To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-09
Ogłoszenie nr 510214599-N-2019 z dnia 09-10-2019 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Sukcesywna 36 miesięczna dostawa preparatów odżywiania pozajelitowego, wewnątrzjelitowego dla SPZOZ w Wolsztynie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 592502-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 97077342600000,
ul. ul. Wschowska
3,
64-200
Wolsztyn, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
68 347 73 00, 347 73 63, e-mail
przetargi@spzozwolsztyn.pl, faks
683 842 590.
Adres strony internetowej (url): www.spzozwolsztyn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SPZOZ
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna 36 miesięczna dostawa preparatów odżywiania pozajelitowego, wewnątrzjelitowego dla SPZOZ w Wolsztynie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PN/15/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna 36 miesięczna dostawa preparatów odżywiania pozajelitowego, wewnątrzjelitowego dla SPZOZ w Wolsztynie, nr sprawy PN/15/2019 opisana szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ (Pakiety 1-5) do SIWZ. 2. Klasyfikacja dostaw wg kodów klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - 33692510-5 - preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego, - 33692210-2 - Preparaty odżywiania pozajelitowego, - 33616000-1 - Witaminy, - 33140000-3 - Materiały medyczne. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 niezależnych części/ zadania. Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Zamawiający wymaga jednak, aby składając ofertę Wykonawca uwzględnił wszystkie pozycje asortymentowe w poszczególnych pakietach. Nie dopuszcza się możliwości pominięcia pozycji w pakiecie. Pominięcie pozycji spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust . 1 pkt 2 Pzp. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2, tj. pakietach 1-5 do SIWZ. 5. Tak opisany przedmiot zamówienia w dalszej części SIWZ będzie nazywany preparatami do odżywiania. 6. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie wymagania minimalne opisane w poszczególnych załącznikach do SIWZ. 7. Wymagania dotyczące oferowanych preparatów do odżywiania: a) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane preparaty do odżywiania w dniu dostawy posiadały nie krótszą niż 12 miesięczną datę przydatności do użytku. b) Zamawiający wymaga, aby preparaty do odżywiania, które są zakwalifikowane jako wyrób medyczny spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne z godnie z Ustawą z dnia 20 maja,2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2019.175 t.j.)- zgodność z Dyrektywą: 2007/47/EC. c) W przypadku, gdy oferowane preparaty do odżywiania są produktami zaliczanymi do produktów leczniczych Zamawiający wymaga aby wszystkie zaoferowane produkty posiadały wymagane przepisami ustawy z dnia 06 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 499), właściwe pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie RP wydane przez uprawniony organ. d) Wykonawca zobligowany będzie zapewnić transport i opakowanie preparatów odżywiania w taki sposób, aby spełnić warunki narzucone w tym zakresie przez producenta. e) Całość oferowanych preparatów do odżywiania musi spełniać właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe, wymogi co do opakowania (nadruki w języku polskim, znak CE na opakowaniu) i przechowywania oraz posiadać pozwolenie dopuszczające daną serię do obrotu. f) Zamawiający dla Pakietu nr 1, poz. 4, wymaga zaoferowania na czas trwania umowy 4 szt. pomp na zasadzie udostępnienia. Zasady udostępnienia w/w pomp zostały określone w załączniku nr 9 do niniejszej siwz. g) Zamawiający dla Pakietu nr 1-2 wymaga aby wraz z pierwszą dostawą Wykonawca przedstawił dokumenty/karty produktu potwierdzające skład środka, określenie istotnej przydatności produktu do stosowania w ramach dietetycznego odżywiania pacjentów (w tym niemowląt) pod nadzorem lekarza; określenie wskazań żywieniowych, przeznaczenia produktu, zaleceń; określenie przeznaczenia do wyłącznego lub częściowego żywienia pacjentów, określenie właściwości żywieniowych, cech, rodzaju diety, h) Zamawiający dla Pakietu nr 3 wymaga, aby wraz z pierwszą dostawą Wykonawca przedstawił dokumenty producenta określających możliwość, warunki i limity suplementacji dodatkami, w tym: preparatami fosforanów organicznych lub nieorganicznych, Na+K,Mg,Ca, pierwiastkami śladowymi i witaminami, roztworem alanyloglutaminy wraz z informacjami o stabilności fizykochemicznej mieszaniny w temperaturze 2-8 st.C i temperaturze pokojowej. i) Zamawiający dla Pakietu nr 4 wymaga aby wraz z pierwszą dostawą Wykonawca przedstawił dokumenty producenta określających możliwość, warunki i limity suplementacji dodatkami, w tym: preparatami fosforanów organicznych lub nieorganicznych, Na+K,Mg,Ca, pierwiastkami śladowymi i witaminami, roztworem alanyloglutaminy wraz z informacjami o stabilności fizykochemicznej mieszaniny w temperaturze 2-8 st.C i temperaturze pokojowej. j) Zamawiający dla Pakietu nr 5 wymaga, aby wraz z pierwszą dostawą Wykonawca przedstawił dokumenty producenta określające możliwość, warunki i limity suplementacji poszczególnymi preparatami w pakiecie, wraz z informacjami o stabilności fizykochemicznej mieszaniny w temperaturze 2-8 st. C i temperaturze pokojowej. k) Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków sukcesywnych dostaw zawarto we wzorze umowy, która stanowi integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33692510-5
Dodatkowe kody CPV: 33692210-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1, poz. 1-4 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
43069.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bialmed Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
45252.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2, poz. 1-8 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3316.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bialmed Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3689.95
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 3, poz. 1-5 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
106552.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bialmed Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
117625.82
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet nr 4, poz. 1-6 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8988.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bialmed Sp. z o.o., ,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9723.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet nr 5, poz. 1-7 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
82479.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bialmed Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
94301.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WOLSZTYNA
- Wykonanie czynności piątego poziomu utrzymania lokomotywy parowej Ol49-69 wraz z tendrem 25D49
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w roku 2026
- USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATU WOLSZTYŃSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI
- Zorganizowanie i administrowanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Wolsztyna.
- "Sukcesywna 24 miesięczna dostawa preparatów oraz osprzętu do terapii nerkozastępczych wraz z dzierżawą 2 szt. aparatów przeznaczonego do wykonywania ciągłych terapii nerkozastępczych..."
więcej: przetargi w Wolsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





