To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-06
Ogłoszenie nr 510238321-N-2019 z dnia 06-11-2019 r.
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Zielonkach: Wczesne wykrywanie wad rozwojowych w zakresie zaburzeń słuchu i wad wymowy u dzieci w wieku szkolnym w gminie Zielonki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Wczesne wykrywanie wad rozwojowych w zakresie zaburzeń słuchu i wad wymowy u dzieci w wieku szkolnym w gminie Zielonki
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 594245-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540193050-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
GMINNY ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ W ZIELONKACH, ul. Galicyjska 17, 32-087 Zielonki, Powiat krakowski, Województwo: małopolskie, tel. 12-285-02-98, 12-285-04-90, fax: 12-285-04-90 wew. 102, e-mail: gzeas@zielonki.pl, godz. urzędowania: pon. 9.00-17.00, wt.-pt. 7.45-15.45 prowadzi postępowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego, którym jest: Gmina Zielonki 32-087 Zielonki, ul. Krakowskie Przedmieście 116, tel. 12-285-08-50, fax:12-285-09-50, e-mail: ug@zielonki.pl
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Zielonkach, Krajowy numer identyfikacyjny 35794681200000,
ul. ul. Galicyjska
17,
32-087
Zielonki, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
012 285 04 90, e-mail
gzeas@zielonki.pl, faks
012 285 04 90 wew.102.
Adres strony internetowej (url): www.gzeas.zielonki.org
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wczesne wykrywanie wad rozwojowych w zakresie zaburzeń słuchu i wad wymowy u dzieci w wieku szkolnym w gminie Zielonki
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu badań przesiewowych dzieci w kierunku wczesnego wykrycia zaburzeń słuchu i wad wymowy, przeprowadzeniu terapii logopedycznej, przeprowadzeniu szkolenia pielęgniarek/higienistek szkolnych, przeprowadzeniu zajęć edukacyjnych dla uczniów oraz przeprowadzeniu spotkań edukacyjno-informacyjnych dla rodziców/opiekunów prawnych dzieci oraz wychowawców a także sporządzeniu pisemnego sprawozdania z uwzględnieniem uzyskanych wyników z przeprowadzonych badań - w podziale na etapy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. I etap - badanie przesiewowe słuchu. Przedmiotem ww. etapu jest: 1. opracowanie przez oferenta ankiety dotyczącej reakcji słuchowych dziecka, potencjalnych przyczyn niedosłuchu oraz zauważalnych nieprawidłowości w mowie dziecka oraz przeprowadzenie ww ankiety wśród rodziców/opiekunów prawnych dzieci, 2. badanie otoskopowe uszu wraz z wywiadem prowadzone przez lekarza specjalistę (otolaryngologa) - na podstawie wywiadu i przeprowadzonego badania lekarz oceni możliwość udziału dziecka w badaniu audiometrycznym, 3. badanie słuchu audiometrem - Wykonawca wykona badanie dla obydwu uszu, dla tonów o częstotliwości 1 000, 2 000, 4 000 Hz przy 20 dB, 4. opracowanie i przygotowanie sprawozdania po każdym działaniu (badanie przesiewowe słuchu, szkolenie pielęgniarek/higienistek szkolnych, zajęcia edukacyjne dla uczniów, spotkania edukacyjno-informacyjne dla rodziców/opiekunów prawnych i wychowawców), 5. przygotowanie przez oferenta informacji dla rodziców/opiekunów prawnych o wynikach badań słuchu oraz na temat dalszego postępowania leczniczego w sytuacji wykrycia zaburzeń słuchu. W przypadku nieprawidłowych wyników przekazanie rodzicom pisemnej informacji dla lekarza POZ (na wzorze formularza dostarczonym przez Zamawiającego), 6. prowadzenie przez oferenta podczas realizacji projektu elektronicznej bazy audiogramów, danych ankietowych oraz danych dzieci z przebadanej populacji, 7. inskrypcja