To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-12
Ogłoszenie nr 510191819-N-2019 z dnia 12-09-2019 r.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach: Przygotowanie i dostawa posiłków szkolnych
dla uczniów szkół i oddziałów przedszkolnych na terenie gminy Piecki,
podzielone na II części.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 581439-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach, Krajowy numer identyfikacyjny 44496360000000,
ul. Zwycięstwa
35/2,
11-710
Piecki, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
89 741 38 90, e-mail
gops@piecki.com.pl, faks
89 741 38 90.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gops.piecki.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i dostawa posiłków szkolnych dla uczniów szkół i oddziałów przedszkolnych na terenie gminy Piecki, podzielone na II części.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GOPS.271.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i dostawy posiłków szkolnych dla uczniów szkół i oddziałów przedszkolnych z terenu Gminy Piecki. Zamówienie podzielono na następujące części: Część I : "Przygotowanie i dostawa posiłków szkolnych dla uczniów szkół na terenie gminy Piecki", Część II : "Przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci w oddziałach przedszkolnych na terenie gminy Piecki". Szczegółowy zakres zamówienia wskazano w pkt 3.2, w tym 3.2.1 dla części I oraz 3.2.2 dla części II niniejszej SIWZ. Część I: "Przygotowanie i dostawa posiłków szkolnych dla uczniów szkół na terenie gminy Piecki" Przedmiotem zamówienia jest: 1) przygotowanie prognozowanej liczby 68 ciepłych posiłków dziennie, 2) dostawa ciepłych posiłków do przedstawionych poniżej szkół na terenie gminy Piecki : ( jeden raz dziennie w godzinach od 1100 do 1200) -Szkoła Podstawowa w Nawiadach, Nawiady 31, 11-710 Piecki, -Szkoła Podstawowa im. Karola Wojtyły w Pieckach- Szkoła Filialna w Krutyni, Krutyń 23, 11-710 Piecki, -Szkoła Podstawowa im. Karola Wojtyły w Pieckach- Szkoła Filialna w Dłużcu, Dłużec 17, 11-710 Piecki. 3) informacje dodatkowe: - środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach systemu oświaty (w ramach niniejszego zamówienia), muszą spełniać odpowiednie wymagania dla danej grupy wiekowej, wynikające z aktualnych norm żywienia dla populacji polskiej- § 2 pkt 1 i 2 Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016r., poz. 1154 z późn. zm.) -Zamawiający wymaga, aby surowcowy, uśredniony tzw. "wsad do kotła" umożliwiający wyprodukowanie gorącego posiłku o charakterze obiadu dwudaniowego, z uwzględnieniem wymogów niniejszego SIWZ, nie był niższy niż 5.50 zł brutto licząc w cenach hurtowych. 4) Wykonawca zobowiązany jest do: a) dostarczania posiłków odpowiednim pojazdem, przystosowanym do tego typu usług (catering); b) posiadania aktualnych badań lekarskich, niezbędnych przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością dla osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia; c) zapewnienia różnorodności zup (rodzaj zupy nie może powtarzać się w tygodniu) i drugich dań, d) zapewnienia drugiego dania typu: - mięsne (wołowina, drób, schab, mięso wieprzowe), - jarskie, półmięsne , danie z rybą - tylko i wyłącznie filet. - makaron, ryż lub kasza nie mogą stanowić podstawy dania, a jedynie uzupełnienie; e) przygotowywania jadłospisów które opierać się będą na wykorzystaniu sezonowości występowania produktów (w okresie zimowym dopuszcza się stosowanie mrożonek warzywno-owocowych), z wykorzystaniem mięsa wcześniej nieprzetworzonego; f) potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych - konserwujących, zagęszczających; nie dopuszcza się produktów typu instant, gotowych sosów i ziemniaków w proszku (typu puree); g) w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, rzadziej smażone; h) zupy powinny być sporządzone na wywarze warzywno-mięsnym; i) ważna jest estetyka potraw i posiłków; j) dostarczania jadłospisów na dany miesiąc do każdego 28 dnia miesiąca poprzedzającego wydawanie posiłków; k) przygotowania posiłków zgodnie z wcześniej sporządzonym jadłospisem (z zachowaniem zasad racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży oraz odpowiednią normą ilościową); l) dostarczania gorących posiłków do szkół w sposób zapewniający odpowiednie warunki higieniczno - sanitarne; m) odbioru resztek i odpadów pokonsumpcyjnych; n) dostarczania gorącej zupy i gorącego drugiego dania w pojemnikach termoizolacyjnych lub termosach, temperatura zupy winna wynosić 75oC, drugiego dania 65oC, a maksymalna temperatura produktów zimnych (surówki) 15oC. 5) Zamawiający zastrzega u Wykonawcy możliwość wykupienia posiłków bezpośrednio przez uczniów nie objętych dożywianiem, w cenie podanej w złożonej ofercie. 6) Zamawiający przyjął prognozowaną liczbę posiłków dziennie w oparciu o analizę liczby dzieci objętych dożywianiem w latach ubiegłych. Ilość obiadów podczas trwania umowy może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) w zależności od liczby dzieci objętych dożywianiem, na co Wykonawca wyraża zgodę. Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych w trakcie trwania umowy. W przypadku, gdy ilość faktycznie dostarczonych posiłków będzie odbiegała od ilości określonej w Formularzu Ofertowym, wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie zostanie proporcjonalnie zmniejszone lub zwiększone, przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych w ofercie. 7) Termin wykonania zamówienia: Realizację przedmiotu zamówienia ustala się na okres od dnia 09.09.2019 r. do dnia 17.01.2020r. Usługi wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia będą realizowane przez ok. 84 dni tj. we wszystkie dni pracy poszczególnych szkół, z wyjątkiem świąt, ferii oraz innych dni wolnych, o których poinformują dyrektorzy szkół. Część II: "Przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci w oddziałach przedszkolnych na terenie gminy Piecki" Przedmiotem zamówienia jest: 1) przygotowanie prognozowanej liczby 59 posiłków dziennie, na który składa się: a) śniadanie, b) obiad dwudaniowy z kompotem lub sokiem naturalnym, c) podwieczorek, 2) dostawa posiłków do przedstawionych poniżej oddziałów przedszkolnych: ( dwa razy dziennie w godzinach od 700-800 -śniadanie oraz od 1100 do 1200 obiad i podwieczorek) - oddział przedszkolny w Nawiadach, Nawiady 31, 11-710 Piecki, - oddział przedszkolny w Krutyni, Krutyń 23, 11-710 Piecki, -oddział przedszkolny w Dłużcu, Dłużec 17, 11-710 Piecki. 3) informacje dodatkowe: a) środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach systemu oświaty (w ramach niniejszego zamówienia), muszą spełniać odpowiednie wymagania dla danej grupy wiekowej, wynikające z aktualnych norm żywienia dla populacji polskiej- § 2 pkt 1 i 2 Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016r., poz. 1154 z późn. zm.). b) Zamawiający wymaga, aby surowcowy, uśredniony tzw. "wsad do kotła" umożliwiający wyprodukowanie gorącego posiłku o charakterze obiadu dwudaniowego, z uwzględnieniem wymogów niniejszego SIWZ nie był niższy niż 5.50 zł brutto licząc w cenach hurtowych. 4) Wykonawca zobowiązany jest do: a) dostarczania posiłków odpowiednim pojazdem, przystosowanym do tego typu usług (catering); b) posiadania aktualnych badań lekarskich, niezbędnych przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością dla osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia; c) w przypadku podawania dzieciom kanapek należy za każdym razem dołączyć do nich warzywa pokrojone - umieszczone osobno, aby każde dziecko miało możliwość skorzystania z takiej opcji, d) zapewnienia różnorodności zup (rodzaj zupy nie może powtarzać się w tygodniu) i drugich dań, e) zapewnienia drugiego dania typu:- mięsne (wołowina, drób, schab, mięso wieprzowe), - jarskie, półmięsne , danie z rybą - tylko i wyłącznie filet. Makaron, ryż lub kasza nie mogą stanowić podstawy dania, a jedynie uzupełnienie; f) ciasto lub ciastka podawane w ramach podwieczorku, winny być własnego wypieku (niedopuszczalne jest podawanie kupionych słodyczy np. batoniki, czekoladki, ciastka), g) przygotowywania jadłospisów które opierać się będą na wykorzystaniu sezonowości występowania produktów (w okresie zimowym dopuszcza się stosowanie mrożonek warzywno-owocowych), z wykorzystaniem mięsa wcześniej nieprzetworzonego; h) potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych - konserwujących, zagęszczających; (nie dopuszcza się produktów typu instant, gotowych sosów i ziemniaków w proszku typu puree); i) w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, rzadziej smażone; j) zupy powinny być sporządzone na wywarze warzywno-mięsnym, k) ważna jest estetyka potraw i posiłków; l) dostarczania jadłospisów na dany miesiąc do każdego 28 dnia miesiąca poprzedzającego wydawanie posiłków; m) przygotowania posiłków zgodnie z wcześniej sporządzonym jadłospisem (z zachowaniem zasad racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży oraz odpowiednią normą ilościową); n) dostarczania gorących posiłków do szkół w sposób zapewniający odpowiednie warunki higieniczno - sanitarne; o) odbioru resztek i odpadów pokonsumpcyjnych; p) dostarczania gorącej zupy i gorącego drugiego dania w pojemnikach termoizolacyjnych lub termosach. Temperatura zupy winna wynosić 75oC, drugiego dania 65oC, a maksymalna temperatura produktów zimnych (surówki) 15oC; q) zapewnienia posiłków dla dzieci specjalnej diety (bezglutenowej, ze skazą białkową, z alergią pokarmową lub innymi schorzeniami pokarmowymi). Dzieci uczulone na produkty mleczne będą otrzymywały zupę bez śmietany. Produkty nabiałowe zastępowane będą innymi produktami np. mleko krowie- mlekiem ryżowym, ser - wędliną, pieczywo zbożowe - pieczywem bezglutenowym itd. Dzieci uczulone na inne pokarmy będą musiały mieć przygotowane posiłki alternatywne; r) zapewnienia wody naturalnej źródlanej bądź niskozmineralizowanej, która będzie dostępna bez ograniczeń; s) zapewnienia tzw. suchego prowiantu w przypadku wyjazdu dzieci na wycieczkę. Dyrektor oddziału przedszkolnego poinformuje Wykonawcę o planowanej wycieczce telefonicznie lub osobiście z 3-dniowym wyprzedzeniem. 