Ogłoszenie z dnia 2025-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00214060/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Siemień
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIEMIEŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237693
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stawowa 1b
1.5.2.) Miejscowość: Siemień
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-220
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administrator@siemien.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugsiemien.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-23986992-3854-40f3-aafa-05709f239d4f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Siemień2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23986992-3854-40f3-aafa-05709f239d4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00325103
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00075425/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozwój infrastruktury wodnokanalizacyjnej na terenie gminy Siemień
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na operacje typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00214060
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.02.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część nr 1- opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji:a) przebudowy oczyszczalni ścieków wraz z robotami towarzyszącymi – kompensacja mocy biernej plus montaż
b) przebudowy stacji ujęcia wody – kompensacja mocy biernej plus montaż
c) przebudowy przepompowni miejscowości Wola Tulnicka – kompensacja mocy biernej plus montaż
d) przebudowy przepompowni w miejscowości Tulniki – kompensacja mocy biernej plus montaż
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 55219,51 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część nr 2 - opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji:a) przebudowy sieci wodociągowej – wymiana zasuw
b) przebudowie strefowych przepompowni ścieków – 3 kpl.
c) przebudowie przydomowych przepompowni ścieków – 1 kpl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 226183,85 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – dostawa agregatu 60 kW na przyczepce plus podłączenie, samoczynne załączanie rezerw.4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 118208,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AP-MAR Automatyka Przemysłowa Marcin Świć
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5391410991
7.3.3) Ulica: Amelin 22a
7.3.4) Miejscowość: Siemień
7.3.5) Kod pocztowy: 21-220
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AP-MAR Automatyka Przemysłowa Marcin Świć
jakie przetargi wygrała firma
AP-MAR Automatyka Przemysłowa Marcin Świć
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy PZP unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137747,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140589,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137747,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FAST GROUP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180001905
7.3.3) Ulica: Aleja 3 Maja 12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-391
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137747,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Rajgrodzie - ujęcie ul. Podchoinki
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rosochata.
- Malowanie elewacji frontowej i północnej budynku Starostwa
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim dla zadania "Budowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Brzesku wraz z Jednostką Ratowniczo - Gaśniczą"
- " Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Nowa Jabłona oraz Nowy Dwór etap I" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont części pomieszczeń biurowych zlokalizowanych na V piętrze budynku przy ul. Ozimskiej 19 w Opolu
więcej: Instalacje słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.