Ogłoszenie z dnia 2025-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00536580/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
- 2025/BZP 00540818/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomp do wody brudnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piekary Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255418
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bytomska 84
1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-940
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@piekary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piekary.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/tender/72515/summary1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomp do wody brudnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e3ef8d1-70e4-4814-aab3-485deb236628
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00577581
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034343/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup i dostawa rękawów przeciwpowodziowych, pomp do wody brudnej, osuszaczy powietrza, nagrzewnic olejowych i elektrycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00536580
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.42.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 65040,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 4 pomp do wody brudnej
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144213-4 - Motopompy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 17 listopada 2025r. ogłoszono postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego z terminem składania ofert na 26 listopada 2025r. o godzinie 9:30. W terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Dostawa nagrzewnic olejowych z rękawem
- Dostawa agregatów prądotwórczych o mocy min. 80 kVA
- Dostawa artykułów spożywczych na I półrocze 2026 roku - Mięso, wędliny oraz drób
- Dostawa artykułów spożywczych na I półrocze 2026 roku - Jaja
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby zachowania ciągłości świadczenia usług medycznych w Samodzielnym Publicznym Wojewódzkim Szpitalu Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Dostawa agregatów prądotwórczych ze stabilizacją napięcia minimum 3kVA
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie baz magazynowych" z podziałem na 7 części
- "Realizacja zadań z zakresu OLiOC na terenie Gminy Czerwin w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026"
- Dostawa wyposażenia i urządzeń przeznaczonych do wykorzystania w celu realizacji zadań w ramach systemu ochrony ludności i obrony cywilnej III.
- Dostawa sprzętu: Powiatowy magazyn zarządzania kryzysowego etap I.
- Zakup wyposażenia w ramach zwiększenia potencjału reagowania w sytuacjach kryzysowych w związku z realizacją Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 i 2026
- Realizacja Programu OLiOC w Gminie Szczecinek
więcej: Motopompy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