badań i zbiorcze opracowanie wyników dla potrzeb statystycznych, 8. przeprowadzanie szkolenia pielęgniarek/higienistek szkolnych - 1 szkolenie na cały okres trwania projektu dla 2 -3 pielęgniarek/higienistek szkolnych. Uczestnikom szkolenia zostaną przekazane przygotowane przez oferenta materiały szkoleniowe (do 50 stron z dziurkowaniem, złożone w segregatorze - wydruk materiałów i dostępność segregatorów zapewnia Zamawiający), 9. przeprowadzenie przez cały okres trwania projektu zajęć edukacyjnych dla uczniów w formie zabawy edukacyjnej, w łącznej liczbie ok. 28 spotkań w grupach ok. 25 osobowych, trwające po 45 min. W trakcie zajęć edukacyjnych Wykonawca zapozna dzieci z tematyką dotyczącą konieczności higieny słuchu i zasadami profilaktyki audiologicznej, higieny narządu słuchu i dużej wrażliwości na hałas. Po zakończeniu części edukacyjnej Wykonawca przeprowadzi wśród uczniów test wiedzy dotyczący prawidłowej dbałości o słuch (na wzorze formularza dostarczonym przez Zamawiającego). Wykonawca opracuje i przygotuje materiały z zajęć, które przekaże szkołom uczestniczącym w projekcie w celu wykorzystania ich przez nauczycieli, pedagogów szkolnych, psychologów do dalszej pracy z uczniami. Materiały mają mieć 8 spiętych stron i zawierać informacje w zakresie profilaktyki słuchu, higieny pracy w szkole oraz zachęcać do rozwoju kompetencji komunikacyjnej, 10. przeprowadzenie przez cały okres trwania projektu spotkań edukacyjno-informacyjnych dla rodziców/opiekunów prawnych oraz wychowawców, w łącznej liczbie ok. 16 spotkań w grupach ok. 25 osobowych trwających po 60 minut. Wykonawca jest zobowiązany do rozpoczęcia spotkania od przeprowadzenia testu wiedzy - ankiety sprawdzającej poziom wiedzy na temat wad słuchu i mowy, części informacyjnej obejmującej przedstawienie organizacji zasad i planowanych działań w ramach projektu, zapewnienie o bezpieczeństwie planowanych interwencji, części edukacyjnej obejmującej m. in. przekazanie informacji o sposobach rozpoznawania informacji o zachowaniach mogących świadczyć o zaburzeniach słuchu i trudnościach w komunikacji, profilaktyce zaburzeń słuchu i mowy, omówieniu czynników wpływających na rozwój mowy, metod leczenia i rehabilitacji zaburzeń słuchu i mowy, informacje o miejscach diagnostyki oraz leczenia w ramach środków publicznych. Na zakończenie spotkania Wykonawca ma obowiązek ponownie przeprowadzić test wiedzy - badanie ankietowe sprawdzające poziom wzrostu wiedzy na ww tematy. Dopełnieniem prawidłowo przeprowadzonych spotkań edukacyjnych będzie przekazanie uczestnikom spotkania materiałów informacyjnych opracowanych przez Wykonawcę w formie ulotek informacyjnych na temat organizacji programu i harmonogramu realizacji oraz krótkich broszur zawierających streszczenie zagadnień omawianych w ramach części edukacyjnej. Ulotka ma być kolorowa, składana na pół, czterostronna z formatu A4. II etap - badanie przesiewowe mowy. Przedmiotem zamówienia w zakresie ww. etapu jest: 1. wykonanie testu - narzędziem do wykonania przesiewowego badania logopedycznego będzie Logopedyczny Test Przesiewowy dla dzieci w wieku szkolnym S. Grabiasa, Z. M. Kurkowskiego i T. Woźniaka, 2. na podstawie uzyskanych wyników ww. testu zakwalifikowanie przez logopedę, do dalszych badań uczniów, którzy uzyskali wynik poniżej przeciętnej lub bardzo niski, ewentualnie do terapii logopedycznej, 3. przygotowanie przez logopedę informacji dla rodziców/opiekunów prawnych i wychowawców o wynikach badań (na wzorze formularza dostarczonym przez Zamawiającego), 4. przeprowadzenie działań terapeutyczno-rehabilitacyjnych - terapia logopedyczna - skierowana do uczniów, którzy