eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Augustów"Modernizacja leśniczówek położonych na terenie Nadleśnictwa Augustów"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-04

Ogłoszenie nr 510210515-N-2019 z dnia 04-10-2019 r.

Nadleśnictwo Augustów: "Modernizacja leśniczówek położonych na terenie Nadleśnictwa Augustów"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 593013-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Augustów, Krajowy numer identyfikacyjny 79001121000000, ul. ul. Turystyczna 19, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 876 439 900, e-mail augustow.zp@bialystok.lasy.gov.pl, faks 876 443 576.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_augustow/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Skarb Państwa - PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Modernizacja leśniczówek położonych na terenie Nadleśnictwa Augustów"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

S.270.4.8.2019.ET

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja leśniczówek położonych na terenie Nadleśnictwa Augustów. Przedmiot zamówienia został podzielony na części (dalej: "Pakiet"): Pakiet I -"Modernizacja lokalu mieszkalnego Balinka 16/1 w budynku dwurodzinnym" Pakiet II - "Modernizacja budynku mieszkalnego dwurodzinnego Studzieniczna 16". Lokalizacja: Pakiet I - Balinka 16/1; 16-310 Sztabin; Pakiet II - Studzieniczna 16; 16-300 Augustów. Przedmiar robót dla danego Pakietu stanowi załącznik do SIWZ: Załącznik nr 10 - I - przedmiar robót Balinka - dla Pakietu I; Załącznik nr 11 - I- przedmiar robót Balinka .rds- dla Pakietu I; Załącznik nr 29 - II - przedmiar robót Studzieniczna - dla Pakietu II; Załącznik nr 30 - II- przedmiar robót Studzieniczna .rds- dla Pakietu I. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany minimalny okres gwarancji dla danego Pakietu - 24 miesiące od daty jego odbioru przez Zamawiającego. Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usunięte przez wykonawcę na jego koszt i jego staraniem. Termin gwarancji liczony będzie od daty dokonania odbioru końcowego robót budowlanych. Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez wykonawcę i liczone będą od daty dokonania odbioru końcowego robót.Wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 5C oraz 6C do SIWZ, który jest jednocześnie załącznikiem do umowy.Termin gwarancji liczony będzie od daty dokonania odbioru końcowego robót budowlanych.Wymagania dotyczące robót - wszystkie prace w danym Pakiecie winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zaleceniami Inspektora nadzoru Zamawiającego oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, wytycznymi SIWZ, a także jej pozostałymi załącznikami. Zamawiający wymaga, aby wszystkie materiały i urządzenia użyte do realizacji zamówienia były dopuszczone do stosowania w budownictwie i posiadały oznaczenie co najmniej pierwszego gatunku jakości (I gat.). W ramach wynagrodzenia w danym Pakiecie Wykonawca uwzględni: - w przypadku korzystania z podwykonawców, koordynatorzy robót podwykonawców ponoszą za nich pełną odpowiedzialność, - wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, - doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a w szczególności dróg dojazdowych i parkingów, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, - naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu wykonania prac przed podpisaniem umowy w danym Pakiecie.Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2018.1986 z późn. zm.)Zamawiający wymaga zatrudnienia w danym Pakiecie przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników fizycznych wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia tj. pracowników budowlanych wykonujących roboty ogólnobudowlane jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm). Zamawiający zapewnia dostarczenie energii elektrycznej oraz wody w obrębie modernizowanego budynku i posesji. Wykonawca poniesie koszt zużytej energii elektrycznej podczas realizacji przedmiotowego zamówienia w oparciu o odczyty stanu licznika przed rozpoczęciem i po zakończeniu robót. Rozliczenie zużytej wody zostanie rozliczone na podstawie faktycznie zużytej ilości -różnica ilości metrów sześciennych na początku i po zakończeniu inwestycji (licznik zostanie spisany przez Inwestora w dniu przekazania placu budowy).Istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45260000-7, 45450000-6, 45421141-4, 45410000-4, 45421146-9, 45421131-1, 45431200-9, 45431100-8, 45232460-4, 45442100-8, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Modernizacja lokalu mieszkalnego Balinka 16/1 w budynku dwurodzinnym. - Pakiet I

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. "Prawo zamówień publicznych" (Dz. U. z 2018. Poz.1986) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (...) 4)cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty; (...)."

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: "Modernizacja budynku mieszkalnego dwurodzinnego Studzieniczna 16" - Pakiet II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 159054.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Budownictwo Ogólne - Remonty Krzysztof Karpiński
Email wykonawcy: bud.kar13@wp.pl
Adres pocztowy: ul.Chreptowicza 19/11
Kod pocztowy: 16-300
Miejscowość: Augustów
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 164999.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 164999.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 211187.82
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.