eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › 3 896 189,56 EUR.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2005-06-14

POZYCJA 27862

WSTĘPNE OGŁOSZENIE INFORMACYJNE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH - usługi Warszawa: Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA):

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Polskie Radio S.A., do kontaktów: Tomasz Mencina, Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 645 93 59, fax 22 645 39 59, e-mail: Tomasz.Mencina@polskieradio.pl, www.prasa.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.41.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 3 896 189,56 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kampania reklamowa Trójki. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.40.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługa reklamowa 1 300 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup reklam w miesięczniku branżowym. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.42.20.00 - Usługi w zakresie promocji Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługa reklamowa 75 258 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup reklam w miesięczniku branżowym. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługa reklamowa 75 900 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup reklam w miesięczniku branżowym. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługa reklamowa 57 942 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dom Prasowy - Życie - wymiana usług reklamowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługa reklamowa 120 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Eurostudent - wymiana usług reklamowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługi reklamowe 93 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Media Express - Lato z Radiem - wymiana usług reklamowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługi reklamowe 2 000 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Teraz Rolik - wymiana usług reklamowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługi reklamowe 40 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Perspektywy - wymiana usług reklamowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługi reklamowe 60 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Dlaczego" - wymiana usług reklamowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługi reklamowe 80 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Ślizg" - wymiana usług reklamowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługi reklamowe 25 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Fluid - wymiana usług reklamowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługi reklamowe 30 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Teges - wymiana usług reklamowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługi reklamowe 25 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Cogito - wymiana usług reklamowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługi reklamowe 85 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Victor - wymiana usług reklamowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługi reklamowe 70 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bravo - wymiana usług reklamowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługi reklamowe 70 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Filipinka - wymiana usług reklamowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługi reklamowe 70 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Tele Tydzień - wymiana usług reklamowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługi reklamowe 550 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Twist - wymiana usług reklamowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługi reklamowe 45 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Twój Styl - wymiana usług reklamowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługi reklamowe 450 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dos Dedos - wymiana usług reklamowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługi reklamowe 40 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Chwila dla Ciebie" - wymiana usług reklamowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługi reklamowe 125 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Businessman - wymiana usług reklamowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługi reklamowe 170 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Agora - wymiana usług reklamowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługi reklamowe 2 000 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Presspublica - wymiana usług reklamowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługi reklamowe 1 300 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wprost - wymiana usług reklamowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługi reklamowe 1 500 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Życie na Gorąco - wymiana usług reklamowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługi reklamowe 150 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Tina - wymiana usług reklamowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługi reklamowe 160 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Takie jest Życie - wymiana usług reklamowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługi reklamowe 70 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CD Action - wymiana usług reklamowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługi reklamowe 25 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Tygodnik Powszechny - wymiana usług reklamowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługi reklamowe 60 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zachęta - wymiana usług promocyjno-reklamowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługi promocyjno-reklamowe 90 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Muzeum Narodowe - wymiana usług promocyjno-reklamowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługi promocyjno-reklamowe 80 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TVN - wymiana usług promocyjno-reklamowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługi promocyjno-reklamowe 300 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TVP S.A. - wymiana usług promocyjno-reklamowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługi promocyjno-reklamowe 3 460 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TVN 24. - wymiana usług promocyjno-reklamowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługi promocyjno-reklamowe 50 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opera Dolnośląska - wymiana usług promocyjno-reklamowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługi promocyjno-reklamowe 80 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zachęta - wymiana usług promocyjno-reklamowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługi promocyjno-reklamowe 100 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Teatr Wielki - wymiana usług promocyjno-reklamowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługi promocyjno-reklamowe 120 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Muzeum Narodowe - wymiana usług promocyjno-reklamowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługi promocyjno-reklamowe. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Międzynarodowe Targi Gdańskie - wymiana usług promocyjno-reklamowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługi promocyjno-reklamowe 400 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przygotowanie kreacji do kampanii reklamowej PR BIS. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługi w zakresie promocji 25 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kampania reklamowa w kinach PR BIS. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.42.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 13 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługi w zakresie promocji 80 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA IV: INFORMACJE O CHARAKTERZE ADMINISTRACYJNYM

IV.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 3) Data wysłania ogłoszenia:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.