To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-13
Ogłoszenie nr 510242989-N-2019 z dnia 13-11-2019 r.
Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego: Zakup paliw płynnych w 2020r. na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego, realizowany w trzech częściach: CZĘŚĆ I - obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Reszla, CZĘŚĆ II - obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna - z kartami bezgotówkowymi, CZĘŚĆ III - obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna - bez kart bezgotówkowych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 610120-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Wyznaczono Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego (repr. przez Dyrektora), w dniu 16.10.2019r. na podstawie art. 16 ust. 4 ustawy Pzp, przez Zarząd Powiatu w Kętrzynie (działający jako organ wykonawczy jednostki samorządu terytorialnego, który wyznacza spośród podległych samorządowych jednostek organizacyjnych jednostkę organizacyjną właściwą do przeprowadzenia postępowania na rzecz: 1) Zespołu Szkół w Reszlu im. M. Rataja w Reszlu, ul. Łukasińskiego 3, 2) Zarządu Dróg Powiatowych w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20, 3) Starostwa Powiatowego w Kętrzynie, Pl. Grunwaldzki 1, 4) Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kętrzynie im. J.Pawła II, ul. Klonowa 2, 5) Powiatowego Centrum Edukacyjne w Kętrzynie, ul. Poznańska 21 oraz samego Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego, ul. Pocztowa 13).
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zespół Szkół w Reszlu im. M. Rataja w Reszlu, ul. Łukasińskiego 3
Zarząd Dróg Powiatowych w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20
Starostwo Powiatowe w Kętrzynie, Pl. Grunwaldzki 1
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Kętrzynie im. J.Pawła II, ul. Klonowa 2
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Kętrzynie im. J.Pawła II, ul. Klonowa 2
Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego, ul. Pocztowa 13
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 36205324300000,
ul. Plac Grunwaldzki
1,
11-400
Kętrzyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
89 751 17 12, e-mail
cuw@starostwo.ketrzyn.pl, faks
89 751 17 14.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.starostwo.ketrzyn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zamawiający, w których imieniu i na których na rzecz będzie prowadzone postępowanie, w ramach współpracy, będą udzielali merytorycznego wsparcia, a w szczególności zapewnią udział pracowników, którzy będą aktywnie uczestniczyć w procedurze przetargowej oraz zapewnią: 1) przygotowanie: a) wniosków o wszczęcie zamówienia wraz z wyceną ich wartości spełniających wymogi obowiązujących przepisów, b) szczegółowych opisów przedmiotu zamówienia (wielkości zapotrzebowania i in. - w/g potrzeb), 2) bezzwłoczne przygotowanie wyjaśnień na zapytania Wykonawców dotyczące kwestii merytorycznych przedmiotu zamówienia i posiadanych przez Zamawiających dokumentów istotnych dla przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 3) aktywne uczestnictwo w modyfikowaniu w niezbędnym zakresie dokumentów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 4) aktywne uczestnictwo w wypracowaniu merytorycznego stanowiska odnośnie wniesionego odwołania lub uczestnictwo w postępowaniach przed właściwymi organami w przypadku złożenia odwołań lub skarg - jeśli okoliczności powyższe wystąpią. Wyznaczający zapewni obsługę prawną oraz poniesie koszty ewentualnych postępowań odwoławczych a także koszty ewentualnej pracy biegłego jeśli konieczność jego zatrudnienia zostanie uprzednio z nim uzgodniona. Zgodnie z posiadanymi kompetencjami Dyrektorzy/ Kierownicy jednostek działając w imieniu Odbiorców zamówienia podpiszą umowy z Wykonawcami wybranymi w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup paliw płynnych w 2020r. na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego, realizowany w trzech częściach: CZĘŚĆ I - obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Reszla, CZĘŚĆ II - obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna - z kartami bezgotówkowymi, CZĘŚĆ III - obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna - bez kart bezgotówkowych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):CUWPK.343.40.