eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Dzierżawa analizatora parametrów immunochemicznych wraz z dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-09

Ogłoszenie nr 510188324-N-2019 z dnia 09-09-2019 r.

Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o.: Dzierżawa analizatora parametrów immunochemicznych wraz z dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 587334-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 24129497000000, ul. ul. Waryńskiego 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 257 639, e-mail sekretariat@szpital-mikolow.com.pl, faks 322 260 860.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-mikolow.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dzierżawa analizatora parametrów immunochemicznych wraz z dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/9/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa analizatora parametrów immunochemicznych - zgodnie z opisem w załączniku nr 1 do SIWZ oraz sukcesywna dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych dla planowanych oznaczeń, szczegółowo określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. 1. Wymagania dotyczące aparatu: o analizator wolnostojący lub nastołowy wraz ze stołem, fabrycznie nowy - rok produkcji nie wcześniej niż 2018, wraz z nieodpłatnym pakietem startowym 1 opakowanie TSH, PSA i Troponiny T hs o parametry graniczne analizatora określono szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ o instrukcja obsługi analizatora w dwóch egzemplarzach w języku polskim w formie papierowej - jeden egzemplarz dołączony do oferty (na wezwanie Zamawiającego), drugi egzemplarz wraz z dostawą analizatora o paszport techniczny analizatora - wraz z dostawą analizatora o Deklaracja Zgodności i/lub Certyfikat Zgodności wydany przez jednostkę notyfikującą - wraz z dostawą analizatora o sprzęt dodatkowy: dzierżawa chłodni na odczynniki w okresie obowiązywania umowy. Dostawca zapewni Zamawiającemu możliwość pierwokupu dostarczonej chłodni po zakończeniu okresu obowiązywania umowy za kwotę równą jednomiesięcznej kwoty dzierżawy. 2. Wymagania dotyczące sukcesywnych dostaw odczynników i materiałów eksploatacyjnych do planowanych oznaczeń określonych w załączniku nr 2 do SIWZ o Wykonawca zapewnia dostawę pełnego zakresu odczynników i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania wymienionych oznaczeń o zamówienia dokonywane będą faxem lub e-mailem o Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień bez ograniczeń, co do zakresu i ilości dostaw częściowych o czas realizacji zamówień do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, na koszt Wykonawcy o termin ważności dostarczanych odczynników - nie krótszy niż możliwość wykorzystania odczynnika przy założonych ilościach oznaczeń określonych w załączniku nr 2 do SIWZ o termin płatności za dostarczone odczynniki, materiały eksploatacyjne i czynsz dzierżawny - 30 dni od daty wystawienia faktury 3. Wymagania dotyczące serwisu o nieodpłatny autoryzowany serwis analizatora w całym okresie obowiązywania umowy o w ramach nieodpłatnego serwisu wszystkie naprawy i niezbędne do napraw części zamienne na koszt Wykonawcy o w ramach nieodpłatnego serwisu przegląd diagnostyczno - konserwacyjny przynajmniej 1 raz w roku na koszt Wykonawcy z wydaniem certyfikatu poprawności działania i wpisem do paszportu analizatora o Wykonawca zapewnia możliwość zgłaszania awarii przez 7 dni w tygodniu telefonicznie i/lub e-mailem o czas przybycia serwisu, podjęcie działań i usunięcia usterki/awarii - nie dłuższy niż 24 godziny od zgłoszenia awarii niezależnie od dnia tygodnia o w przypadku nie usunięcia awarii analizatora powyżej 24 godzin Wykonawca pokryje koszty badań wykonanych w najbliższym laboratorium na podstawie wystawionej refaktury w terminie określonym w dokumencie o w przypadku nie usunięcia awarii analizatora powyżej 2 dni roboczych od daty zgłoszenia Wykonawca zapewnia nieodpłatnie analizator zastępczy o parametrach nie gorszych niż naprawiany, w terminie 2 dni roboczych od daty zgłoszenia awarii o w przypadku powtarzających się trzech kolejnych awarii w ciągu kwartału kalendarzowego, powodujących brak możliwości zachowania ciągłości badań (czas przestoju powyżej 48 godzin), Wykonawca wymieni nieodpłatnie analizator na własny koszt w terminie do 3 dni od daty ostatniej awarii i pokryje koszty odczynników i innych materiałów potrzebnych do uruchomienia i skonfigurowania nowego analizatora 4. Cena ofertowa obejmuje koszt: o dostawy analizatora (w przypadku analizatora nastołowego wraz ze stołem), montażu, uruchomienia o podłączenia analizatora do systemu informatycznego szpitala INFO MEDICA - komunikacja dwukierunkowa, tel. 32 776 10 19 Asseco Poland S.A. o jednorazowego szkolenia wstępnego personelu laboratorium w zakresie obsługi aparatu (minimum 5 osób) o aktualizacji szkoleń personelu laboratorium - poprzez udział pracowników w szkoleniach organizowanych przez Wykonawcę (1 osoba/rok) o dzierżawy analizatora i chłodni, sukcesywnych dostaw odczynników i materiałów eksploatacyjnych do Laboratorium Szpitala Powiatowego w Mikołowie przy ul. Waryńskiego 2 o możliwość pierwokupu chłodni po zakończeniu okresu obowiązywania umowy za kwotę równą jednomiesięcznej kwoty dzierżawy. 5. Wykonawca wskaże osoby do stałych kontaktów z Zamawiającym, w zakresie: o obsługi handlowej o obsługi serwisowej o wsparcia merytorycznego

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33696000-5


Dodatkowe kody CPV: 38434580-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 581910.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Roche Diagnostics Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bobrowiecka 8
Kod pocztowy: 00-728
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 626155.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 626155.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 626155.92
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.