Ogłoszenie z dnia 2025-06-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Realizacja (dostawa i montaż) wystawy czasowej „Muzyka światła. Witraże. Od artefaktu do metafizyki”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Ludowych Instrumentów Muzyczych w Szydłowcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142697100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kąpielowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Szydłowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@muzeuminstrumentow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://muzeuminstrumentow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja (dostawa i montaż) wystawy czasowej „Muzyka światła. Witraże. Od artefaktu do metafizyki”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ddeca8e-2ea5-4945-a07d-c4662a28f9eb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00288069
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00213412/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wykonanie wystawy czasowej "Muzyka światła. Witraże. Od artefaktu do metafizyki"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9ddeca8e-2ea5-4945-a07d-c4662a28f9eb3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami za pośrednictwem platformy e-zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w SWZ oraz na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest , Dyrektor Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu Pani Aneta Oborny, zwana dalej: „Administratorem”. Możecie Państwo skontaktować się z Administratorem pisząc na adres wskazany powyżej lub mailowo: iod@czi24.pl
Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w związku z: obwiązującą ustawą Prawo zamówień publicznych, rozporządzeniami wykonawczymi do tejże ustawy oraz obowiązującymi przepisami archiwalnymi. Dane pozyskane w związku z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom (zwracającym się do nas
w trybie dostępu do informacji publicznej) gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne – z wyłączeniem szczególnych przypadków określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. Pozostałe informacje w SWZ postępowania.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W związku z postępowaniem Wykonawcom nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. (pozostałe informacje w SWZ dla postępowania)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: A.26.3.2025.MŚ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż pierwszego wyposażenia wystawy
w ramach zadania pn. Muzyka światła. Witraże. Od artefaktu do metafizyki. Wystawa zostanie
ulokowana w Sali Wystaw Czasowych Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych
w Szydłowcu, która mieści się w Zamku Szydłowieckich i Radziwiłłów przy ul. Sowińskiego. Sala ma powierzchnię ok. 115 m².
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
- dostawę i montaż konstrukcji kratownicy do zamontowania witraży,
- dostawę i montaż 58 wielkoformatowych kopii witraży w postaci lightboksów,
- dostawę i montaż materiałów do wypełnienia pustych przestrzeni między kopiami witraży oraz maskownic,
- dostawę i montaż rolet typu blackout 100%, do wyciemnienie sali ekspozycyjnej,
- dostawę i montaż gabloty dedykowanej dwóm oryginalnym kwaterom witrażowym,
- dostawę i montaż dwóch paneli wraz z aplikacją multimedialną zawierającą dodatkowe informacje na temat witraży,
- dostawę i montaż głośników oraz wzmacniacza wraz z produkcją treści dźwiękowych tła muzycznego,,
- dostawę i montaż pozostałych elementów aranżacji wystawy,
- prace wykończeniowe.
Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z projektem wykonawczym, opisem wystawy
które stanowią Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) - Załącznik Nr 2 do niniejszej SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39154000-6 - Sprzęt wystawowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39133000-3 - Zestawy wystawowe
32321200-1 - Urządzenia audiowizualne
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-14
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie jednego kryterium CENA, ponieważ Zamawiający precyzyjnie określił wymagania jakościowe dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W zakresie zdolności technicznej i zawodowej:Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości minimum 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
2. W zakresie zdolności technicznej i zawodowej:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać się doświadczeniem, polegającym na realizacji w okresie ostatnich 3/trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
1) co najmniej dwóch zamówień polegających wykonaniu aranżacji wystawy, o wartości minimum 300 000 zł każde (słownie: trzysta tysięcy złotych) w tym co najmniej jednego takiego zamówienia dotyczącego wystawy muzealnej, w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków.
2) co najmniej dwóch zamówień polegających na wykonaniu treści multimedialnych na potrzeby wystaw muzealnych o wartości minimum 60 000,00 zł każda (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych).
4. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
1) jedną osobą – Koordynatorem projektu, posiadającym doświadczenie w realizacji co najmniej jednego zamówienia– projektu polegającego na wykonaniu wystawy o wartości co najmniej 300 000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) każda, w roli osoby zarządzającej lub kierującej takim projektem,
2) jedną osobą – Koordynatorem ds. systemów multimedialnych, posiadającym doświadczenie w wykonaniu lub koordynowaniu co najmniej dwóch projektów polegających na wykonaniu, montażu oraz uruchomieniu systemów IT i AV wraz z produkcja i uruchomieniem aplikacji multimedialnych na potrzeby ekspozycji muzealnych, o wartości co najmniej 60 000 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) każda, przy czym wskazana wartość dotyczy nie wartości wystawy/ ekspozycji a wartości aplikacji multimedialnych wykonanych na potrzeby ekspozycji.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji przez te same osoby.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego;
c) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego;
d) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji;
e) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp;
(wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ).
5) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ);
6) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda złożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem – dokument wymagany w celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale V ust 2 SWZ.
2) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda złożenia wykazu zamówień wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3/trzech lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, rodzaju, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz, których prace zostały wykonane, potwierdzający spełnienie warunku określonego w Rozdziale V ust. 3 SWZ– wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ, wraz z dowodami określającymi czy zamówienia te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
Uwaga! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw lub usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w ust. 2), dotyczy dostaw lub usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
3) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda złożenia wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzający spełnienie warunku określonego w Rozdziale V ust . 4 SWZ – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
11. Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu od Wykonawców składania przedmiotowych środków dowodowych, chyba, że Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne do opisanych w SOPZ. W takim przypadku Zamawiający wymaga od Wykonawcy proponującego w ofercie rozwiązania równoważne opisywanym w SWZ złożenia wykazu materiałów oraz urządzeń równoważnych i przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ), mając na względzie opisane w rozdziale III pkt. 4 kryteria stosowane w niniejszym postępowaniu w celu oceny równoważności. Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty zawierające informacje niezbędne do wykazania, że zaproponowane przez niego materiały oraz urządzenia są równoważne ze wskazanymi w SOPZ. Brak złożenia wykazu będzie równoznaczny z faktem, że Wykonawca nie proponuje w ofercie rozwiązań równoważnych. Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą. Jeżeli złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zajdą przesłanki unieważnienia postępowania. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących przedmiotowych środków dowodowych.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Do oferty należy załączyć (jeżeli dotyczy) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, które prace wykonają poszczególni Wykonawcy (Załącznik nr 4 do SWZ);2. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga aby co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólną samodzielnie spełniał samodzielnie warunek doświadczenia w wymaganym zakresie. Pozostałe warunki Wykonawcy ci mogą spełniać łącznie. Ta sama zasada odnosi się do innych podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby, na potrzeby spełniania warunków, na które Wykonawca powołuje się w trybie art. 118 ustawy Pzp.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani zawrzeć pisemne porozumienie wszystkich Wykonawców określające zasady ich współpracy. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie Zamawiający zażąda
przedstawienia kopii stosownej umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
4. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji prac, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, Wykonawca może powołać się na takie doświadczenie, które dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio Uczestniczył.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy wskazany został we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-07 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-07 13:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-06
INNE PRZETARGI Z SZYDŁOWCA
- Realizacja (dostawa i montaż) wystawy czasowej "Muzyka światła. Witraże. Od artefaktu do metafizyki".
- Przebudowa drogi gminnej nr 400565W Plac Wolności w Szydłowcu- II etap
- Wykonanie robót budowlano - montażowych w ramach zadania pn. Adaptacja dwóch pomieszczeń do celów wystawienniczych wraz z opracowaniem projektu aranżacji nowej wystawy stałej w Zamku w Szydłowcu
- Zakup karetki dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu
więcej: przetargi w Szydłowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych na potrzeby Działu Administracyjno- Technicznego w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Rędzińskiej 66/68 Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń terapeutycznych (pokój 005) na potrzeby pracowników Domu Pomocy Społecznej przy ul. Rędzińskiej 66/68 Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa wraz z montażem mebli do gabinetu przedmedycznej pomocy doraźnej i pokoju socj. na potrzeby pracowników DPS przy ul. Kaletniczej 8 MCUS we Wrocławiu, z podziałem na trzy części zamówienia
- Realizacja (dostawa i montaż) wystawy czasowej "Muzyka światła. Witraże. Od artefaktu do metafizyki".
- "Nowoczesna czytelnia i biblioteka ZSE - wyposażenie pomieszczeń w meble"
- IR.ZP.271.17.2025 Zakup i montaż wyposażenia do żłobka w miejscowości Florynka, Gmina Grybów, w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
więcej: Urządzenia audiowizualne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.