To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-12
Ogłoszenie nr 510192931-N-2019 z dnia 12-09-2019 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA: Dostawa, montaż i wdrożenie systemu kolejkowego opartego o: infokiosk z drukarką, 5 wyświetlaczy gabinetowych oraz 1 wyświetlacz zbiorczy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
RPMA.02.01.01-14-1953/15 "Elektroniczna platforma usług medycznych Otwarty Otwock" dofinansowanego przez Unię Europejską ze środków EFRR w ramach RPO WM 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 582138-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA, Krajowy numer identyfikacyjny 10158710000000,
ul. ul. Bolesława Prusa
42372,
05-400
Otwock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 794 671, e-mail
zp@zozmswia.pl, faks
227 794 671.
Adres strony internetowej (url): www.zozmswia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka ochrony zdrowia
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i wdrożenie systemu kolejkowego opartego o: infokiosk z drukarką, 5 wyświetlaczy gabinetowych oraz 1 wyświetlacz zbiorczy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP 10-2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i wdrożenie systemu kolejkowego opartego o: infokiosk z drukarką, 5 wyświetlaczy gabinetowych oraz 1 wyświetlacz zbiorczy. Zamówienie w ramach projektu pn. "Elektroniczna platforma usług medycznych Otwarty Otwock". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Cały system objęty gwarancją na min. 36 miesięcy. 1. Dostawa powinna obejmować sprzęt, wymagane oprogramowanie, montaż w tym wykonanie brakującej infrastruktury teletechnicznej, konfigurację, uruchomienie oraz instruktaż dla personelu. 2. Gwarancja powinna obejmować bezpłatną aktualizację oprogramowania, naprawę sprzętu, usuwanie wszelkich awarii w okresie obowiązywania gwarancji. a) Przez "aktualizację oprogramowania" należy rozumieć wszelkie aktualizacje (w tym: patch, update, upgrade), opracowywane w celu: utrzymania oprogramowania w zgodności z przepisami prawa i/lub aktualizacje powstałe w wyniku prowadzonego przez producenta wewnętrznego procesu rozwoju oprogramowania. 3. Gabinety oraz rejestracja znajdują się w jednym budynku w sąsiadujących pomieszczeniach. 4. Wymagane funkcje systemu sterowania ruchem pacjenta: a) integracja z systemem WMS Mediqus Gabos Software Sp. z o.o. (w tym: pobranie informacji o zaplanowanych wizytach, potwierdzenie wizyty, anulowanie wizyty, pobieranie historii wizyt), b) wykonanie samodzielnej rejestracji na urządzeniu (infokiosku), c) sprawdzenie przez pacjenta na urządzeniu (infokiosku) historii wizyt w jednostce, d) sprawdzenie i potwierdzenie na urządzeniu (infokiosku) przybycia do placówki przez pacjenta zapisanego na wizytę w danym dniu, e) informacje o wezwaniu pacjenta wyświetlają się na wyświetlaczach gabinetowych oraz na wyświetlaczu zbiorczym umieszczonym w poczekalni. Prezentacja odbywa się w formie audiowizualnej, f) na wyświetlaczu zbiorczym kolejno wyświetlane są numery przywołania, g) na wyświetlaczach gabinetowych mogą być prezentowane informacje o zajętości (wolne, zajęte), numer aktualnie wezwanego pacjenta (numer jest wyświetlany do końca odbywającej się wizyty), zdjęcie, specjalizacja oraz imię i nazwisko lekarza, numer gabinetu (nazwa gabinetu), prezentacja komunikatów może odbywać się zarówno w trybie graficznym jak i audiowizualnym, h) na wyświetlaczach gabinetowych i/lub na wyświetlaczu zbiorczym możliwość wyświetlania dodatkowych informacji multimedialnych, np. o planowanych akcjach profilaktycznych prowadzonych w placówce, i) urządzenie do systemu kolejkowego (Infokiosk) umożliwia pobranie biletu kolejkowego (po podaniu numeru identyfikującego pacjenta np. indywidualnego nr pacjenta w systemie szpitalnym, nr pesel, numerze karty pacjenta, etc.) oraz uzyskanie informacji o przewidywanym czasie wizyty, j) możliwość wyświetlania na ekranie infokiosku dodatkowych informacji poprzez funkcję wygaszacza ekranu: minimum pliki graficzne (np. jpg). Możliwość konfiguracji parametrów działania wygaszacza ekranu, k) przywołanie pacjenta odbywa się manualnie (za pomocą urządzenia bądź odpowiedniego przycisku w programie do obsługi infokiosku zainstalowanego na komputerze personelu) przez personel z możliwością zmiany kolejności przywołania (pacjent ma przypisany numer przywołania), l) wezwanie pacjenta do gabinetu wywoływane jest w systemie przez personel gabinetu. Personel ma wgląd w listę oczekujących do gabinetu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 48900000-7
Dodatkowe kody CPV: 30213300-8, 30213100-6, 42962000-7, 48813100-1, 30144200-2, 31682230-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
59738.33
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gabos Software Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
64698.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa szwów chirurgicznych przez okres 24 miesięcy
- Sprzątanie pomieszczeń biurowo-dydaktycznych, korytarzy i sanitariatów w pomieszczeniach NCBJ w Warszawie na ul. Pasteura 7.
- Modernizacja instalacji gazów medycznych w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- szkolenia dla uczniów klas pierwszych szkół ponadpodstawowych prowadzonych przez Powiat Otwocki, w ramach zajęć Edukacja dla Bezpieczeństwa
- Dostawa 10 agregatów prądotwórczych w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Hemostatyki wchłanialne
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wdrożenie Centralnego Systemu Bezpieczeństwa wraz z dostosowaniem usług katalogowych dla użytkowników oraz dostawą sprzętu IT w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczna Gmina Książ Wielki"
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Dostawa sprzętu IT (zestawów komputerowych) dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Dostawa laptopów dla pracowników naukowych Instytutu Automatyki i Robotyki Politechniki Warszawskiej, w podziale na pakiety.
- Dostawa jednostek komputerowych wraz z oprogramowaniem
więcej: Maszyny do wydawania biletów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





