eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Zamówienie uzupełniające do zadania "Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Krotoszyna w 2019 roku" -cz. I zad. Prace porządkowe na terenach zieleni miejskiej oraz bieżące utrzymanie roślin, modernizacja istniejących i urządzanie nowych terenów zieleni, sadzenie kwiatów, drzew i krzewów, wycinka i pielęgnacja drzew i krzewów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-12

Ogłoszenie nr 510242246-N-2019 z dnia 12-11-2019 r.

Miasto i Gmina Krotoszyn: Zamówienie uzupełniające do zadania "Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Krotoszyna w 2019 roku" -cz. I zad. Prace porządkowe na terenach zieleni miejskiej oraz bieżące utrzymanie roślin, modernizacja istniejących i urządzanie nowych terenów zieleni, sadzenie kwiatów, drzew i krzewów, wycinka i pielęgnacja drzew i krzewów.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550224386-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540224381-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto i Gmina Krotoszyn, Krajowy numer identyfikacyjny 25085487200000, ul. Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 62 7227454, 62 722 74 34, e-mail zp@um.krotoszyn.pl, faks 62 594 05 01.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.krotoszyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zamówienie uzupełniające do zadania "Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Krotoszyna w 2019 roku" -cz. I zad. Prace porządkowe na terenach zieleni miejskiej oraz bieżące utrzymanie roślin, modernizacja istniejących i urządzanie nowych terenów zieleni, sadzenie kwiatów, drzew i krzewów, wycinka i pielęgnacja drzew i krzewów.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Usługi związane z utrzymaniem zieleni miejskiej na terenie Krotoszyna w 2019 r., tj. : -Zbieranie papierów i nieczystości; -Opróżnianie koszy z terenów miejskich; -Naprawa ławek parkowych; -Naprawa koszy parkowych; -Czynności pomocnicze dotyczące prac na terenach zieleni; - -Formowanie żywopłotów; -Palikowanie drzew; -Cięcie formujące krzewów; -Wycięcie drzewa bez frezowania pnia o obwodzie pnia do 100 cm, o obwodzie pnia od 100 do 200 cm, o obwodzie pnia powyżej 200 cm; -Prześwietlanie koron drzew; - -Sadzenie drzew; -Cięcia sanitarne drzew.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 77313000-7


Dodatkowe kody CPV: 90600000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32283.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Zieleni - Marszałek, Łukasz Marszałek
Email wykonawcy: marszalek-ogrody@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Gajowa 2
Kod pocztowy: 63-700
Miejscowość: Krotoszyn
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35024.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35024.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35024.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie uzupełniające zostało udzielone dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego. W dniu 21 grudnia 2018 r. roku zawarta została umowa pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, na świadczenie w/w usług. Stosownie do zapisów § 4 ust. 2 umowy w/w umowa wygasła po wyczerpaniu limitu środków określonych w umowie. Zamówienie uzupełniające zostało udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało udzielone po przeprowadzeniu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego (ogłoszenie o przetargu zostało opublikowane w BZP nr 652284-N-2018 z dnia 23.11.2018 r.) Zamówienie uzupełniające było przewidziane zarówno w SIWZ jak i w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego. Zamawiający przewidywał udzielenie zamówień uzupełniających do wysokości 30% wartości zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekroczy w/w progu i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju usług, co zamówienie podstawowe- jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Konieczność wykonania zamówienia uzupełniającego wynikła z maksymalnego wykorzystania środków w umowie z wykonawcą oraz potrzeby wykonania większej ilości prac niezbędnych do wykonania w ciągu bieżącego roku. Wobec powyższego podjęto decyzję o udzieleniu zamówienia uzupełniającego.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.