To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-05
Ogłoszenie nr 510236725-N-2019 z dnia 05-11-2019 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie: Wykonanie systemów klimatyzacji w SP ZOZ MSWiA w Szczecinie (powtórka II).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 579220-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540166305-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 81073345400000,
ul. Jagiellońska
44,
70-382
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
914329500, e-mail
biuro@spzozmswia.szczecin.pl, faks
914329501.
Adres strony internetowej (url): www.spzozmswia.szczecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie systemów klimatyzacji w SP ZOZ MSWiA w Szczecinie (powtórka II).
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):35/2019.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: roboty budowlane polegające na wykonaniu systemów klimatyzacji w SP ZOZ MSWiA w Szczecinie (powtórka II). 2. Zakres zamówienia i podstawa wykonania. 2.1. Zakres zamówienia: 1) wymagania ogólne: przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż klimatyzacji typu VRF (ze zmiennym przepływem czynnika chłodniczego) wraz z robotami towarzyszącymi branży budowlanej i instalacyjnej (sanitarnej i elektrycznej) w budynku Apteki Szpitalnej SP ZOZ MSWiA w Szczecinie oraz świadczenie obsługi serwisowej, w tym przeglądy okresowe, w całym okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę: a) wyposażenie - system typu VRF dwururowy - jednostka zewnętrzna: - spiralne sprężarki wysokoprężne o dużej wydajności, - DCinwerterowa technika sterowania, - bezstopniowa regulacja prędkości obrotowej wentylatora, - inteligentny system reagowania na nagły wzrost zapotrzebowania poszczególnych jednostek wewnętrznych na moc, - faktyczna długość orurowania: min. 165 m, - przewyższenie najwyższej i najniższej jednostki wewnętrznej: min. 5 m, - tryb grzania i chłodzenia, - przepływ powietrza: min. 11700 m3/h, - liczba sprężarek: 2, - min. liczba podłączanych jednostek wewnętrznych: 16 kpl., - czynnik chłodniczy: R410A, - znamionowa wydajność chłodnicza (kW): min. 40 kW, - znamionowa wydajność grzewcza (kW): min. 45 kW. b) wyposażenie - system typu VRF dwururowy - jednostki wewnętrzne: - jednostki ścienne - kolor biały, tryb cichej pracy, filtr pleśniobójczy, min. znamionowa wydajność chłodnicza / grzewcza (kW): 2 szt. - 2.2 / 2.5 kW, 2szt. - 3.6 / 4 kW, - jednostka sufitowo - przypodłogowa - inteligentny przepływ, kolor biały, tryb cichej pracy, filtr pleśniobójczy, min. znamionowa wydajność chłodnicza / grzewcza (kW): 4 szt. - 5 / 5.6 kW, 1 szt. - 7.1 / 8.5 kW. c) pozostałe wyposażenie - sterownik przewodowy - 9 szt., - pilot bezprzewodowy - 6 szt., - instalacja z rur miedzianych. 2) pomieszczenia: 3) zakres robót: a) przygotowanie podłoża pod montaż jednostki zewnętrznej - demontaż kostki polbrukowej, pogłębienie wykopu, wykonanie podsypki piaskowej gr. 100 mm, wykonanie płyty fundamentowej o wymiarach około 1500 x 1000 x 150 mm lub odpowiednio większej dostosowanej do wymiarów zewnętrznych jednostki, wystającej około 10 cm ponad poziom istniejącego chodnika, b) wykonanie instalacji wraz z izolacją termiczną rurociągów, c) wykonanie odpływów skroplin od jednostek wewnętrznych - pompki skroplin, d) wykonanie instalacji zasilania elektrycznego jednostki zewnętrznej i wewnętrznych (od rozdzielni), e) montaż sterowników naściennych, f) wykonanie instalacji sterowania pomiędzy jednostkami wewnętrznymi i jednostką zewnętrzną, g) wykonanie przebić, bruzd lub montaż listew instalacyjnych - wg indywidualnych ustaleń na etapie montażu, h) zaślepienie, uszczelnienie przebić oraz naprawa bruzd z wykonaniem gładzi i malowaniem w kolorze ścian w zakresie wykonywanych prac po montażu systemu, i) montaż jednostki zewnętrznej i jednostek wewnętrznych, j) napełnienie instalacji klimatyzacji czynnikiem R410A, k) wykonanie próby ciśnieniowej instalacji, l) uruchomienie, rozruch i sprawdzenie działania systemu klimatyzacji, m) wykonanie ogrodzenia dla jednostki zewnętrznej, n) wykonanie dokumentacji powykonawczej klimatyzacji i zasilania elektrycznego obejmującej m. in.: rzuty z zaznaczeniem lokalizacji jednostek wewnętrznych i zewnętrznych wraz z opisem, zaznaczeniem trasy instalacji chłodniczej, elektrycznej i skroplin wraz z pełną specyfikacją sprzętową (atesty, certyfikaty, aprobaty itp.), o) przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiającego, tj. wskazanych przez niego osób, z użytkowania urządzeń klimatyzacyjnych, co zostanie potwierdzone w protokole odbioru