5) Liczba posiłków, będących przedmiotem zamówienia może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w trakcie realizacji umowy, w zależności od liczby dzieci przebywających w oddziałach przedszkolnych, na co Wykonawca wyraża zgodę. Zamawiający przyjął prognozowaną liczbę posiłków dziennie w oparciu o analizę liczby dzieci zapisanych do oddziałów przedszkolnych. Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych w trakcie trwania umowy. W przypadku, gdy ilość faktycznie dostarczonych posiłków będzie odbiegała od ilości określonej w Formularzu Ofertowym, wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie zostanie proporcjonalnie zmniejszone lub zwiększone, przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych w ofercie. 6) Termin wykonania zamówienia: Realizację przedmiotu zamówienia ustala się na okres od dnia 02.09.2019 r. do dnia 31.01.2020r. Usługi wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia będą realizowane przez ok. 102 dni tj. we wszystkie dni pracy poszczególnych oddziałów, z wyjątkiem świąt oraz innych dni wolnych, o których poinformują dyrektorzy oddziałów przedszkolnych. 3.3 Dodatkowe wymagania i informacje dotyczące części I i części II : 3.3.1. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do przygotowywania żywności oraz do jej transportu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia. 3.3.2. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłko?w o najwyz?szym standardzie, na bazie produkto?w najwyz?szej jakos?ci, s?wiez?ych, naturalnych, zgodnie z normami bezpieczen?stwa i standardami HACCP oraz przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. 2016 r., poz. 1154). 3.3.3. Wykonawca przy realizacji zamo?wienia zobowiązany jest do przestrzegania Zalecen? i Norm obowiązujących i zalecanych przez Instytut Żywności i Żywienia, a takz?e zasad zdrowego z?ywienia oraz zasad z?ywienia zbiorowego, jak ro?wniez? jakos?ci i zgodnos?ci z warunkami umowy. 3.3.4. Posiłki mają byc? przygotowane zgodnie z procedurami niezbędnymi do zapewnienia bezpieczen?stwa z?ywnos?ci i z?ywienia z uwzględnieniem zapiso?w okres?lonych w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. : Dz.U. z 2019 r., poz. 1252 z późn. zm.), oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. 2016 r., poz. 1154). 3.3.5. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy, zobowiązany będzie do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości min. 100% zatwierdzonej kwoty kontraktowej. 3.3.6. Zamawiający wymaga aby przy realizacji przedmiotu zamówienia wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca (Podwykonawca) zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności: pomocy kuchennej oraz wykonujące inne prace - jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy (kp), w szczególności art. 22 § 1 kp, W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający będzie uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane powyżej. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia 3.3.7 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane w tym wezwaniu dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia. Dowodami tymi mogą być w szczególności: 1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3.3.8. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.3.6 czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.3.6 czynności. 3.3.9. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 55523100-3
Dodatkowe kody CPV: 55524000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: "Przygotowanie i dostawa posiłków szkolnych dla uczniów szkół na terenie gminy Piecki" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
40195.56
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Jumar Catering Wojciech Olszewski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
48734.78
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: "Przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci w oddziałach przedszkolnych na terenie gminy Piecki" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
78568.33
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Jumar Catering Wojciech Olszewski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
77343.34
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI PIECKI
więcej: przetargi PIECKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Catering dla Przedszkola numer 19 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym numer 6 w Dąbrowie Górniczej w okresie od 1 września 2025 roku do 31 grudnia 2026 roku"
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Zespołu Szkół Muzycznych w Toruniu w roku szkolnym 2025/2026
- Przygotowywanie i dostawa posiłków dla wychowanków Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego dla Dzieci Słabowidzących Nr 8 w Warszawie przy ul. Rzymowskiego 36
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów i dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych Szkoły Podstawowej nr 23 w Toruniu, w roku szkolnym 2025/2026
- Usługa cateringu - przygotowania i dostawy wyżywienia dla uczniów szkoły podstawowej w wieku 7 - 15.
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów i dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych Szkoły Podstawowej nr 15 w Toruniu, w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.