eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZielonkiWczesne wykrywanie wad rozwojowych w zakresie zaburzeń słuchu i wad wymowy u dzieci w wieku szkolnym w gminie Zielonki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-06

Ogłoszenie nr 510238321-N-2019 z dnia 06-11-2019 r.

Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Zielonkach: Wczesne wykrywanie wad rozwojowych w zakresie zaburzeń słuchu i wad wymowy u dzieci w wieku szkolnym w gminie Zielonki

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Wczesne wykrywanie wad rozwojowych w zakresie zaburzeń słuchu i wad wymowy u dzieci w wieku szkolnym w gminie Zielonki

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 594245-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540193050-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

GMINNY ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ W ZIELONKACH, ul. Galicyjska 17, 32-087 Zielonki, Powiat krakowski, Województwo: małopolskie, tel. 12-285-02-98, 12-285-04-90, fax: 12-285-04-90 wew. 102, e-mail: gzeas@zielonki.pl, godz. urzędowania: pon. 9.00-17.00, wt.-pt. 7.45-15.45 prowadzi postępowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego, którym jest: Gmina Zielonki 32-087 Zielonki, ul. Krakowskie Przedmieście 116, tel. 12-285-08-50, fax:12-285-09-50, e-mail: ug@zielonki.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Zielonkach, Krajowy numer identyfikacyjny 35794681200000, ul. ul. Galicyjska 17, 32-087 Zielonki, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 012 285 04 90, e-mail gzeas@zielonki.pl, faks 012 285 04 90 wew.102.
Adres strony internetowej (url): www.gzeas.zielonki.org

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wczesne wykrywanie wad rozwojowych w zakresie zaburzeń słuchu i wad wymowy u dzieci w wieku szkolnym w gminie Zielonki

