eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Augustów"Dostawa 3 sztuk fotopułapek w ramach projektu "Kompleksowa ochrona żubra w Polsce" - III przetarg.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-18

Ogłoszenie nr 510197269-N-2019 z dnia 18-09-2019 r.

Nadleśnictwo Augustów: "Dostawa 3 sztuk fotopułapek w ramach projektu "Kompleksowa ochrona żubra w Polsce" - III przetarg.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Kompleksowa ochrona żubra w Polsce. Numer projektu: POIS.02.04.00-00-0027/18

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 583316-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Augustów, Krajowy numer identyfikacyjny 79001121000000, ul. ul. Turystyczna 19, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 876 439 900, e-mail augustow.zp@bialystok.lasy.gov.pl, faks 876 443 576.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_augustow/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Skarb Państwa - PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa 3 sztuk fotopułapek w ramach projektu "Kompleksowa ochrona żubra w Polsce" - III przetarg.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

S.270.4.6.2019.ET

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 kompletów profesjonalnych fotopułapek wraz z akcesoriami, zgodnych ze specyfikacją techniczną określoną poniżej, na potrzeby realizacji projektu " Kompleksowa ochrona żubra w Polsce". - Numer projektu: POIS.02.04.00-00-0027/18.Zamówienie obejmuje dostawę: o3 sztuk fotopułapek o następujących parametrach:oświetlacz podczerwieni niewidoczny dla ludzkiego oka,rozdzielczość video minimum 720 p,obudowa ochronna, zapięcie,czujniki ruchu z regulowanym zakresem wykrywania w zakresie min. 20 metrów,szybka aktywacja po wykryciu ruchu,kąt widzenia czujników PIR min. 50 °,zasięg czujnika PIR minimum 20 m,minimum 3 tryby pracy urządzenia (zdjęcia, zdjęcia+film, film), minimum 3 miesiące pracy w trybie czuwania,karta SD o pojemności minimum 32 GB,o3 ładowarki pozwalające na jednoczesne ładowanie kompletu baterii z niezależnymi kanałami ładowania; o3 komplety akumulatorków.Wymagany minimalny okres gwarancji - 24 miesiące.Termin gwarancji liczony będzie od daty dokonania odbioru przedmiotu zamówienia potwierdzonego Protokołem odbioru produktu. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.Oferowane fotopułaki wraz z akcesoriami, o których mowa powyżej muszą być fabrycznie nowe, bez śladów użytkowania, pełnowartościowe, nieprefabrykowane, nieuszkodzone, bez jakichkolwiek wad fabrycznych czy użytkowych. Urządzenia będą wykorzystywane na drzewach w warunkach leśnych.Na czas wysyłki zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć towar przed niekorzystnymi warunkami, które mogłyby wpłynąć na jakość dostarczonych produktów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 32333200-8


Dodatkowe kody CPV: 34971000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4878.05
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TVprzemysłowa.pl Karol Nowak
Email wykonawcy: monika.binias@tvprzemyslowa.pl
Adres pocztowy: ul. Kórnicka 30; 61-141 Poznań
Kod pocztowy: 61-141
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3767.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3767.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3767.49
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.