Ogłoszenie z dnia 2025-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00442411/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia hali magazynowej z wydzielonym pomieszczeniem biurowym z podziałem na 4 części w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pucki- Starostwo Powiatowe w Pucku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5871707828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: E. Orzeszkowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.pawlina@starostwo.puck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.starostwo.puck.pl/m,218,strona-glowna.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://starostwo-puck.logintrade.net/zapytania_email,211020,c5ee5947181e5a1f2291b090b9bb0388.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia hali magazynowej z wydzielonym pomieszczeniem biurowym z podziałem na 4 części w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-018a997f-116f-4a52-9bae-0cd93cba0566
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00577580
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041617/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup wyposażenia hali magazynowej z wydzielonym pomieszczeniem biurowym z podziałem na 4 części w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00442411
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.272.2.23.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – zakup i dostawa namiotów pneumatycznych i nagrzewnic olejowych .4.5.3.) Główny kod CPV: 39522530-1 - Namioty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39721300-5 - Ogrzewacze powietrza lub powietrza inne niż elektryczne
39721310-8 - Ogrzewacze powietrza
4.5.5.) Wartość części: 76422,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – zakup i dostawa elektrycznego wózka widłowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 42415110-2 - Wózki widłowe
4.5.5.) Wartość części: 6097,56 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – zakup i dostawa agregatów prądotwórczych, lamp namiotowych , mobilnych sprzętów oświetleniowych.4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31120000-3 - Generatory
31521330-6 - Przenośne lampy elektryczne na akumulatory
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 43252,03 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 – zakup i dostawa przedłużaczy , łóżek polowych, worków parcianych, szpadli, łopat, zestawów narzędzi, pilarek spalinowych, pił spalinowych, plandeki zabezpieczającej, ubrań roboczych, noszy składnych, ochrony indywidualnej, masek z filtropochłaniaczami, zapory przeciwpowodziowej.4.5.3.) Główny kod CPV: 31731000-9 - Artykuły elektrotechniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31224810-3 - Przedłużacze
39522520-8 - Łóżka polowe
39143112-4 - Materace
39522540-4 - Śpiwory
39511100-8 - Koce
18930000-7 - Worki i torby
44511110-9 - Szpadle
44511100-6 - Szpadle i szufle
44512940-3 - Zestawy narzędziowe
43812000-8 - Piły
39522100-8 - Brezenty impregnowane, markizy i zasłony przeciwsłoneczne
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
18130000-9 - Specjalna odzież robocza
18141000-9 - Rękawice robocze
18444110-7 - Hełmy
33192160-1 - Nosze
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
18800000-7 - Obuwie
35814000-3 - Maski przeciwgazowe
44212383-7 - Zapory
4.5.5.) Wartość części: 113008,13 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66958,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111192,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66958,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Betula it Łukasz Brzoza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811806024
7.3.3) Ulica: ul. Brokowo 14
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66958,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-10Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5353,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7011,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5353,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Betula it Łukasz Brzoza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811806024
7.3.3) Ulica: ul. Brokowo 14
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5353,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-10Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65042,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67312,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65042,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Betula it Łukasz Brzoza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811806024
7.3.3) Ulica: ul. Brokowo 14
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65042,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-10Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168118,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216748,50 PLN
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Świadczenie usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg publicznych znajdujących się na terenie Powiatu Puckiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Józefa Dambka w Leśniewie w podziale na 9 części"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Puckiego w 2026 r.
- Sukcesywne dostawy jednorazowych wyrobów medycznych
- Dostawa wraz z wdrożeniem urządzeń oraz systemu wizyjnego
- "PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1509G W ZAKRESIE WYKONANIA CHODNIKA, KANAŁU TECHNOLOGICZNEGO, OŚWIETLENIA I BUDOWY KANALIZACJI DESZCZOWEJ PRZY UL. DŁUGIEJ W STARZYŃSKIM DWORZE."
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa agregatu prądotwórczego oraz zapasowego zbiornika wody pitnej dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Dostawa ubrań specjalnych
- Zakup i dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla GZGK Żyraków
- Zakup i dostawa agregatu prądotwórczego dla Gminy Świerzno
- Dostawa elementów rozbudowy technologii scenicznej dla Kujawsko-Pomorskiego Teatru Muzycznego w Toruniu
- Zakup zestawów środków ochrony osobistej dla prokuratora uczestniczącego w oględzinach i zabezpieczeniu miejsca katastrofy lotniczej
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