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu badań przesiewowych dzieci w kierunku wczesnego wykrycia zaburzeń słuchu i wad wymowy, przeprowadzeniu terapii logopedycznej, przeprowadzeniu szkolenia pielęgniarek/higienistek szkolnych, przeprowadzeniu zajęć edukacyjnych dla uczniów oraz przeprowadzeniu spotkań edukacyjno-informacyjnych dla rodziców/opiekunów prawnych dzieci oraz wychowawców a także sporządzeniu pisemnego sprawozdania z uwzględnieniem uzyskanych wyników z przeprowadzonych badań - w podziale na etapy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. I etap - badanie przesiewowe słuchu. Przedmiotem ww. etapu jest: 1. opracowanie przez oferenta ankiety dotyczącej reakcji słuchowych dziecka, potencjalnych przyczyn niedosłuchu oraz zauważalnych nieprawidłowości w mowie dziecka oraz przeprowadzenie ww ankiety wśród rodziców/opiekunów prawnych dzieci, 2. badanie otoskopowe uszu wraz z wywiadem prowadzone przez lekarza specjalistę (otolaryngologa) - na podstawie wywiadu i przeprowadzonego badania lekarz oceni możliwość udziału dziecka w badaniu audiometrycznym, 3. badanie słuchu audiometrem - Wykonawca wykona badanie dla obydwu uszu, dla tonów o częstotliwości 1 000, 2 000, 4 000 Hz przy 20 dB, 4. opracowanie i przygotowanie sprawozdania po każdym działaniu (badanie przesiewowe słuchu, szkolenie pielęgniarek/higienistek szkolnych, zajęcia edukacyjne dla uczniów, spotkania edukacyjno-informacyjne dla rodziców/opiekunów prawnych i wychowawców), 5. przygotowanie przez oferenta informacji dla rodziców/opiekunów prawnych o wynikach badań słuchu oraz na temat dalszego postępowania leczniczego w sytuacji wykrycia zaburzeń słuchu. W przypadku nieprawidłowych wyników przekazanie rodzicom pisemnej informacji dla lekarza POZ (na wzorze formularza dostarczonym przez Zamawiającego), 6. prowadzenie przez oferenta podczas realizacji projektu elektronicznej bazy audiogramów, danych ankietowych oraz danych dzieci z przebadanej populacji, 7. inskrypcja badań i zbiorcze opracowanie wyników dla potrzeb statystycznych, 8. przeprowadzanie szkolenia pielęgniarek/higienistek szkolnych - 1 szkolenie na cały okres trwania projektu dla 2 -3 pielęgniarek/higienistek szkolnych. Uczestnikom szkolenia zostaną przekazane przygotowane przez oferenta materiały szkoleniowe (do 50 stron z dziurkowaniem, złożone w segregatorze - wydruk materiałów i dostępność segregatorów zapewnia Zamawiający), 9. przeprowadzenie przez cały okres trwania projektu zajęć edukacyjnych dla uczniów w formie zabawy edukacyjnej, w łącznej liczbie ok. 28 spotkań w grupach ok. 25 osobowych, trwające po 45 min. W trakcie zajęć edukacyjnych Wykonawca zapozna dzieci z tematyką dotyczącą konieczności higieny słuchu i zasadami profilaktyki audiologicznej, higieny narządu słuchu i dużej wrażliwości na hałas. Po zakończeniu części edukacyjnej Wykonawca przeprowadzi wśród uczniów test wiedzy dotyczący prawidłowej dbałości o słuch (na wzorze formularza dostarczonym przez Zamawiającego). Wykonawca opracuje i przygotuje materiały z zajęć, które przekaże szkołom uczestniczącym w projekcie w celu wykorzystania ich przez nauczycieli, pedagogów szkolnych, psychologów do dalszej pracy z uczniami. Materiały mają mieć 8 spiętych stron i zawierać informacje w zakresie profilaktyki słuchu, higieny pracy w szkole oraz zachęcać do rozwoju kompetencji komunikacyjnej, 10. przeprowadzenie przez cały okres trwania projektu spotkań edukacyjno-informacyjnych dla rodziców/opiekunów prawnych oraz wychowawców, w łącznej liczbie ok. 16 spotkań w grupach ok. 25 osobowych trwających po 60 minut. Wykonawca jest zobowiązany do rozpoczęcia spotkania od przeprowadzenia testu wiedzy - ankiety sprawdzającej poziom wiedzy na temat wad słuchu i mowy, części informacyjnej obejmującej przedstawienie organizacji zasad i planowanych działań w ramach projektu, zapewnienie o bezpieczeństwie planowanych interwencji, części edukacyjnej obejmującej m. in. przekazanie informacji o sposobach rozpoznawania informacji o zachowaniach mogących świadczyć o zaburzeniach słuchu i trudnościach w