uzyskali negatywny wynik w badaniu przesiewowym mowy. Terapia logopedyczna to cykl 12 spotkań odbywających się minimum raz w tygodniu, trwających po 30 min. W trakcie trwania projektu, terapii zostanie poddanych ok. 71 uczniów. Wykonawca rozpoczyna terapię logopedyczną od konsultacji logopedycznej uwzględniającej wyniki badań skriningowych słuchu i mowy. W ramach konsultacji zostanie przeprowadzony wywiad z rodzicem/opiekunem dziecka, a logopeda zapozna rodziców/opiekunów z planem postępowania rehabilitacyjnego, przedstawi ćwiczenia usprawniające rozwój mowy dziecka jakie należy wykonywać. Następnie rozpocznie się indywidualny program postępowania rehabilitacyjnego. Do prawidłowo przeprowadzonej terapii logopedycznej konieczne jest przeprowadzenie przez Wykonawcę jednej konsultacji z psychologiem. Na zakończenie terapii logopedycznej Wykonawca ponownie przeprowadza konsultację logopedyczną z udziałem rodzica/opiekuna prawnego dziecka podczas której logopeda przedstawi rodzicom/opiekunom prawnym dzieci w formie pisemnej informację (na formularzu dostarczonym przez Zamawiającego) na temat dalszego postępowania (logopeda wskaże jak należy samodzielnie pracować z dzieckiem oraz przekaże informację w formie pisemnej dla lekarza POZ - na formularzu dostarczonym przez Zamawiającego). W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w programie w trakcie trwania terapii, wolne godziny zajęć logopedycznych można wykorzystać dla innych uczestników, 5. opracowanie i przygotowanie sprawozdania po każdym działaniu (badanie przesiewowe mowy, działania terapeutyczno-rehabilitacyjne, zajęcia edukacyjne dla uczniów, spotkania edukacyjno-informacyjne dla rodziców/opiekunów prawnych i wychowawców), 6. prowadzenie przez logopedę w trakcie realizacji projektu elektronicznej bazy wyników testu, danych ankietowych oraz danych dzieci z przebadanej populacji, 7. inskrypcja badań i zbiorcze opracowanie przez logopedę wyników dla potrzeb statystycznych, 8. przeprowadzenie przez cały okres trwania projektu zajęć edukacyjnych dla uczniów w formie zabawy edukacyjnej, w łącznej liczbie ok. 28 spotkań w grupach ok. 25 osobowych, trwające po 45 min. W trakcie zajęć edukacyjnych Wykonawca zapozna dzieci z tematyką dotyczącą konieczności higieny słuchu i zasadami profilaktyki audiologicznej, higieny narządu słuchu i dużej wrażliwości na hałas. Po zakończeniu części edukacyjnej Wykonawca przeprowadzi wśród uczniów test wiedzy dotyczący prawidłowej dbałości o słuch (na formularzu dostarczonym przez Zamawiającego). Wykonawca opracuje i przygotuje materiały z zajęć, które przekaże szkołom uczestniczącym w projekcie w celu wykorzystania ich przez nauczycieli, pedagogów szkolnych, psychologów do dalszej pracy z uczniami. Materiały mają mieć 8 spiętych stron i zwierać informacje w zakresie profilaktyki słuchu, higieny pracy w szkole oraz zachęcać do rozwoju kompetencji komunikacyjnej, 9. przeprowadzenie przez cały okres trwania projektu spotkań edukacyjno-informacyjnych dla rodziców/opiekunów prawnych oraz wychowawców, w łącznej liczbie ok. 16 spotkań w grupach ok. 25 osobowych trwających po 60 minut. Wykonawca jest zobowiązany do rozpoczęcia spotkania od przeprowadzenia testu wiedzy - ankiety sprawdzającej poziom wiedzy na temat wad słuchu i mowy, części informacyjnej obejmującej przedstawienie organizacji zasad i planowanych działań w ramach projektu, zapewnienie o bezpieczeństwie planowanych interwencji, części edukacyjnej obejmującej m. in. przekazanie informacji o sposobach rozpoznawania informacji o zachowaniach mogących świadczyć o zaburzeniach słuchu i trudnościach w komunikacji, profilaktyce zaburzeń