eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KalinowoUruchomienie e-usług, zakup niezbędnej infrastruktury IT oraz wartości niematerialnych i prawnych w ramach projektu e-Administracja w Gminie Kalinowo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-07

Ogłoszenie nr 510147720-N-2020 z dnia 07-08-2020 r.

Gmina Kalinowo: Uruchomienie e-usług, zakup niezbędnej infrastruktury IT oraz wartości niematerialnych i prawnych w ramach projektu e-Administracja w Gminie Kalinowo

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, III Osi Priorytetowej Cyfrowy Region, Działanie 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544780-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540098054-N-2020, 540099784-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kalinowo, Krajowy numer identyfikacyjny 79067111300000, ul. ul. Mazurska 11, 19-314 Kalinowo, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 087 621 87 60, e-mail inwest@kalinowo.pl, faks 087 621 87 77.
Adres strony internetowej (url): www.kalinowo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Uruchomienie e-usług, zakup niezbędnej infrastruktury IT oraz wartości niematerialnych i prawnych w ramach projektu e-Administracja w Gminie Kalinowo

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.12.25.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

. Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie e-usług, zakup niezbędnej infrastruktury IT oraz wartości niematerialnych i prawnych. 2. Zamówienie obejmuje: 1. Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych w tym uruchomienie systemu informacji przestrzennej oraz uruchomienie e-usług publicznych: a) Zakup licencji centralnej platformy e-usług mieszkańca b) Wdrożenie centralnej platformy e-usług mieszkańca c) Modernizacja systemu dziedzinowego d) Zakup licencji elektronicznego systemu obiegu dokumentów w ramach projektu e) Wdrożenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów f) Zakup licencji systemu do zarządzania rejestrem dróg g) Wdrożenie systemu do zarządzania rejestrem dróg h) Digitalizacja zasobów drogowych i) Opracowanie API j) Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 5PD k) Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 3PD l) Opracowanie dokumentacji SZBI 2. Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania: a) Wyposażenie serwerowni - zakup serwera - 2 szt. b) Wyposażenie serwerowni - zakup oprogramowania do zarządzania serwerem - 2 szt. c) Wyposażenie serwerowni - zakup oprogramowania backup - 1 szt. d) Wyposażenie serwerowni - zakup konsoli zarządzającej - 1 szt. e) Wyposażenie serwerowni - zakup urządzenia NAS - 1 szt. f) Wyposażenie serwerowni - zakup przełącznika sieciowego - 1 szt. g) Wyposażenie serwerowni - zakup urządzenia UTM - 1 szt. h) Wyposażenie serwerowni - zakup UPS - 1 szt. i) Wyposażenie serwerowni - zakup szafy RACK - 1 szt. a) Wyposażenie stanowisk pracowniczych - zakup zestawu komputerowego - 16 szt. b) Wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup skanera wraz z oprogramowaniem - 2 szt. c) Wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup czytnika kodów - 2 szt. d) Wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup drukarki kodów - 2 szt. Dostawa powyższego sprzętu informatycznego obejmuje jego dostawę, instalację i konfigurację. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72266000-6


Dodatkowe kody CPV: 48613000-8, 48622000-1, 48517000-5, 48442000-8, 48600000-4, 48422000-2, 48900000-7, 72246000-1, 72268000-1, 72266500-0, 72262000-9, 72261000-2, 72322000-8, 72220000-3, 72266000-7, 79417000-0, 30233000-1, 48170000-0, 32420000-3, 48822000-6, 30213000-5, 31214100-0, 31682530-4, 30233000-1, 31213300-5, 30236000-2, 48710000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 806000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Madkom Spółka Akcyjna
Email wykonawcy: przetargi@madkom.pl
Adres pocztowy: Al. Zwycięstwa 96/98
Kod pocztowy: 81-451
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 868062.66
Oferta z najniższą ceną/kosztem 868062.66
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 971700.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.