To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-12
Ogłoszenie nr 510242246-N-2019 z dnia 12-11-2019 r.
Miasto i Gmina Krotoszyn: Zamówienie uzupełniające do zadania "Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Krotoszyna w 2019 roku" -cz. I zad. Prace porządkowe na terenach zieleni miejskiej oraz bieżące utrzymanie roślin, modernizacja istniejących i urządzanie nowych terenów zieleni, sadzenie kwiatów, drzew i krzewów, wycinka i pielęgnacja drzew i krzewów.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550224386-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540224381-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto i Gmina Krotoszyn, Krajowy numer identyfikacyjny 25085487200000,
ul. Kołłątaja
7,
63-700
Krotoszyn, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
62 7227454, 62 722 74 34, e-mail
zp@um.krotoszyn.pl, faks
62 594 05 01.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.krotoszyn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie uzupełniające do zadania "Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Krotoszyna w 2019 roku" -cz. I zad. Prace porządkowe na terenach zieleni miejskiej oraz bieżące utrzymanie roślin, modernizacja istniejących i urządzanie nowych terenów zieleni, sadzenie kwiatów, drzew i krzewów, wycinka i pielęgnacja drzew i krzewów.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi związane z utrzymaniem zieleni miejskiej na terenie Krotoszyna w 2019 r., tj. : -Zbieranie papierów i nieczystości; -Opróżnianie koszy z terenów miejskich; -Naprawa ławek parkowych; -Naprawa koszy parkowych; -Czynności pomocnicze dotyczące prac na terenach zieleni; - -Formowanie żywopłotów; -Palikowanie drzew; -Cięcie formujące krzewów; -Wycięcie drzewa bez frezowania pnia o obwodzie pnia do 100 cm, o obwodzie pnia od 100 do 200 cm, o obwodzie pnia powyżej 200 cm; -Prześwietlanie koron drzew; - -Sadzenie drzew; -Cięcia sanitarne drzew.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 77313000-7
Dodatkowe kody CPV: 90600000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32283.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Zieleni - Marszałek, Łukasz Marszałek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
35024.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie uzupełniające zostało udzielone dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego. W dniu 21 grudnia 2018 r. roku zawarta została umowa pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, na świadczenie w/w usług. Stosownie do zapisów § 4 ust. 2 umowy w/w umowa wygasła po wyczerpaniu limitu środków określonych w umowie.
Zamówienie uzupełniające zostało udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało udzielone po przeprowadzeniu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego (ogłoszenie o przetargu zostało opublikowane w BZP nr 652284-N-2018 z dnia 23.11.2018 r.) Zamówienie uzupełniające było przewidziane zarówno w SIWZ jak i w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego. Zamawiający przewidywał udzielenie zamówień uzupełniających do wysokości 30% wartości zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekroczy w/w progu i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju usług, co zamówienie podstawowe- jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Konieczność wykonania zamówienia uzupełniającego wynikła z maksymalnego wykorzystania środków w umowie z wykonawcą oraz potrzeby wykonania większej ilości prac niezbędnych do wykonania w ciągu bieżącego roku. Wobec powyższego podjęto decyzję o udzieleniu zamówienia uzupełniającego.
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Usługa kompleksowego ubezpieczenia Powiatu Krotoszyńskiego
- Podwójne powierzchniowe utrwalenie dróg powiatowych na terenie Powiatu Krotoszyńskiego
- Dostawa staplerów i akcesoriów do zabiegów kolorektalnych dla SPZOZ w Krotoszynie
- Budowa przedszkola i żłobka w Krotoszynie - etap II
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Krotoszyńskiego w roku 2024
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi wycinki drzew na terenie gminy Szprotawa na lata 2024 - 2027 r."
- Eksploatacja i utrzymanie w należytym stanie 2 szaletów miejskich w Policach
- Utrzymanie terenów zielonych Gminy i Miasta Lwówek Śląski - postępowanie V - Nasadzenia i pielęgnacja roślin (rośliny rabatowe i doniczkowe, krzewy i drzewa)
- Usługa sprzątania Targowisk Miejskich przy ul. Kąpielowej i przy ul. Lotników w Żarach
- SZP.281.22.2024 - Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Instytutu "CZMP" wraz z utrzymaniem lądowiska
- Wykonanie w latach 2024-2025 prac utrzymaniowych wałów przeciwpowodziowych rzeki Wisły zlokalizowanych w granicach m.st. Warszawy
więcej: Usługi utrzymania parków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.