eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawy paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i usług mycia samochodów



Ogłoszenie z dnia 2025-06-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i usług mycia samochodów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

1.3.) Oddział zamawiającego: PFRON

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012059538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 13

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-828

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@pfron.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pfron.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1092782

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowy fundusz celowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i usług mycia samochodów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c3c80ba-7ba7-4702-b958-def4f304f01c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00293705

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00107075/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dostawy paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i usług mycia samochodów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186259

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/04/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 597129,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są bezgotówkowe, sukcesywne zakupy paliw - oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej (Pb) oraz płynów eksploatacyjnych (np. płyn do spryskiwaczy, płyn do chłodnic, płyn hamulcowy), akcesoriów samochodowych i mycia pojazdów będących w dyspozycji Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Parametry paliwa muszą spełniać wymagania zawarte w: Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2024 r. poz. 1018), Polskich Normach tj. PN-EN ISO 4259-1:2018-01, PN-EN 590:2022-08; PN-EN 228+A1:2017-06. Przedmiot zamówienia musi być zgodny ze świadectwem jakości wystawionym przez producenta paliw.
2. Szacowane zużycie paliwa w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi: 99 000 litrów paliwa w tym: 49 000 litrów oleju napędowego (ON) i 50 000 litrów benzyny bezołowiowej (Pb). Szacunkowa liczba litrów paliwa oznacza ilość, jaką Zamawiający spodziewa się zakupić w trakcie realizacji umowy. Rzeczywista ilość pobranego paliwa uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
3. Określona przez Zamawiającego ilość paliwa obejmuje tankowanie do pojazdów.
4. Oszacowana przez Zamawiającego ilość paliwa nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu niezrealizowania maksymalnej wartości umowy lub zakupu mniejszej ilości paliwa w okresie obowiązywania umowy. Zgodnie z art. 433 pkt 4 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna wielkość świadczenia Wykonawcy wynosi 19 600 litrów oleju napędowego (ON) i 20 000 litrów benzyny bezołowiowej (Pb)"
5. Paliwo będzie tankowane na stacjach paliw Wykonawcy w ilościach detalicznych i i rozliczane bezgotówkowo na podstawie kart paliwowych przypisanych do konkretnych pojazdów lub kart paliwowych na okaziciela. Wykonawca zapewni przez cały okres realizacji umowy, możliwość całodobowego (24 godziny na dobę, 7 dni w w tygodniu, 365 dni w roku) bezgotówkowego dokonywania zakupów paliwa tj. oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej (Pb) oraz zakupów doraźnych na wszystkich stacjach paliw Wykonawcy znajdujących się na terytorium Polski, w tym:
5.1. co najmniej 4 stacji na terenie każdego województwa,
5.2. co najmniej 20 stacji z automatyczną myjnią samochodową na terytorium Polski.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

30163100-0 - Karty na zakup paliwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 734469,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 734469,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 734469,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Circle K Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7790001083

7.3.3) Ulica: Puławskiej nr 86

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-603

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 734469,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.