To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-18
Ogłoszenie nr 510148415-N-2019 z dnia 18-07-2019 r.
Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie: Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2019 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551136-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 29267500000000,
ul. ul. Adolfa Nowaczyńskiego
1,
30-336
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 255 41 61, e-mail
dps@dpsnowaczynskiego.pl, faks
122 691 057.
Adres strony internetowej (url): www.dpsnowaczynskiego.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: opieka społeczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2019 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):1/PZP/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2019 r. Część A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2019 r. Dostawy mięsa i jego przetworów w okresie od 01.07.2019 r. do 31.12.2019 r.: mięso wołowe i wieprzowe - łącznie 1596 kg, wędliny - łącznie 2165,4 kg, mięso drobiowe - łącznie 1494 kg, wędliny drobiowe - łącznie 507 kg; Część B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2019 r. Dostawy mleka i jego przetworów w okresie od 01.07.2019 r. do 31.12.2019 r.: mleko, śmietana - łącznie 11010 L; masło, margaryna - łącznie 1002 kg; sery różne - łącznie 2010 kg; jogurt, kefir, zsiadłe mleko - łącznie 975 L; mleko pełne w proszku 6 kg; Część C: Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: VII - XII 2019 r. Dostawy pieczywa w okresie od 01.07.2019 r. do 31.12.2019 r.: chleb pszenno - żytni, chleb graham - łącznie 12996 szt., bułki pszenne, weki - łącznie 35874 szt., bułka tarta - 180 kg, ciasto drożdżowe z marmoladą - 72 kg, ciasto rolada biszkoptowa z kremem - 60 kg, pączek, drożdżówka - łącznie 1260 szt.; Część D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: VII - XII 2019 r. Dostawy różnych artykułów spożywczych w okresie od 01.07.2019 r. do 31.12.2019 r.: cukier, cukier puder, cukier waniliowy - łącznie 1125,8 kg; miód - 32,7 kg; herbata, kawa inka - łącznie 1476 szt.; kakao, kawa rozpuszczalna - łącznie 8,4 kg; makaron - 570 kg; mąka pszenna tortowa, mąka krupczatka, mąka ziemniaczana - łącznie 540 kg; kasze różne, ryż, płatki, kokos - łącznie 537 kg; musztarda, majonez, ketchup - łącznie 210 kg; olej - 180 L; frytura - 12 kg; przyprawy - łącznie 1854 szt.; sos sałatkowy - 1,8 kg; sól - 180 kg; galaretka owocowa - 30 kg; budyń, kisiel - łącznie 750 szt.; drożdże - 6 kg; barszcz biały - 150 L; pieczywo cukiernicze - łącznie 163,2 kg; przetwory owocowe i warzywne - łącznie 6240 szt., 330 kg oraz 798 L; woda mineralna - 510 szt.; groch, fasola - łącznie 48 kg; masa kajmakowa - 30,6 kg; jaja - 15600 szt.; Dostawa artykułów spożywczych dla diabetyków w okresie od 01.07.2019 r. do 31.12.2019 r.: herbatniki, wafle, dżem - łącznie 99,6 kg; Część E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w okresie: VII - XII 2019 r. Dostawa warzyw i owoców od 01.07.2019 r. do 30.09.2019 r.: marchew, buraki, seler, pietruszka korzeń, kapusta, cebula - łącznie 1935 kg, ziemniaki 4650 kg, sałata zielona, rzodkiewka, szczypiorek, kalafior - łącznie 840 szt., fasolka szparagowa, cukinia, papryka czerwona - łącznie 270 kg, ogórek zielony, pomidor - łącznie 555 kg, koper zielony, pietruszka zielona - łącznie 34,5 kg, pieczarka - 15 kg, brzoskwinie, arbuzy, śliwki, jabłka - łącznie 960 kg; Dostawa warzyw i owoców od 01.10.2019 r. do 31.12.2019 r.: marchew, buraki, seler, pietruszka korzeń, kapusta, cebula - łącznie 2415 kg, ziemniaki 4725 kg, sałata zielona, lodowa, szczypiorek, por - łącznie 900 szt., ogórki kiszone, kapusta kiszona - łącznie 360 kg, ogórek zielony, pomidor, papryka - łącznie 375 kg, koper zielony, pietruszka zielona - łącznie 34,5 kg, pieczarka - 45 kg, grapefruity, mandarynki, banany, kiwi, pomarańcze, cytryny, gruszki, jabłka - łącznie 1668 kg; Część F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w okresie: VII - XII 2019 r. Dostawa warzyw, owoców i ich przetworów oraz ryb od 01.07.2019 r. do 31.12.2019 r.: warzywa i owoce mrożone - łącznie 2370 kg, ryby mrożone - 150 kg, makrela wędzona - 72 kg, tuńczyk w kawałkach, szprot w pomidorach, w oleju, filet z makreli w pomidorach, w oleju - łącznie 2640 szt., śledź solony matjas - 96 kg, karp - 24 kg; Część G: Dostawa artykułów garmażeryjnych dla DPS w okresie: VII - XII 2019 r. Dostawa artykułów garmażeryjnych w okresie od 01.07.2019 r. do 31.12.2019 r.: pyzy z mięsem, ręcznie robione, niemrożone - 60 kg, pierogi ruskie ręcznie robione, niemrożone, pierogi z mięsem ręcznie robione, niemrożone, pierogi z jabłkiem ręcznie robione, niemrożone - łącznie 300 kg, uszka z kapustą i grzybami ręcznie robione, niemrożone - 90 kg.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 15131120-2, 15112000-6, 15131135-0, 15500000-3, 15811000-6, 03200000-3, 15330000-0, 15220000-6, 15880000-0, 15894200-3, 15800000-6, 15240000-2, 15110000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2019 r. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
134546
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "INTER - MAG" Barbara Batko
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
75966.03
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2019 r. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
121464
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
61022.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część C: Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: VII - XII 2019 r. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
74136
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZPC "ZŁOTY KŁOS" Wiesława Binkowska, Dorota Binkowska Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
41228.57
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: VII - XII 2019 r. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
89112
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.H.U. IN-PLUS Paweł Kiełbasa
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
45807.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w okresie: VII - XII 2019 r. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
51708
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Rutkowski Ryszard Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe "KRAK-OGRÓD"
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30708.21
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Część F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w okresie: VII - XII 2019 r. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
51438
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: WIDAN POLSKA Sp. z o.o., Sp. Komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23236.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Część G: Dostawa artykułów garmażeryjnych dla DPS w okresie: VII - XII 2019 r. |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: do godziny 08:45 dnia 07.06.2019 r. nie złożono żadnej oferty na Dostawę artykułów garmażeryjnych - "CZĘŚĆ G". Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 oraz ust. 2 ustawy PZP. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych do 3,5 tony z przestrzenią ładunkową w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W OŁAWIE
- Dostawa od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. artykułów spożywczych - różne suche, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- "Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Warszawie" DPS.03.2025
- "Zakup i dostawa sprzętu oraz wyposażenia przeznaczonego do realizacji zadań w zakresie ochrony ludności i obrony"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 w Olsztynie na rok 2026.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





