eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączZamówienie na dostawę 2 sztuk monitorów interaktywnych oraz 88 sztuk pendrive na potrzeby realizacji projektu Małopolskie Talenty - III etap edukacyjny - Powiat Nowosądecki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-12

Ogłoszenie nr 510242375-N-2019 z dnia 12-11-2019 r.

Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego: Zamówienie na dostawę 2 sztuk monitorów interaktywnych oraz 88 sztuk pendrive na potrzeby realizacji projektu Małopolskie Talenty - III etap edukacyjny - Powiat Nowosądecki

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Małopolskie Talenty - III etap edukacyjny - Powiat Nowosądecki" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.1.5 Wsparcie uczniów zdolnych.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585829-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540178873-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, Krajowy numer identyfikacyjny 49189318000000, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 18 41 41 600, e-mail bziecina@nowosadecki.pl, mzelasko@nowosadecki.pl, faks +48 18 41 41 700.
Adres strony internetowej (url): www.bip.nowosadecki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zamówienie na dostawę 2 sztuk monitorów interaktywnych oraz 88 sztuk pendrive na potrzeby realizacji projektu Małopolskie Talenty - III etap edukacyjny - Powiat Nowosądecki

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPI.272.17.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch sztuk monitorów interaktywnych oraz 88 sztuk pendrive na potrzeby realizacji projektu "Małopolskie Talenty - III etap edukacyjny - Powiat Nowosądecki". Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: 1) 2 sztuk monitorów interaktywnych, 2) 88 sztuk pendrive. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, niebędący sprzętem powystawowym, pełnowartościowy, spełniający wymogi techniczne i ilościowe opisane w SIWZ. Zamawiający wymaga dostawy sprzętu bez wad, a także bez śladów używania i uszkodzeń mechanicznych. Przedmiot dostawy musi być dostarczony kompletny i gotowy do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów. 3. UWAGA:Podane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 4. Zasady dostawy: 1) Miejsce dostawy: a) 1 sztuka monitora interaktywnego - dostawa nastąpi do siedziby Liceum Ogólnokształcącego im. Artura Grottgera w Grybowie, ul. Kościuszki 18, 33-330 Grybów, b) 1 sztuka monitora interaktywnego - dostawa nastąpi do siedziby Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Starym Sączu, ul. Partyzantów 15, 33-340 Stary Sącz. c) 88 sztuk pendrive - dostawa nastąpi do siedziby Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu, Wydział Rozwoju, ul. Tadeusza Kościuszki 3, 33-300 Nowy Sącz. 2) Wykonawca jest zobowiązany poinformować zamawiającego o planowanym terminie dostawy co najmniej na 4 dni robocze przed tym terminem. 3) Dostawa zostanie zrealizowana w dniu roboczym w godzinach od 8.00 do 12.00. 4) Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli zamawiającego oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. 5) Wykonawca zobowiązany jest zainstalować dostarczony sprzęt w miejscu wskazanym przez przedstawiciela zamawiającego (dotyczy 2 sztuk monitorów interaktywnych). 5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 6. Zamawiający wskazuje, iż dostawa będąca przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego realizowana jest dla potrzeb osób fizycznych jako pomoc dydaktyczna zarówno dla personelu dydaktycznego odpowiednio Liceum Ogólnokształcącego im. Artura Grottgera w Grybowie oraz Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Starym Sączu oraz uczniów tych szkół. Opis przedmiotu zamówienia uwzględnia wymogi art. 29 ust 5 ustawy Pzp. 7. Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 32322000-6


Dodatkowe kody CPV: 32582000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Termin wykonania zamówienia: do 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy z wybranym wykonawcą (za dni robocze zamawiający uważa dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni świątecznych ustawowo wolnych od pracy przypadających w tym okresie).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11160
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KSERKOM 2 Barbara Weberbauer
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Romanowicza 32
Kod pocztowy: 33-100
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11666
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11666
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24064
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.