robót, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym: - Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia szkolenia najpóźniej na dzień przed odbiorem końcowym, - szkolenie przeprowadzone będzie w terminie i godzinach wskazanych przez Zamawiającego z uwzględnieniem tiret drugi, - minimalny czas trwania jednego szkolenia wynosi 2. pełne godziny zegarowe, p) świadczenie obsługi serwisowej w okresie udzielonej przez Wykonawcę rękojmi / gwarancji, jednak nie krótszym niż 3 lata (termin minimalny) od daty odbioru instalacji klimatyzacji przez Zamawiającego, zgodnie z warunkami gwarancyjnymi producenta urządzeń, - gwarancja obejmuje obowiązkowe, narzucone przez producenta usługi serwisowe wraz z okresowymi przeglądami i konserwacją, - gwarancja obejmuje m.in: czas i koszty dojazdu serwisanta, pracę serwisu, oględziny i diagnostykę urządzeń, naprawę, wymianę części zamiennych, wymianę materiałów i elementów eksploatacyjnych oraz zużywalnych wskazanych w instrukcji serwisowej przez producenta do wymiany w czasie odpowiednich przeglądów gwarancyjnych, - po każdej planowej czynności serwisowej oraz po każdej naprawie Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu raportu serwisowego zawierającego opis wykonywanych czynności serwisowych lub opis wykonywanej naprawy z określeniem zużytych do naprawy części oraz określeniem czasu trwania naprawy serwisowej lub czynności serwisowej, Wykonawca jest zobowiązany w okresie udzielonej gwarancji, do dokonania co najmniej jednego nieodpłatnego przeglądu gwarancyjnego wraz z konserwacją, w każdym roku obowiązywania gwarancji, na warunkach wynikających z gwarancji producenta, - Wykonawca zobowiązany będzie w ramach serwisu gwarancyjnego do stawiennictwa w siedzibie Zamawiającego w terminie 24 godzin od otrzymania na piśmie, faxem lub e-mailem zawiadomienia o awarii, usterce lub wadzie zamontowanych urządzeń oraz do jej usunięcia w terminie maksymalnie 72 godzin od powzięcia wiadomości o zaistniałej awarii, usterce lub wadzie. Potwierdzenie prawidłowości transmisji faksu lub wysłania wiadomości za pośrednictwem poczty elektronicznej jest dowodem na dokonanie zgłoszenia uszkodzenia, - w przypadku nieusunięcia przez Wykonawcę awarii, usterki lub wady w terminie określonym w tiret piąty, bądź niestawiennictwa na oględziny w terminie tam określonym, Zamawiający może zlecić usunięcie wad osobie trzeciej na koszt i ryzyko Wykonawcy, - w przypadku sprzeczności zapisów pomiędzy gwarancją producenta, a treścią umowy, pierwszeństwo w interpretacji przepisów będą miały zapisy umowy, q) wymagane protokoły, pomiary instalacji chłodniczej, elektrycznej, r) wymagane dokumenty odbiorowe zgodnie z wytycznymi inspektora nadzoru Zamawiającego, 4) dokumentacja poglądowa: rzut poglądowy architektoniczny pomieszczeń Apteki Szpitalnej SP ZOZ MSWiA w Szczecinie z oznaczeniem miejsc montażu jednostki zewnętrznej i jednostek wewnętrznych. 2.2. Podstawa wykonania zamówienia. 1) opis przedmiotu, zamówienia, 2) dokumentacja projektowa, 3) STWiORB, 4) wizja lokalna.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45331000-6
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45310000-3, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
105820.49
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Klima System Michał Walczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
92250.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Serwis eksploatacyjny urządzeń technicznych transportu bliskiego /UTB/ na rok 2026
- DOSTĘP DO ELEKTRONICZNYCH POSTACI DZIENNIKÓW I CZASOPISM WYDAWCÓW KRAJOWYCH W PRENUMERACIE NA ROK 2026.
- Usługa polegająca na sprzątaniu pomieszczeń w obiektach położonych przy ul. Klonowica 5 i Niedziałkowskiego 20a....
- Dostawa kart podarunkowych dla pracowników Szczecińskiego Przedsiębiorstwa Autobusowego "Klonowica" Sp. z o.o.
- Dostawa dożywotniej licencji dedykowanego oprogramowania nawigacyjno-komunikacyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- KWP Szczecin - Remont dziedzińca przy ul. Małopolskiej 15 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup agregatu prądotwórczego wraz z montażem i uruchomieniem w tutejszym Domu.
- Przebudowa dachu na budynku stodoły
- PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU PRZY UL. TOWAROWEJ 61 W JAWORZNIE
- 297/Cir/25/KK_ Remont kwater służbowych w budynkach mieszkalnych - lokal ul. Zaruby.
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Cedry Wielkie
- Rozbudowa szlaku rowerowego "Bug rajem turysty" na terenie Gminy Siemiatycze
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





