eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SubkowyPrzewóz dzieci uczęszczających do placówek oświatowych w gminie Subkowy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-06

Ogłoszenie nr 510220768-N-2020 z dnia 06-11-2020 r.

Gmina Subkowy: Przewóz dzieci uczęszczających do placówek oświatowych w gminie Subkowy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 590947-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Subkowy, Krajowy numer identyfikacyjny 19167535600000, ul. ul. Józefa Wybickiego 19 a, 83-120 Subkowy, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 585 368 530, e-mail urzad@subkowy.pl, faks 585 368 530.
Adres strony internetowej (url): bip.subkowy.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przewóz dzieci uczęszczających do placówek oświatowych w gminie Subkowy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RK.ZP.271.10.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Rozdział 1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozu dzieci z terenu Gminy Subkowy do szkół i oddziałów przedszkoli wraz z opieką w okresie od 1 listopada 2020 r. do 30 czerwca 2022 r. Zakres zamówienia obejmuje: przewóz dzieci na trasach wg harmonogramu stanowiącego załącznik nr 11. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmian do harmonogramu po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy. Część I Przewóz dzieci do szkół 1) Przewozem zostaną objęte dzieci uczęszczające do: o Szkoły Podstawowej w Subkowach - 223, o Zespołu Kształcenia Podstawowego i Przedszkolnego w Małej Słońcy - (93+14) 107. Uwaga! W ramach usługi Wykonawca dokona odwozu dzieci uczęszczających do szkół podstawowych przywożonych kursem porannym (w ramach usługi opisanej w Części II) z m. Rybaki, Mała Słońca i Gorzędziej. Zestawienie ilościowe stanowi Załącznik nr 9. Szacunkowa ilość przejechanych w tygodniu kilometrów wynosi ok. 2300. 2) Należność za świadczoną usługę Zamawiający będzie realizował poprzez sukcesywny zakup biletów miesięcznych z uwzględnieniem przysługujących tym uczniom ulg ustawowych w przewozach transportem publicznym - art. 5 i 8a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. z 2018 r. poz. 295). Dowożeniem objęte będą dzieci realizujące obowiązek szkolny. 3) Realizacja usługi nie wyłącza prawa Wykonawcy do świadczenia usług transportowych wobec innych osób na podstawie stosownych zezwoleń uzyskanych zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019, poz. 2475 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pierwszeństwa przejazdu na danej trasie dzieciom uczęszczającym do szkoły lub oddziału przedszkolnego oraz zapewnić ilość wolnych miejsc siedzących koniecznych dla bezpiecznego i terminowego przewozu dzieci do szkół podczas wykonywania powierzonego zadania 4) Ilość dzieci przewożonych na poszczególnych trasach przedstawiono w Załączniku nr 10. 5) Zamawiający w sytuacjach wyjątkowych dopuszcza możliwość odstępstwa od ustalonego harmonogramu dowozów szkolnych i wykonywanie usługi, jako przewóz okazjonalny, w przypadku: o odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, o rekolekcji, o ferii zimowych, o wakacji o zmiany organizacji pracy szkoły, o czasowej zmiany organizacji ruchu, o niekorzystnych warunków atmosferycznych, o innych wydarzeń, które mogą skrócić lub wydłużyć zajęcia lekcyjne. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach, najpóźniej 3 dni przed ich zaistnieniem. 6) Zamawiający w przypadku ogłoszenia stanu np. epidemicznego lub stanu epidemii, który będzie skutkował przerwą w nauczaniu stacjonarnym placówkach oświatowych, nie będzie realizował zakupu biletów miesięcznych. Dodatkowe informacje do opisu przedmiotu zamówienia dla Części I: 1) Wykonawca na każdy miesiąc w roku szkolnym w terminie do dnia 26 miesiąca poprzedzającego wyda bilety dla uczniów uprawnionych do przejazdu, wg wykazu sporządzonego przez Zamawiającego. Zamawiający przekaże wykaz najpóźniej na 10 dni przed rozpoczęciem każdego miesiąca. 2) Ilość zakupionych biletów miesięcznych może ulegać zmianie, w granicach +/-5%. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca zapewni ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. 3) Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym, na podstawie zestawienia faktycznie zakupionych biletów miesięcznych. 4) Wykonawca w przewozach szkolnych zabezpiecza na swój koszt opiekunów (3 osoby dla części I), przy czym opieka nie może być sprawowana przez kierowców, prowadzących pojazdy. 5) Wykonawca będzie dysponował ilością kierowców odpowiednią do realizacji zamówienia (co najmniej 4 kierowców dla Części I, w tym jeden rezerwowy). Kierowcy zobowiązani będą do posiadania ważnych stosownych uprawnień, tj. prawo jazdy kategorii D, świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenia o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby. 6) Wykonawca do przewozu uczniów do szkół będzie dysponował minimum 4 autobusami (w tym jeden dzierżawiony i jeden rezerwowy) z liczbą miejsc zapewniającą przewóz wszystkich uczniów. 