eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresieVII - XII 2019 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-18

Ogłoszenie nr 510148415-N-2019 z dnia 18-07-2019 r.

Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie: Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2019 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551136-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 29267500000000, ul. ul. Adolfa Nowaczyńskiego 1, 30-336 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 255 41 61, e-mail dps@dpsnowaczynskiego.pl, faks 122 691 057.
Adres strony internetowej (url): www.dpsnowaczynskiego.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: opieka społeczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2019 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1/PZP/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2019 r. Część A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2019 r. Dostawy mięsa i jego przetworów w okresie od 01.07.2019 r. do 31.12.2019 r.: mięso wołowe i wieprzowe - łącznie 1596 kg, wędliny - łącznie 2165,4 kg, mięso drobiowe - łącznie 1494 kg, wędliny drobiowe - łącznie 507 kg; Część B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2019 r. Dostawy mleka i jego przetworów w okresie od 01.07.2019 r. do 31.12.2019 r.: mleko, śmietana - łącznie 11010 L; masło, margaryna - łącznie 1002 kg; sery różne - łącznie 2010 kg; jogurt, kefir, zsiadłe mleko - łącznie 975 L; mleko pełne w proszku 6 kg; Część C: Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: VII - XII 2019 r. Dostawy pieczywa w okresie od 01.07.2019 r. do 31.12.2019 r.: chleb pszenno - żytni, chleb graham - łącznie 12996 szt., bułki pszenne, weki - łącznie 35874 szt., bułka tarta - 180 kg, ciasto drożdżowe z marmoladą - 72 kg, ciasto rolada biszkoptowa z kremem - 60 kg, pączek, drożdżówka - łącznie 1260 szt.; Część D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: VII - XII 2019 r. Dostawy różnych artykułów spożywczych w okresie od 01.07.2019 r. do 31.12.2019 r.: cukier, cukier puder, cukier waniliowy - łącznie 1125,8 kg; miód - 32,7 kg; herbata, kawa inka - łącznie 1476 szt.; kakao, kawa rozpuszczalna - łącznie 8,4 kg; makaron - 570 kg; mąka pszenna tortowa, mąka krupczatka, mąka ziemniaczana - łącznie 540 kg; kasze różne, ryż, płatki, kokos - łącznie 537 kg; musztarda, majonez, ketchup - łącznie 210 kg; olej - 180 L; frytura - 12 kg; przyprawy - łącznie 1854 szt.; sos sałatkowy - 1,8 kg; sól - 180 kg; galaretka owocowa - 30 kg; budyń, kisiel - łącznie 750 szt.; drożdże - 6 kg; barszcz biały - 150 L; pieczywo cukiernicze - łącznie 163,2 kg; przetwory owocowe i warzywne - łącznie 6240 szt., 330 kg oraz 798 L; woda mineralna - 510 szt.; groch, fasola - łącznie 48 kg; masa kajmakowa - 30,6 kg; jaja - 15600 szt.; Dostawa artykułów spożywczych dla diabetyków w okresie od 01.07.2019 r. do 31.12.2019 r.: herbatniki, wafle, dżem - łącznie 99,6 kg; Część E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w okresie: VII - XII 2019 r. Dostawa warzyw i owoców od 01.07.2019 r. do 30.09.2019 r.: marchew, buraki, seler, pietruszka korzeń, kapusta, cebula - łącznie 1935 kg, ziemniaki 4650 kg, sałata zielona, rzodkiewka, szczypiorek, kalafior - łącznie 840 szt., fasolka szparagowa, cukinia, papryka czerwona - łącznie 270 kg, ogórek zielony, pomidor - łącznie 555 kg, koper zielony, pietruszka zielona - łącznie 34,5 kg, pieczarka - 15 kg, brzoskwinie, arbuzy, śliwki, jabłka - łącznie 960 kg; Dostawa warzyw i owoców od 01.10.2019 r. do 31.12.2019 r.: marchew, buraki, seler, pietruszka korzeń, kapusta, cebula - łącznie 2415 kg, ziemniaki 4725 kg, sałata zielona, lodowa, szczypiorek, por - łącznie 900 szt., ogórki kiszone, kapusta kiszona - łącznie 360 kg, ogórek zielony, pomidor, papryka - łącznie 375 kg, koper zielony, pietruszka zielona - łącznie 34,5 kg, pieczarka - 45 kg, grapefruity, mandarynki, banany, kiwi, pomarańcze, cytryny, gruszki, jabłka - łącznie 1668 kg; Część F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w okresie: VII - XII 2019 r. Dostawa warzyw, owoców i ich przetworów oraz ryb od 01.07.2019 r. do 31.12.2019 r.: warzywa i owoce mrożone - łącznie 2370 kg, ryby mrożone - 150 kg, makrela wędzona - 72 kg, tuńczyk w kawałkach, szprot w pomidorach, w oleju, filet z makreli w pomidorach, w oleju - łącznie 2640 szt., śledź solony matjas - 96 kg, karp - 24 kg; Część G: Dostawa artykułów garmażeryjnych dla DPS w okresie: VII - XII 2019 r. Dostawa artykułów garmażeryjnych w okresie od 01.07.2019 r. do 31.12.2019 r.: pyzy z mięsem, ręcznie robione, niemrożone - 60 kg, pierogi ruskie ręcznie robione, niemrożone, pierogi z mięsem ręcznie robione, niemrożone, pierogi z jabłkiem ręcznie robione, niemrożone - łącznie 300 kg, uszka z kapustą i grzybami ręcznie robione, niemrożone - 90 kg.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8