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia to zakup paliw płynnych w 2020r. na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego, realizowany w trzech częściach: 1) CZĘŚĆ I - obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Reszla, 2) CZĘŚĆ II - obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna - z kartami bezgotówkowymi, 3) CZĘŚĆ III - obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna - bez kart bezgotówkowych. Szczegółowe rozwiązania a w szczególności techniczne, materiałowe, organizacyjne i realizacyjne określa Opis Przedmiotu Zamówienia - zał. nr 5 do SIWZ. Opis: 1) CZĘŚĆ I - obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Reszla: a) stacja paliw wskazana przez wykonawcę do realizacji zamówienia nie może znajdować się w odległości większej niż 1km od granic administracyjnych m. Reszla - nie dopuszcza się czasowego korzystania ze stacji innych niż wskazana przez Wykonawcę w ofercie a nie spełniających tego warunku, b) zakup paliwa Zamawiający dokonywali będą u Wykonawcy własnymi środkami transportowymi i maszynami sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu okresu ważności umowy, c) na stacjach paliwowych wybranego Wykonawcy paliwa będą tankowane bezpośrednio do zbiorników pojazdów Zamawiających lub do kanistrów w przypadku eksploatacji drobnego sprzętu z napędem spalinowym, d) rozliczenie za tankowane paliwo dokonywane będzie na podstawie aktualnych cen na dystrybutorze w dniu sprzedaży na stacji paliw, pomniejszone o rabat (upust) zadeklarowany w ofercie Wykonawcy, e) Zamawiający wymagają dokonywania rozliczania bez stosowania kart do rozliczeń bezgotówkowych, f) Zamawiający wymagają, aby punkt odbioru paliwa był dostępny (czynny) co najmniej 5 dni w tygodniu (dni robocze) od godz. 7.00 do 15.00, g) mając na uwadze funkcjonowanie jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego na rzecz których prowadzone jest postępowanie, wydatkowanie pieniędzy publicznych oraz aspekty ekonomiczne związane z czasem i kosztami dojazdu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał punkt sprzedaży paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Reszla, h) w związku z tym, że ilość dostaw paliwa uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiających, Zamawiający zastrzegają, iż ilość paliwa w OPZ jest ilością orientacyjną oszacowaną na podstawie zużycia paliwa w latach ubiegłych, podaną w celu prawidłowego określenia wartości jednostkowych zamówienia. Z uwagi na to, ilość paliwa określona zał. nr 5 do SIWZ może ulec zmianie, wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie wg. rzeczywistej ilości zakupionego paliwa, i) jakość przedmiotu zamówienia winna odpowiadać normom obowiązującym na rynku paliw oraz warunkom rozporządzenia w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. 2) CZĘŚĆ II - obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna z kartami bezgotówkowymi: a) stacja paliw wskazana przez wykonawcę do realizacji zamówienia nie może znajdować się w odległości większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna - nie dopuszcza się czasowego korzystania ze stacji innych niż wskazana przez Wykonawcę w ofercie a nie spełniających tego warunku, b) zakup paliwa Zamawiający dokonywali będą u Wykonawcy własnymi środkami transportowymi i maszynami sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu okresu ważności umowy, c) na stacjach paliwowych wybranego Wykonawcy paliwa będą tankowane bezpośrednio do zbiorników pojazdów Zamawiających lub do kanistrów w przypadku eksploatacji drobnego sprzętu z napędem spalinowym, d) rozliczenie za tankowane paliwo dokonywane będzie na podstawie aktualnych cen na dystrybutorze w dniu sprzedaży na stacji paliw, pomniejszone o rabat (upust) zadeklarowany w ofercie Wykonawcy, e) Zamawiający wymagają możliwości dokonywania rozliczania transakcji za pomocą kart do rozliczeń bezgotówkowych, f) Zamawiający wymagają, aby punkt odbioru paliwa był dostępny (czynny) co najmniej 5 dni w tygodniu (dni robocze) od godz. 7.00 do 15.00, g) mając na uwadze funkcjonowanie jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego na rzecz których prowadzone jest postępowanie, wydatkowanie pieniędzy publicznych oraz aspekty ekonomiczne związane z czasem i kosztami dojazdu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał punkt sprzedaży paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna, h) w związku z tym, że ilość dostaw paliwa uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiających, Zamawiający zastrzegają, iż ilość paliwa w OPZ jest ilością orientacyjną oszacowaną na podstawie zużycia paliwa w latach ubiegłych, podaną w celu prawidłowego określenia wartości jednostkowych zamówienia. Z uwagi na to, ilość paliwa określona zał. nr 5 do SIWZ może ulec zmianie, wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie wg. rzeczywistej ilości zakupionego paliwa, i) jakość przedmiotu zamówienia winna odpowiadać normom obowiązującym na rynku paliw oraz warunkom rozporządzenia w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. 