficzną artykułów oraz przedstawi do akceptacji serwis/serwisy internetowe, na których będą publikowane; o Zamawiający zaakceptuje artykuły lub naniesie poprawki. Artykuły mogą być emitowane jednocześnie na serwisach internetowych. 11.4 Działania promocyjne z mikroinfluencerami: 11.4.1 Realizacja działań promocyjnych z wykorzystaniem mikroinfluencerów (liderów opinii) z woj. śląskiego. 11.4.2 Rodzaj współpracy: dedykowane posty w mediach społecznościowych. 11.4.3 Kanały na których będzie realizowana kampania: Facebook lub Facebook i Instagram. 11.4.4 Wymagania dotyczące influencerów: o minimum 2 maksymalnie 4 osoby z woj. śląskiego, w tym doświadczeni biznesmeni, osoby, które osiągnęły sukces zawodowy, eksperci w zakresie edukacji, przedsiębiorczości, HR, rozwoju osobistego i zawodowego, coachowie, psychologowie, trenerzy itp., w szczególności osoby młode; o osoby, które mają od minimum 3 000 do około 30 000 tysięcy śledzących (followers) na koncie na Facebooku lub Instagramie (przynajmniej jednym z tych kont). 11.4.5 Wymagane efekty: min. 4 posty (tekst + grafika /zdjęcie i/lub link do artykułu/filmiku) o łącznym minimalnym zasięgu 40 000 tys. max. 60 000 wyświetleń, przy czym każdy post musi mieć minimum 5 000 wyświetleń. Posty będą się odnosiły do strony internetowej rpo.wup-katowice.pl i/lub do materiału stworzonego w ramach przedmiotowej kampanii (np. artykuł, filmik o charakterze poradnikowym w zakresie rozwoju zawodowego i osobistego promujący Fundusze Europejskie w zakresie działań WUP w Katowicach). Ostateczna forma i treść postów do ustalenia z Zamawiającym na etapie realizacji. Treść postów musi zostać przekazana do akceptacji Zamawiającego. 11.4.6 Harmonogram działań: o Wykonawca przekaże do akceptacji Zamawiającego listę min. 6 osób proponowanych do współpracy w terminie 7 dni roboczych od podpisana umowy; Zamawiający dokona wyboru i zaakceptuje osoby, które zostaną zaangażowane przez Wykonawcę w terminie 2 dni roboczych. W przypadku odstąpienia od współpracy danego mikroinfluencera Wykonawca niezwłocznie zapewni kolejną osobę (do akceptacji Zamawiającego). W przypadku uzasadnionej konieczności za zgodą Zamawiającego Wykonawca może zapewnić realizację efektów kampanii (ilość postów oraz zasięg) przez dotychczasowe osoby bez konieczności angażowania kolejnej osoby. o Mikroinfluencerzy proponowani do kampanii RPO WSL i PO WER mogą się powtarzać pod warunkiem dopasowania do specyfiki grupy docelowej. o Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji harmonogram publikacji postów (w terminie 3 dni roboczych od akceptacji listy mikroinfluencerów). Harmonogram publikacji postów może ulec zmianie po akceptacji Zamawiającego. o Zamawiający przedstawi Wykonawcy listę słów kluczowych oraz hasztagów, które muszą zostać użyte w postach (w terminie 3 dni roboczych od akceptacji listy mikroinfluencerów). o Wykonawca przestawi do akceptacji Zamawiającego treść danego posta na minimum 3 dni robocze przed planowaną publikacją zgodnie z obowiązującym harmonogramem. 11.5 Dodatkowe działanie: Wykonawca przygotuje reklamę w formie 3 wersji posta (tekst, grafika/zdjęcie) do emisji na Facebooku promującą aplikację testu predyspozycji zawodowych on-line zamieszczoną na stronie Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach wybierz-zawod.eu (po kilku dniach budżet kampanii zostanie skupiony na postach najlepiej konwertujących na stronę). Aplikacja służyć będzie do autodiagnozy preferencji zawodowych, pomaga określić optymalną ścieżkę kariery i wybór zawodu. Strona zawierać będzie także informacje w pigułce o możliwościach wsparcia w obszarze rynku pracy z Funduszy Europejskich. Kampania trwająca około 2 tygodnie. Wskaźnik: liczba wejść na stronę z aplikacją min. 500 max. 1000 uu z woj. śląskiego. Rozliczenie za dodatkowe działanie nastąpi osobno, tylko i wyłącznie pod warunkiem zakończenia działań związanych z uruchomieniem aplikacji w odpowiednim czasie (w formularzu ofertowym będzie osobna pozycja). Zamawiający powiadomi Wykonawcę o realizacji dodatkowego działania lub rezygnacji z jego realizacji najpóźniej do 30 listopada br. Podsumowując, zapłata za dodatkowe działanie nastąpi pod warunkiem faktycznej jego realizacji, co jest uzależnione od uruchomienia aplikacji testu predyspozycji zawodowych on-line w zaplanowanym przez Zamawiającego terminie. 12. Raport podsumowujący: Wykonawca jest zobowiązany na bieżąco kontrolować realizację wskaźników kampanii realizowanej w Internecie oraz optymalizować ją w celu osiągnięcia parametrów. Po zrealizowaniu całej kampanii tj. najpóźniej do 24 grudnia 2019 r. Wykonawca przekaże Zamawiającemu raport z adserwera w formie elektronicznej i papierowej obejmujący dane nt. skuteczności i efektywności dla wszystkich przeprowadzonych działań, w tym dane nt. deklarowanych i zrealizowanych wskaźników dla wszystkich działań. Strona power.wup-katowice.pl - wymagany jest kompletny raport Google Analytics (liczba wejść i odsłon, liczba realnych i unikalnych użytkowników, średni czas spędzony w witrynie, analiza źródeł ruchu, rekomendacje). Wykonawca, który zlecać będzie wykonanie części zamówienia Podwykonawcom na podstawie umowy w formie pisemnej o charakterze odpłatnym (art. 2 ust. 9a PZP) zobowiązany jest do wykazania tego w pkt 13 Formularza ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ dotyczącego Podwykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 86292.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TARRAYA S.A.
Email wykonawcy: info@tarraya.com
Adres pocztowy: ul. Głogowska 108 lok. 6
Kod pocztowy: 60-263
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 106139.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 92619.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 227550.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.