Ogłoszenie z dnia 2025-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00147142/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów leczniczych dla Schroniska dla zwierząt przy ul. Kobylepole 51 w Poznaniu w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Usługi Komunalne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632056617
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 43a
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-521
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uslugikomunalne.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uslugikomunalne.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e332de46-34a2-40c3-aba1-4b4558e13d0a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów leczniczych dla Schroniska dla zwierząt przy ul. Kobylepole 51 w Poznaniu w roku 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e332de46-34a2-40c3-aba1-4b4558e13d0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00235617
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00141400/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa produktów leczniczych: leków, sprzętu i środków dezynfekcyjnych dla Schroniska na zwierząt przy ul. Kobylepole 51 w Poznaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00147142
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UK.D.340-1/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 325000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i preparatów weterynaryjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33651690-1 - Szczepionki dla medycyny weterynaryjnej
4.5.5.) Wartość części: 175925,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych i sprzętu zabiegowego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 148148,15 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 925,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił ww. postępowanie w części 1 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, ze względu na to, iż cena jedynej złożonej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota brutto przeznaczona na realizację zamówienia to 190 000,00 PLN, podczas gdy cena jedynej złożonej oferty wynosi 740 923,36 PLN.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił ww. postępowanie w części 2 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, ze względu na to, iż cena jedynej złożonej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota brutto przeznaczona na realizację zamówienia to 160 000,00 PLN, podczas gdy cena jedynej złożonej oferty wynosi 293 828,96 PLN.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił ww. postępowanie w części 3 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, ze względu na to, iż cena jedynej złożonej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota brutto przeznaczona na realizację zamówienia to 1 000,00 PLN, podczas gdy cena jedynej złożonej oferty wynosi 1 604,12 PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa chromatografu gazowego na potrzeby WSSE w Poznaniu
- Zaprojektowanie i wykonanie nowego systemu zawiesi (podpór) kanałów wentylacyjnych w oraz wymiana wieszaków sufitu podwieszanego na nowe w części sportowej Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu.
- Usługa kompleksowego sprzątania siedziby Polskiego Teatru Tańca
- Dostawa odczynników chemicznych
- Remont pomieszczeń archiwum w budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile
- Świadczenie usług gastronomicznych dla osób zatrzymanych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów leczniczych do infuzji i preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Sterylizatornii.
- Dostawa leku Nilotinib
- Dostawa staplerów chirurgicznych, oprzyrządowania do elektrokoagulacji, akcesoria do diatermii oraz sprzętu medycznego 1 x użytku
- (DFP.271.94.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
- Dostawa leków (II)
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.