3) CZĘŚĆ III - obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna bez kart bezgotówkowych: a) stacja paliw wskazana przez wykonawcę do realizacji zamówienia nie może znajdować się w odległości większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna - nie dopuszcza się czasowego korzystania ze stacji innych niż wskazana przez Wykonawcę w ofercie a nie spełniających tego warunku, b) zakup paliwa Zamawiający dokonywali będą u Wykonawcy własnymi środkami transportowymi i maszynami sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu okresu ważności umowy, c) na stacjach paliwowych wybranego Wykonawcy paliwa będą tankowane bezpośrednio do zbiorników pojazdów Zamawiających lub do kanistrów w przypadku eksploatacji drobnego sprzętu z napędem spalinowym, d) rozliczenie za tankowane paliwo dokonywane będzie na podstawie aktualnych cen na dystrybutorze w dniu sprzedaży na stacji paliw, pomniejszone o rabat (upust) zadeklarowany w ofercie Wykonawcy, e) Zamawiający wymagają dokonywania rozliczania bez stosowania kart do rozliczeń bezgotówkowych, f) Zamawiający wymagają, aby punkt odbioru paliwa był dostępny (czynny) co najmniej 5 dni w tygodniu (dni robocze) od godz. 7.00 do 15.00, g) mając na uwadze funkcjonowanie jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego na rzecz których prowadzone jest postępowanie, wydatkowanie pieniędzy publicznych oraz aspekty ekonomiczne związane z czasem i kosztami dojazdu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał punkt sprzedaży paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna, h) w związku z tym, że ilość dostaw paliwa uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiających, Zamawiający zastrzegają, iż ilość paliwa w OPZ jest ilością orientacyjną oszacowaną na podstawie zużycia paliwa w latach ubiegłych, podaną w celu prawidłowego określenia wartości jednostkowych zamówienia. Z uwagi na to, ilość paliwa określona zał. nr 5 do SIWZ może ulec zmianie, wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie wg. rzeczywistej ilości zakupionego paliwa, i) jakość przedmiotu zamówienia winna odpowiadać normom obowiązującym na rynku paliw oraz warunkom rozporządzenia w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. Szczegółowe informacje w szczególności dotyczące wykonania oraz rozliczenia zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy, stanowiące zał. nr 4 do SIWZ. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, opisem przedmiotu zamówienia, istotnymi postanowieniami umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne dla sporządzenia oferty. Zakłada się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie dane udostępnione przez Zamawiającego. Zamawiający nie przewidują spotkania wyjaśniającego, ani wizyty na miejscu realizacji zamówienia. Zasady składania ofert częściowych opisano w rozdz. XX SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 09100000-0
Dodatkowe kody CPV: 09132100-4, 09133000-0, 09134100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I - obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Reszla |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5691.06
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Stacja Paliw i Auto Myjnia Filipczyk Marcin
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7091.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Termin płatności faktury: 14 dni |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II - obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna - z kartami bezgotówkowymi |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
104390.24
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Arriva Bus Transport Polska Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
128400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Termin płatności faktury: 30 dni |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III - obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna - bez kart bezgotówkowych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
39820.16
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Arriva Bus Transport Polska Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
48978.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Termin płatności faktury: 30 dni |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Przebudowa i remont Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Wojska Polskiego 9 w Kętrzynie
- Dostawa fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej wraz z osprzętem do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie.
- Przebudowa dróg w miejscowościach Muławki i Wilkowo
- "Dostawa jednorazowych materiałów medycznych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz tankowanie pojazdów i sprzętu w benzynę bezołowiową z dystrybutorów na potrzeby własne PGK sp. z o.o. w Muszynie oraz Zapopradzie sp. z o.o. w 2026 r.
- Dostawa paliw płynnych dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do garażowej stacji paliw zamawiającego o pojemności 5000 litrów.
- Sukcesywny zakup paliw ciekłych oraz paliwa gazowego w systemie bezgotówkowym na podst. kart flotowych do pojazdów i urządzeń jedn. organ. powiatu olsztyńskiego oraz powiatowych osób prawnych w 2026 r
- Dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Zgorzelcu na lata 2026 - 2027
- BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIWA DO POJAZDÓW I SPRZĘTÓW, EKSPLOATOWANYCH PRZEZ ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W KLIMONTOWIE NA 2026 r. DOKONYWANY NA PODSTAWIE DOSTARCZONYCH ZAMÓWIEŃ
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





