eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin"Dostawa terenowego wózka widłowego z napędem na 4 koła wraz z osprzętem do Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie".



Ogłoszenie z dnia 2025-11-10

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa terenowego wózka widłowego z napędem na 4 koła wraz z osprzętem do Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330253984

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Komunalna 5

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-724

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk@pgkkoszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa terenowego wózka widłowego z napędem na 4 koła wraz z osprzętem do Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29c30b9c-35fb-46f4-baf5-9cb8f6021e8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00524651

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1212592

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem strony https://platformazakupowa.pl/transakcja/1212592 zwanej dalej
Platformą. Wykonawcy winni zapoznać się z regulaminem Platformy, znajdującym się na stronie
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin, oraz Instrukcjami dla Wykonawców: link: https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje , w którym zawarto wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
Zamawiającym, a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w
ustawie z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeni u usług drogą elektroniczną. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust.
ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby w tym oświadczenie składane na
podstawie art. 117 ust. 4 ustawy PZP, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo sporządza się w postaci elektronicznej, w
formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 307, 1222 z późn. zm.), z uwzględnieniem rodzaju
przekazywanych danych. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w pkt 8.1 składa się, pod rygorem nieważności, w formie
elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO) uprzejmie informujemy, że:1) Administratorem danych osobowych przetwarzanych w
Przedsiębiorstwie jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. 2) Dokładne informacje dotyczące
zasadprzetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie BIP Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej pod
adresem:http://pgk.koszalin.ibip.pl/public/?id=216428 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia
11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm. ), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana
dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy;6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje nie podania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje
nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany;8) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;− na
podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie
przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO;10) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji
międzynarodowych.___*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): patrz 3.15.)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 58/AP/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup terenowego wózka widłowego z napędem na 4 koła (wraz z osprzętem), rok produkcji 2025., pochodzącego z produkcji seryjnej, wyposażonego w kabinę zamkniętą z klimatyzacją , o udźwigu nominalnym 3,0Mg, napędzany silnikiem wysokoprężnym (ON) .

2.Przeznaczenie:

Wózek widłowy przeznaczony do obsługi Stacji Przeładunkowej Odpadów Komunalnych na terenie częściowo nierównym, wyłożonym płytami drogowymi w części zewnętrznej.

3.Charakterystyka techniczna wózka widłowego:

Parametry techniczne:
1. Rok produkcji:
- Wózek widłowy - terenowy pochodzący z produkcji seryjnej, wyprodukowany 2025r.;
2. Układ napędowy:
- Wózek widłowy - terenowy wyposażony w silnik wysokoprężny napędzany olejem napędowym (ON), napędzany na 2 osie jezdne;
- moc maszyny w zakresie - 35-50 kW;
- liczba cylindrów/pojemność skokowa – 4/max 3000 cm3;
- silnik chłodzony cieczą;
3. Wymiar wózka:
- wysokość: z zamontowaną kratą ochronną max. 2400 [mm];
- szerokość: max. 1600 [mm];
- długość wózka do czoła wideł: max. 3200 [mm];
- rozmiar wideł min. 45mm*100mm / 1200mm
- prześwit pod masztem min 270 [mm]
- prześwit pośrodku rozstawu osi min. 290[mm]
- rozstaw osi min. 1900mm
4. Układ hydrauliczny:
- hydrauliczny układ podnoszenia;
- hydrauliczne wspomaganie;
- sterowanie hydrauliką poprzez dźwignie mechaniczne;
- przesuw boczny wideł
- dodatkowy zestaw podłączeń hydraulicznych do zamocowania osprzętu
- zastosowanie szybkozałączy hydraulicznych do szybkiego montażu i demontażu obrotnicy
- hydrauliczny akumulator ładunku
5. Układ jezdny:
- sterowany za pomocą kierownicy;
- bezstopniowo regulowana kolumna kierownicy;
- napęd na cztery koła;
- wysokość kół przednich: min. 930mm;
- wysokość kół tylnych : min. 620mm;
- rozstaw kół przednich (wymiar zewnętrzny) max. 1610 mm
- rozstaw kół tylnych (wymiar zewnętrzny) max.1610 mm
- ogumienie pneumatyczne.
- zdolność pokonywania wzniesień z obciążeniem: min 40%
6. Skrzynia biegów:
- automatyczna hydrostatyczna;
7. Hamulce:
- hydrauliczne mokre
8. Udźwig:
- nominalny min. 3,0 Mg;
- środek ciężkości ładunku: 500 mm(bez przesuwu bocznego);
9. Maszt:
- przechył masztu przód /tył : min10 st./min.10 st.
- wysokość złożonego masztu : max.2500mm
10. Wysokość podnoszenia:
- minimum 3300 mm;
11. Kabina:
- kabina zamknięta;
- oszklona z widocznością na cztery strony, szyba przednia zabezpieczona kratą ochronną;
- ogrzewana;
- klimatyzacja;
- dach częściowo przeszklony z kratą ochronną;
- wycieraczka przedniej szyby ze spryskiwaczem;
- wycieraczka tylnej szyby ze spryskiwaczem;
- lusterko panoramiczne wewnątrz kabiny;
- lusterka wsteczne;
- fotel amortyzowany, regulowany wyposażony w pas bezpieczeństwa;
- oświetlenie zewnętrzne przód i tył;
- lampa ostrzegawcza pulsująca na dachu
- osłona od spodu wózka przedziału skrzyni biegów i silnika;
- krata ochronna ładunku;
- mata antypoślizgowa na podłodze;
- radio;
- akustyczny sygnał cofania
12. Osprzęt:
- obrotowy chwytak widłowy; zakres obrotu 360 stopni, udźwig obrotnicy dopasowany do możliwości wózka

