eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobra › KREDYT DŁUGOTERMINOWY NA SFINANSOWANIE ZOBOWIĄZAŃ PLANOWANYCH W ROZCHODACH Z TYTUŁU KREDYTÓW ZACIĄGNIĘTYCH W LATACH POPRZEDNICH W KWOCIE 1 683 819,25 PLN

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-20

Ogłoszenie nr 510232568-N-2020 z dnia 20-11-2020 r.

Wójt Gminy Dobra: KREDYT DŁUGOTERMINOWY NA SFINANSOWANIE ZOBOWIĄZAŃ PLANOWANYCH W ROZCHODACH Z TYTUŁU KREDYTÓW ZACIĄGNIĘTYCH W LATACH POPRZEDNICH W KWOCIE 1 683 819,25 PLN

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 599354-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wójt Gminy Dobra, Krajowy numer identyfikacyjny 49189218500000, ul. Dobra 233, 34-642 Dobra, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 183 330 020, e-mail sekretariat@gminadobra.pl, faks 18 3330020 wew. 200.
Adres strony internetowej (url): www.gminadobra.pl, http://bip.malopolska.pl/ugdobra

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

KREDYT DŁUGOTERMINOWY NA SFINANSOWANIE ZOBOWIĄZAŃ PLANOWANYCH W ROZCHODACH Z TYTUŁU KREDYTÓW ZACIĄGNIĘTYCH W LATACH POPRZEDNICH W KWOCIE 1 683 819,25 PLN

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UG.ZZ.271.40.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości: 1 683 819,25 PLN na sfinansowanie zobowiązań planowanych w rozchodach z tytułu kredytów zaciągniętych w latach poprzednich, w walucie polskiej. Kredyt długoterminowy zaciąga się na podstawie Uchwały budżetowej Gminy Dobra na rok 2020 Nr XIV/110/19 Rady Gminy Dobra z dnia 30.12.2019 r. Założenia do kredytu: Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudzień 2030 r. Termin spłaty pierwszej raty kredytu: 30 czerwca 2021 r. Przelew środków pieniężnych w dwóch transzach, do 30.11.2020 r. I transza w wysokości 1 000 000,00 PLN, II transza do 29.12.2020 r. w wysokości do 683 819,25 PLN na rachunek bankowy. Druga transza kredytu nie musi być wykorzystana w całości, z tego tytułu Zamawiający nie ponosi żadnych opłat. Do wyliczenia ceny w ofercie przyjmuje się, że kredyt będzie uruchomiony w jednej transzy w dniu 11.11.2020 r.Oprocentowanie kredytu wyrażone będzie jako stawka WIBOR 1M i marży Banku, przy czym stawka WIBOR 1M na każdy okres odsetkowy ustalana będzie na podstawie średniej arytmetycznej stawek WIBOR 1M obowiązujących w okresie od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca, poprzedzającego dany okres odsetkowy. Marża Banku będzie wielkością stałą wyrażoną w punktach procentowych i będzie obowiązywała przez cały okres kredytowania. Do kalkulacji wysokości odsetek należy przyjąć stawkę WIBOR 1M z dnia 13 października 2020 r.: 0,20 %. Odsetki od kredytu naliczane w okresach miesięcznych i będą spłacane do 15-tego każdego następnego miesiąca. Kredytobiorca dokona spłaty kredytu w 20 półrocznych ratach. Terminy spłaty rat kapitałowych należy przyjąć w ostatni dzień miesiąca kończącego 6 miesięcy i 12 miesięcy w roku kalendarzowym w latach 2021 - 2030. Rocznie 2 raty po 84 190,96 zł; Natomiast w 2021 roku 2 raty, pierwsza w wysokości 84 191,01 zł i druga rata w wysokości 84 190,96 zł. Więcej informacji na temat kredytu dostępne w SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 181515.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Limanowej
Email wykonawcy: dobra@bs.limanowa.pl
Adres pocztowy: Rynek 7
Kod pocztowy: 34-600
Miejscowość: Limanowa
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 108890.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 108890.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 108890.08
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.