słuchu i mowy, omówieniu czynników wpływających na rozwój mowy, metod leczenia i rehabilitacji zaburzeń słuchu i mowy, informacje o miejscach diagnostyki oraz leczenia w ramach środków publicznych. Na zakończenie spotkania Wykonawca ma obowiązek ponownie przeprowadzić test wiedzy - badanie ankietowe sprawdzające poziom wzrostu wiedzy na ww tematy. Dopełnieniem prawidłowo przeprowadzonych spotkań edukacyjnych będzie przekazanie uczestnikom spotkania materiałów informacyjnych opracowanych przez Wykonawcę w formie ulotek informacyjnych na temat organizacji programu i harmonogramu realizacji oraz krótkich broszur zawierających streszczenie zagadnień omawianych w ramach części edukacyjnej. Ulotka ma być kolorowa, składana na pół, czterostronna z formatu A4. Badaniom zostaną poddane dzieci urodzone w latach 2011-2013 i uczęszczające do klas pierwszych szkół podstawowych z terenu gminy Zielonki, które biorą udział w projekcie: 1. Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Zielonkach, ul. Ks. Jana Michalika 2, 32-087 Zielonki, 2. Szkoła Podstawowa im. Stanisława Wyspiańskiego w Bibicach, ul. T. Kościuszki 56A; 32-087 Zielonki, 3. Szkoła Podstawowa im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Owczarach, ul. Długa 72, 32-088 Owczary, 4. Szkoła Podstawowa im. Jerzego Kukuczki w Korzkwi, ul. Podzamcze 11, 32-088 Korzkiew, 5. Szkoła Podstawowa im. Józefa Piłsudskiego w Woli Zachariaszowskiej, ul. Św. Floriana 1, 32-087 Wola Zachariaszowska, 6. Niepubliczna Szkoła Podstawowa im. S. Lema w Bibicach, ul. Graniczna 111, 32-087 Bibice. Szacunkowa liczba uczniów zakwalifikowanych do przeprowadzenia ww usług wyniesie ok. 695 osób. Projekt będzie realizowany w latach 2019-2021 w 5 powiązanych ze sobą etapach: a) badania przesiewowe w kierunku wykrywania wad słuchu i wad wymowy ok. 695 osób, b) indywidualne działania terapeutyczno-rehabilitacyjne (terapia logopedyczna, 2 spotkania z uczniem i rodzicem oraz konsultacje psychologiczne dla ok. 71 os.), c) działania edukacyjne dla rodziców/opiekunów prawnych i wychowawców będą przeprowadzone wśród około 385 os. (16 zajęć w grupach ok 25 osobowych), d) zajęcia edukacyjne dla dzieci ok. 695 os. (28 zajęć w grupach ok. 25 osobowych), e) szkolenia dla pielęgniarek/higienistek szkolnych (2 - 3 osoby).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 85000000-9
Dodatkowe kody CPV: 85100000-0, 85140000-2, 85121000-3, 85121240-7, 85141000-9, 85141200-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
165751.48
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VITAL-MED Mrozowscy Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
167565.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ZIELONKI
więcej: przetargi ZIELONKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi wsparcia poprzez rozwój usług społecznych: dietetyka i logopedy dla mieszkańców Gminy Goleniów - w podziale na części
- Realizacja usług społecznych wyjazdowych w ramach projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Połańcu"
- Świadczenie usług prywatnej opieki medycznej w formie pakietów dla pracowników Ministerstwa Infrastruktury i członków ich rodzin.
- Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.: "Kompleksowe wsparcie mieszkańców Gminy Smołdzino poprzez usługi społeczne".
- Świadczenie usług serwisu technologii wspomagających dla osób z niepełnosprawnością (łózka rehabilitacyjne, podnośniki transportowe, koncentratory tlenu)
- Świadczenie usług opiekuńczych realizowanych w ramach projektu pn. :"Zwiększenie samodzielności seniorów w miejscu ich zamieszkania(RWS)" w gminie Łomianki.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.