eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › KOMPLEKSOWE ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO - LECZNICZEGO W BRZESKU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-30

Ogłoszenie nr 510233544-N-2019 z dnia 30-10-2019 r.

Powiatowy Publiczny Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Brzesku: KOMPLEKSOWE ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO - LECZNICZEGO W BRZESKU

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 606338-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Publiczny Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Brzesku, Krajowy numer identyfikacyjny 12103119400000, ul. ul. Tadeusza Kościuszki 33, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 14 663 01 09, e-mail zol@powiatbrzeski.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.ppzolbrzesko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: POWIATOWY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKUŃCZO - LECZNICZY W BRZESKU

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

KOMPLEKSOWE ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO - LECZNICZEGO W BRZESKU

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

9/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Powiatowego Publicznego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Brzesku. Pod pojęciem "kompleksowe świadczeniu usług pralniczych" należy rozumieć: a) odbieranie brudnej bielizny z siedziby Zamawiającego zgodnie z zapotrzebowaniem, dostarczanie czystej bielizny, b) przyjmowanie i ewidencjonowanie zleconej do prania bielizny szpitalnej, c) pranie, odplamianie, suszenie, prasowanie, d) w przypadku uszkodzonej bielizny pościelowej likwidacja uszkodzenia e) dezynfekowanie termiczno -chemiczne, f) składanie, segregowanie, pakowanie w worki foliowe z opisaniem ich zawartości, Pod pojęciem "bielizna szpitalna" należy rozumieć: bieliznę ogólno - szpitalną: a) obrusy, ręczniki, ścierki, pidżamy b) bieliznę pacjentów c) odzież ochronną personelu medycznego Pod pojęciem "bielizna pościelowa" należy rozumieć: bieliznę szpitalną: a)Poszwy, poszewki, b)Prześcieradła, podkłady Pozostały asortyment szpitalny 1) Koce 2) Kołdry, 3) Poduszki 4) Materace i pokrowce, Lp. Rodzaj asortymentu Szacunkowa ilość kg/szt. 1 Bielizna szpitalna (kg) 11000 2 Bielizna pościelowa (kg) 16500 3 Koce (szt.) 500 4 Kołdry (szt.) 700 5 Poduszki (szt.) 800 6 Materace i pokrowce (szt.) 30 1)Wykonawca zobowiązany jest do odbioru bielizny brudnej i dostawy bielizny czystej codziennie z wyjątkiem niedziel i świąt, własnym transportem ( na swój koszt) z siedziby Zamawiającego do siedziby Zamawiającego przy ul. Kościuszki 33. 2)W sytuacjach wyjątkowych Zamawiający może zlecić usługi pralnicze w dni świąteczne po wcześniejszym 7 - dniowym powiadomieniu Wykonawcy. 3)Odbiór bielizny brudnej odbywał się będzie w punkcie zbiorczym wyznaczonym przez Zamawiającego w godzinach 7°° - 10°° w obecności przedstawicieli Stron umowy. 4)Wykonawca zobowiązany będzie do ewidencjonowania odbieranej do prania brudnej bielizny według asortymentu ilościowego i jakościowego. 5)Odbiór bielizny czystej i suchej odbywać się będzie na podstawie ilościowego i jakościowego kwitu odbioru. 6)Wykonawca zapewni w swoim zakresie odpowiednie druki ewidencyjne przewidziane do wykonania przedmiotu zamówienia. 7)Wykonawca zapewni wyniki badań mikrobiologicznych (wykluczających obecność grzybów i bakterii) wykonanych w stacji Sanepidu lub akredytowanym laboratorium, potwierdzających czystość mikrobiologiczną pościeli z rozróżnieniem badanego asortymentu np. badanie z fartucha, poszwy szpitalnej, z prześcieradła - po jednym badaniu dla każdego z asortymentów z ostatnich 3 miesięcy. 8)Wykonawca zapewni dokumenty potwierdzające dopuszczenie środków dezynfekcyjnych, przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia, do obrotu na terenie naszego kraju lub Unii Europejskiej, tj. wpis do rejestru wyrobów medycznych i produktów biobójczych lub inny tożsamy dokument oraz deklaracja CE. 9)Wykonawca zapewni dokumenty potwierdzające skuteczność działania środków dezynfekcyjnych w zakresie B,V,F,Tbc, spory m.in. clostridium difficile). 10)Wykonawca zapewni oświadczenie o posiadaniu kart charakterystyki preparatu niebezpiecznego - środków przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia będących preparatami niebezpiecznymi, z zaznaczeniem nazw tych środków. 11)Wykonawca zapewni czystość bielizny, dbałość o jej stan, przygotowanie do transportu, oraz ponosi pełną odpowiedzialność, za jakość środków chemicznych (piorących i dezynfekcyjnych). 12)Wykonawca zobowiązuje się do stosowania techniki prania zalecanej przez nadzór sanitarno-epidemiologiczny w odniesieniu do poszczególnych oddziałów szpitalnych. 13)Wszystkie środki stosowane przez Wykonawcę mają posiadać stosowne atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczające do używania w placówkach służby zdrowia. 14)Stosowane procedury muszą eliminować występowanie ogniw lub źródeł zakażeń, zapobiegać powstawaniu zakażeń wewnątrzszpitalnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 98300000-6


Dodatkowe kody CPV: 98311000-6, 98310000-9, 98315000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 78833.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WROTOM Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ciepłownicza 23
Kod pocztowy: 31-574
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 87020.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 87020.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 142046.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie PRZETARG NIEOGRANICZONY na podstawie art. 39-46 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawowy tryb udzielania zamówień publicznych

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.