To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-30
Ogłoszenie nr 510215319-N-2020 z dnia 30-10-2020 r.
Bank Gospodarstwa Krajowego: Wykonanie stoiska promocyjnego na potrzeby reklamowe Banku Gospodarstwa Krajowego wraz z obsługą technicznologistyczną oraz przechowywaniem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 549379-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540103301-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Bank Gospodarstwa Krajowego, Krajowy numer identyfikacyjny 000017319,
ul. Al. Jerozolimskie
7,
00-955
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48 22 599 80 48, e-mail
sekretariatDZZK@bgk.pl, Magdalena.Sawicka@bgk.pl, faks
+48 22 596 59 05.
Adres strony internetowej (url): www.bgk.pl www.bgk.eb2b.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie stoiska promocyjnego na potrzeby reklamowe Banku Gospodarstwa Krajowego wraz z obsługą technicznologistyczną oraz przechowywaniem
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZZK//6/DKM/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamawiający podzielił przedmiotem na zakres podstawowy zamówienia oraz na zakres objęty prawem opcji: 1.2 Zamówienie podstawowe: 1) wykonanie Projektu graficznego Stoiska promocyjnego (dalej "Stoiska") zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 4 OPZ, w terminie do 15 dni od podpisania Umowy; 2) wykonanie Stoiska na podstawie Projektu graficznego wymienionego w ppkt 1), 3) przechowywanie i świadczenie serwisu Stoiska w okresie od dnia zawarcia Umowy do dnia, w którym nastąpi wyczerpanie środków przewidzianych na realizację Umowy podstawowej, na warunkach określonych w pkt 7 OPZ,4) przechowywanie i świadczenie serwisu dwóch pneumatycznych balonów reklamowych (4 metry wysokości każdy) będących własnością Zamawiającego w okresie od dnia zawarcia Umowy do dnia, w którym nastąpi uruchomienie opcji, na warunkach określonych w pkt 8 OPZ, 5) obsługa logistyczna Stoiska oraz pneumatycznych balonów reklamowych w okresie od dnia zawarcia Umowy do dnia, w którym nastąpi uruchomienie opcji, na warunkach określonych w pkt 9 OPZ, 6) przekazanie Stoiska Zamawiającemu w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z prawa opcji, na warunkach określonych w pkt 10 ust.2 OPZ, 7) zwrot pneumatycznych balonów reklamowych Zamawiającemu w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z prawa opcji, na warunkach określonych w pkt 10 ust.2 OPZ. 1.3 Zamówienie objęte prawem opcji: 1) przechowywanie i świadczenie serwisu Stoiska w okresie od dnia, w którym nastąpiło uruchomienie opcji do dnia zakończenia Umowy, na warunkach określonych w pkt 7 OPZ, 2) przechowywanie i świadczenie serwisu dwóch pneumatycznych balonów reklamowych będących własnością Zamawiającego, w okresie od dnia, w którym nastąpiło uruchomienie opcji, do dnia zakończenia Umowy, na warunkach określonych w pkt 8 OPZ, 3) obsługa logistyczna Stoiska oraz pneumatycznych balonów reklamowych w okresie od dnia, w którym nastąpiło uruchomienie opcji do dnia zakończenia Umowy, na warunkach określonych w pkt 9 OPZ, 4) utylizacja Stoiska lub jego przekazanie Zamawiającemu, na warunkach określonych w pkt 10 OPZ, 5) utylizacja pneumatycznych balonów reklamowych lub ich zwrot Zamawiającemu, na warunkach określonych w pkt 10 OPZ. Zamawiający informuje, że prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach niniejszego zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji, w całości lub w części, jest zastrzeżone do wyłącznej decyzji Zamawiającego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w całości lub części Wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie, ani jakiekolwiek roszczenie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79956000-0
Dodatkowe kody CPV: 71327000-6, 63122000-0, 79810000-5, 39154000-6, 79950000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
292600.00
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Sun&More Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
380000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zamawiający poinformował, iż łączne maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji Umowy (zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji) nie przekroczy kwoty: 380.000,00 zł brutto (słowienie: trzysta osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto 00/100 gr), łącznie z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do Projektu, wraz z przeniesieniem własności nośników, na których Projekt został utrwalony, zgodnie z wymaganiami OPZ stanowiącym załącznik nr 1 do Umowy. Wykonawcy otrzymywali punkty za poszczególne podkryteria w kryterium Cena. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KONKURSÓW PRZEDMIOTOWYCH DLA UCZNIÓW KLAS IV-VIII SZKÓŁ PODSTAWOWYCH WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- Usługa przeprowadzenia diagnozy w zakresie umiejętności i kompetencji społecznych, czyli 2-krotnego przeprowadzenia testu psychometrycznego i .......dla 45 osób - lokalizacja m.st Warszawy
- Organizacja konkursu Cyberbezpieczeństwa, w podziale na 2 części
- Dostawa wraz z montażem rolet materiałowych do kwater internatowych stanowiących zasób Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu.
- Świadczenie usługi serwisu oprogramowania DLP Safetica Enterprise służącego do ochrony przed wyciekami informacji oraz udzielenie nowych licencji oprogramowania
- Remont lokali mieszkalnych i kwater - 6 części
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI WYDAWNICZE NA POTRZEBY SĄDU NAJWYŻSZEGO
- Realizacja (dostawa i montaż) wystawy czasowej "Muzyka światła. Witraże. Od artefaktu do metafizyki".
- Akcja Szarych Szeregów - baza oferty kulturalno-turystycznej Gminy Czarnocin. Wykonanie projektu wielobranżowego i robót budowlano-instalacyjnych w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Usługa kompleksowej organizacji i przeprowadzenia dwudniowego festiwalu "Horyzonty Nauki"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kolejnej edycji jednodniowego Forum Gospodarczego- Przekraczając granice możliwości.
- Usługi kopiowania i drukowania materiałów na potrzeby bieżącej działalności Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego
więcej: Sprzęt wystawowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.