Wyposażenie dodatkowe:
- gaśnica
- podręcznik operatora

4.Wymagania, dokumenty, gwarancja:

a) Instrukcja obsługi DTR w języku polskim;
b) Rejestracja w Urzędzie Dozoru Technicznego;
c) Schemat instalacji hydraulicznej w języku polskim
d) Schemat instalacji elektrycznej i elektronicznej w języku polskim
e) Katalog części zamiennych
f) Wózek zastępczy na czas naprawy wózka dłużej jak pięć dni roboczych,
g) Odległość od autoryzowanego serwisu do RZOO w Sianowie: do 100 km
h) Szkolenie pracowników Zamawiającego w siedzibie firmy minimum 2godziny;
i) Czas reakcji serwisu max 48 godzin;
j) Odbiór wózka widłowego stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia nastąpi w Regionalnym Zakładzie Odzysku Odpadów w Sianowie na podstawie protokołu odbioru;
k) Dostarczony wózek musi spełniać wszystkie normy przewidziane dla tego typu urządzeń przez prawo polskie oraz europejskie oraz musi być oznakowany znakiem CE. W szczególności podzespoły oraz proces wytworzenia Przedmiotu Zamówienia muszą zapewniać jego zgodność z ISO 22915-12 oraz EN ISO 3691-2.
l) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał zasadę DNSH (Do No Significant Harm – zasada nieczynienia poważnej szkody środowisku).
m) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wyprodukowany w zakładzie posiadającym wdrożone normy dotyczące systemów zarządzania środowiskowego ograniczające negatywny wpływ zakładu na środowisko (ISO 14001 lub równoważny) oraz w którym monitorowane były procesy i spełniał standardy emisji CO i efektywności gospodarczej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42415110-2 - Wózki widłowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium „Cena całego zamówienia” – waga 100 punktów.
Kryterium „Cena całego zamówienia” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej
przez Wykonawcę w „Formularzu ofertowym”.
Kryterium „Cena całego zamówienia” zostanie obliczona zgodnie ze wzorem:
Najniższa cena brutto z ocenianych ofert
-------------------------------------------------------------------- x 100 = ilość uzyskanych punktów.
Cena brutto badanej oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie:
1.1) art. 108 ust. 1 i 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP; 1.2) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507) oraz art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str.1), w brzmieniu
nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str.1)i późniejszymi zmianami;
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
Zamawiający nie stawia Wykonawcom warunków udziału dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, uprawnień do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
a także sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy, o których mowa zostały określone w rozdziale I SWZ " Instrukcja dla Wykonawców w punkcie
8.A. 8.A.1.Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub
wniosku o opuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 3 do SWZ; 8.A.2. Oświadczenie składane na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - Załącznik nr 4 do SWZ;8.A.3. Oświadczenie dotyczące zakazu udziału rosyjskich podmiotów w zamówieniach publicznych dotyczące środków
ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie - załącznik nr 5 do SWZ; 8.A.4. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; UWAGA ! Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 8.A.4., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest
zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8.A.4., zastępuje je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone pod przysięgą, lub jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie stawia Wykonawcom warunków udziału dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, uprawnień do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
a także sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowy środek dowodowy stanowi informacja o oferowanym przedmiocie zamówienia (Dostawa terenowego wózka
widłowego z napędem na 4 koła wraz z osprzętem do Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie ). Wykonawca
wraz z „Formularzem ofertowym” przedłoży wypełniony załącznik
nr 1 – „Informacja o oferowanym przedmiocie zamówienia ”.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Przedmiotowy środek dowodowy stanowi informacja o oferowanym przedmiocie zamówienia (Dostawa terenowego wózka widłowego z napędem na 4 koła wraz z osprzętem do Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie ). Wykonawca wraz z „Formularzem ofertowym” przedłoży wypełniony załącznik nr 1 – „Informacja o oferowanym przedmiocie zamówienia ”.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W punkcie 10 Rozdziału I SWZ -" Instrukcja dla wykonawców " zostały określone Informacje dla Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia. 10.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia
umowy.10.2. pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt.1 należy dołączyć do oferty.10.3. Wszelką korespondencję w
postępowaniu zamawiający kieruje do pełnomocnika.10.4. Sposób składania dokumentów przez wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia został określony w punktach 8; 12.18.2;, 18.1. oraz 18.3. Rozdział I
SWZ.10.5.Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich
zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 4.10.6. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców,
zawierającą, co najmniej: 1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim
zakresem realizację przedmiotu zamówienia,2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, 3) czas
obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.10.7. W przypadku, o
którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą
oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zostały określone w Rozdziale III SWZ "Wzór umowy" w § 12
Zmiany umowy 1. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności 2. Zmiana umowy jest możliwa w
przypadku:1) wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy i zastąpienia go produktem o parametrach nie gorszych niż
oferowany, za cenę taką jaka została ustalona w niniejszej umowie,2) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od
Wykonawcy,3) ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
4) zmiany osób upoważnionych do realizacji umowy wskazanych w § 5,
5) jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-19 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1212592

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-19 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.