To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-07
Ogłoszenie nr 510147720-N-2020 z dnia 07-08-2020 r.
Gmina Kalinowo: Uruchomienie e-usług, zakup niezbędnej infrastruktury IT oraz wartości niematerialnych i prawnych w ramach projektu e-Administracja w Gminie Kalinowo
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, III Osi Priorytetowej Cyfrowy Region, Działanie 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 544780-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540098054-N-2020, 540099784-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kalinowo, Krajowy numer identyfikacyjny 79067111300000,
ul. ul. Mazurska
11,
19-314
Kalinowo, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
087 621 87 60, e-mail
inwest@kalinowo.pl, faks
087 621 87 77.
Adres strony internetowej (url): www.kalinowo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Uruchomienie e-usług, zakup niezbędnej infrastruktury IT oraz wartości niematerialnych i prawnych w ramach projektu e-Administracja w Gminie Kalinowo
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.12.25.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:. Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie e-usług, zakup niezbędnej infrastruktury IT oraz wartości niematerialnych i prawnych. 2. Zamówienie obejmuje: 1. Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych w tym uruchomienie systemu informacji przestrzennej oraz uruchomienie e-usług publicznych: a) Zakup licencji centralnej platformy e-usług mieszkańca b) Wdrożenie centralnej platformy e-usług mieszkańca c) Modernizacja systemu dziedzinowego d) Zakup licencji elektronicznego systemu obiegu dokumentów w ramach projektu e) Wdrożenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów f) Zakup licencji systemu do zarządzania rejestrem dróg g) Wdrożenie systemu do zarządzania rejestrem dróg h) Digitalizacja zasobów drogowych i) Opracowanie API j) Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 5PD k) Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 3PD l) Opracowanie dokumentacji SZBI 2. Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania: a) Wyposażenie serwerowni - zakup serwera - 2 szt. b) Wyposażenie serwerowni - zakup oprogramowania do zarządzania serwerem - 2 szt. c) Wyposażenie serwerowni - zakup oprogramowania backup - 1 szt. d) Wyposażenie serwerowni - zakup konsoli zarządzającej - 1 szt. e) Wyposażenie serwerowni - zakup urządzenia NAS - 1 szt. f) Wyposażenie serwerowni - zakup przełącznika sieciowego - 1 szt. g) Wyposażenie serwerowni - zakup urządzenia UTM - 1 szt. h) Wyposażenie serwerowni - zakup UPS - 1 szt. i) Wyposażenie serwerowni - zakup szafy RACK - 1 szt. a) Wyposażenie stanowisk pracowniczych - zakup zestawu komputerowego - 16 szt. b) Wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup skanera wraz z oprogramowaniem - 2 szt. c) Wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup czytnika kodów - 2 szt. d) Wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup drukarki kodów - 2 szt. Dostawa powyższego sprzętu informatycznego obejmuje jego dostawę, instalację i konfigurację. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72266000-6
Dodatkowe kody CPV: 48613000-8, 48622000-1, 48517000-5, 48442000-8, 48600000-4, 48422000-2, 48900000-7, 72246000-1, 72268000-1, 72266500-0, 72262000-9, 72261000-2, 72322000-8, 72220000-3, 72266000-7, 79417000-0, 30233000-1, 48170000-0, 32420000-3, 48822000-6, 30213000-5, 31214100-0, 31682530-4, 30233000-1, 31213300-5, 30236000-2, 48710000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
806000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Madkom Spółka Akcyjna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
868062.66
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KALINOWO
więcej: przetargi KALINOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa - zakup i instalacja oprogramowania kontroli dostępu do sieci
- Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa - zakup, instalacja, konfiguracja i wdrożenie systemu analizy logów
- Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa - wdrożenie zabezpieczeń 2FA za pomocą usługi SMS
- Zakup serwera i przełączników sieciowych
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Wadowice Górne"
- Dostawa sprzętu komputerowego w podziale na 2 zadania: 1) dostawa przełączników 2) dostawa serwera plików wraz z dyskami na potrzeby wykonywania kopii dla Eduportalu
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.