komunikacji, profilaktyce zaburzeń słuchu i mowy, omówieniu czynników wpływających na rozwój mowy, metod leczenia i rehabilitacji zaburzeń słuchu i mowy, informacje o miejscach diagnostyki oraz leczenia w ramach środków publicznych. Na zakończenie spotkania Wykonawca ma obowiązek ponownie przeprowadzić test wiedzy - badanie ankietowe sprawdzające poziom wzrostu wiedzy na ww tematy. Dopełnieniem prawidłowo przeprowadzonych spotkań edukacyjnych będzie przekazanie uczestnikom spotkania materiałów informacyjnych opracowanych przez Wykonawcę w formie ulotek informacyjnych na temat organizacji programu i harmonogramu realizacji oraz krótkich broszur zawierających streszczenie zagadnień omawianych w ramach części edukacyjnej. Ulotka ma być kolorowa, składana na pół, czterostronna z formatu A4. II etap - badanie przesiewowe mowy. Przedmiotem zamówienia w zakresie ww. etapu jest: 1. wykonanie testu - narzędziem do wykonania przesiewowego badania logopedycznego będzie Logopedyczny Test Przesiewowy dla dzieci w wieku szkolnym S. Grabiasa, Z. M. Kurkowskiego i T. Woźniaka, 2. na podstawie uzyskanych wyników ww. testu zakwalifikowanie przez logopedę, do dalszych badań uczniów, którzy uzyskali wynik poniżej przeciętnej lub bardzo niski, ewentualnie do terapii logopedycznej, 3. przygotowanie przez logopedę informacji dla rodziców/opiekunów prawnych i wychowawców o wynikach badań (na wzorze formularza dostarczonym przez Zamawiającego), 4. przeprowadzenie działań terapeutyczno-rehabilitacyjnych - terapia logopedyczna - skierowana do uczniów, którzy uzyskali negatywny wynik w badaniu przesiewowym mowy. Terapia logopedyczna to cykl 12 spotkań odbywających się minimum raz w tygodniu, trwających po 30 min. W trakcie trwania projektu, terapii zostanie poddanych ok. 71 uczniów. Wykonawca rozpoczyna terapię logopedyczną od konsultacji logopedycznej uwzględniającej wyniki badań skriningowych słuchu i mowy. W ramach konsultacji zostanie przeprowadzony wywiad z rodzicem/opiekunem dziecka, a logopeda zapozna rodziców/opiekunów z planem postępowania rehabilitacyjnego, przedstawi ćwiczenia usprawniające rozwój mowy dziecka jakie należy wykonywać. Następnie rozpocznie się indywidualny program postępowania rehabilitacyjnego. Do prawidłowo przeprowadzonej terapii logopedycznej konieczne jest przeprowadzenie przez Wykonawcę jednej konsultacji z psychologiem. Na zakończenie terapii logopedycznej Wykonawca ponownie przeprowadza konsultację logopedyczną z udziałem rodzica/opiekuna prawnego dziecka podczas której logopeda przedstawi rodzicom/opiekunom prawnym dzieci w formie pisemnej informację (na formularzu dostarczonym przez Zamawiającego) na temat dalszego postępowania (logopeda wskaże jak należy samodzielnie pracować z dzieckiem oraz przekaże informację w formie pisemnej dla lekarza POZ - na formularzu dostarczonym przez Zamawiającego). W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w programie w trakcie trwania terapii, wolne godziny zajęć logopedycznych można wykorzystać dla innych uczestników, 5. opracowanie i przygotowanie sprawozdania po każdym działaniu (badanie przesiewowe mowy, działania terapeutyczno-rehabilitacyjne, zajęcia edukacyjne dla uczniów, spotkania edukacyjno-informacyjne dla rodziców/opiekunów prawnych i wychowawców), 6. prowadzenie przez logopedę w trakcie realizacji projektu elektronicznej bazy wyników testu, danych ankietowych oraz danych dzieci z przebadanej populacji, 7. inskrypcja badań i zbiorcze opracowanie przez logopedę wyników dla potrzeb statystycznych, 8. przeprowadzenie przez cały okres trwania projektu zajęć edukacyjnych dla uczniów w formie zabawy edukacyjnej, w łącznej liczbie ok. 28 spotkań w grupach ok. 25 osobowych, trwające po 45 min. W trakcie zajęć edukacyjnych Wykonawca zapozna dzieci z tematyką dotyczącą konieczności higieny słuchu i zasadami profilaktyki audiologicznej, higieny narządu słuchu i dużej wrażliwości na hałas. Po zakończeniu części edukacyjnej Wykonawca przeprowadzi wśród uczniów test wiedzy dotyczący prawidłowej dbałości o słuch (na formularzu dostarczonym przez