7) Autobusy niezależnie od wymogów określonych przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.), ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2475 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów, oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.) będą posiadać: a) drzwi zdalnie sterowane z miejsca kierowcy, b) drzwi automatycznie blokowane, c) poręcze przy drzwiach ułatwiające wsiadanie, d) podłogę antypoślizgową, e) oznaczone wyjścia awaryjne z wybijakami szyb, f) monitoring wizyjny we wnętrzu pojazdu, i) wszystkie niezbędne wymagane przepisami homologacje i dopuszczenia do ruchu i przewozu osób, ważne polisy OC, NW i badania techniczne. 8) Wykonawca będzie świadczył usługę w oparciu o linie otwarte z pierwszeństwem przejazdu dla dzieci. 9) Wykonawca w ramach posiadanych zezwoleń na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym w miarę możliwości umożliwi korzystanie innym podróżnym z przewozów za wykupieniem biletów przejazdu. 10) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca wydzierżawi autobus (gimbus o nr rej. GTC GX98, stanowiący własność Gminy. Autobus będzie wykorzystywany do dowozu dzieci do szkół na terenie gminy. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie mogą zapoznać się ze stanem technicznym autobusu. Dane dotyczące autobusu Zamawiającego: marka CACCIAMALI, typ 100E21-TEMA, nr rej. GTC GX98 - rok produkcji 2005, liczba miejsc: 37+3+1. Wykonawca zobowiązuje się do: a) użytkowania przedmiotu dzierżawy zgodnie z przeznaczeniem, b) wykonywania na własny koszt wszystkich napraw i konserwacji bez możliwości ubiegania się o zwrot poniesionych nakładów od Zamawiającego, c) zapewnienia odpowiedniego ogumienia oraz dokonywania jego wymiany, d) zakupu paliwa, e) ponoszenia kosztów badań technicznych, f) zainstalowania monitoringu wizyjnego we wnętrzu pojazdu, g) nieudostępniania ani podnajmowania osobom trzecim przedmiotu dzierżawy, h) w sytuacji wystąpienia awarii skutkującej naprawą generalną lub sytuacji, gdy stan techniczny pojazdu będzie uniemożliwiał świadczenie usługi - Wykonawca będzie uprawniony do realizacji przewozów innym pojazdem, a umowa dzierżawy może ulec rozwiązaniu lub zawieszeniu na czas remontu. Część II Przewóz dzieci do szkół i przedszkoli 1) Przewozem zostanie objętych a) 26 dzieci do placówek prowadzących oddział przedszkolny, w tym do: o budynku szkoły przy ul. Józefa Wybickiego 19b w Subkowach - 18; o budynku przedszkola przy ul. gen. Wł. Sikorskiego w Subkowach - 8. b) 7 dzieci do szkoły podstawowej w Subkowach: o 6 dzieci do budynku szkoły przy ul. Józefa Wybickiego 19b; o 1 dziecko do szkoły podstawowej przy ul. Zamkowej 2. Uwaga! Przewóz dzieci do szkoły podstawowej odbywać się będzie jednym kursem w godzinach rannych. Zestawienie ilości dzieci objętych przewozem do poszczególnych miejscowości zawarto w Załączniku nr 9. Szacunkowa ilość przejechanych w tygodniu kilometrów wynosi ok. 610. 2) Wykonawca będzie świadczył usługi transportowe w zakresie przewozu dzieci do placówek zgodnie z ilością dzieci ujętą w Załączniku nr 10. 3) Zamawiający w sytuacjach wyjątkowych dopuszcza możliwość odstępstwa od ustalonego harmonogramu przewozu i wykonywanie usługi, jako przewóz okazjonalny, w przypadku: o odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, o rekolekcji, o ferii zimowych, o zmiany organizacji pracy szkoły, o czasowej zmiany organizacji ruchu, o niekorzystnych warunków atmosferycznych, o innych wydarzeń, które mogą skrócić lub wydłużyć zajęcia lekcyjne. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach, najpóźniej 3 dni przed ich zaistnieniem. 4) Zamawiający w przypadku ogłoszenia stanu np. epidemicznego lub stanu epidemii, który będzie skutkował przerwą w nauczaniu stacjonarnym placówkach oświatowych oraz wychowaniem przedszkolnym, nie będzie realizował zakupu biletów miesięcznych. Trasy przejazdów i ilość dzieci na poszczególnych trasach przedstawione zostały w Załączniku nr 10.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Przewóz dzieci do szkół

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 432276.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PTO LIPNICKI SP. Z O.O. SP.K.
Email wykonawcy: kadry@lipnicki.pl
Adres pocztowy: ul. Żeromskiego 43, 14-300 Morąg
Kod pocztowy: 14-300
Miejscowość: Morąg
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 79.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 79.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 89.68
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Podano cenę jednego biletu.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Przewóz dzieci do szkół i przedszkoli

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 89416.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.U.H. SARKOWICZ Leszek Sarkowicz
Email wykonawcy: leszek-sarkowicz@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Akacjowa 6, 83-120 Subkowy
Kod pocztowy: 83-120
Miejscowość: Subkowy
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 145.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 145.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 284.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Podano cenę jednego biletu.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.