eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieluńSukcesywne dostawy endoprotez stawu biodrowego i stawu kolanowego wraz z użyczeniem instrumentarium do ich implantacji

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-18

Ogłoszenie nr 510247581-N-2019 z dnia 18-11-2019 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu: Sukcesywne dostawy endoprotez stawu biodrowego i stawu kolanowego wraz z użyczeniem instrumentarium do ich implantacji

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 604239-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, Krajowy numer identyfikacyjny 31014300000000, ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 438 406 800, e-mail sekretariat@szpital-wielun.pl, faks 438 406 801.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-wielun.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.szpital-wielun.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywne dostawy endoprotez stawu biodrowego i stawu kolanowego wraz z użyczeniem instrumentarium do ich implantacji

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SPZOZZP/2/24/242/ 9 /2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy endoprotez stawu biodrowego i stawu kolanowego do Magazynu Oferowanych Wyrobów prowadzonego przez SP ZOZ w Wieluniu, wraz z użyczeniem instrumentarium do ich implantacji. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części ( pakietów) wyszczególnionych w poniższej tabeli: Część zamówienia Przedmiot zamówienia Pakiet 1 Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego Pakiet 2 Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego Pakiet 3 Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego Pakiet 4 Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego Pakiet 5 Endoproteza stawu kolanowego cementowa dwukłykciowa Pakiet 6 Endoproteza pierwotna stawu kolanowego z powłoką antyalergiczną 2. Kody CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 3141750-2 sztuczne stawy 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zestawienie ilościowo-asortymentowe zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ Formularze asortymentowo-cenowe, wskazane ilości poszczególnych elementów zamówienia są szacunkowe. 4. Zamawiający w formularzach asortymentowo-cenowych określił przedmiot zamówienia w oparciu o przepisy ustawy Pzp oraz o własne potrzeby mające na celu osiąganie powtarzalnych, pozytywnych efektów leczenia. Wszystkie pozycje wyszczególnione w załączniku nr 1 są niezbędne do zrealizowania procedur medycznych zakontraktowanych w NFZ. 5. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć do Magazynu Oferowanych Wyrobów i powierzyć Zamawiającemu endoprotezy w ilości i asortymencie określonym przez Zamawiającego. Endoprotezy będą stanowić własność Wykonawcy do momentu ich zaimplantowania. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do depozytowego utrzymywania w Magazynie Oferowanych Wyrobów w siedzibie Zamawiającego wszystkich rozmiarów wyrobów, z każdego zaoferowanego rodzaju endoprotez stawu biodrowego i kolanowego, w ilości co najmniej po 1 sztuce. 7. Minimalny wymagany termin ważności sterylności zaoferowanego przedmiotu zamówienia wynosi 24 miesiące od daty dostawy. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia z krótszym terminem ważności wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i po wcześniejszym uzyskaniu zgody Zamawiającego. 8. Zamawiający zobowiązany będzie do przechowywania powierzonych endoprotez w miejscu zabezpieczonym przed kradzieżą, zgodnie z obowiązującymi zasadami dotyczącymi przechowywania materiałów medycznych. 9. Zamawiający zobowiązany będzie do niezwłocznego powiadomienia Wykonawcy o wykorzystaniu asortymentu poprzez przesłanie bezpośrednio po zaimplantowaniu endoprotezy, wypełnionej karty ewidencyjnej. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego uzupełnienia asortymentu endoprotez po każdym zaimplantowaniu. 11. Zaimplantowanie endoprotezy jest równoznaczne z dokonaniem jej sprzedaży Zamawiającemu. 12. W ramach zawartej umowy dostaw Wykonawca zobowiązany będzie do użyczenia, na cały okres trwania umowy instrumentarium do implantacji endoprotez. Instrumentarium powinno być wyposażone w uchwyty umożliwiające implantację z małego dostępu operacyjnego oraz zestaw umożliwiający ewentualne usunięcie trzpienia protezy. 13. W ramach zawartej umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia dla personelu Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 14. Oferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w placówkach służby zdrowia na terenie RP oraz posiadać na potwierdzenie tego faktu odpowiednie wymagane prawem dokumenty tj. pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terenie RP wydane przez uprawniony organ, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2017, poz. 211). Oferowany asortyment powinien posiadać Deklarację Zgodności CE, Certyfikat CE. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu złożył na wezwanie Zamawiającego oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może przez cały czas realizacji umowy wymagać od Wykonawcy dostarczenia uwierzytelnionych kopii powyższych dokumentów 15. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza złożył na wezwanie Zamawiającego kopie kart katalogowych oferowanych wyrobów, z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczą - do wszystkich pozycji z poszczególnych pakietów - celem weryfikacji zgodności oferty z zapisami SIWZ dotyczącymi przedmiotu zamówienia. 16. Oznakowanie dostarczonych wyrobów musi być sporządzone w języku polskim lub angielskim wraz z czytelnymi piktogramami, instrukcje użytkowania, ulotki, opis wyrobu musza być sporządzone w języku polskim, etykiety zewnętrzne (oryginalne) - w języku polskim lub angielskim wraz z czytelnymi piktogramami. Zamawiający dopuszcza załączenie tłumaczenia etykiet, opisów czy ulotek na język polski. 17. Zamawiający informuje, że wszystkie występujące w dokumentacji wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć jako określenie wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Pzp wskazaniom tym towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego ( innego niż podany " z nazwy" przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, że oferowane produkty będą posiadały takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe w odniesieniu do produktów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy oferowane przez Wykonawcę produkty będą inne niż opisane w dokumentacji, obowiązek udowodnienia, że odpowiadają one wymaganiom Zamawiającego - spoczywa na Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33.14.17.50 - Sztuczne stawy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 157060.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tysiąclecia 14
Kod pocztowy: 64-300
Miejscowość: Nowy Tomyśl
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 169624.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 169624.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 199275.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający SP ZOZ w Wieluniu informuje, że na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 unieważnił postępowanie. Uzasadnienie: w niniejszym postępowaniu na w/w części zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 94625.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tysiąclecia 14
Kod pocztowy: 64-300
Miejscowość: Nowy Tomyśl
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 102195.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 102195.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 102195.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający SP ZOZ w Wieluniu informuje, że na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 unieważnił postępowanie. Uzasadnienie: w niniejszym postępowaniu na w/w części zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Endoproteza stawu kolanowego cementowa dwukłykciowa

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający SP ZOZ w Wieluniu informuje, że na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 unieważnił postępowanie. Uzasadnienie: w niniejszym postępowaniu na w/w części zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Endoproteza pierwotna stawu kolanowego z powłoką antyalergiczną

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14490.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15649.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15649.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15649.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.