Zamawiającego). Wykonawca opracuje i przygotuje materiały z zajęć, które przekaże szkołom uczestniczącym w projekcie w celu wykorzystania ich przez nauczycieli, pedagogów szkolnych, psychologów do dalszej pracy z uczniami. Materiały mają mieć 8 spiętych stron i zwierać informacje w zakresie profilaktyki słuchu, higieny pracy w szkole oraz zachęcać do rozwoju kompetencji komunikacyjnej, 9. przeprowadzenie przez cały okres trwania projektu spotkań edukacyjno-informacyjnych dla rodziców/opiekunów prawnych oraz wychowawców, w łącznej liczbie ok. 16 spotkań w grupach ok. 25 osobowych trwających po 60 minut. Wykonawca jest zobowiązany do rozpoczęcia spotkania od przeprowadzenia testu wiedzy - ankiety sprawdzającej poziom wiedzy na temat wad słuchu i mowy, części informacyjnej obejmującej przedstawienie organizacji zasad i planowanych działań w ramach projektu, zapewnienie o bezpieczeństwie planowanych interwencji, części edukacyjnej obejmującej m. in. przekazanie informacji o sposobach rozpoznawania informacji o zachowaniach mogących świadczyć o zaburzeniach słuchu i trudnościach w komunikacji, profilaktyce zaburzeń słuchu i mowy, omówieniu czynników wpływających na rozwój mowy, metod leczenia i rehabilitacji zaburzeń słuchu i mowy, informacje o miejscach diagnostyki oraz leczenia w ramach środków publicznych. Na zakończenie spotkania Wykonawca ma obowiązek ponownie przeprowadzić test wiedzy - badanie ankietowe sprawdzające poziom wzrostu wiedzy na ww tematy. Dopełnieniem prawidłowo przeprowadzonych spotkań edukacyjnych będzie przekazanie uczestnikom spotkania materiałów informacyjnych opracowanych przez Wykonawcę w formie ulotek informacyjnych na temat organizacji programu i harmonogramu realizacji oraz krótkich broszur zawierających streszczenie zagadnień omawianych w ramach części edukacyjnej. Ulotka ma być kolorowa, składana na pół, czterostronna z formatu A4. Badaniom zostaną poddane dzieci urodzone w latach 2011-2013 i uczęszczające do klas pierwszych szkół podstawowych z terenu gminy Zielonki, które biorą udział w projekcie: 1. Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Zielonkach, ul. Ks. Jana Michalika 2, 32-087 Zielonki, 2. Szkoła Podstawowa im. Stanisława Wyspiańskiego w Bibicach, ul. T. Kościuszki 56A; 32-087 Zielonki, 3. Szkoła Podstawowa im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Owczarach, ul. Długa 72, 32-088 Owczary, 4. Szkoła Podstawowa im. Jerzego Kukuczki w Korzkwi, ul. Podzamcze 11, 32-088 Korzkiew, 5. Szkoła Podstawowa im. Józefa Piłsudskiego w Woli Zachariaszowskiej, ul. Św. Floriana 1, 32-087 Wola Zachariaszowska, 6. Niepubliczna Szkoła Podstawowa im. S. Lema w Bibicach, ul. Graniczna 111, 32-087 Bibice. Szacunkowa liczba uczniów zakwalifikowanych do przeprowadzenia ww usług wyniesie ok. 695 osób. Projekt będzie realizowany w latach 2019-2021 w 5 powiązanych ze sobą etapach: a) badania przesiewowe w kierunku wykrywania wad słuchu i wad wymowy ok. 695 osób, b) indywidualne działania terapeutyczno-rehabilitacyjne (terapia logopedyczna, 2 spotkania z uczniem i rodzicem oraz konsultacje psychologiczne dla ok. 71 os.), c) działania edukacyjne dla rodziców/opiekunów prawnych i wychowawców będą przeprowadzone wśród około 385 os. (16 zajęć w grupach ok 25 osobowych), d) zajęcia edukacyjne dla dzieci ok. 695 os. (28 zajęć w grupach ok. 25 osobowych), e) szkolenia dla pielęgniarek/higienistek szkolnych (2 - 3 osoby).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 85000000-9


Dodatkowe kody CPV: 85100000-0, 85140000-2, 85121000-3, 85121240-7, 85141000-9, 85141200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 165751.48
Waluta Złotych

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: VITAL-MED Mrozowscy Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zachodnia 15
Kod pocztowy: 32-048
Miejscowość: Jerzmanowice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 167565.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 167565.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 167565.30
Waluta: Złotych

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.