eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby "Kutnowskiego Szpitala Samorządowego" sp. z o.o. w Kutnie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-16

Ogłoszenie nr 510220275-N-2019 z dnia 16-10-2019 r.

Powiat Kutnowski: Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby "Kutnowskiego Szpitala Samorządowego" sp. z o.o. w Kutnie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 594677-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540194118-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Kutnowski, Krajowy numer identyfikacyjny 61101614600000, ul. Kościuszki 16, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 24 3554780, e-mail zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu, faks 24 3554784.
Adres strony internetowej (url): https://bip.powiatkutno.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby "Kutnowskiego Szpitala Samorządowego" sp. z o.o. w Kutnie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.16.2019.BM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego na potrzeby "Kutnowskiego Szpitala Samorządowego" sp. z o.o. w Kutnie, tj: a) aparatu do znieczulania ogólnego - 1 szt., b) kardiomonitora - 1 szt. 2. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany i wyprodukowany w 2019 roku. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, b) Projekt umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 4. Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy sprzętu do siedziby przyszłego Użytkownika sprzętu tj. "Kutnowski Szpital Samorządowy" sp. z o.o. w Kutnie (ul. Kościuszki 52, 99-300 Kutno) - zwanego dalej Użytkownikiem, w miejsce wskazane przez Użytkownika. 5. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do montażu i uruchomienia urządzeń u Użytkownika a także przeszkolenie personelu (medycznego i technicznego) Użytkownika w zakresie obsługi i eksploatacji dostarczanych urządzeń. 6. Dostarczany przez Wykonawcę sprzęt medyczny objęty przedmiotem zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i do użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2019 roku poz. 175 z późn. zm.). 7. Zamawiający wymaga udzielenia na dostarczane urządzenia (tj. aparat do znieczulania ogólnego oraz kardiomonitor) gwarancji na okres minimum 24 miesiące od daty odbioru urządzeń przez Zamawiającego z udziałem Użytkownika, potwierdzonego protokołem odbioru. Ostateczny okres gwarancji wynikał będzie ze złożonej oferty. Ponadto Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres minimum 6 miesięcy na akcesoria dostarczane wraz z urządzeniami (z wyłączeniem uszkodzeń mechanicznych) oraz zagwarantowania przez Wykonawcę dostępności oryginalnych części zamiennych przez minimum 10 lat od daty odbioru urządzeń. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia . 9. Ilekroć w dokumentacji postępowania jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia oraz odniesienia do norm to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający podkreśla, iż zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załącznikami spoczywa na składającym ofertę. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w OPZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33172100-7


Dodatkowe kody CPV: 33195100-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych - Tak: Numer ogłoszenia: 540197052-N-2019 Numer ogłoszenia: 540198593-N-2019

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 227745.37
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PROMED S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Działkowa 56
Kod pocztowy: 02-234
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 244080.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 244080.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 244080.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.