eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockDostawa, montaż i wdrożenie systemu kolejkowego opartego oinfokiosk z drukarką, 5 wyświetlaczy gabinetowych oraz 1 wyświetlacz zbiorczy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-12

Ogłoszenie nr 510192931-N-2019 z dnia 12-09-2019 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA: Dostawa, montaż i wdrożenie systemu kolejkowego opartego o: infokiosk z drukarką, 5 wyświetlaczy gabinetowych oraz 1 wyświetlacz zbiorczy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
RPMA.02.01.01-14-1953/15 "Elektroniczna platforma usług medycznych Otwarty Otwock" dofinansowanego przez Unię Europejską ze środków EFRR w ramach RPO WM 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 582138-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA, Krajowy numer identyfikacyjny 10158710000000, ul. ul. Bolesława Prusa 42372, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 794 671, e-mail zp@zozmswia.pl, faks 227 794 671.
Adres strony internetowej (url): www.zozmswia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka ochrony zdrowia

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa, montaż i wdrożenie systemu kolejkowego opartego o: infokiosk z drukarką, 5 wyświetlaczy gabinetowych oraz 1 wyświetlacz zbiorczy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP 10-2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i wdrożenie systemu kolejkowego opartego o: infokiosk z drukarką, 5 wyświetlaczy gabinetowych oraz 1 wyświetlacz zbiorczy. Zamówienie w ramach projektu pn. "Elektroniczna platforma usług medycznych Otwarty Otwock". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Cały system objęty gwarancją na min. 36 miesięcy. 1. Dostawa powinna obejmować sprzęt, wymagane oprogramowanie, montaż w tym wykonanie brakującej infrastruktury teletechnicznej, konfigurację, uruchomienie oraz instruktaż dla personelu. 2. Gwarancja powinna obejmować bezpłatną aktualizację oprogramowania, naprawę sprzętu, usuwanie wszelkich awarii w okresie obowiązywania gwarancji. a) Przez "aktualizację oprogramowania" należy rozumieć wszelkie aktualizacje (w tym: patch, update, upgrade), opracowywane w celu: utrzymania oprogramowania w zgodności z przepisami prawa i/lub aktualizacje powstałe w wyniku prowadzonego przez producenta wewnętrznego procesu rozwoju oprogramowania. 3. Gabinety oraz rejestracja znajdują się w jednym budynku w sąsiadujących pomieszczeniach. 4. Wymagane funkcje systemu sterowania ruchem pacjenta: a) integracja z systemem WMS Mediqus Gabos Software Sp. z o.o. (w tym: pobranie informacji o zaplanowanych wizytach, potwierdzenie wizyty, anulowanie wizyty, pobieranie historii wizyt), b) wykonanie samodzielnej rejestracji na urządzeniu (infokiosku), c) sprawdzenie przez pacjenta na urządzeniu (infokiosku) historii wizyt w jednostce, d) sprawdzenie i potwierdzenie na urządzeniu (infokiosku) przybycia do placówki przez pacjenta zapisanego na wizytę w danym dniu, e) informacje o wezwaniu pacjenta wyświetlają się na wyświetlaczach gabinetowych oraz na wyświetlaczu zbiorczym umieszczonym w poczekalni. Prezentacja odbywa się w formie audiowizualnej, f) na wyświetlaczu zbiorczym kolejno wyświetlane są numery przywołania, g) na wyświetlaczach gabinetowych mogą być prezentowane informacje o zajętości (wolne, zajęte), numer aktualnie wezwanego pacjenta (numer jest wyświetlany do końca odbywającej się wizyty), zdjęcie, specjalizacja oraz imię i nazwisko lekarza, numer gabinetu (nazwa gabinetu), prezentacja komunikatów może odbywać się zarówno w trybie graficznym jak i audiowizualnym, h) na wyświetlaczach gabinetowych i/lub na wyświetlaczu zbiorczym możliwość wyświetlania dodatkowych informacji multimedialnych, np. o planowanych akcjach profilaktycznych prowadzonych w placówce, i) urządzenie do systemu kolejkowego (Infokiosk) umożliwia pobranie biletu kolejkowego (po podaniu numeru identyfikującego pacjenta np. indywidualnego nr pacjenta w systemie szpitalnym, nr pesel, numerze karty pacjenta, etc.) oraz uzyskanie informacji o przewidywanym czasie wizyty, j) możliwość wyświetlania na ekranie infokiosku dodatkowych informacji poprzez funkcję wygaszacza ekranu: minimum pliki graficzne (np. jpg). Możliwość konfiguracji parametrów działania wygaszacza ekranu, k) przywołanie pacjenta odbywa się manualnie (za pomocą urządzenia bądź odpowiedniego przycisku w programie do obsługi infokiosku zainstalowanego na komputerze personelu) przez personel z możliwością zmiany kolejności przywołania (pacjent ma przypisany numer przywołania), l) wezwanie pacjenta do gabinetu wywoływane jest w systemie przez personel gabinetu. Personel ma wgląd w listę oczekujących do gabinetu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 48900000-7


Dodatkowe kody CPV: 30213300-8, 30213100-6, 42962000-7, 48813100-1, 30144200-2, 31682230-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 59738.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gabos Software Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@gabos.pl
Adres pocztowy: Berbeckiego 6
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 64698.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 64698.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 64698.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.