Dodatkowe kody CPV: 15131120-2, 15112000-6, 15131135-0, 15500000-3, 15811000-6, 03200000-3, 15330000-0, 15220000-6, 15880000-0, 15894200-3, 15800000-6, 15240000-2, 15110000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2019 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 134546
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "INTER - MAG" Barbara Batko
Email wykonawcy: inter.mag@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Grottgera 26
Kod pocztowy: 32-020
Miejscowość: Wieliczka
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 75966.03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 75966.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 126548.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2019 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 121464
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska
Email wykonawcy: prezes@osm-bochnia.com.pl
Adres pocztowy: ul. Wygoda 147
Kod pocztowy: 32-700
Miejscowość: Bochnia
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 61022.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 61022.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 61022.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część C: Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: VII - XII 2019 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 74136
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZPC "ZŁOTY KŁOS" Wiesława Binkowska, Dorota Binkowska Sp. J.
Email wykonawcy: domanski.zlotyklos@op.pl
Adres pocztowy: Os. Barwinek 28
Kod pocztowy: 25-113
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 41228.57
Oferta z najniższą ceną/kosztem 41228.57
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 54095.45
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Część D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: VII - XII 2019 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 89112
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.H.U. IN-PLUS Paweł Kiełbasa
Email wykonawcy: inplus2@op.pl
Adres pocztowy: ul. Dojazdowa 3
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 45807.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 45807.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47685.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Część E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w okresie: VII - XII 2019 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 51708
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Rutkowski Ryszard Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe "KRAK-OGRÓD"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Jazdowiczki 13
Kod pocztowy: 32-100
Miejscowość: Proszowice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30708.21
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30708.21
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30708.21
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Część F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w okresie: VII - XII 2019 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 51438
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WIDAN POLSKA Sp. z o.o., Sp. Komandytowa
Email wykonawcy: a.paszkiewicz@widan.eu
Adres pocztowy: ul. Jasińskiego 56 b
Kod pocztowy: 37-700
Miejscowość: Przemyśl
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23236.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23236.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27140.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Część G: Dostawa artykułów garmażeryjnych dla DPS w okresie: VII - XII 2019 r.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: do godziny 08:45 dnia 07.06.2019 r. nie złożono żadnej oferty na Dostawę artykułów garmażeryjnych - "CZĘŚĆ G". Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 oraz ust. 2 ustawy PZP.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.