To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-18
Ogłoszenie nr 510247581-N-2019 z dnia 18-11-2019 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu: Sukcesywne dostawy endoprotez stawu biodrowego i stawu kolanowego wraz z użyczeniem instrumentarium do ich implantacji
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 604239-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, Krajowy numer identyfikacyjny 31014300000000,
ul. Szpitalna
16,
98-300
Wieluń, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
438 406 800, e-mail
sekretariat@szpital-wielun.pl, faks
438 406 801.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-wielun.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.szpital-wielun.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy endoprotez stawu biodrowego i stawu kolanowego wraz z użyczeniem instrumentarium do ich implantacji
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SPZOZZP/2/24/242/ 9 /2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy endoprotez stawu biodrowego i stawu kolanowego do Magazynu Oferowanych Wyrobów prowadzonego przez SP ZOZ w Wieluniu, wraz z użyczeniem instrumentarium do ich implantacji. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części ( pakietów) wyszczególnionych w poniższej tabeli: Część zamówienia Przedmiot zamówienia Pakiet 1 Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego Pakiet 2 Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego Pakiet 3 Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego Pakiet 4 Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego Pakiet 5 Endoproteza stawu kolanowego cementowa dwukłykciowa Pakiet 6 Endoproteza pierwotna stawu kolanowego z powłoką antyalergiczną 2. Kody CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 3141750-2 sztuczne stawy 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zestawienie ilościowo-asortymentowe zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ Formularze asortymentowo-cenowe, wskazane ilości poszczególnych elementów zamówienia są szacunkowe. 4. Zamawiający w formularzach asortymentowo-cenowych określił przedmiot zamówienia w oparciu o przepisy ustawy Pzp oraz o własne potrzeby mające na celu osiąganie powtarzalnych, pozytywnych efektów leczenia. Wszystkie pozycje wyszczególnione w załączniku nr 1 są niezbędne do zrealizowania procedur medycznych zakontraktowanych w NFZ. 5. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć do Magazynu Oferowanych Wyrobów i powierzyć Zamawiającemu endoprotezy w ilości i asortymencie określonym przez Zamawiającego. Endoprotezy będą stanowić własność Wykonawcy do momentu ich zaimplantowania. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do depozytowego utrzymywania w Magazynie Oferowanych Wyrobów w siedzibie Zamawiającego wszystkich rozmiarów wyrobów, z każdego zaoferowanego rodzaju endoprotez stawu biodrowego i kolanowego, w ilości co najmniej po 1 sztuce. 7. Minimalny wymagany termin ważności sterylności zaoferowanego przedmiotu zamówienia wynosi 24 miesiące od daty dostawy. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia z krótszym terminem ważności wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i po wcześniejszym uzyskaniu zgody Zamawiającego. 8. Zamawiający zobowiązany będzie do przechowywania powierzonych endoprotez w miejscu zabezpieczonym przed kradzieżą, zgodnie z obowiązującymi zasadami dotyczącymi przechowywania materiałów medycznych. 9. Zamawiający zobowiązany będzie do niezwłocznego powiadomienia Wykonawcy o wykorzystaniu asortymentu poprzez przesłanie bezpośrednio po zaimplantowaniu endoprotezy, wypełnionej karty ewidencyjnej. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego uzupełnienia asortymentu endoprotez po każdym zaimplantowaniu. 11. Zaimplantowanie endoprotezy jest równoznaczne z dokonaniem jej sprzedaży Zamawiającemu. 12. W ramach zawartej umowy dostaw Wykonawca zobowiązany będzie do użyczenia, na cały okres trwania umowy instrumentarium do implantacji endoprotez. Instrumentarium powinno być wyposażone w uchwyty umożliwiające implantację z małego dostępu operacyjnego oraz zestaw umożliwiający ewentualne usunięcie trzpienia protezy. 13. W ramach zawartej umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia dla personelu Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 14. Oferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w placówkach służby zdrowia na terenie RP oraz posiadać na potwierdzenie tego faktu odpowiednie wymagane prawem dokumenty tj. pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terenie RP wydane przez uprawniony organ, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2017, poz. 211). Oferowany asortyment powinien posiadać Deklarację Zgodności CE, Certyfikat CE. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu złożył na wezwanie Zamawiającego oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może przez cały czas realizacji umowy wymagać od Wykonawcy dostarczenia uwierzytelnionych kopii powyższych dokumentów 15. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza złożył na wezwanie Zamawiającego kopie kart katalogowych oferowanych wyrobów, z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczą - do wszystkich pozycji z poszczególnych pakietów - celem weryfikacji zgodności oferty z zapisami SIWZ dotyczącymi przedmiotu zamówienia. 16. Oznakowanie dostarczonych wyrobów musi być sporządzone w języku polskim lub angielskim wraz z czytelnymi piktogramami, instrukcje użytkowania, ulotki, opis wyrobu musza być sporządzone w języku polskim, etykiety zewnętrzne (oryginalne) - w języku polskim lub angielskim wraz z czytelnymi piktogramami. Zamawiający dopuszcza załączenie tłumaczenia etykiet, opisów czy ulotek na język polski. 17. Zamawiający informuje, że wszystkie występujące w dokumentacji wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć jako określenie wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Pzp wskazaniom tym towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego ( innego niż podany " z nazwy" przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, że oferowane produkty będą posiadały takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe w odniesieniu do produktów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy oferowane przez Wykonawcę produkty będą inne niż opisane w dokumentacji, obowiązek udowodnienia, że odpowiadają one wymaganiom Zamawiającego - spoczywa na Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.14.17.50 - Sztuczne stawy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
157060.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
169624.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający SP ZOZ w Wieluniu informuje, że na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 unieważnił postępowanie. Uzasadnienie: w niniejszym postępowaniu na w/w części zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
94625.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
102195.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający SP ZOZ w Wieluniu informuje, że na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 unieważnił postępowanie. Uzasadnienie: w niniejszym postępowaniu na w/w części zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Endoproteza stawu kolanowego cementowa dwukłykciowa |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający SP ZOZ w Wieluniu informuje, że na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 unieważnił postępowanie. Uzasadnienie: w niniejszym postępowaniu na w/w części zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Endoproteza pierwotna stawu kolanowego z powłoką antyalergiczną |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14490.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15649.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- "Budowa pieszo - rowerowej trasy obwodowej centrum Wielunia" w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym.
- Zapewnienie wyżywienia dla uczestników kursów, szkoleń oraz członków Rady BCU w ramach projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim"
- Dostawa produktów spożywczych do pracy Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
- Zakup z dostawą agregatów prądotwórczych
więcej: przetargi w Wieluniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





